Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
Crankshaft 20.05.2014 7:30

kalfonso

tai pat laikā ir onkas, ar "50 gadu pie stūres un bez avārijām", kam blakus sēdēt ir bail jo avāriju nav tikai tāpēc, ka citi paredz viņu neadekvātumu

===================

Mja, stulbāku pateicienu nav gadījies dzirdēt ... Es esmu taisni tāds "onka" (60), un esmu allaž apdomīgs un rēķinos AR CITIEM, un "pie stūres" tiešām esmu 50 gadus. Ja

skaita no mopēda ... Motocikls JAWA bija 16. dzimšanas dienā, nopelnīju PATS!

Crankshaft 15.05.2014 7:26

Nortelam var vien piekrist - turbomotoram ir tik daudz nianšu, kuras jāievēro, ka patiešām: ja nu baisi gribas, tad visos veidos izdevīgāk ir iegādāt lietotu turbodzinēju (kopā ar motorelektroniku!) un ņemties ar to, nevis sākt pārbūvēt atmosfērisko. Beigās vienalga izrādīsies, ka no tā "izejas"

atmosfēriskā tik maz palicis, un vēl, cik tas izmaksājis ...

Ir savulaik pieredze gūta, ar Integrale, tad arī pierādījās, ka

spēkā ir teiciens "visu, vai neko", jo visi "daļējie" risinājumi agrāk vai vēlāk rezultējās smagos dzinēja defektos Ieskaitot krāšņu dzirksteļu kūli no izpūtēja

Crankshaft 13.05.2014 15:25

draco

bez sajeegas. ne tikai virsspiediens, bet arii kompresijas pakaape shai gadiijumaa ir svariiga,

===================

Kompresijas pakāpe ir svarīga ielas motoram, resursa nodrošināšanai, jo ielas auto turbomotors 90% sava

mūža pavada kā neekonomisks atmo motors ar zemu kompresiju

bet skatoties uz F1 - tur ne par ko nevar buut droshs - paaraak augstas tehnologijas, un attieciigi daudz iespeeju detoneeshanu aptureet, man skiet. btw, vai jaudu taga no turbomotoriem celj nost vairaak, nekaa vecajaa F1 turboeeraa? tad treninju mashiinaam, cik atceros, ~1500 zs meedza buut?

====================

Šodienas turbomotori sportā ir enerģētiski efektīvāki, kā

"tolaiku" BMW, Renault, Porsche un taml. turbomotori, resp. no litra spēj "nolasīt" vairāk ZS. Dzinēju resursi gan nav īpaši auguši - šodienas rallijkrosa SuperCar klases

auto ar saviem 500 - 550 ZS no 1600 ccm kalpo apmēram 1 sezonu, tas km izteiksmē būtu kādi 400 - 500

km...

Crankshaft 13.05.2014 9:28

Detonēja / nedetonēja - tas lai paliek uz inženieru

sirdsapziņas Zinu vien to, ka ar Massimo Biazjona

programmētāja (viņš tolaik arī Ferrari F1) "čipu"

viss notika

Kā tu domā, BMW 1500 dzinējs F1 detonēja vai nē?

Tur ta virsspiediens bija virs 4 atm ...

Crankshaft 13.05.2014 7:27

Cik mīsi, tik turēs 2.0 turbomotors ar ~500 ZS

turēja sezonu, tiesa, km izteiksmē tas daudz

nebija gan ... Un nebija tur nekādas pazeminātas

kompresijas pakāpes. Standarta 10.0 + 3.0 atm

virsspiediens, un viss notiek

Palasi webā par Volvo Low Pressure Turbo!

Crankshaft 26.04.2014 10:35

Hmm, Rihardamplis nošāva garām sakarā ar biodīzeļa lietošanas aizliegumiem Tie aizliegumi attiecas uz TĪRU biodīzeli, nevis uz piejaukumiem līdz pat 10% Tas pats AUDI sen to paskaidrojis saistībā ar Franciju, kur TĪRS biodīzelis ir visai iecienīts, protams, cenas dēļ. Nav jau attiecīgās ES institūcijas tos 5, 7 vai 10% Bio-D piejaukuma no pirksta izzīdušas

Crankshaft 25.04.2014 7:24

cik es noprotu, shaada tipa piedevaam buutu jaapacelj degvielas energeetika - kaa tas ir gadiijumaa ar ziemas / vasaras diizeldegvielu.

bendziinam par shaada veida piedevaam , pat teoreetiski, neko iisti neesmu dzirdeejis.

============

Tādas izmanto dažu tipu sacīkšu un aviācijas benzīniem.

izeju no teezes, ka lai samazinaatu pateerinju, pie paareejiem liidziigiem apstaakljiem - ir vai nu jaapacelj dzineeja lietderiibas koeficients ( ko degviela pat teoreetiski, cik noprotu,nevar), vai nu jaapalielina degvielas energeetika - tad pie taa pat kpd viens kilograms sadegushas degvielas dos lielaaku energijas daudzumu, t i buus vajadziigs mazaaks degvielas daudzums taa pat darba veikshanai.

skaidrs arii, ka tas darbojas "uzreiz", nevis "pamazaam" un "ilgterminjaa"

================

Lielākā daļa šo piedevu galvenokārt rūpējas par dzinēju

"iekšējo tīrību" - tīra kolektorus, sprauslas , vārstus utt..

Attiecīgi dzinēji strādā "tīrāk". Savulaik izstrādāja to mūsu piedevu, tad ASV un Eiropā simtiem auto izmēģināja to reāli dabā, parasti lielas "flotes", kā taksometri, policija, piegādes firmas utt - tad ie iespēja daļai auto izmantot piedevu, daļai nē, tad rezultātus salīdzina, veic detaļu stāvokļa vērtējumu utt.. Kopējais toreiz veikto km skaits bija ar 6 nullēm, un pirmais cipars nebija 1, un pat ne 2

Crankshaft 24.04.2014 15:58

draco

manupraat, bendziinam nav piedevu, kuras reaali ljautu uzlabot degvielas ekonomiju.

un 3% no otras puses ir tik mazs skaitlis, ka iekljaujas videejaa meeriishanas metodes neprecizitaatee - t i tukshi salmi...

================

Vispār jau ir gan tādas piedevas, vien efekts parādās ilgtermiņā. Savulaik mūsu kantoris arī tirgoja gan

benzīnu, gan dīzeļdegvielu ar piedevām "Texaco

System 3 Clean". Interesanti, ka lielākais efekts parādījās vecākiem auto, protams, pie reāla nobraukuma. Grūti

sagaidīt jūtamu ietaupījumu no auto, kurš jau tā patērē

mazliet virs 4 litriem degvielas uz 100 km

Crankshaft 15.04.2014 8:01

Minišoseja - skan jauki, BET! Ir braukts pa šo apli gan

ar moto, gan ar auto (rallijā), turklāt vinnēts absolūtajā,

mototrases posms bija kā daļa no "Lielā apļa". Vai organizatori ir paredzējuši postījumu apjomus motoaplī -

liekas, ka izejā no "Katla" (bez jebkādām raganām!) tādi

varētu rasties gan - līdz izejai viss ir OK, problēmas rodas

brīdī, kad "ejam laukā" Tur izejā varbūt vajag paredzēt

kādas "100 siena ķīpas"? )))) Jo, kā nekā, daži koki tur arī aug ...

Crankshaft 10.04.2014 15:29

Vernon, bet kāpēc tu pats, piemēram, Teterim neuzraksti

par problēmām tekstā, ko tās var izraisīt un kādas sekas var būt? Turklāt Teteris pats tos tekstus nestāda - ir darbinieki, kuri to dara, Tetera darbs ir finālā akceptēt tādu

vai citādu teksta redakciju. Un nevienam nav noslēpums, ka vienam cilvēkam kaut kas var paslīdēt garām, īpaši, kas attiecas uz niansēm. Cits cilvēks to pamanīs, bet, varbūt, nepamanīs ko citu. Principā jau tāpēc, ja raksta lielus un garlaicīgus dokumentus, raksta viens, kļūdas labo cits, ortogrāfiju un interpunkciju labo vēl cits, un katrs kaut ko atrod, kaut arī tas neglābj no kļūdām finālā. Tulkojot lielos FIA dokumentus, es to ļoti labi redzu, reizēm pat aizrakstu šiem, lai palabo to un to vietu

Crankshaft 10.04.2014 8:03

Un kas tev tur tik briesmīgi nepatīk? Nav laika ar analīzi nodarboties, tad neturi sveci zem pūra, pastāsti citiem ar'

Crankshaft 17.03.2014 8:07

Tad , kad viena kabīne "nodilst", jeb ir piegānīta līdz ūkai, tad apgriež tramvaju otrādi un vada no tīrās kabīnes

Es tagad neatminu, kur , bet sen atpakaļ redzēju sistēmu, kur tramvaja, ja tā var izteikties, peroni, maršrutā bija gan labajā, gan kreisajā pusē, kā vilcieniem mēdz būt. Tamā Bleķapūlē gadījumā tādu vietu nav?

Crankshaft 17.03.2014 7:57

Noteikti! Pirmais, ko var ieteikt, ej pa ķēdi un pārbaudi / notīri visus zemsprieguma vadu savienojumus! Sākot ar

AKB klemmēm un masas vadu pie moča, un tā tālāk, vislabāk visam mocim. Ja nelīdzēs, tad jāņem priekšā spole vai komutators, kaut nav skaidrs, kas tiem pa ziemu stāvot (es tā saprotu, ja) varētu notikt...

Crankshaft 14.03.2014 13:21

Valcha333

Vajag padomu ko darīt, kas pa vainu, Šodien pielaidu un sāka pamatīgi dūmot un smird pēc eļļas, atverot eļļas korķi tas lec nost pie darbojoša dzinēja un uz vāciņa tādi kā sveķi dzelteni, tosolā spiediena nav nekāda un arī līmenis nezūd, kur meklēt problēmu?

====================

Varbūt papēti ka nu kartera ventilācijas sistēmu - ka nav

"aizsista" ciet ar tām pašām dzeltenajām nogulsnēm, kas

pašas par sevi vispār nekas neparasts nav, kondensāts, kurš īpaši rosīgi veidojas temperatūrās ap 0 grādiem. Ir bijuši gadījumi ...

Crankshaft 10.03.2014 10:36

Nortel

Tas bija Auto plusā vai Grosā, neatceros vairs. Jā un no opel kataloga (Vektras). Cena 2x zemāka kā Vikingā, diemžēl arī kvalitāte...

=============

Aha, un Autopluss vai Grosauto iepērk detaļas pa taisno no ražotāja, vai ne? Nē, draugs, viņi pērk no "izplatītāja", kura darbs ir PĀRDOT, un šī mērķa dēļ starpnieks "ies uz visu", lai tikai īstenotu to! Arī šaubīgu draņķi pārdotu. Kā teica viena ķīniešu autoražotāja pārstāvis: Mazdrusciņ slikti taču arī ir labi, vai ne? Tikai jāzin, kam pārdot...

Crankshaft 10.03.2014 9:43

Nortel

Stabilizatora stieņa gumijas bukses, pirktas parastā auto veikalā kā opel detaļas izturēja 2 mēnešus. Orģinālās, Vikingā pirktās pēc gada atdevu šrotā kopā ar sasisto sābu.

=================

Un tai "parastajā auto veikalā" tev jebkādi pierādīja, ka tās bukses ir Opel (GM) oficiāli atzīta ražotāja ražotas? Jeb uz tām tik vien bija, kā kataloga Nr., kuru var izveidot arī jebkurš kanibāls zem palmas "kaut kur salās"? Palasies par rezerves daļu ražošanu Dienvidzemēs, tad sapratīsi, kas pasaulē notiek, jau sen! Gribi kvalitatīvu detaļu, pērc no ražotāja pārstāvja, vismaz būs, kam pretenzijas iesniegt, no pieredzes to saku! Ražotāja pārstāvja pieredzes!

Crankshaft 23.02.2014 17:40

STALINS

Crankshaft rakstīja: Nu, jā... Jau tais gados bija Mazdai 5W30, BIJA! Un tagad ir 20W20, IR! ĶEPU!!!

------------------------

Vai nevari paskaidrot? Kaut kā neiebraucu domā...

==============

Mazda, immer ir bijusi "autlenders", novitāšu mīļotāja,

galvenais tirgus firmai ASV. Un, atminot šo faktu, atmini

modeli RX-7, un 20W20 motoreļļu - tā bija "parakstītā"

VAZ rotordzinējiem ... Un šodien visai ASV autoprodukcijai "uzturzinātnē" ir maviskozās eļļas.

Crankshaft 21.02.2014 7:02

Nu, jā... Jau tais gados bija Mazdai 5W30, BIJA! Un tagad ir 20W20, IR! ĶEPU!!!

Crankshaft 18.02.2014 8:39

CyberGhost

vajag 5W40 sintētiku, kādu ieteiksiet? Mazda6 2.0 benzīns

=================

Būtu vismaz modeli, dzinēju un gadu uzrakstījis, tad

būtu skaidrs, kāpēc tieši sintētiku un kāpēc tieši 5W-40

gribi

Crankshaft 17.02.2014 9:33

Var, tikai šādiem mērķiem aprīkotu laboratoriju tu diez vai atradīsi, vismaz šaipus Baltijas jūrai Un ņem vērā, ka

šitos procesus veic, bojājot detaļas krāsojumu Ar šādiem pētījumiem nodarbojas lielās firmas, kuras ražo krāsas (ne tikai autokrāsas)!

Crankshaft 15.02.2014 10:45

x_rays

Crankshaft: Visu cieņu Tev, bet šoreiz Tu pavilkies kā puišelis. Mana komentāra doma bija, ka Vernons uzskata "priekšā braucošam jāgarantē drošība". Tad nu šis bij piemērs.

================

Vernons pareizi uzskata, pieļauju, ka neprecīzi izsakās Es viņa vietā teiktu "jākontrolē situācija" sava automobiļa aizmugurē, jārīkojas atkarībā no tās, attiecīgi jāgarantē "max iespējamā" drošība. Ja nav iespējas "atrauties", paliek iespēja pirmajā iespējamajā vietā palaist skrējēju garām, lai skrien. Ir gan suga, kuri apdzen un "iekaras" tieši priekšā - personīgi es nelamājos un necenšos to "putlūriņu" uzreiz apdzīt, bet vienkārši drusku atpalieku, lai būtu daudzmaz droša distance... Uz kopējo ceļā pavadīto laiku tam liela iespaida nav

Es personīgi neslimoju ar tendenci pielipt pie priekšā braucošā, jo pieredze māca- distance, tā ir drošība. Attiecīgi, pie saprātīgas distances ir minimālas iespējas uzrauties uz pārsteigumiem, ja seko līdzi notiekošajam.

=================

Prieks, ka ir satiksmes dalībnieki, kuri domā un rīkojas tāpat, kā es Veiksmi sevis un citu pārvietošanā laikā un telpā!!!

Crankshaft 14.02.2014 8:59

x_rays

Visjautrāk ir tad, ja šāds Vernons ar Smartu iesēžas fūras pakaļā un gaida kad šim "garantēs drošibu". A fūrists ta sānu spoguļos tādu ērmu nemūžam neredzēs.

===================

Tāds Vernons ar Smartu, atšķirībā no tevis, nekad neiesēdīsies fūrei astē tā, lai būtu "paslēpies" neredzamajā

zonā Jo viņam ir prāta loceklis darbderīgā stāvoklī, un viņš sapratīs, ka jebkurā gadījumā fūristam jādara zināms "es te esmu". Savukārt fūristam tam būtu jāierakstās operatīvajā atmiņā un turpmākajām izdarībām būtu jābūt situācijai adekvātām

Crankshaft 14.02.2014 8:51

darklight

Ja kādu interesē, tad Cenuklubā pašlaik uz akciju Comma 10W40 pieclitrīgā kanniņa 12EUR.

---------------------

Vispār jau, ja liek šāda tipa norādes, tad nu ļoti vēlams bez eļļas / cita produkta "trādesmarkas" norādīt arī nosaukumu, tipu (min., sint., 1/2 sint.), API vai ACEA

klasi - potenciālais interesents zinās, ir jēga līst uz to cenuklubu vai ne Dotajā gadījumā cena ir mazliet pat interesanta, ja runa ir par 1/2 sintētiku

Crankshaft 13.02.2014 7:24

anonimikis

kur ir stučkas iela?

===============

Starp Ļeņina un M. Šumahera ielām

Crankshaft 12.02.2014 8:47

dzanks

www.mainiellu.lv sākuši piedāvāt Havoline eļļas. 5 gab. volvo gan turbobenzīni gan turbodīzeļi iet jau pāris gadus bez problēmām

====================

Hmm, interesanti, tā kā daudzpadsmit gadu pavadīti

"Lone Star" ēnā, vislielāko interesi izraisa tas, kurš gan

uzdrošinājies ielīst šai lauciņā Jaunpienācējs? Jeb kāds no esošajiem? Interesanti ...

Par Havoline un Ursa eļļām arī pats varu teikt tikai to labāko, tais daudzajos gados problēmu ar tām nav bijis.

Vien aizdomas drusku izraisa apgalvojums par eļļām no

Beļģijas - tas normāli sanāk dārgāk + nav nomenklatūrā

pāris produktu, kurus ražo tikai tur ... Bet nu, iespējams, ka šodienas apstākļos nemaz nav jēgas uzreiz ielīst tirgū ar visu produktu klāstu pilnībā

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti