Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Crankshaft 19.05.2013 8:07

anonimikis

bija kādreiz tādas igauņu slēpes "visu pisu".

================

Vispār jau tās mazbērnu slēpītes sauca "Pisi Visu"

Skaitījās hohma tādas viesistabā pie sienas pielikt dekoram,

lai vecākā paaudze šausminās

Crankshaft 17.05.2013 8:16

Principā "zilie" un "zaļie" ir viens un tas pats, dažas firmas , ražojot galaproduktu, izvēlas zilu, citas zaļu, vēl citas zilzaļu

krāsu, bet principā tie visi ir "vecās" jeb "silikātu" paaudzes

antifrīzi. Ja tas auto ir iegādāts nesen un "tur skalojas" kaut kas, par kā izcelsmi un vēl jo vairāk ieliešanas laiku

nav skaidrības, varbūt labāk pēc sūces novēršanas izliet to

visu nafig un ieliet svaigu un zināmu? Pie reizes kaut vai ar

permanento flomasteru vienalga kur izdarīt atzīmi, kas un kad ticis ieliets. Vienreiz izdarīt, un miers!

Crankshaft 17.05.2013 8:06

vai kāds vēl atminas vai varbūt vienkārši zin

kā pareizi aprēķināt dzinēja nostrādāto motora stundu skaitu, ja ir tikai dzinēja apgriezienu skaitītājs?

===================

Kāpēc jārēķina, varbūt ērtāk pielikt motorstundu skaitītāju?

Iegooglē , gan jau ko noderīgu var

atrast...

Kuģu dīzeļi, īpaši ar "flotes mazutu" darbināmie lēngaitnieki

patiešām ir iespaidīgi! Man gan praksē vairāk nācās strādāt

ar stacionārajiem dzinējiem, no kuriem lielākie bija Inčukalna PGK "Cooper - Bessemer" gāzes motorkompresori - arī visai iespaidīga izmēra pariktes

Crankshaft 15.05.2013 11:06

Man 60 vēl nav, maza "astīte" vēl palikusi, bet vienu senioru es droši zinu - tas ir mans tēvs Viņam ir 84,

bet viņš nemitīgi kreisē no Rīgas uz fazendu Cīravā un

atpakaļ, no fazendas uz Liepāju utt.. Principā, cik jūtu, viņam problēmu nav, tomēr, kā pats teica, laikam jau

nākamo termiņu vadītāja apliecībai vairs nekārtošot. Iemesls nav veselības problēmas, bet tas, ka vecumā cilvēks vienkārši ātrāk nogurst un biežāk jāapstājas atpūsties - braukšana pa ceļu jau nav vienkārša pedāļu mīņāšana, turoties pie stūres

Crankshaft 14.05.2013 14:58

anonimikis

nu nezinu, samaisot kopā tādus štruntus kā minerālmēslus un dīzeļdegvielu iegūst kā reiz daudz efektīvāku vielu (ANFO)

==================

Šai gadījumā ANFO ir pēdējais štrunts, ne ar viņu vairs mēslot, ne dīzeli darbināt

Crankshaft 14.05.2013 14:54

sarashkins

It kā nedrīkstot jaukt sarkano ar zilo/zaļo, tad varot rasties kunkuļi utt.

===============

Kunkuļu nebūs, tas savulaik pārbaudīts, tikai t.s. sarkanie ir

ar daudz augstākām darba spējām, t.s. ilgispēlējošie (Long Life), un , piejaucot "zilo", maisījuma darba spējas atbildīs

zemāko darba spēju komponentam. Nafig to darīt, ja nav "avārijas gadījums / vajadzība"? Turklāt maisījuma krāsa nu nemaz nešķita apetīti rosinoša

Crankshaft 14.05.2013 9:47

DekstersFF

Cik jau nu pēdējā laikā nācies ar to saskarties ( kāda tonna vismaz pa 2 gadiem ir nomainīta) , tad tas ir Antifrīzs.

----------------------

Nu, bet Tosols jau arī ir antifrīzs, jeb, kā angļi saka, "antifreeze coolant" Pirmais vispārlietojamais padomju antifrīzs Pirms tam gan bija (reizēm) nopērkami "Antifriz 40" un "Antifriz 60", bet tie diemžēl derēja tikai dzinējiem ar čuguna motorblokiem un galvām ...

Bet "Tosol", lai kādi tur būtu papildburti (piem. M) un cipari, ir tikai un vienīgi produkta "brandnāme"

Crankshaft 13.05.2013 15:09

Var var iegādāties, tikai jāskatās, kas ražojis! Paši krievi

raksta, ka 90% Tosol pie viņiem ir "paļonij", jo oficiāli izmantot šo tirdzniecības marku ir kādiem 3 ķīmijas

gigantiem, pārējie maisa, kā māk. IMHO vislabāk

paskatīt kādā nebūt, piemēram, LukOIL'ā vai tamlīdzīgā vietā... Smalkāk par "labajiem" un "sliktajiem" Tosol var

izlasīt krievu saitos! Nu un meklēt atbilstību standartoiem, ķippa

ГОСТ 28084-89 (Российская Федерация

BS 6580: 1992 (Великобритания

SAE J 1034 (США

ASTM D 3306 (США

ONORM V5123 (Австрия

AFNOR NF R15-601 (Франция

CUNA NC956 16 (Италия

JIS K2234 (Япония

Crankshaft 13.05.2013 14:56

auto55

Kādu sūkni nezinu, kādu piedāvās. Droši vien servisā labošu. Pieņemsim, ka antifrīzs arī tiks mainīts, pašlaik ir 0.5-1 cm zem minimuma?

====================

Hmm, ja mitrums ir motora priekšgalā, ļoti iespējams, ka

iestājusies "Vasermaņa reakcija", t.i. "pile pie gala". Man savulaik tā bija ar Volvo - aizvedu nomainīt zobsiksnu, bija laiks, pēc stundas zvana, saka: "pie sūkņa gala karājas pile".

Nu ko, remontēt tur nav, ko, jāmaina. Cika atminu , tas "second brand" sūknis maksāja kaut kādus ~35,-Ls...

"Second brand" tāpēc, ka identisks oriģinālam (arī VALEO), bet nebija virsū Volvo emblēmas un vārda

"Original part" Un bija VALEO kastītē, nevis Volvo

zilbaltajā. "Oriģinālais" "Rūsas Rotorā" maksāja tieši

2.5x vairāk ...

Crankshaft 10.05.2013 7:29

Kanibaals

Muļķības, pamatā tas ir dēļ nesagatavotas ceļa pamatnes. Nu nav Latvijā nekādi īpaši savādāki apstākļi, kā piemēram Lietuvā. Ja ļautu konkursos piedalītie Lietuvas ceļu būves uzņēmumiem ātri vien arī vietējie sasparotos.

====================

Par ceļa pamatni varētu piekrist, bet ... līdzšinējās konkursu

prakses dēļ nekas labāks arī nav gaidāms - ceļu būvnieki ekonomē, uz ko tikai var, lai nodrošinātu lētāko piedāvājumu... Lietuvieši ir piedalījušies LV konkursos, bet vienmēr bija stipri dārgāki. Un pēc iebraukšanas milzu auzās ar saviem ceļiem, vispār interesi zaudējuši - pašiem jādomā, kā no s...iem ārā tikt Pagājušajā gadā

STRABAG vecis skaidri un gaiši pateica, ka par tādu naudu, ko viena km ceļa būvei atvēl šeit, neko jēdzīgu pat cerēt nevar uzbūvēt!

Crankshaft 27.04.2013 10:20

msh

Kas pie velna ir gabriel? Būtu aziātisks nosaukums, domātu ka šķībaču tarataiku detaļu ražotājs, bet tā kā nē, droši vien kāda poļu vai taivānas pagrīdes darbnīciņa...

====================

"Gabriel" kantoris ir dibināts ASV, Klīvlendā, 1900. gadā

1907. gadā "Gabriel" dibinātājsKlods Fosters patentēja pasaulē pirmo amortizatoru (toreiz frikcijas tipa).

1918. gadā "Gabriel" sāk hidraulisko amortizatoru sērijveida ražošanu

Šodien ir apvienojies ar kompāniju TRW, kopumā operē abās Amerikās, Eiropā, Austrālijā, Āfrikā, piegādā gan autorūpnīcām, gan rezerves daļām. Īpašās specialitātes-

amortizatori kravas automobiļiem, militārajai riteņotajai un kāpurķēžu tehnikai, lidmašīnām utt..

Eiropas tirgum "Gabriel" ražo amortizatorus Francijā,

Bonevālas pilsētā. www.gabrieleurope.com ...

Pats neesmu lietojis, man allaž bijuši tuvāki Bilstein izstrādājumi

Starp citu, uzdūros interesantiem faktiem par avāriju statistiku Franču koncerns "Michelin" veicis statistikas datu apkopošanu par 20 000 avāriju pēdējo 10 gadu laikā. Un statistika uzrādīja lūk ko:

75 negadījumi no 100 notiek taisnos ceļu / ielu posmos;

70% negadījumu notiek uz sausām brauktuvēm;

60% negadījumu notiek apdzīvotās vietās atļautajos ātrumos;

99% procentu "lietus" negadījumu nav saistāmi ar akvaplanēšanu, jo nav bijis gna spēcīgs lietus.

Interesanti, ne?

Crankshaft 24.04.2013 8:11

Patiešām, esmu saņēmis, priecē tas, ka ielūgums ir 2 personām! Noteikti būs jāaiziet! Vai iauto arī būs stends?

Crankshaft 24.04.2013 8:01

GB12

2010. gadā vienā mirklī (ja nemaldos, mēneša laikā) tika nozagti 13 Avensis...

==================

Jā, tāds stiliņš "organizētajiem" mēdz būt - saņēmuši "pasūtījumu" viņi izvēlas auto, kurus būtu vērts zagt,

kādu brīdi tos "gana", pēta, kas un kā, un pēc tam iespējami īsā laika sprīdī nozog... Principā labi noregulēts mehānisms, turklāt plaši sazarots - "metastāzes" atrodamas pat autoražotāju rūpnīcās un mēdz būt pat tā, ka vienlaikus ar auto nosūtīšanu dīleriem pie "bandjugām" aizlido tā VIN numurs kopā ar signalizāciju kodiem u.c. datiem ...

Crankshaft 24.04.2013 7:52

Patiešām, lai veicas, jo vairāk tāpēc, ka uz vispārējā fona Reinis nebūt neizskatās vājš Un "slimnieku" EČ nav

kā šķiras ...

Crankshaft 23.04.2013 9:53

Chankaishi

Ja ir testeris - pieliec pie vadinja un korpusa - nedriikst buut savienojums! Jaa - izlaade starp centraalo vadinju un korpusu, cik nu atminu Ja kas - lai paarbaudiitu kjeedes, pietiek ar bateriju, paaris vadinjiem un attieciigu lampinju. Elektriskaas kjeedes, protams Kontakti, cerams, tiiri un gludi, bez bedriites? Tas ar svariigi! Peec sheemas iznaak, ka akumulaatoraizdedze, ne magneto, tad tiem magneetiem pie iedarbinaashanas maza noziime.

===================

Par pārbaudīšanām piekrītu, personīgi es pirmām kārtām pārbaudītu kondensatoru - ja nu tas gadu gaitā ir "izžuvis" un sit "uz masu"? Kontaktus notīrīt- loģiski, atstarpi pārbaudīt arī, kaut gan, gadu gadiem stāvot, atstarpe jau nemainās Vispār jau "ārtgaitas motocikls Pannonia", jeb "pannija", kā sauca to manā jaunībā, bija diezgan īpatnējs produkts Un tā aizdedze ... tas tiesa, ģenerators ar 'arējo rotoru", konstruktīvi tāds pat, kā motopēdiem ar Šauļu motoriem un JAWA

50 ccm dzinējiem, ar īpašu superdarbaspēju neizcēlās, bet, par cik "pannijai" ir jābūt akumulatoram, tolaik izplatīta "mēra", 6V7Ah, tad iedarbinot patiešām ģeneratora magnētu stāvoklim nav jābūt noteicošajam -

to var ievērtēt, pavērojot lādēšanu motoram jau strādājot.

Crankshaft 23.04.2013 9:01

iAutolv

Kurās valstīs var reģistrēt auto ar sistiem šāsijas numuriem? Kaukāzs?

====================

Ne tikai, vajag sekot krievijas autopresei, arī viņu TV reizēm pavīd raidījumi "par tēmu". Principā lielākā daļa

zagto auto tiešām tiek zagti pēc pasūtījuma, īpaši tie,

kuri ir "lepnāki" par kopējo masu. Vislielākais noiets tiem ir Centrālās un Vidusāzijas valstīs - Kazahstāna utt.. Kā paši krievi rakstīja, ārēji visa sistēma Vidusāzijā atgādina nu baigo "ordnungu", bet "apakšā" ir tādas lietas, ko pat Krievijas pilsoņi nespēj iedomāties. Nolemj kaut kādas organizācijas "locekļi" pārsēsties uz citu tehniku - pasūta, ko un cik vajag un sagaida "preci". Par

visu pārējo rūpējas "vajadzīgie" cilvēki un burvju līdzeklis "kalims"

Pēdējos gados Krievijā ir "noklātas" vairākas teicami organizētas autozagļu un transportētāju bandas. Vieni pat transportēja zagtos luksa auto burtiski no Maskavas centra pa dzelzceļu ... saldētājvagonos, kuros, dabiski, nekāda saldēšana nenotika Un, par cik maršrutā "par visu samaksāts", neviens nekur šādus ešelonus arī nekontrolē. Nebūtu brīnums, ja drīz nesāktu pārvadāt "tovaru" cisternās

Crankshaft 23.04.2013 8:48

DekstersFF

Es zinu to, ka tad, kad konkrēti ceļa posmu Ķekavas aplis-Jelgavas šoseja pabeidza būvēt, sākās skandāls ceļu būvnieku starpā. Paidera kungs no Šlokenbekas paņēma asfalta paraugus un nosūtīja uz laboratoriju Vācijā, kur tika atklāts, ka paraugs neatbilst projekta prasībām un nav pievienots projektā paredzētais plastifikators. Toreiz Paiders kā reiz apgalvoja, ka tas ceļš izjuks un neturēs paredzēto slodzi.

====================

Jā, tieši tā bija, principā viennozīmīgi parādījās viss šmaukšanās mehānisms, kuru neizbēgami jāizmanto, ja grib vinnēt konkursus par "zemāko cenu" Līdzīgi savulaik izgāja igauņiem ar ceļa zīmēm - 3x lētākās

ceļa zīmes jau pēc pirmās ziemas sāka kļūt "neredzamas"

un "mest nost" atstarojošo "lēto" plēvi Nācās steidzami visu nomainīt pret "dārgajām", kuras bez problēmām jau nokalpojušas vismaz 2 garantijas termiņus

Shēma ir sekojoša- firma apzināti ,lai tiktu pie projekta, sola mazāku ciparu, jau sākumā apzinoties, ka neievēros projekta prasības. Toreiz Paiders to arī pateica,ka par tādu summu, kā uzvarēts konkursā, to ceļa posmu renovēt NEVAR.

==================

Nu, bet tā jau arī ir! Sākot ar bitumenu, kad augstas kvalitātes ceļu būvei paredzēta bitumena + plastifikatora vietā izmanto "jumta darvu", un dolomīta šķembas izvēlas lētākās pieejamās, ar nepietiekamu slodzes un salizturību ... Nu un tā tālāk...

Jūrmalas šoseja, kuru te pieminēja, tiešām ir būvēta padomju laikā, pats vasarās strādāju tās būvē, bet tā nav gluži piemērs vispārējam līmenim tolaik. Par cik JŠ bija jau sākotnēji iecerēta kā "parādes šoseja", tad gluži tāpat, kā "parastos ceļus" ,to nebūvēja vis. Tika izmantots garantēti kvalitatīvs bitumens, lielu daļu šķembu kārtu veidoja nevis no vietējā dolomīta, bet no Ukrainas vestām granīta un bazalta šķembām, un, pats galvenais, bindera un asfaltbetona kārtas ir apmēram 1.5x biezākas,

nekā paredzēja toreizējie GOST un SNIPi. Principā ceļi uz Jurmalu un, teiksim, Siguldu, izskatās bezmaz identiski, bet šķērsgriezumos tie atšķiras kā diena pret nakti ... Šodien arī varētu to darīt - no Ukrainas tās šķembas var iepirkt, cik vajag, turklāt pāris reižu lētāk, kā no Zviedrijas vai Somijas, bitumenu nebūtu problēmu

iegādāties no tā paša Venecuēlas uzņēmuma Zviedrijā NYNAS, kurš jau tā ir "noasfaltējis" 1/3 Eiropas, tikai cena gan tur būs cita... Toties ceļš kalpotu daudz ilgāk, tur atkal būtu tīra ekonomija. nez kāpēc dažās valstīs to ir sapratuši jau sen, bet pie mums kaut kādi bremzēti ierāvēji "komandē parādi". 3 gadu garantija ceļam vispār ir izsmiekls! Tur vajadzētu būt kā militāristiem ar prettanku ieročiem - izšavi un aizmirsi! Šāviņš pats sameklēs mērķi... Katrā gadījumā toreiz tas STRABAG inženieris ļoti daudz interesanta par tēmu pastāstīja

Crankshaft 18.04.2013 7:53

Vispār es drusku brīnos par A.J. viedokli šai jautājumā - cilvēks ar tādu autovadītāja pieredzi, bagātu, ja var teikt,

vēsturi, un šādi secinājumi ...Nezinu, kā A.J., bet man atvieglo braukšanu tas, ka es zinu: atrodos uz galvenā, un kaut kā nemaz netraucē braukt uzmanīgi, vērot "malas" ar "sānu redzi" un tamlīdzīgi...Galu galā pie mums zīmes tomēr liek vairāk vai mazāk loģiskā veidā un skaitā. Ja grib redzēt, kas patiesi ir bezjēga ar zīmēm, tad var paskatīt krievu žurnāla "Za Ruļom" rubriku "Stop Ļap" - tur nu ir zili brīnumi reizēm. IMHO amerikāņiem ir vēl sliktāk - viņiem ta vairums ceļa informācijas ir uzrakstu, nevis grafisku zīmju / simbolu veidā. Analfabētam tur vispār pessecc!

Crankshaft 18.04.2013 7:44

Liekas, jāpērk naži un iesmi, nav jau alnis. Kad čoms vēl

krievu laikos ar 140 uz Ikšķiles - Tīnūžu ceļa trāpīja pa kārtīgu mežavepri, viņam nācās arī vēl vienu ledusskapi

pirkt Tiesa, Žigulis arī bija jauns jāpērk, labās puses ložerons ar visu grīdu bija kādu sprīdi iekšā salonā iebīdījies,

labajā pusē nevienas durvis atvērt nevarēja ...Labi, ka pats bija uzlicis jostu, bija tādas inerces jostas "Klippan", zviedru, ko lika eksporta VAZiem ...

Crankshaft 20.03.2013 13:46

IkdienasViesis

žēl, ka RS atteicās no klasiskā tramvajnieku(un arī dzelzceļnieku) simbola - "spārniņiem". līdz šim nekas labāks nav izdomāts. bet, kaut ko tomēr it kā vajadzētu.

===============

Mjā, kāpēc atteicās no tradicionālas "transportnieku" emblēmas, nav skaidrs. Es pat atminu bērnu dienas, 1950. beigas, kad pat autobusu šoferi (formas tērpu nebija!) lepni valkāja t.s. "astoņstūrenes", tādas virsnieku galvassegām līdzīgas cepures. No kurienes un kā tās ievalkājās jau pirmskara Latvijā, nezinu, bet identiskas

cepures var redzēt uz Autotanku pulka foto no 1930. gadiem... Un šādas emblēmas dēļ tieši Rīgas centrā uz

vietas 1944. gada rudenī nošāva man tuva cilvēka tēvu,

kurš gan 1. Ulmaņlaikos, gan, par nožēlu "vācu laikā", bija it kā šodien neatzīta amata pratējs - viņš bija lokomotīves mašīnists... Un, atgriežoties no darba, agrā rīta stundā, viņu ieraudzīja trīs padarmijas patruļnieki.

Kādā viņi bija stāvoklī, par to vēsture klusē, bet notikušā

aculiecinieki pēc tam stāstījuši, ka viss noticis pēc scenārija: Aga, uņiforma čornaja, našivki serebristije -

značit, gestapovec! A ješčo kriļja na šapke - gestapovskij

ļotčik, Moskvu bombil! Un nošāva viņu pie paša mājas

namdurvīm, Dzirnavu un Satekles ielas stūrī ... Tā ka,

valkājot emblēmu, jāapzinās - bet, ja nu rīt te ienāks

musulmaņi vai kamikadzes, kas var notikt?

