pats tu esi duraks!
ET ir attālums milimetros no diska pieskrūvēšanas vietas plaknes, līdz diska platuma VIDUS plaknei!
pats tu esi duraks!
ET ir attālums milimetros no diska pieskrūvēšanas vietas plaknes, līdz diska platuma VIDUS plaknei!
ja dikti gribas poliuretānu pusrāmī, tad aizbrauc uz sia DEFKON lai ielej...
Pirmais rakstīja:
pinguin rakstīja: pirmais, vismaz nesāc šitajā topikā par okeāna mērīšanu ...
nedris. ja
cik iauto posmos tu esi piedalījies?
tev laikam ir stipra atkarība iepļūtīt jebkurā caurumā...nekādi nespēj pretoties, ja?
ja tevi tas ļoti interesē tad četros.
pirmais, vismaz nesāc šitajā topikā par okeāna mērīšanu ...
Par skaidrojošajiem materiāliem taisnība. Ja pašam draugi nebūtu braukuši, no kuriem varēju uzzināt visu sīkumos, tad diezvai iesaistītos, jo trūkst informācijas, un kamēr vienreiz nebiju piedalījies, likās baigi sarežģīti.
varbūt tapēc uz LOB piesakās daudzi, ka tur pasākuma norise ir vieglāk izprotama dēļ tā ka nav regularitātes. Sadaļa "Kā lasīt leģendu" joprojām ir "drīz bus jaunā versija"...
Protams abi pasākumi ir noderīgi, es gan piedalos tikai rallijā, jo uzskatu to par interesantāku, pirmkārt patīk regularitāte, otrkārt LOB ir pārāk lieli gabali, kas pie 20 litru bendzīna patēriņa ir sāpīgi, treškārt LOB uzskatu par "ar sievām un bērniem" pasākumu, un tā kā mana sieva neprot lasītkarti, tad arī atkrīt.
Piekrītu Yukki, ka rallijus labāk organizēt vienas dienas.
Kaksis rakstīja: Bezjēdzīgs topiks. Merivu ta vēl var pārdodt par fana piedāvāto cenu, bet bremžu šķidruma maiņa ir bulšits.
nosacīti. Ar vecu šķidrumu 333trasē bremzes vārijās trešā apļa beigās, ar jaunu vairs nē...
neviens no tiem dzinējiem nav jauns, un protams jo vairāk nobraukt, jao vairāk eļļas rij. Man vienkārši paveicās atrast mazāk nobrauktu.
Bet sūdzēties ka motors pēc 500 kkm nobraukuma ēd eļļu, un tapēc motors ir slikts ir stulbi.
TDIOTS rakstīja: Nu nau VAGistiem forša V6 dzinēja C4 buņdžai forša tajā ziņā , prātu nejājoša un ekspluatācijā uzticama pat C5 2,8nieks , ja sak dot 'mizā' , iexavo ~0,5-1l eļļas uz 1000km , normali braucot ~1l uz 3000km , nu vismaz man pieejamais exemplārs tā uzvedas un tas manī sajūsmu neizraisa Par normalu uzskatu eļļas pieliešanu ~1l starp apkopēm .
No pieredzes , uzskatu ka C4 vislabākie ir 2,3 benz . un 2,5 140zs TDI -abi R5 dzinēji , R5 VAGam tiktiešām ir izdevušies dzineji un ja iepriekšējie 'mācītāji' uz viņiem nau 'glumijušies' tad nekas tur nejūk . 2,0 benz 1,9 90zs un 2,5 115zs ar nau tie ļaunākie , bet bik 'par īsu' viņi ir tai buņdžai .
tad sanāk ka ja tev ir nopsits dzinējs, tad automātiski visi tāda veida dzinēji ir eļļu rijoši un neuzticami?
Nezinu - manam v6 nav eļļa jāpielej vispār. Līdz maiņai nokrītas pus līmenis.
20ls par stobru
msh rakstīja:
pinguin rakstīja: jā, čaulas ir vienādas. Kļūdījos. Bet virzuļos gan atšķirība ir.
msh, ne jau es fanoju par čaulošanu! Ja budžets neierobežots, tad protams labāk borēt, likt kaltos virzuļus un vēl viskautko darīt, bet ja cilvēks prasa padomu kā lētāk, tad protams iesaku čaulot, jo remontizmēra virzuļi maksā ļooti dārgi, un par cik virzulis ir vismazāk disltošā detaļa, tad ierobežota budžeta apstākļos, vislabākais variants ir čaulot, un likt lietotus standarta virzuļus.
P.N. netaisi demagoģu
Cik tad maksā tas komplekts? "Viena tante teica" ka četri remontvirzuļi uz kādu sotaku varot sanākt, tā ir?
P.S. Cik maksā izborēt četrus cilindrus?
remontizmēra virzuļi maksā ap 70 ls gabalā, lētākajā gadījumā...
gredzeni arī dārgi.
čaulošana 40 ls par stobru. un tad iet viss standart - virzuļi no svalkas, un standarta gredzeni. parēķini pats, un tad spried par manu "nekompetenci"
jā, čaulas ir vienādas. Kļūdījos. Bet virzuļos gan atšķirība ir.
msh, ne jau es fanoju par čaulošanu! Ja budžets neierobežots, tad protams labāk borēt, likt kaltos virzuļus un vēl viskautko darīt, bet ja cilvēks prasa padomu kā lētāk, tad protams iesaku čaulot, jo remontizmēra virzuļi maksā ļooti dārgi, un par cik virzulis ir vismazāk disltošā detaļa, tad ierobežota budžeta apstākļos, vislabākais variants ir čaulot, un likt lietotus standarta virzuļus.
P.N. netaisi demagoģu
msh, ja jau esi tik gudrs, tad tev vajadzēja zināt, ka 2,6 motoram nav gaisa masas mērītāja!
Un KE-JETRONIKS var patikt tikai ļoti ****** cilvēkam.
Griezes moments nav mazs - 2,0 16 ir tieši tāds pats kāds 2,3 10v 5-cilinrīgajiem.
2,6 dzinējam nav nekāda vaina, tehniski viņš ir pilnīgāks par 2,8, piem platākas gredzenu rievas, kas 2,8 motoram izdisltot rada lielu eļļas apetīti... biezākas čaulas, ļoooti uzticama degvielas sistēma (hellas nevis bosch), uc.sīkumi.
Eļļas nolūdēs vainojama galvenokārt ir tikai viena vieta - starpgalvu vāks, bet dēļ tā viss motors izskatās nosulojis.
Ja tas dzinējs darbojas tā ka sēžot salonā nevar dzirdēt un just vibrāciju, tad ņem ciet - būs ok.
Vienu dzinēju jūs aizmirsāt - 2,0 16V. 140 ZS, Labākā jaudas/patēriņa attiecība.
Vienīgā problēma ka c4 ar to dzinēju ir paši pieprasītākie, attiecīgi mazāka cerība atrast labu auto...
Kaksis rakstīja: Nē nu tas deksters ir totāls ambālis.
Nolaiž eļļu, noskrūvē kartera vāku, noskrūvē klani, izskrūvē aizdedzes sveci, izvelk klani ar virzuli, nomaina gredzenus. Ar veiklām, ne lempīgām kūdras racēja resno pirkstu kustībām (+ dažām viltībām) iestumj to virzuli atpakaļ un saliek motoru pretējā secībā.
tu laikam tikai gaz 51 motoru esi redzējis?
NEVIENAM mūsdienu motoram nevar virzuli izvilkt uz leju, jo šķirba starp kloķenes balstiem ir šaurāka par virzuli.
Ir daži motori kuriem var izvilkt dažus bet ne visus virzuļus.
Pirmais - kur tevi var dabūt rokā? Vienkārši faķīrs kurš māk nomainīt gredzenus nenoņemot galvu, man būtu noderīgs.
Ja ne gluži servisā, tad cirkū točna!
ir labs 1,8 motors. Mainīti gredzeni, šāles. Nobraukti 10 tūkstoši, un auto tika sasists. Var pa lēto sarunāt...
Dorisa rakstīja: Renaultiem zavodā pilnīgi visu izpilda caur otru galu.
laaaps!
nekas speciāls nav jādara. var uz pašteci - attasii pa vienam ritemiv vaļā un no katra nolaid kādus 100 gramus. Uzpasējot lai bačoks pilns.
Vislabāk protams to darīt ar sistēmu, kura uztur bačoķā spiedienu. Tādā veidā visefektīvāk arī atgaisot. Tādus sistēmu var uztasiīt pats.
par 4x4 nepārbaudīšanu nu gan ir pilnīgas muļķības. Nav tāda pinpiedziņas agreāta, kuram starpasu diferenciālis būtu pastāvīgi sabloķēts!
vai tad onkuļi apskatē ir vainīgi ka tavam opelim motors sūdīgs???
ja uz bremžu stenda bremžu trubiņas pārplīstu tu arī būtu uz viņiem dusmīgs, ka sapsisuši mašīnu?
Paldies organizatoriem. Bija labi!
Pieredzes (vai lupas) trūkums traucēja orientēšanā atrast WP3 (biju piebraucis otrpus upei).
Vislabākās bija RS5 beigas. Tikai ļoti žēl ka laika kontrole tika anulēta. Varēja jau gan tie kas stāvēja pie dzelzceļa piefiksēt laiku ko stāv. Un arī ja bija jāstāv, tad max 2 minūtes, un to varēja atlikušajos 7 kilometros piedzīt.
tapēc ka jautājums netika pareizi saprasts!
Starpcitu, varu piedāvāt visa veida rezerves daļas ārzemju traktortehnikai, par viszemākajām cenām latvijā...