Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
A6 14.02.2007 10:20

agent rakstīja: p.s.c. visam pirms 4H man nozaga autiņu no sētas,karoč pat nebiju paspējis uzlikt signalizāciju,un nebija arī casko jo auto ņēmu naļikā! nezinu ja zagļi nezvanīs vai menti auto neatradīs tad toč audi a6 vairs nepirkšu!

p.s. auto bij pie manis tikai 6 dienas!!!!

Mjā... man arī pirms kādiem gadiem 8 nozaga Audi 100.... vēl tagad meklē, un arī man nebija signalizācijas un kasko tobrīd. cerams, ka piedāvās atpirkt...

A6 20.02.2007 11:40

nomiks rakstīja:

ibio rakstīja:

kvatra rakstīja: Ko nomiks saka par jauno picasso? Varbuut esi testeejis kaa jau citroen fans

te ir merivas un opel topiks nvis spranču auto lietas

Pilnīgi piekrītu ibio.

Šis ir Merivas topics!

Tomēr esmu peiradis atbīdlēt, ja uzdod jautājumu, tāpēc teikšu kvatram, ka jauno Picasso testējis neesmu (ir bijušas vairākas iespējas), tā kā joprojām gaidu, kad Latvijā ieradīsies jaunais 5vietīgais C4 Picasso (šobrī pieejams tikai 7vietīgais).

Tāpat jau viss skaidrs nav jēgas tērēt laiku.

A6 27.02.2007 9:40

Vakar kolēģa Meganei (2004, 1,6 L parasta komplektācija) pienācās mainīt zobsiksnu... 480 LVL tas maksāja. Principā Auto Rīgas A6 zobsiksnas maiņas cena... Dzinējs esot bijis jāceļ ārā, jo savādāk nomainīt nevarot. Es pieņemu, ka uzņēmums tādu ciparu apēd, bet ja jāmaksā privāti....

A6 27.02.2007 10:36

Pirmais rakstīja:

A6 rakstīja: Vakar kolēģa Meganei (2004, 1,6 L parasta komplektācija) pienācās mainīt zobsiksnu... 480 LVL tas maksāja. Principā Auto Rīgas A6 zobsiksnas maiņas cena... Dzinējs esot bijis jāceļ ārā, jo savādāk nomainīt nevarot. Es pieņemu, ka uzņēmums tādu ciparu apēd, bet ja jāmaksā privāti....

un tagad pasaki kurā servisā TAS notika

Nu ņemot vērā to, ka mašīnai bija garantija un tā tālāk, tad tas bija mūsa motors ulmaņa gatvē. šī megane tā jau mūsu autoparkam bija kļūda kas tika pieļauta autopolitikas trūkuma dēļ, taču tagad drīz tas auto ir jāmaina un vairāk mēs šitos brīnumus nepirksim.

A6 27.02.2007 12:04

DeaDMoroZZZ rakstīja:

A6 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

A6 rakstīja: Vakar kolēģa Meganei (2004, 1,6 L parasta komplektācija) pienācās mainīt zobsiksnu... 480 LVL tas maksāja. Principā Auto Rīgas A6 zobsiksnas maiņas cena... Dzinējs esot bijis jāceļ ārā, jo savādāk nomainīt nevarot. Es pieņemu, ka uzņēmums tādu ciparu apēd, bet ja jāmaksā privāti....

un tagad pasaki kurā servisā TAS notika

Nu ņemot vērā to, ka mašīnai bija garantija un tā tālāk, tad tas bija mūsa motors ulmaņa gatvē. šī megane tā jau mūsu autoparkam bija kļūda kas tika pieļauta autopolitikas trūkuma dēļ, taču tagad drīz tas auto ir jāmaina un vairāk mēs šitos brīnumus nepirksim.

480 Ls ? MM juus konkreeti poimeļi man Laguna II oficiāli aprēkināts cipars zobenes maiņais bija sarēķināts 360. nomainiju iekkš Shuman Auto krietni lētāk, protams

bet nu 480 ??? meganei ??? pipec

Mjā man arī tā liekas, lai gan tur nomainīts ir arī ūdenssūknis un tur vēl viss kaut kas, bet vienalga cipars ir manuprāt stipri par lielu. Pie tam vēl dzinējs jāceļ ārā... kur tas redzēts.

A6 06.03.2007 9:11

TDIOTS rakstīja: ls 380,- ar PVN .

Kas tas par kosmosu? Tu pats par tādu naudu to maiņu veic ar savām rokām??? 380 Ls ar PVN maksā 2,5 TDI motoram ar 180 zirgiem to izdarīt auto rīgā.

A6 06.03.2007 9:12

urzuls rakstīja: Sveiki,

Gribētu uzzināt cik izmaksātu A6 (1999g) 1.9TDI zobsiksnas maiņa? Un ko veel vajadzētu nomainīt pie reizes lai novērstu vārstu grabēšanu? Ieteikumus nomainīt blīvi starp seedekli un stūri, kā arī autiņu uz Tolmetu, variet paturēt pie sevis.

Paņem marta autobildu latviski un tur ir raksts par to cik tas maksā, tur ir apskatīts VW Passat, bet 1,9 TDI dzinēji ir vienādi.

A6 07.03.2007 22:45

Nu ņemot vērā to, ka esam ES ir zināms labums tam visam. Man tagad te kadri LT pēta iespēju uz privātpersonu (LR pilsoni)piereģistrēt auto, sakārtot KASKO utt. Un ja tas viss ir iespējams, tad lai tā val'diba iet nah... pie tam LT apskate jāiet 1X 2divos gados... Un tas viss pateicoties tādiem pilsoņiem kas brauc ar Rols Royce un zīmējas pa bulvārpresi. Galu galā es netaisos pārvietoties ar kaut kādu getzu (piedodiet getzu īpašnieki, bet man šis auto atgādina sūdīgu mopēdu) tikai tāpēc ka valdība tā grib.

A6 05.04.2007 10:07

To īso numuru izsniegšanu pārtrauca pie PR sērijas, taču joprojām uz ielām parādās mašīnas ar jaunākiem divu un viena cipara numuriem. Man pašam piemēram MR sērijas numurs ir "uzlikts" uz veca moskviča tikai tāpēc lai nebūtu jānodod CSDD, jo kādu gadu atpakaļ jau man bija gadījums, kad nācās pastāvēt uz savu taisnību, jo 2 mēnnešu laikā ko tas glabājās Rīgas CSDD tas nez kāpēc skaitījās rezervēts Alūksnes CSDD... tāpēc labāk moskvičs pa 20 Ls, nekā CSDD glabāšana...

A6 25.04.2007 14:43

s1rma1s rakstīja: nu domāju, ka īpaši nemainīsies naudas daudzums!

apmēram 9500eur

Neskatoties uz to, ka auto izskatās labs, un normāli aprīkots, tad paredzu, ka nebūs viegli to pārdot. Man bija 2000. gada Pasāts ar 2,3 motoru un 4Motion, grūti gāja, lai arī mašīna bija laba. Liela daļa tautas jauc synchro ar 4Motion... un tad sākas visādi spriedelējumi par tēmu.

A6 25.04.2007 14:59

Marchiks_ rakstīja: Tirgū vispār novērojama tendence autiņiem palikt vecākiem, bet cenām tādām pašām. Arī detaļu cenas ir neadekvātas. Kautvai salīdzinot ar to pašu Lietuvu.

Pabrauc ar "Lietuvas" mašīnu, un tad parunāsim...

A6 23.05.2007 9:49

Vakar man bija iespēja izbraukt ar "lielisko, nikno" 1,3 CDTi Merivu.... Tagad nebrīnos kādēļ dažs labs ar lepnumu paziņo, ka var ieskrieties līdz "cienījamiem 110 km/h". Nerunājot par visu pārējo kas mani ne īpaši apmierinātu ja 'sī mašīna būtu mana, varu teikt, ka motors nav motors, dinamika parādās pie 3000 apgriezieniem, pie luksofora starts nekāds utt.

A6 23.05.2007 12:53

VWfans rakstīja:

A6 rakstīja: Vakar man bija iespēja izbraukt ar "lielisko, nikno" 1,3 CDTi Merivu.... Tagad nebrīnos kādēļ dažs labs ar lepnumu paziņo, ka var ieskrieties līdz "cienījamiem 110 km/h". Nerunājot par visu pārējo kas mani ne īpaši apmierinātu ja 'sī mašīna būtu mana, varu teikt, ka motors nav motors, dinamika parādās pie 3000 apgriezieniem, pie luksofora starts nekāds utt.

A6

Cik daudz nobrauci ar Merivu? Pa kādu maršrutu?

Tev acīmredzot ir augstas prasības pret auto dinamiskajiem rādītājiem. Meriva ar 1,3 CDTI motoru iet ne sliktāk par 80.gadu padomju cilvēka sapņu auto - sesto Žiguli ar 1,6 litru benzīna motoru. Man ar to pietiek.

Nobraucu 300 km, kombinētā pilsēta + šoseja režīmā. Pateikšu godīgi - mugura sāpēja, sēdēšana likās neērta, tāpat man ļoti nepatika tā "stoika" priekšā.

Prasības pret dinamiku... nu piekrītu, ikdienā braucu ar 180ZS A6, piekrītu, ka tā ir mašīna ar stipri labāku dinamiku, taču šis manuprāt ir par švaku. Iespējams, ka 1,7 CDTI ir labāks. Man ir bijusi iespēja līdzīgi izbraukt ar Astru 1,6 benzīnu, man pretenziju nebija.

A6 23.05.2007 14:55

VWfans rakstīja:

A6 rakstīja:

Nobraucu 300 km, kombinētā pilsēta + šoseja režīmā. Pateikšu godīgi - mugura sāpēja, sēdēšana likās neērta, tāpat man ļoti nepatika tā "stoika" priekšā.

Prasības pret dinamiku... nu piekrītu, ikdienā braucu ar 180ZS A6, piekrītu, ka tā ir mašīna ar stipri labāku dinamiku, taču šis manuprāt ir par švaku. Iespējams, ka 1,7 CDTI ir labāks. Man ir bijusi iespēja līdzīgi izbraukt ar Astru 1,6 benzīnu, man pretenziju nebija.

Maksimums, ko esmu vienā dienā ar savu Merivu nobraucis - 570 km. Mugura toreiz nesāpēja nemaz. Kreisā statne patiešām pagriezienos drusku traucē, taču taisnā gabalā pārredzamība ir ideāla, jo priekšējais logs ir ļoti liels.

A6

Kura gada bija tā Meriva, ar kuru nobrauci 300 km? Kāds bija nobraukums? Kāds iespaids par vispārējo svaiguma vai nojātības pakāpi?

Kopš nesena laika Merivas dīzeļmotoru klāsts ir papildinājies ar vēl vienu 1,7 litru CDTI motoru - tādu, kuram maksimālā jauda ir 125 zirgspēki. Tādējādi tagad Meriva ir dabūjama ar 75 zirgspēku, 100 zirgspēku un 125 zirgspēku dīzeļmotoriem. Bet, ja grib atvilkt ar 200 km/h, tad var ņemt Opel-Meriva OPC ar 1,6 litru 180 zirgspēku turbomotoru, kas maksā tikai 15 ar pusi tūkstošus latu.

Tā meriva bija 3 mēnešus veca, ar 16000 km nobraukumu. Cilvēks ikdienā brauc salīdzinoši daudz kā redzi, salonā vietām jau bija sadzirdama grabēšana - nedaudz bet tomēr. Jebkurā gadījumā es būtu pircis Astru vagonu ja būtu jāizvēlas auto cenu kateegorijā 15000 EUR + drusku.

Jebkurā gadījumā kopējais iespaids man par šo auto ir stipri viduvējs.

A6 23.05.2007 15:00

White_Trash rakstīja: Neceru, ka kaads no klaatesoshajiem kaut kaa varees paliidzeet, bet varbuut kaada laba ideja tomeer izbirst. Doma sekojosha... Vladimira Vaškeviča Subaaru (ja pareizi saprotu - Impreza STi) vareetu par saliidzinoshi mazaam naudaam iepirkt un sataisiit.

Taatad jautaajumi uz kuriem varat izteikt savu viedokli/prognozes:

a) vai konkreetaa Impreeza ir tik maz cietusi kaa izskatiijaas bildees?

b) vai ekspertiizees to neizjauks pa daljaam?

c) vai cietushais iipashnieks ar to veel domaa paarvietoties vai patureet to savaa iipashumaa?

d) vai kaadam nav kaada Vladimira Vaškeviča kontaktinformaacija? (iet uz slimniicu apciemot nepiedaavaat )

Klau, nevajag Tev auto kas ir spridzināts...

Āuto cik zināms pieder viņa tēvam, pie tam nedomāju, ka viņiem pašlaik ir aktuāli šo vraku pārdot.... D)

Un vēl... man gadus 10 atpakaļ ir divas reizes bijusi iespēja ar viņu tikties. Es no tāda veida cilvēkiem labāk turos tālāk. To pašu iesaku Tev.

A6 25.05.2007 8:44

VWfans rakstīja:

A6 rakstīja:

Nobraucu 300 km, kombinētā pilsēta + šoseja režīmā. Pateikšu godīgi - mugura sāpēja, sēdēšana likās neērta, tāpat man ļoti nepatika tā "stoika" priekšā.

Prasības pret dinamiku... nu piekrītu, ikdienā braucu ar 180ZS A6, piekrītu, ka tā ir mašīna ar stipri labāku dinamiku, taču šis manuprāt ir par švaku. Iespējams, ka 1,7 CDTI ir labāks. Man ir bijusi iespēja līdzīgi izbraukt ar Astru 1,6 benzīnu, man pretenziju nebija.

Maksimums, ko esmu vienā dienā ar savu Merivu nobraucis - 570 km. Mugura toreiz nesāpēja nemaz. Kreisā statne patiešām pagriezienos drusku traucē, taču taisnā gabalā pārredzamība ir ideāla, jo priekšējais logs ir ļoti liels.

A6

Kura gada bija tā Meriva, ar kuru nobrauci 300 km? Kāds bija nobraukums? Kāds iespaids par vispārējo svaiguma vai nojātības pakāpi?

Kopš nesena laika Merivas dīzeļmotoru klāsts ir papildinājies ar vēl vienu 1,7 litru CDTI motoru - tādu, kuram maksimālā jauda ir 125 zirgspēki. Tādējādi tagad Meriva ir dabūjama ar 75 zirgspēku, 100 zirgspēku un 125 zirgspēku dīzeļmotoriem. Bet, ja grib atvilkt ar 200 km/h, tad var ņemt Opel-Meriva OPC ar 1,6 litru 180 zirgspēku turbomotoru, kas maksā tikai 15 ar pusi tūkstošus latu.

Klau, man jau liekas, ka OPC meriva ir tas pats kas piemēram A klases MB ar nu teiksim pieclitru dzinēju...

Pieļauju, ka OPC Vectra vai Astra ir ok mašīnas, taču meriva.... man liekas, ka meriva ir kāpostu vedamais. Es piemēram nezinu kādai motivācijai jābūt lai pirktu opc merivu.

Un vēl... cik zināms, tad OPC nav dīzeļu tātad automātiski mēs varam izslēgt iespēju, ka VW fans mūs varētu lutināt ar garu ilgi vāktu statistiku par šo auto.

A6 26.06.2007 9:49

Maskavas ielā As Agroapgāde telpās ir tāda SIA Ergana www.ergana.lv

Esmu redzējis manuprāt labi, par cenām gan neko daudz nevaru pateikt.

A6 27.06.2007 10:38

Es arī pārdodu A6, 2001. gada avant, 2,5 TDI Quattro, 6 ātrumi, ādas salons, R17 riepas, ksenona gaismas, signalizācija+čips+poga, utt, vispār steidzami, cena ap 10000 EUR.

A6 27.06.2007 15:19

sintris rakstīja:

A6 rakstīja: Es arī ......vispār steidzami, cena ap 10000 EUR.

Vai kāds var no marketinga znaja pastāstīt kapēc pircējam būtu jāzin ka Tav ir STEIDZMI ?

Steidzami, manā gadījumā pēc iespējas ātri. Tāpēc arī cena nav kosmiska par tādu auto.

A6 28.06.2007 16:06

AutoNets rakstīja:

Archijs2 rakstīja:

AutoNets rakstīja:

Nekas leets un STEIDZAMS nesanak, jo ir sakarigaki aparati par "steidzigaku" cenu:

www.autonet.lv/...

www.autonet.lv/...

www.autonet.lv/...

Man gan šķiet, ka viņš pārdod par vienu modeli jaunāku AUDI nekā tie. =)

Visi tie ir "delfini". Paskaties, kura gada ir STEIDZAMAIS un kura gada ir tie tris, neka jaunaka tur nav. Var jau to sarakstu vel papildinat, bet tas tikai piemeram ka neka STEIDZAMA tur nav, tas viss tufta!

Paklau gudriniek, ja u neatšķir benzīna dzinēju no dīzeļa un 1998. gadu no 2001, tad esi dīvains. Pie tam manam auto ir laba komplektācija un Quattro piedziņa.

A6 29.06.2007 8:45

Jā, jā "skaistulis" un īsts dakāras monstrs tas Quas.... nemaz nevar normāli izrunāt kur nu vēl uzrakstīt. šodien redzēju Dienā rakstu par atjaunoto xtrail... vismaz spidometrs nav vairs pa vidu.

A6 03.08.2007 15:04

Man arī ir pieredze... kādus gadus 5 atpakaļ gribēju pirkt A6 tā ap 1995. gadu. Tur bija A6, sedans 1997. gads, cena tajā laikā vēl 7500 USD... 139000 km, klima, utt. It kā normāls auto... Un tad es aizsūtīju sms uz CSDD... Patiesība bija tāda 1995. gads, pēdējā TA nobraukums 371000 km..... Un tad vēl teksts, ka 7500 ir EUR, nevis dolāri, jo neesot nomainīta lapiņa logā.... Tā arī bija vienīgā reize, kad es tur esmu kaut ko skatījies.

A6 14.08.2007 10:39

Tas nav īsts Sainz, jo interkūleris un gaisa mērītājs nav pareizais.

Normāls labā stāvoklī esošs īsts sainz maksā ap 6000-7000 EUR. Dārgi priekš tā gada mašīnas, taču tas kas tādu vēlas nopirkt zin šī auto cenu un vērtību (konkrētais eksemplārs nav tēmas vērts).

A6 14.08.2007 10:41

VWfans rakstīja:

Kaspersky rakstīja: Paklau, VWFan, Tu šodien ap 11.40 nebiji gadījumā Ulmaņa gatves apkārtnē? Viens merivas braucējs, spriežot pēc braukšanas stila, pēc tāda pat m*daka izskatījās...

Es tas nebiju. Tomēr pastāsti sīkāk, kā tieši brauca tas Merivas vadītājs, lai mēs zinām, kā nevajag darīt!

Viņš droši vien visu laiku brauca atpakaļgaitā ar ieslēgtiem priekšas logutīrītājiem....

A6 02.10.2007 17:08

kasinsh79 rakstīja: Tikko bija tas prieks izbraukt kādus 700 km pa Vāciju ar nomas Merivu, jaunu. Secinājumi:

* 1.6i - nav iespējams braukt pa bāni, līdzko sabremzējies, ieskrieties atkal ir liels nervu stress

* degvielas patēriņš - ~ 9 litri (ārkārtīgi daudz, manuprāt)

* primitīvs tas salons, tas gan tiesa

* vietas gan tur ir pietiekami

* pārredzamība arīdzan atzīstama

* labas bremzes

Nepirktu sev

Mjā, man arī gribējās uzrakstīt tieši to pašu. Es gan nobraucu

tikai 400 km, bet izjūtas ir pilnīgi tās pašas.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti