tai pat laikā ir onkas, ar "50 gadu pie stūres un bez avārijām", kam blakus sēdēt ir bail jo avāriju nav tikai tāpēc, ka citi paredz viņu neadekvātumu
===================
Mja, stulbāku pateicienu nav gadījies dzirdēt ... Es esmu taisni tāds "onka" (60), un esmu allaž apdomīgs un rēķinos AR CITIEM, un "pie stūres" tiešām esmu 50 gadus. Ja
skaita no mopēda ... Motocikls JAWA bija 16. dzimšanas dienā, nopelnīju PATS!
Nortelam var vien piekrist - turbomotoram ir tik daudz nianšu, kuras jāievēro, ka patiešām: ja nu baisi gribas, tad visos veidos izdevīgāk ir iegādāt lietotu turbodzinēju (kopā ar motorelektroniku!) un ņemties ar to, nevis sākt pārbūvēt atmosfērisko. Beigās vienalga izrādīsies, ka no tā "izejas"
atmosfēriskā tik maz palicis, un vēl, cik tas izmaksājis ...
Ir savulaik pieredze gūta, ar Integrale, tad arī pierādījās, ka
spēkā ir teiciens "visu, vai neko", jo visi "daļējie" risinājumi agrāk vai vēlāk rezultējās smagos dzinēja defektos Ieskaitot krāšņu dzirksteļu kūli no izpūtēja
bez sajeegas. ne tikai virsspiediens, bet arii kompresijas pakaape shai gadiijumaa ir svariiga,
===================
Kompresijas pakāpe ir svarīga ielas motoram, resursa nodrošināšanai, jo ielas auto turbomotors 90% sava
mūža pavada kā neekonomisks atmo motors ar zemu kompresiju
bet skatoties uz F1 - tur ne par ko nevar buut droshs - paaraak augstas tehnologijas, un attieciigi daudz iespeeju detoneeshanu aptureet, man skiet. btw, vai jaudu taga no turbomotoriem celj nost vairaak, nekaa vecajaa F1 turboeeraa? tad treninju mashiinaam, cik atceros, ~1500 zs meedza buut?
====================
Šodienas turbomotori sportā ir enerģētiski efektīvāki, kā
"tolaiku" BMW, Renault, Porsche un taml. turbomotori, resp. no litra spēj "nolasīt" vairāk ZS. Dzinēju resursi gan nav īpaši auguši - šodienas rallijkrosa SuperCar klases
auto ar saviem 500 - 550 ZS no 1600 ccm kalpo apmēram 1 sezonu, tas km izteiksmē būtu kādi 400 - 500
Hmm, Rihardamplis nošāva garām sakarā ar biodīzeļa lietošanas aizliegumiem Tie aizliegumi attiecas uz TĪRU biodīzeli, nevis uz piejaukumiem līdz pat 10% Tas pats AUDI sen to paskaidrojis saistībā ar Franciju, kur TĪRS biodīzelis ir visai iecienīts, protams, cenas dēļ. Nav jau attiecīgās ES institūcijas tos 5, 7 vai 10% Bio-D piejaukuma no pirksta izzīdušas
cik es noprotu, shaada tipa piedevaam buutu jaapacelj degvielas energeetika - kaa tas ir gadiijumaa ar ziemas / vasaras diizeldegvielu.
bendziinam par shaada veida piedevaam , pat teoreetiski, neko iisti neesmu dzirdeejis.
============
Tādas izmanto dažu tipu sacīkšu un aviācijas benzīniem.
izeju no teezes, ka lai samazinaatu pateerinju, pie paareejiem liidziigiem apstaakljiem - ir vai nu jaapacelj dzineeja lietderiibas koeficients ( ko degviela pat teoreetiski, cik noprotu,nevar), vai nu jaapalielina degvielas energeetika - tad pie taa pat kpd viens kilograms sadegushas degvielas dos lielaaku energijas daudzumu, t i buus vajadziigs mazaaks degvielas daudzums taa pat darba veikshanai.
skaidrs arii, ka tas darbojas "uzreiz", nevis "pamazaam" un "ilgterminjaa"
================
Lielākā daļa šo piedevu galvenokārt rūpējas par dzinēju
Attiecīgi dzinēji strādā "tīrāk". Savulaik izstrādāja to mūsu piedevu, tad ASV un Eiropā simtiem auto izmēģināja to reāli dabā, parasti lielas "flotes", kā taksometri, policija, piegādes firmas utt - tad ie iespēja daļai auto izmantot piedevu, daļai nē, tad rezultātus salīdzina, veic detaļu stāvokļa vērtējumu utt.. Kopējais toreiz veikto km skaits bija ar 6 nullēm, un pirmais cipars nebija 1, un pat ne 2
Vernon, bet kāpēc tu pats, piemēram, Teterim neuzraksti
par problēmām tekstā, ko tās var izraisīt un kādas sekas var būt? Turklāt Teteris pats tos tekstus nestāda - ir darbinieki, kuri to dara, Tetera darbs ir finālā akceptēt tādu
vai citādu teksta redakciju. Un nevienam nav noslēpums, ka vienam cilvēkam kaut kas var paslīdēt garām, īpaši, kas attiecas uz niansēm. Cits cilvēks to pamanīs, bet, varbūt, nepamanīs ko citu. Principā jau tāpēc, ja raksta lielus un garlaicīgus dokumentus, raksta viens, kļūdas labo cits, ortogrāfiju un interpunkciju labo vēl cits, un katrs kaut ko atrod, kaut arī tas neglābj no kļūdām finālā. Tulkojot lielos FIA dokumentus, es to ļoti labi redzu, reizēm pat aizrakstu šiem, lai palabo to un to vietu
Tad , kad viena kabīne "nodilst", jeb ir piegānīta līdz ūkai, tad apgriež tramvaju otrādi un vada no tīrās kabīnes
Es tagad neatminu, kur , bet sen atpakaļ redzēju sistēmu, kur tramvaja, ja tā var izteikties, peroni, maršrutā bija gan labajā, gan kreisajā pusē, kā vilcieniem mēdz būt. Tamā Bleķapūlē gadījumā tādu vietu nav?
Noteikti! Pirmais, ko var ieteikt, ej pa ķēdi un pārbaudi / notīri visus zemsprieguma vadu savienojumus! Sākot ar
AKB klemmēm un masas vadu pie moča, un tā tālāk, vislabāk visam mocim. Ja nelīdzēs, tad jāņem priekšā spole vai komutators, kaut nav skaidrs, kas tiem pa ziemu stāvot (es tā saprotu, ja) varētu notikt...
Vajag padomu ko darīt, kas pa vainu, Šodien pielaidu un sāka pamatīgi dūmot un smird pēc eļļas, atverot eļļas korķi tas lec nost pie darbojoša dzinēja un uz vāciņa tādi kā sveķi dzelteni, tosolā spiediena nav nekāda un arī līmenis nezūd, kur meklēt problēmu?
====================
Varbūt papēti ka nu kartera ventilācijas sistēmu - ka nav
"aizsista" ciet ar tām pašām dzeltenajām nogulsnēm, kas
pašas par sevi vispār nekas neparasts nav, kondensāts, kurš īpaši rosīgi veidojas temperatūrās ap 0 grādiem. Ir bijuši gadījumi ...
Tas bija Auto plusā vai Grosā, neatceros vairs. Jā un no opel kataloga (Vektras). Cena 2x zemāka kā Vikingā, diemžēl arī kvalitāte...
=============
Aha, un Autopluss vai Grosauto iepērk detaļas pa taisno no ražotāja, vai ne? Nē, draugs, viņi pērk no "izplatītāja", kura darbs ir PĀRDOT, un šī mērķa dēļ starpnieks "ies uz visu", lai tikai īstenotu to! Arī šaubīgu draņķi pārdotu. Kā teica viena ķīniešu autoražotāja pārstāvis: Mazdrusciņ slikti taču arī ir labi, vai ne? Tikai jāzin, kam pārdot...
Stabilizatora stieņa gumijas bukses, pirktas parastā auto veikalā kā opel detaļas izturēja 2 mēnešus. Orģinālās, Vikingā pirktās pēc gada atdevu šrotā kopā ar sasisto sābu.
=================
Un tai "parastajā auto veikalā" tev jebkādi pierādīja, ka tās bukses ir Opel (GM) oficiāli atzīta ražotāja ražotas? Jeb uz tām tik vien bija, kā kataloga Nr., kuru var izveidot arī jebkurš kanibāls zem palmas "kaut kur salās"? Palasies par rezerves daļu ražošanu Dienvidzemēs, tad sapratīsi, kas pasaulē notiek, jau sen! Gribi kvalitatīvu detaļu, pērc no ražotāja pārstāvja, vismaz būs, kam pretenzijas iesniegt, no pieredzes to saku! Ražotāja pārstāvja pieredzes!
Crankshaft: Visu cieņu Tev, bet šoreiz Tu pavilkies kā puišelis. Mana komentāra doma bija, ka Vernons uzskata "priekšā braucošam jāgarantē drošība". Tad nu šis bij piemērs.
================
Vernons pareizi uzskata, pieļauju, ka neprecīzi izsakās Es viņa vietā teiktu "jākontrolē situācija" sava automobiļa aizmugurē, jārīkojas atkarībā no tās, attiecīgi jāgarantē "max iespējamā" drošība. Ja nav iespējas "atrauties", paliek iespēja pirmajā iespējamajā vietā palaist skrējēju garām, lai skrien. Ir gan suga, kuri apdzen un "iekaras" tieši priekšā - personīgi es nelamājos un necenšos to "putlūriņu" uzreiz apdzīt, bet vienkārši drusku atpalieku, lai būtu daudzmaz droša distance... Uz kopējo ceļā pavadīto laiku tam liela iespaida nav
Es personīgi neslimoju ar tendenci pielipt pie priekšā braucošā, jo pieredze māca- distance, tā ir drošība. Attiecīgi, pie saprātīgas distances ir minimālas iespējas uzrauties uz pārsteigumiem, ja seko līdzi notiekošajam.
=================
Prieks, ka ir satiksmes dalībnieki, kuri domā un rīkojas tāpat, kā es Veiksmi sevis un citu pārvietošanā laikā un telpā!!!
Visjautrāk ir tad, ja šāds Vernons ar Smartu iesēžas fūras pakaļā un gaida kad šim "garantēs drošibu". A fūrists ta sānu spoguļos tādu ērmu nemūžam neredzēs.
===================
Tāds Vernons ar Smartu, atšķirībā no tevis, nekad neiesēdīsies fūrei astē tā, lai būtu "paslēpies" neredzamajā
zonā Jo viņam ir prāta loceklis darbderīgā stāvoklī, un viņš sapratīs, ka jebkurā gadījumā fūristam jādara zināms "es te esmu". Savukārt fūristam tam būtu jāierakstās operatīvajā atmiņā un turpmākajām izdarībām būtu jābūt situācijai adekvātām
Ja kādu interesē, tad Cenuklubā pašlaik uz akciju Comma 10W40 pieclitrīgā kanniņa 12EUR.
---------------------
Vispār jau, ja liek šāda tipa norādes, tad nu ļoti vēlams bez eļļas / cita produkta "trādesmarkas" norādīt arī nosaukumu, tipu (min., sint., 1/2 sint.), API vai ACEA
klasi - potenciālais interesents zinās, ir jēga līst uz to cenuklubu vai ne Dotajā gadījumā cena ir mazliet pat interesanta, ja runa ir par 1/2 sintētiku
kalfonso
tai pat laikā ir onkas, ar "50 gadu pie stūres un bez avārijām", kam blakus sēdēt ir bail jo avāriju nav tikai tāpēc, ka citi paredz viņu neadekvātumu
===================
Mja, stulbāku pateicienu nav gadījies dzirdēt ... Es esmu taisni tāds "onka" (60), un esmu allaž apdomīgs un rēķinos AR CITIEM, un "pie stūres" tiešām esmu 50 gadus. Ja
skaita no mopēda ... Motocikls JAWA bija 16. dzimšanas dienā, nopelnīju PATS!