Crankshaft 18.03.2013 9:56

Pirmais

tur taisās iepirt speciālu tramvaju apgriezēju.... pacels augšā ar visām sliedēm posmu, apgriezīs un brauks atpakaļ

stāsta, ka rīgas domē jau atkati par to pasākumu ir saņemti un sadalīti

==================

Par "atkatu" apjomiem nezinu, Rietumos normāli skaitās

10%, jo summa lielāka, jo procenti mazāki, bet lokomotīvju

un vagonu apgriešanas mehānismi bija pazīstami Eiropā

un Amerikā jau pirms 200 gadiem T.s. "karuselis"

Crankshaft 18.03.2013 9:36

Kungi, jūs velti te trinat, kurš labo, kurš kreiso, roku

To filtru padarīšanu sen jau ir "izkoduši" ļaudis, kuri tos

izmanto darbā, jau pirms gadiem 20

Es personīgi, 1988. gadā Vācijā, Mercedes "Autohaus"

pirku oriģinālo eļļas filtru klientam Rīgā ... Kastīte OK,

bet iekšā filtra elements ar marķējumu FRAM. Filtrs

darbojās, visi apmierināti

Un vispār visā pasaulē jau gadus 40 visu tirgu ir savākuši

apmēram 4 - 5 dižražotāji, konkurenci viņiem mēģina

izdarīt vien "krutku" ražotāji Galu galā filtru papīru

gan eļļas, gan gaisa filtriem, pasaulē ražo vien kaut kādas

5 firmas. Tostarp 2 SOMIJĀ!

Crankshaft 08.03.2013 11:37

Sviestnesis

Māsīca?

"masīcas" māsa..

==================

"Троюродная сестра двоюродной жены" ...

Crankshaft 08.03.2013 11:32

DekstersFF

Nu i nah šitos urlžīdkomuņagu svētkus

=================

Vispār jau radās viņi galīgi ne kā tevis minētie. Kā viņus

PSRS kopš 1960. gada pozicionēja partija un valdība, tas ir jau cits jautājums ...

Atmini veco krievu anīti?

Zaldāti armijā apsveic savu praporščiku Sieviešu dienā, kā klājas, ar ziediem un konfekškasti...

Prapors: maļčiki, višto, ja veģ ņe ženščina!

Zaldāti (korī): Ti hoķ i ņe ženščina, zato bļ...ģ parjadočnaja!!!

Jebkurā gadījumā, es arī sveicu sievietes, kuras akceptē

apsveikšanu tāpēc, ka viņas ir sievietes, bet ne ideoloģisku

iemeslu pēc, vai tāpēc, ka tā vajag!!

Crankshaft 07.03.2013 8:40

Hmm, varētu jau nu būt gan loģiski un noderīgi norakt

dzelzceļa uzbērumu no DzC tilta līdz vietai, kur Valmieras iela pagriežas prom no dzelzceļa. Pret Vecrīgu būtu stāvvietas tiem, kuri Vecrīgā strādā vai kuriem tur darīšanas, arī tūristu autobusiem utt.. Tālāk jau būtu

stāvvietas tiem, kuriem vajadzības Rīgas centrā no dzelzceļa līdz, teiksim, M. Šūmahera ielai ... Tiesa, tad

posmā no dzelzceļa tilta līdz Gogoļa ielai būtu jābūt gana ērtai pārejai, kaut vai elegantam gājēju tiltam no stāvvietas uz Vecrīgas pusi. Centrāltirgus pusē arī varētu būt stāvvieta, to tirgus tirgotāji un pircēji prastu novērtēt gan Vien tad būtu atkal vajadzīgs gājēju tilts no šīs stāvvietas uz tirgu, pāri autoostas teritorijai un kanālam, lai ļaudis neblandītos caur AO vai pāri busu iebrauktuvei / izbrauktuvei Daugavas galā ...

Nuja, primārais jau ir izmaksas, kuras pie mums mēdz būt IMHO nepamatoti augstas, iespējams, tāpēc, ka mūsu bāleliņi nav iepazinušies ar Rietumu "otkatu" kultūru ...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti