tipa bez saskaņošanas ar ceļa daļu nevar tādus uzstādīt...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tipa bez saskaņošanas ar ceļa daļu nevar tādus uzstādīt...
mums ciemā viens bija uz savu galvu pacenties uzbūvēt divus guļošos, bet tādus pamatīgus - daži sēdinātā šķūņinga piekritēji pat netika pāri. tauta sacēlās un objekti tika novākti. Nu var atkal gāzt
anonimikis rakstīja: kur tam audi ir karburatorā stikls ?
gazikam bija stikla lodziņš karburatorā lai redz cik augsts bendzīna līmenis karbūzī, moška šitam tāpat...
man viņš atgādina perversu vācieti...
latviski tas saucas "atboiņiks"!
Yonas rakstīja: Grāmatā.
Par 5 Ls Rumbulā .
točna zini ka grāmatā ir?
ja tā tad paldies, jābrauc sestdien uz rumbulshopingu
Varbūt kāds zin kur var dabūt rāmja izmēru tabulu?
nomiks rakstīja: Kārtējais apliecinājums, ka vecs, toties AUDI nav labāks par jaunu, bet, piemēram, Fiat, Peugeot vai Citroen.
uuuuuiii, mūsu firma lieto tikai FIATus, ja diviem auto no 5 gada laikā jāmaina stūres reika, vienam nioklājas starteris, visiem reizi gadā maina priekšējos plauktus, vienam zūd tosols (bet nekur nav nosulojis), viens neizgāja apskati dēl CO utt., tad varu gan pateikt ka 10 gadīgs AUDI ir labāka izvēle...
jā, svarīgs moments, paldies...
deksters rakstīja: Cerams, ka šito nodeletēs no ceļiem n.a.h.e.r.
100 % kvatrām visas šuves nāk vaļā, vienai vairāk vienai mazāk, tā kā pārmetināta viņa nebūs ne ar ko sliktāka no drošības viedokļa...
ursis rakstīja: ak tad ar A/S maajas lapu nepietika,gan ko
raami nomaini uz kaa balstaas motors-tad ta beeda.
Jo vairāk jo labāk protams
Ne jau podramņiks ir plaisājis, bet pats lanžerons pie kura stiprinās podramņiks, tipa viss priekšējais labais gals lūzt nost...
Graberis rakstīja:
casius rakstīja: bla-bla-bla
Nu tādam mazs attaisnojums varētu būt no Rīgas Ulbrokā iebraucošo autovadītāju "līkās" rokas, kas nevar ieslēgt pagriezienu rādītāju savlaicīgi, lai tas kurš stāv pie stop zīmes laicīgi saprastu, ka drīkst braukt.
utt.
Brīdī, kad visi sāks laicīgi rādīt pagriezienus un tauta sāks pierast, uzradīsies slāvu brālīši un sāks lohus ķert - rādīs pagriezienu, bet pēc tam - hrjaks, sānā.
kāda mūsdienās no tā jēga? tas darbojās tikai skarbajos 90-tajos...
līdz šodienas 18.00
White_Trash rakstīja: Mitrele... ai!.... mitrele.
Mikrene... ai mikreneeeeee. Dziesma par mikroviļņu krāsni!
es pirku tur staipīgo priekš podiumu apvilkšanas 5 Ls metrā... vecis rādīja vienu izturīgāku, kurš būtu piemērots auto benķiem, tas bija nedaudz dārgāks....
auto aizmugure nav nošķiesta ar eļļas punktiņiem?
pinguin rakstīja: ja tas gredzens nebūtu uzlikts vispār, tad stienis atspiestos uz sānu pret stoikas uzgriezni un jau būtu norīvējies... jo amīša rādiuss bija pa kādiem 5 mm mazāks nekā stoikas, un tas ir mazāk nekā attālums no stieņa līdz soikas uzgrieznim...
vairāk... nevis mazāk
ja tas gredzens nebūtu uzlikts vispār, tad stienis atspiestos uz sānu pret stoikas uzgriezni un jau būtu norīvējies... jo amīša rādiuss bija pa kādiem 5 mm mazāks nekā stoikas, un tas ir mazāk nekā attālums no stieņa līdz soikas uzgrieznim...
Sviestc rakstīja: Nupat noprecizēju kas ietilps tā Audi amortizātora iepakojumā..
tur , amītim līdzi, nāk uzgrieznis un vēll centrējošā šaiba, kura ir jāievietu starp amīti un viņa aukšējo uzgriezni..
Izskatās ka ka tas naf izdarīts ,uzstādot, un tāpēc arī tas amītis grab pa iekšu...
tik stulbs es neesmu! protams, ka to muciņu uzliku, bet ar visu to, ja oriģinālais bija tik precīzs izmēros, ka ar grūtībām nāca ārā, tad uzliekot to centrējošo muciņu, lufte palika, un ja pareizi atceros, tad nevis starp stoiku un muciņu, bet starp muciņu un pašu amīti....
īstenībā nedomāju ka viņš kustas augšā - man domāt ka apakšā!
gāzes, un ārā izņēmu oriģinālos - ar VW audi emblēmu, man šķiet boges...
pazvanīšu vēlāk...
Sviestc rakstīja:
pinguin rakstīja: mans iespaids bija, ka tie ir amīši kas domāti citam auto - īsāki un tievāki, un lai piedzītu vajadzīgo garumu - piemetināts apakšā no cita amīša ar fleksi nogriezts apakšgals...
Sviesta kungs! Ko man tagat darīt?
Kādam auto Tu ņēmi tos amīšus, un kāds ir Kayabas kods
C4 audim, priekšējie... kods - jāatrod garantijas talons...
mans iespaids bija, ka tie ir amīši kas domāti citam auto - īsāki un tievāki, un lai piedzītu vajadzīgo garumu - piemetināts apakšā no cita amīša ar fleksi nogriezts apakšgals...
Sviesta kungs! Ko man tagat darīt?
Un uz garantijām pieļauju ka viņš nav īpaši veikls, vai ne?
Marchiks_ rakstīja:
pinguin rakstīja: Problēma dīvaina - amortizators, lai cik arī stipri nebūtu pievilkts čaulas uzgrieznis, iekšā apakšējā daļa kustas un klakšķ. Acīmredzot KYB amortizatora apakšu ir uztaisījuši ne pārāk piemērotu pēc formas, un tapēc šamējais tur nenofiksējas.
Vai vēl kādam tā ir gadījies?
Ja pirki no Sviesta, tad uztraukumam nav pamata.
Pirku no sviesta!!!! neesmu vienīgais kurš ieberžas ar viņa detaļām???
kāds nezin kas ir šis pa verķi?
images.jupiterimages.com/...