iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Crankshaft 29.09.2009 13:20

Cinka pulveri? Droshi vien , ka var. Ir taads kantoris NGS, iegooglee, tur kaut kas ir par pulveriem, paarklaajumiem un arii kontakti. Jeb provee www.NGS.lv ...

Crankshaft 29.09.2009 10:30

Nu galvaniskie paarklaajumi nekad iisti nav bijushi mans jaajamzirdzinjsh, bet domaaju, ka uz atsleegvaardiem "cinkoshana", "Verzinkung", "Zinc plating" kaut ko var atrast. Kaut kur pirms CSDD Sukumalas ielaa ir kantoris, kas ar cinkoshanu nodarbojas. Mok tos jaameklee? Jeb kaukaadu "Arcus", ja veel eksistee?

Crankshaft 28.09.2009 12:02

Imka

28.09.2009 09:58

Varbūt kāds var pateikt, kas tad slēpjas zem vārda "cinkots" attiecībā uz auto virsbūves apstrādi. Kā notiek process, ar kādu tehnoloģiju un kāds sastāvs tur tiek uzklāts.

Saprotu, ka "cinkošana" ir galvanizācijas procesā uzklāts cinka pārklājums. Kas vēl bez cinka ir pārklājumā sastāvā?

......................................

Vispaar izmanto 2 metodes - elektroliitisko cinkoshanu un "karsto" cinkoshanu - otro reti, jo daarga un sarezhgjiita. Meedz arii cinkot materiaalu, no kura shtancee detaljas, peec tam iespeejamaas probleemvietas papildus apstraadaajot. Bet tas, savukaart prasa speciaalas metinaashanas tehnologjijas cinka slaanja deelj. Nekas cits, kaa sameeraa tiira cinka slaanis uz taa metaala nepaliek Dazhkaart cinkotaas daljas vel apstraadaa ar hroma saaljus saturoshiem sastaaviem, bet taa kaa dalja no shiem saaljiem ir toksiski, censhas izvairiities. Taadaa gadiijumaa uz cinka kaartinjas veel izveidojas hroma savienojumu kaartinja, kura pasargaa no oksideeshanaas pashu cinku.

Crankshaft 28.09.2009 9:15

Nu, es te paskatiijos vaacu forumos par Astra G teemu. Kopeejaa

aina ir taada (kaa vinju zinaataaji raksta), ka kopsh razhoshanas saakuma Astras G ir bijushas pilniibaa cinkotas, bet, liekas, kopsh 2000 gada tikai daljeeji cinkotas - Opel ieviesa liidzeklju taupiishanas programmu razhoshanaa. Lielaakaa dalja turienes forumistu brauc ar savaam Astraam bez probleemaam ar ruusu,

ja mashiina nav dauziita un ir slikti sataisiita. It kaa shaadas taadas probleeminjas ir pilsonjiem no Ziemeljvaacijas (juura!). Un veel : Opeljus jau razho ne tikai Vaacijaa, ar citviet monteetajiem arii varot buut probleemas ...

Crankshaft 13.09.2009 17:48

Slinkais

Jāpiebilst, ka ziemas dīzeļdegviela no vasaras atšķiras tieši ar parafīna daudzumu tajā, kas patiesībā arī ir degvielas enerģijas avots. Mazāk parafīna, mazāks cetānskaitlis, mazāk enerģijas un rezultātā lielāks degvielas patēriņš, toties iespēja braukt arī aukstā laikā.

kaut kaadas mulkjiibas. ziemaa var braukt arii az vasaras solkji, kam piejauc piedevas. ko tad taas piedevas savaac parafiinus maisos un noliek baakas sturiitii, liidz vasarai?

=======================

Nea, vinjam ir taisniiba Ir taadi divi DD parametri - CP (Cloud Point) un CFPP (Cold Filter Plugging Point), ar piedevu var padziit uz leju CFPP, bet ne bezgaliigi. Svariigi ir DD attieciigaa parametra izejas lielumi, teiksim ziemas DD jau saakotneejais CFPP ir krietni zemaaks, pa daljai tieshi zemaaka parafiina satura deelj. Savulaik muusu kantora bojeviks ziemaa bija shaada piedeva PARAFLOW 255, tolaik ar shiem jautaajumiem naacaas krietni pastraadaat

i_edgars

Salasoties visādus saiteļus ar galīgām muļķībām zināšanas nevar papildīnāt!

========================

Nu, bet tu jau tieshi to arii dari, kaa lasi "saiteljus"

Visām dīzeļdegvielām, kuras izmanto autotransportā gan vasaras, gan ziemas, gan arktiskajām ir pilnīgi vienāds cetānskaitlis!

Ieskaties standartos www.nge.ru/...

Vari pameklēt EU standartus... un tur arī būs tas pats.

========================

Visos standartos cetaanskaitlis ir noraadiits "no / liidz", krievu standartaa kaa reizi ir noraadiita cetaanskaitlja APAKSHEEJAA robezha visu veidu degvielaam, mazaak vispaar nedriikst buut Taapeec jau Rietumu testos ir jeedziens "typical", un tas nebuut nav 45, iznjemot ziemas degvielas Palasi kaut ko nopietnu, piemeeram ASTM standartus degvielaam - tie ir pamataa arii ISO standartiem, kurus tu sauc par EU standartiem

Crankshaft 11.09.2009 13:13

2) Tiiri ekonomisku iemeslu deelj, un njemot veeraa motora noskreejienu, es izveeleetos SAE 5W-40. Sazinies varbuut ar to pashu VAMotors Bukultu ielaa, un apvaicaajies, cik maksaa "Havoline Synthetic 5W-40", parametrus var atrast zem .

=========================

((( Neiedrukaajaas webadrese nez kaapeec Adrese ir

sekojosha: www.texaco.co.uk/psi. Arii VAMotora maajlapaa vajadzeetu buut.

Crankshaft 11.09.2009 13:09

sarashkins

Skaidrs, ka uz ziemu derētu kaut ko ar mazāku pirmo ciparu, bet vai ir vērts ņemt to 0w 5w vietā? Un ja motors pabraukts, vai labāk būtu izvēlēties 40-nieci 30 vietā?

================================

1) SAE 0W un 5W viskozitaates klases savstarpeeji paarklaajas, vislielaakaa starpiiba praksee ir cenas zinjaa Un, ja nav baisi advanceets jauns supermotors, neredzu reaalu vajadziibu peec 0W.

2) Tiiri ekonomisku iemeslu deelj, un njemot veeraa motora noskreejienu, es izveeleetos SAE 5W-40. Sazinies varbuut ar to pashu VAMotors Bukultu ielaa, un apvaicaajies, cik maksaa "Havoline Synthetic 5W-40", parametrus var atrast zem .

Crankshaft 11.09.2009 12:55

Nortel

Ja slodzi nosaka pēc tilpuma litra pārvietotās masas, tad motociklam tā ir ļoti maza.

=========================

Slodzes "pielikshanai" izmanto parametru, kursh saucas

HTHS - High Temperature / High Shear, normaali "datashiitos" tas ir mineets, raksturo pretestiibu ellas slaanju nobiidei augstaas temperatuuraas. Nosaka ar speciaalu mashiiniiti, savstarpeeji paarvietojami ieksheejais un aareejais konusi, savstarpeeji paarbiidaami, iegremdeeti ellaa, griezh ar noteiktiem apgriezieniem preteejos virzienos un tuvina konusus liidz tie saskaras, jeb liidz noteiktam attaalumam starp tiem. "Aatrgaitas" dzineejiem , kuri pastaaviigi darbojas ar >6000 ... 7000 rpm , shis HTHS prasaas mazaaks, ieksheejo zudumu samazinaashanai, bet tas prasa augstaakus citus parametrus. Nu tad visbiezhaak situaaciju risina ar 1/2 sinteetisko un sinteetisko ellu izmantoshanu.

Crankshaft 11.09.2009 12:43

scope

PiepZz rakstīja: Bukultu ielā Texaco eļļas, kā arī kādas Kanādas.

======================

Taa Kanaadas firma saucas "Petro - Canada", visaadi labs

kantoris, dazhi produkti padaargi, citi ljoti patiikamaas cenaas.

Cenas draudzīgas. VA motors Ltd, Bukultu 5c (iebraukšana no Bukultu A/s Dambis transporta vārtiem, uzreiz labajā pusē). Pērkos pie šiem aptuveni 10 gadus (kādreiz bija bode Lāčplēša 75).

===============================

Nja, tik vaidzeeja telef. Nr. pateikt ...bet var apskatiities arii VAMotors maajlapaa Veelams jau pazvaniit ieprieksh , un

apvaicaaties, vai veelamais produkts iraid uz vietas

Labs kantoris.

Arī visādas citādas smērvielas tirgo.

Pie tam zin ko tirgo, un pēc prasībām piemeklēs atbilstošu produktu.

======================

Zin gan Kas maaciija ))) Jaa, un ar to piemekleeshanu

utt., ar ko citi njifigaa negribeeja un veel aizvien negrib nodarboties (mok zinaashanu truukums?), savulaik mees (TEXACO) un arii izplatiitaaji (kaa VAMotors) krietni

paceelaamies uz konkurentu fona

P.S. Starp citu it kaa labs informaacijas avots ir firmas LUBRIZOL maajlapaa, vien tur kaut kaadu "Flash Player" vajag, a man kompii nava

Crankshaft 11.09.2009 11:56

Slinkais

10.09.2009 20:49

nez vai autors ir gana kompetents, bet rakstaa arii skaidri rakstiits ka pussiite krietni zaudee ipashiibaas pilnai sintetikai.

=======================

Ja tu par to angliskaa saita rakstu, tad tur apakshaa ir kas komerciaals, jebshu tiek piesauktas firmas, kaa "Amsoil" utt.,

kuras galvenokaart ar sinteetikaam speeleejas ... Panjem

normaalas "pusiites" un "tiiraas" DATASHEET, un saliidzini

pats

Crankshaft 10.09.2009 8:41

Slinkais

atmosferai varbuut ir mazaak svariigi(kaut gan taa pat arii tur leju sintetiku) bet turbo dzinejos manupraat ir pietiekamas slodzes, lai attaisnotu sintetikas lietoshanu.

====================

Hvz, mums savulaik ~500 ZS turbo saciikshu auto vislabaak "uzvedaas" tieshi pussinteetika 15W-50. Konkurentiem ar sinteetikaam gan meedza buut probleemas. Un tad bija taadas jociigas situaacijas, kad auto noliimeets ar konkurentfirmas uzliimeem, a motoriitii muuseejais 15W-50, un viss notiek

nav nosleepums ka mineralaa veido arii daudz vairaak nogulsnes. elljas atshkiribas var paverot peec temperaturas un spiediena.

==========================

Modernaas mineraalellas, iipashi hidrokrekinga produkti, sen vairs neko tur neveido ...Atshkjiriibas peec temperatuuras un spiediena - nu to var noveerot vien ekstreemos gadiijumos, turklaat, vai tu arii piederi pie tiem, kuri uzskata, ka "jo spiediens augstaaks, jo labaak"?

chrysler arii lieto 5w30 minerali, ko mopars pats razho, bet nez kapeec TC motors lej 0w40 sintetisko mobili....

====================

Mopar pats neko nerazho, taapat, kaa Motorcraft Fordam un taml. - taas ir "origjinaalo" rezerves dalju izplatiitaajfirmas. Nu a par gadiijumiem ar TC ... vienkaarshi veids, kaa guut papildus peljnju Iipashi, ja Usera Manuaalji atljauj lietot mineeto viskozitaates klasi

Crankshaft 10.09.2009 8:22

Nu, manaa nu jau bijushajaa darba vietaa bij speekaa princips "double fuel", paarnjemts no maates uznjeemuma Daanijaa un Norveegjijaa. Darbojaas normaali.

Crankshaft 09.09.2009 19:16

9. Skeptiķiem, veco auto īpašniekiem vajadzētu labāk uztraukties par sēra saturu degvielā, kas šobrīd jau ir tikai 10 ppm, jo sērs degvielā ir labs motora eļļotājs. Piemēram Krievijā, normāla degviela priekš visām VAZ, GAZ, LADA, Žiguļi, Volga utt ir ar sēra saturu no 2000 - 4000 ppm. Tātad mums ir ppm ir 200 - 400 reizes zemāks, nekā to vajadzētu vecajām krievu (un gan jau arī ārzemju) automašīnām - nez kāpēc par to neviens nebļaustās, bet lej tik Statoilā degvielu, uzkož hotdogu un iedzer kafiju

========================

))) Tur ir viens njuanss: vispaar jau savulaik, kad Eiropaa masveidaa saaka ieviest mazseera DD (50 ppm), starp autorazhotaajiem izceelaas milzu breeka - to pashu degvielas aparatuuras elloshanas iipashiibu deelj. Probleema tika atrisinaata "naftinieku" pusee - mazseera DD tiek pievienota speciaala piedeva, t.s. "elloshanas uzlabotaajs" (Lubricity Improver". Tas gan papildus sadaardzinaaja DD, jo mazseera DD jau taa bija daargaakas razhoshanaa, bet par elloshanas probleemaam kopsh taa laika neviens neko nav dzirdeejis. BIO-D, starp citu, ir labas elloshanas iipashiibas, mazaak jaapievieno "Lubricity Improver"

Crankshaft 09.09.2009 18:52

TDIOTS

jocīgi , bet kāda pipara pēc gondai , no fabriķa , nāk mineralka , bet pieliešanai izmanto 0w30 castroļa edgi ???!!! un turpmāk lieto tikai to kastroļa 0līti

=====================

Neshaubos, ka taa mineraalella ne ar ko nav sliktaaka, bet tur

daudz ko nosaka attieciibas starp servisu un ellu piegaadaataaju Kaa kuraa servisaa taa lieta nostaadiita. Vieniigais shkjiireejs shaados jautaajumos ir "User`s manual"

Avulaik daudz esmu ar taadiem jautaajumiem straadaajis ...

Crankshaft 09.09.2009 18:45

Jaa , ellas kaarta sinteetikai ir izturiigaaka, bet tas ir buutiski tikai ekstreemos rezhiimos, t.s. speciaalajaam ellaam (kaa VW Pumpe Duese dzineejiem) , veel viena buutiska iipashiiba ir ellas novecoshana, tas , savukaart ir buutiski saistiibaa ar baisi garajiem nomainjas intervaalie utt., kopaa ar termisko stabilitaati. Bet normaalam ikdienas dzineejam, kursh konstrueets ne ar stipri mazaakaam detalju atstarpeem, kaa

izdaraas tagad, nekaadas hiperellas principaa nav vajadziigas Starp citu, taa aizraushanaas ar supermazaam shkjirbaam jau novedusi pie jaunas ellu viskozitaates klases attiistiibas - SAE 0W-20... nu bet tur atkal pie vainas fizika

Crankshaft 09.09.2009 18:15

Maija_Eskuella

Crankshaft rakstīja: Kaksis

09.09.2009 13:05

Slinkais rakstīja: nav taadu.

Ir gan...

==================

)))) Tas tiesa )))))

Kāds var arī paskaidrot savus vārdus, nevist tikai mētāties ar apgalvojumiem?

===================

Domaa par tiem dzinejiem un mineraalellaam? Jaa, ir taada kompaanija MAZDA, un tai ir t.s. RX modelji Tad nu luuk, shiem rotorniekiem MAZDA iesaka lietot vai nu "savu origjinaalo" ellu, vai, ja nav pieejama, augstveertiigu mineraalellu. Iemesls vienkaarshs - sakaraa ar elloshanas sisteemas iipatniibaam sadegshanas kameraas nonaak pastiprinaats dauzdzums ellas, kuru pilniibaa jaasadedzina, citaadi izpluudes gaazu neitralizatoriem aatri pienaaks kirdik ...nu a vislabaak sadeg tieshi mineraalellas Ne mazums to rotornieku ir nokauti ar sinteetikaam ... Un, ja runaa par elloshanas iipashiibaam, mineraalellaam taas ir dabiski visaugstaakaas, sinteetikaam adekvaatas ieguustamas vien ar sarezhgjiitiem piedevu kompleksiem ...

Crankshaft 09.09.2009 16:38

Kaksis

09.09.2009 13:05

Slinkais rakstīja: nav taadu.

ir gan...

==================

)))) Tas tiesa )))))

Crankshaft 21.08.2009 9:52

Pirmais

ritīgi piestūrējoša pakaļa ir tad, ka ir izsiptas bukses, gultņi un tukšas riepas

=======================

Jebkuram auto, kuram pakaljpiekaree ir laagas, ir piestuureejosha pakalja Aksioma!

Crankshaft 20.08.2009 8:35

Nu vispaar jau, ja ellas maakoniitis "izshaujas" iedarbinot dzineeju, tad pie vainas kaa likums ir vaarstu bliivsleegi - visdriizaak to darba virsmas (shkjautnes) ir nodilushas, varbuut pashi sacieteejushi (kas modernajiem nitrilkauchuka bliivsleegiem nu nemaz nav raksturiigi ). Taadaa gadiijumaa kaut kaads

daudzums ellas dzineejam staavot notek pa vaarsta kaatu uz leju un caur vaarsta vadiiklas / kaata (kuri arii nav pirmatneejaa svaiguma un izmeera) shkjirbu nonaak uz vaarsta shkjiivja / cilindraa. Luuk arii zilais maakoniitis iedarbinot.

Ja duumot saak uzkarstot dzineejam, tad visbiezhaak ir pie vainas virzulju grupas / cilindra dilonis. Aptuveni var ieveerteet,

paarbaudot spiedienu kartera ventilaacijas izejaa - ja tas ir juutami liels, veel jo vairaak, ja tur juutama "naakosha" ella, tad

ir "nekaartiiba" cilindros Starp citu, praksee kaadreiz ir redzeeti dzineeji, kuru ellas gredzeniem ir praktiski pilniigi nodilushas darba shkjautnes, toties kompresijas un kombineetajam gredzenam viss ir OK, gan shkjirba atsleegaa, gan pieguleeshana cilindram ("gaismas tests")...Nu tad, njemot veeraa "suuknja efektu", ella tiek skaisti paarsuukneeta no kartera telpas uz kompresikjas kameru Un aizmuguree ir

eleganta zila shleife

Crankshaft 18.08.2009 12:27

Conqueror

un kā tur tālāk? mācēsi pāriet uz kreisās puses satiksmi bez minstināšanās? stūre taču paliek kreisajā pusē?

==========================

Jaabrauc ar krievu komunaalo (ielu slaukaamo mashiinu) uz

GAZ 51 / 52 baazes - tai bija divas stuures, i LHD i RHD

Crankshaft 12.08.2009 10:05

Hmm, liekas, ka patieshaam, kaa jau kaut kur bija mineets, visnoderiigaakais buutu MG42 vai RPG "paintball" variants Tad arii to Juurmalas domnieku, kursh ar to krievu KOMBAT briinumu pa juuru braukaaja, vareetu paaarsteet

Crankshaft 10.08.2009 10:24

turbopiile

it kā man arī suns, kurš ir apmacīts aizargāt un uzbrukt, bet pēc purniem un uzvedības spriežot, tiem džekiem līdzi vareja būt arī stroķis..

...........................................

Nja ... nu tad vienkaarshi jaashauj pirmajam Jeb jaaapgaadaajas ar granaatmeteeju, piemeeram Veel

variants - vairaaki sunji! Veelams, kaadu briidi nebaroti!

Crankshaft 10.08.2009 10:20

uupis

Tramvaju dēļ daudziem gājējiem nākas ciest neērtības. Jaunās sliedes ko izbūvēja otrpus VEF tiltam pie depo traucē normālai gājēju kustībai, bet tas pat būtu sīkums salīdzinājumā ar sētu, kuru aizmūrēja priekšā dzelzceļam. Tagad dēļ tramvajiem jārāpelējas sazin pa kādiem kukumrakumiem…

.......................................

Hmm, kaadi gan tur gaajeeji? Sliezhu shkjeersoshana zemes liimenii vispaar tur nekad nav bijusi paredzeeta. Prieksh taa ir domaats Gaisa tilts!

Crankshaft 10.08.2009 10:18

uupis

Otrs lielais iemesls kāpēc esmu PRET. Kāda mārrutka pēc jaunos tramvajus dzīs no rietumeiropas (šaurajām sliedēm) ja mums pašiem ir sava vagonrūpnīca, ja mums pašiem vajag darbu un kāpostu.

.....................................................

a) jebkursh tramvaju vai dzelzcelja transporta liidzeklju razhotaajs piegaadaa pasuutiitaajam tos atbilstoshus vajadziigajam sliezhu platumam

b) muusu Vagoniitis var (speej) uzbuuveet tramvaju, atbilstoshu

aptuveni elektrovilciena ER-2 liimenim. Lai buuveetu tur daudzmaz modernus tramvajus, paprieksh jaauzbuuvee praktiski jauna ruupniica

Un ar to vēl nepietiek – no turienes brauks krutie metinātāji un projektātāji, kuri pārprojektēs un pārmetinās sliedes priekš zemās grīdas tramvajiem.

a) ko dariit, ja uz vietas metinaataaju, kuri paarvalda sliezhu metinaashanas procesus, vairs praktiski nav ...Vecie aiziet, jaunie vietaa nenaak - taa tachu nav prestizha profesija, kaa "ekonomists", "jurists" vai "sociologs" Par "datorspeciaalistiem" vispaar nerunaasim!

b) projekteetaaji straadaas rokrokaa ar muusu vieteejiem, kuriem shai jomaa veel nav pieredzes. Normaali pasaulee tie procesi tieshi taa notiek.

robotbarber – tev traucē tavs kāposts? tu visiem gribi viņu dāvināt? Man jājāutā kas tev traucē redzēdz šo apstākli? Klapes uz acīm? Vai tās modernās strīpainās brilles aizsedz redzesloku?

Crankshaft 10.08.2009 10:07

Nja, te liidz tikai zvans vieteejai Mednieku biedriibai vai chomam, kuram ir neregjistreets strokjis Diemzheel ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti