Vaina jau elektriskajā regulatorā nevar būt jo diagnostikā neviena cita kļuda netika uzrādīta.Bet drošibas pēc plunžera pacēlumu var pārbaudīt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vaina jau elektriskajā regulatorā nevar būt jo diagnostikā neviena cita kļuda netika uzrādīta.Bet drošibas pēc plunžera pacēlumu var pārbaudīt.
Gribējās pajautāt vai opel vectra ecotec 2,0 dti (101ZS) dzinējam nāk ķēde vai siksna? Ja siksna, tad pie cik jāmaina?
Paskaidrojiet idiotam, ko nozīmē aizdedzes moments dīzelim ?
------------------------------
Diizelim vispaar ir iesmidzinaashanas saakuma moments, kuru arii meera, vien biezhi peec analogjijas ar benziinniekiem to sauc par aizdedzes momentu
viestursp rakstīja: Gribējās pajautāt vai opel vectra ecotec 2,0 dti (101ZS) dzinējam nāk ķēde vai siksna? Ja siksna, tad pie cik jāmaina?
Keede! Vari par vinju aizmirst Tur naak divas iisaas kjeedes (taapat kaa Alfu vecajiem 1.7 benziinniekiem), kuras ir praktiski muuziigas!
Arnijs rakstīja:
viestursp rakstīja: Gribējās pajautāt vai opel vectra ecotec 2,0 dti (101ZS) dzinējam nāk ķēde vai siksna? Ja siksna, tad pie cik jāmaina?
Keede! Vari par vinju aizmirst Tur naak divas iisaas kjeedes (taapat kaa Alfu vecajiem 1.7 benziinniekiem), kuras ir praktiski muuziigas!
PALDIES
Biju iebraucis pie egles dīlera,jautāju kad jāmaina ķēde, atbildēja,tad kad sāks grabēt.Autiņam 180000 km noskrējiens,nekas negrab ne aukstam ne karstām.Rokas grāmatā arī nekas nav minēts par ķēdi,tikai par zobsiksnām.Citos avotos rakstīts kad jāmaina jau pie 150 t.km.Kam ticēt?
Es uzskatu, ka pie pareizas eļļas un to pareizas intervālu maiņas ķēde nevar 'izstaipīties' kāpēc? Jo tur nav kam izstiept to ķēdi! Nav jau tā ka manuāli lietotājs viņu varētu uzstiept/pārstiept, ka viņa 'izstaipītos.'
Protams ja esi uztrāpijies uz kapeikp.sēju, kurš lēja kkādas lētākās lieleikalu eļļas uz atlaidēm, kur nu vēl turējies pie pareizās specenes... tad jā tad ķēde un to kanāls gan jau ka ir vienkārši notrulinājies tādējādi dēļ nepietiekamas lubrikācijas, ķēdes materiāls ir bojāts un var plīst.
Vēl var uz tīteni trāpīt kuram reālais nobraukums ir pāri auto konstruktora ražotāju domātajam tur 300k vai 400k.. Bet te nopērc ''tikko no vācijas'' ar 190k!!
Bet tie jau ir citi iemesli, kapēc ķēde jāmaina.
Ķēdes grabēšana ir pārāk plašs jēdziens lai tas būtu indikātos pēc maiņas. Protams ja autiņam stāvot ir reala 'grabēšanas skaņa' tad jā, bet ķēde pati par sevi 'nograb' jo ir metāla. ;) Arī tikko uzliktai jaunai ķēdei nograbēšanu pie motora izslēgsanas var saklausīt.
Tā kā kamēr nav velna skaņas es neuztrauktos. Protams ja esi pareizi eļļojis
Parasti problēmas sagādā ķēdes spriegotājs (hidrauliskais) un izdilušas vadīklas. Ķēde var nestiepties, bet tā netiek pietiekami nospriegota un tādēļ žvadz. Iesākumā pie auksta motora, vēlāk jau arī slodzē. Risks ir tāds, ka ķēde var pārlekt, bet var arī nepārlekt. Ja žvadz slodzē, tad labāk mainīt.
Autiņš jauns pirkts Latvijā 2010.gadā, dzinējs atmosfēriskais,ir servisa grāmatiņa,5 gadus apkopes veiktas pie dīlera,2 gadus Autofavorītā un 2017.gadā es viņu iegādājos.Esmu ar viņu nobraucis 5000 km, eļļu lēju to ko noteicis autoražotājs 5w30,varu liet arī 0w30 bet vai tas ir vajadzīgs.
Ņemšu vērā tavu domu graudu,nemainīšu ķēdi bez vajadzības.
Grabēšana jāklausās specifiski katrai auto markai.Ķēde gan ir no dzelzs, bet spriegotājmehānisma vadīklas būt no plastmasas."Pareiza" maiņa ietver spriegotāju,ķēdes un arī pat Zobratu maiņu (tie arī pa milimetru izdilst).Kapeikjājēji uzmaina vispirms lētāko sastāvdaļu (spriegotājus vai pat tikai Kādu no viņiem) un tad fiksi piemeklē lohu, kuram pāris nedeļu laikā nogrūst to pusslimo auto aka "tikko no Grand-apkopes".Īpaši drosmīgam jābūt, lai ar "pliku" eļļu ekspluatētu lietotu auto, kur vēl ja kādu specifisku vai jaudīgu.Ņemot vērā to, ka ražotājs ir noteicis ne tikai eļļas pielaidi- viņš klusībā saka arī to, ka pāc garantijas laika beigām tam viņa izgatavotajam suudam ķēdes maiņas vajadzība var iestāties "jebkurā brīdī".Dažu specifisku marku lietotājiem tiek "silti ieteikts" pie kaut kādiem attiecīgiem kkm nejāt kapeiku un nomainīt preventīvi.Ļoti noderētu par savu specifisko marku palasīt svešzemju lietotāju forumus,īpaši krievu vai baltkrievu.
650 rakstīja: Grabēšana jāklausās specifiski katrai auto markai.Ķēde gan ir no dzelzs, bet spriegotājmehānisma vadīklas būt no plastmasas."Pareiza" maiņa ietver spriegotāju,ķēdes un arī pat Zobratu maiņu (tie arī pa milimetru izdilst).Kapeikjājēji uzmaina vispirms lētāko sastāvdaļu (spriegotājus vai pat tikai Kādu no viņiem) un tad fiksi piemeklē lohu, kuram pāris nedeļu laikā nogrūst to pusslimo auto aka "tikko no Grand-apkopes".Īpaši drosmīgam jābūt, lai ar "pliku" eļļu ekspluatētu lietotu auto, kur vēl ja kādu specifisku vai jaudīgu.Ņemot vērā to, ka ražotājs ir noteicis ne tikai eļļas pielaidi- viņš klusībā saka arī to, ka pāc garantijas laika beigām tam viņa izgatavotajam suudam ķēdes maiņas vajadzība var iestāties "jebkurā brīdī".Dažu specifisku marku lietotājiem tiek "silti ieteikts" pie kaut kādiem attiecīgiem kkm nejāt kapeiku un nomainīt preventīvi.Ļoti noderētu par savu specifisko marku palasīt svešzemju lietotāju forumus,īpaši krievu vai baltkrievu.
Protams.. vis kas var notikt... tā ir mašīna. Pat no konveijera nobraucot 10 vienādi autiņi, pēc garantijas tie servisos uzvedīsies dažādi. Jo skarbi, bet pamatā auto ražotaji būvē priekš garantijas perioda. Garantija beidzas un tad kā paveicas.. kādos ceļos eksploitē un kāds fināllejums katrai detaļai trāpijies u.t.t. cik katra oriģinalā detaļa pēc garantijas izturēs... dievs vien zin.
Bet pēc pieredzes, mūžā ķēdi neesmu mainījis (ģimenē 3 masīnas bijušas ar ķēdi)
Viena vispār nullīte pirkta beidzamajos treknajos gados -2007 gads, tagad autiņam pulkstenī 240k ķēde ne grab ne klab... mazda 6, apkopes gan veic joprojām laicīgi un meiģina pieturēties pie kvalitatīvām daļām. Izrūsējis ar nav, braucot 11 gadus pa LV sāli... kaut pa mazdām visi smejas, kā pa opeļiem... Rūsa, jā protams, ka ir šur tur, jo tomēr 11 gadi, bet nav tā ka caurumi grīdā un ka jāpārmetina kaut kas būtu... (pret to krowns reizi 2 gados, tieši pirms ziemas, acīmredzami, palīdz.)
Kā jau teicu atkarīgs no īpašnieka, tā arī kalpos mašīnīte.
Ļoti daudziem diemžēl auto ir no punkta A līdz punktam B un servisu redz 1x gadā - pirms skates, spiests sataisīt '2' lai dabūtu uzlīmi, bet pie pārdošanas uzprišina un slavē ar nez kādiem vārdiem lai tikai tiktu vaļā jo zin ka dēļ savas nevīžības vaina tur, vaina šur, kas lidos...
Parasti jau īpašnieki mums ir pa lielam advancēti gudri.Viņi zin to, ka "pareizi" ir lietot ražotāja noteiktos šķidrumus un vairāk ne par ko nevēlas dzirdēt.Tas ir līdz brīdim, kamēr nonāk līdz gadījumam, ka jaunās mašīnas viena tā salūzusī detaļa maksā tikpat, cik visa iepriekšējā mašina kopumā.Nedomāju, ka mazdai vai peugeotam ķēdes stiepšanās ir kāda tipiska vaina vai pat diža problēma tur būtu viņu nomainīt.Problēma varētu būt bmw un audi.Pie kam,audi no volvo atšķiras ar to, ka vienu detaļu var remontēt vairākas reizes un tā arī pilnībā nesaremontēt.Atliek pa visu vēsturi tur pagadīties vienam kapeikjājējam, ka tālāk pa riņķi ap to pašu jaasies jau visi nākamie īpašnieki.Viens otrs Dīleris piem jau pāris gadus vāc novērojumus par pro-dīzeļa lietošanu ilgtermiņā, kamēr kapeikjājēji merīgi turpina pajaunu izlaides gadu motoros un bākās gāzt visvisādu drazu un gaudot ka viss slikti utjp..
Motora ķēde.
Vai kādam ir nācies sastapties ar B Omegas 2.5td motora ķēdes maiņu?Ja nav slinkums varat padalīties ar iespaidiem!