centīšos atrast, varbūt pasaki priekšā kur viņš atrodas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
centīšos atrast, varbūt pasaki priekšā kur viņš atrodas.
priekš ka programmētājam vajadzīga nauda? 24h pie datora sēžot tak nav īpaši lielas iespējas viņu iztērēt, un vajadzības arī ierobežotas...
JLo rakstīja: Inc Jelgavā...
ok, mēģināšu, biju domājis ka viņš tikai ar audi ņemas...
tapēc ka vienīgais oficiālais variants ir hirschperformance produkti, un par cik saabam ir programmējams vadības bloks - pat nav jāpārlodē čips, tikai jāpierubī pie štepšeļa un jāpārdzes softs, 1100 eiro par to prasīt liekas zemiski...
tieši tā, pašu latviešu stulbums rada to pašu inflāciju un citas problēmas, jo daudziem redz skaitās kruta pārmaksāt, un ar to lielīties, taupīt nav stilīgi utt, un loģiski ka cenas kāpj, jo ja ir aitas, tad būs cirpēji, kaut tās aitas nesaprot ka pārmaksā par daudzām lietām, bet nu neies jauizrādīt ka nevar atļauties....
kautgan faktiski būtu normāli, ka neadekvāts cenu kāpums uzreiz krasi samazina pieprasījumu, bet latvij'a dabojas snoba efekts izteikti - jo vairāk cenas kāpj, jo lielāks pieprasījums
es runāju par litru!
gāzes energoatdeve ir par 15 % naz;aka, nevis par 30!!!
wow, līdzsvara algoritms jau nu fascinējošs...
Pārdodu O.Z. Racing kaltos diskus 15 colli, 5x112, ar riepām,
180 Ls
taisos zīlēt un šamaņot, kā arī durstīt ar adatām mazu drēbes voodoo motorīti...
msh rakstīja: Galvenais, ka vesels cēneris Viens otrs no A|S to izdarītu par pāris aliem, bet tu laikam gribi pierīties
pa pāris aliem tikai pierubīs pie kompja un nolasīs kļūdas, to arī es varu par pāris aliem...
ar ko tad var diagnosticēt? ar VAG-COM protams.
diagnostika, pie manis pa 10 Ls! 29122884
visdrīzāk ka beigts N75 vārsts, tas ir biežākais cēlonis jaudas zudumiem...
Sviestc rakstīja: Bez GPS naf aršanas un nebūss!!!
Lai Jums veicās!!!
gps ir priekš topogrāfiskajiem ........ !
Vajag mācīties lietot galvas procesoru
pie csdd ir vagoniņš - tur taisa atslēgas, arī no serdenēm...
Modricimus rakstīja:
pinguin rakstīja: nav man info kur tādu neatkarīgu tehnisko ekspertīzi var veikt, un drošvien tāda ekspertīze ir jāveic pirms ķeras tam motoram klāt, bet tur jau tas joks, ka viņi pa kluso visu nodara, un tad paziņo ka tas un tas ir izdarīts, konstatēts ka paši vainīgi....
mums RTU ir eksperti. Ja gatavs esi cīnīties, tad varu iedot kontakttālruņus
ja viņu neatkarīgajam slēdzienam ir juridisks spēks, tad mēģināsim.
nav man info kur tādu neatkarīgu tehnisko ekspertīzi var veikt, un drošvien tāda ekspertīze ir jāveic pirms ķeras tam motoram klāt, bet tur jau tas joks, ka viņi pa kluso visu nodara, un tad paziņo ka tas un tas ir izdarīts, konstatēts ka paši vainīgi....
vienam sākā ēst eļļu pārspīlēti daudz. Pus gadu šie teica visu laiku ka tas ir normāli, pielēja tik un teica ka lai brauc. Tad vienā dienā no rīta pazuda jauda un iedegās check engine lampiņa. Tad pēkšņi redz motors pārkarsēts...
Otram sāka zuzt tosols, arī pus gadu šie teica ka normāli - visu laiku tik lēja klāt. Tad no rītiem jau palika grītāk pielaist - strādāja kādu laiku uz 2 cilindriem. Aizdzina uz servisu - nomainīja sveces un vienu indukcijas spoli - laikam cerēja, ka jaunas sveces labāk sagremos degkamerā esošo tosolu. Kad tas tomēr nelīdzēja, tad pēc nedēļas - hops - motors tak ir pārkarsēts. Diez kapēc viņi to neredzēja jau pie indukcijas spoļu maiņas, jo tagat saka ka esot kompī kļūda, bet kapēc tad nebija agrāk?
Vispār katru reizi saka kautko savādāku, paši pinas savos vārdos, izmantojot to ka neviena jau pārbaudīt viņu teikto īsti nevar...
artislan rakstīja: Ceelonis arii zinaams kaapeec paarkarsa?
art
kāds gan var būt cēlonis garantijas laikā, un jebkādam cēlonim lietotājam vajadzētu būt pofig - tapēc jau brauc uz apkopēm, lai viņi paši uzturētu auto pie tādas kārtības, ka nevar notikt šādi gadījumi...
artislan rakstīja: Interesanti cik taads remonts izmaksaa tajaa Fiat kantorii un cik ilgaa laikaa to vinni uzveic
art
250 ls bija iepriekšējais, tagat redzēs cik būs.
interesanti ka viņi izdara visu, nemaz neinformējot kas par defektu, un par to ka būs pašiem jāmaksā.
remonts ilga apmēram mēnesi
doblo 1,6 benzīns, idea 1,2 benzīns...
fiat nav ražots pēc shēmām, fiat ir ražots pēc principa - o, sanāca
Rikardo rakstīja: Biju vienā labā servisā pie laba dīzeļu spečuka.Uztaisīja diagnostiku un tad arī secinājām faktu.Pats redzēju diagnostikas izdruku kur melns uz balta rakstīts (vāciski) ka aizdedzes moments ir par vēlu.Noregulēt vairs nevar.
nu tapēc arī prasu, ka tam dīzeļspečukam vajadzēja nomērīt mehānisko regulējumu, moška vaina ir elektriskajā regulatorā, nevis mehāniski par vēlu...
AMP plunžera pacēlumam jābūt 0,95 mm, ja ir kkāds mikrometrs piejams, tad arī bez speciālās pārejas var mēģināt, aptinot kautvai ar izolenti nostiprināt viņu sūknī...
Baisulis rakstīja:
pinguin rakstīja: centīšos atrast, varbūt pasaki priekšā kur viņš atrodas.
ko ņirdz? par saabiem neko nezinu, zinu kur meklēt meršiem, audi utt. ko man tagat visas grīdas plēst ārā uz dullo?