Korporatīvi uzstādījumi ir vai nu plugins vai nu budžets -10K un izmešu ierobežojumi un tad sakarīgu variantu, lai motors būtu lielāks par litru, paliek dikti maz. Varu lādēties gan mājās, gan tieši blakus darbam ir uzlādes punkts, tā kā kaut kādus km sanāks uz elektrības nobraukt. Par tām garantijām taisnība, ka Eiropā bieži vien ir krietni švakāk. LV ar mazlietotām vispār bēdīgi, kaut ko Igaunijā esmu atradis un variants no mobiles kaut ko atdzīt sāk šķist pārāk sarežģīts, neskaidrības ar garantijām, cik sapratu daudzi negrib/nevar eksportēt, plus ne visi sludinājumi ir reāli. Par cik izskatās, ka pietiekami bieži sanāks noslogot visas 5 sēdvietas, tad citroen šajā aspektā vinnē. Tā man korejiešu saloni šķiet daudz saprotamāki.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam






















Volx rakstīja: Labdien. Pēc nobrauktiem 673km esmu gatavs nodot ekspertu vērtējumam savu viedokli par 3 cilindru motoru iekš Opel Corsas ar automātisko kārbu.
Testa norises vieta. - Krakovas apkārtne un Slovākijas vidusdaļa. Atiecīgi varam secināt, ka ceļa apstākļi bija dažādi un iekļāva sevī braukšanu pilsētā, piepilsētā, sastrēgumos uz šosejas, kalnu apstākļos un arī laika apstākļi bija mainīgi no +13 līdz +3 kalnos ar spēcīgu lietu. Izpalika vienīgi grants ceļi un off road.
Iekāpjot mašīnītē likās viss tāds savāds un nekas neliecināja par šīs mašīnas kkādām ekstra spējām. Parasti jau ir tā, ka tu ar to nomas mašīnu izbrauc to savu paredzēto maršrutu un gaidi brīdi, kad varēsi iekāpt savā mašīnā kur viss tik pierasts un ērts. Šai mašīnai bija pretēji, ar katru nobraukto kilometru viņas vērtība manās acīs tikai pieauga.
Katrā ziņā negatīvākais šajā mašīnā ir tikai info sistēma. Tur var pieslēgt Android auto, bet tur jau vajag mobilo internetu, ko es neizmantoju dēļ datu limita. Atiecīgi vairāk neko tai info sistēmā neatradu, kā vienīgi pārslēgt radiostacijas. Nebija grūti, bet arī ne īpaši ērti.
Arī displejs, kur atrodas ierastie tahometrs un spidometrs ir pilnībā elektronizēts un vērš jūsu uzmanību tikai uz svarīgākajiem parametriem. Atiecīgi jūs redzat savu ātrumu, cik km jums atlicis līdz btankam un aktuālo patēriņu. Visticamāk tas arī bijis inženieru nodoms - parādīt, ka tā mašīna bbez maz kustas uz gaisa patēriņu. Tur ik pa laikam kkādi kosmiski rādītāji vīdēja - 2,8-4.0-4.5 l/100km. Atiecīgi pirmo reizi ievērtēju franču Puretech 1.2 turbo darbībā. Motors ļoti labs, nebija vietas kur viņš iepauzētu un neceltu. Patiesībā es nemaz nezinu ar kādu automātisko kārbu viņš ir apvienots, bet viss darbojās pilnībā saskaņā. Perfekti! Pārspēja visas manas šaubas, jo tika braukts gan stāvos kalnu kāpienos, gan pa līdzenu šoseju uz 130.
Ergonomika arī bija OK skatoties no vadītāja pozīcijas. Varēja izstaipīt kājas, kas parasti tādās mazmašīnās grūti izdarīt. Vienīgais ja atspied kāju pret durvju rokturi, tad tas bija jādara pareizā pozīcijā, jo savādāk kāja neērti atbalstījās pret to rokturi. Katrā ziņā tā mašīna ir tā noelektrizēta, jo tev pašam ir tik stūre jāgroza. Iebrauc tunelī, viņa pati ieslēdz gaismas un arī tālās gaismas pašas ieslēdzas/izslēdzas. Uzliec auto režīmu un lietus laikā logus arī tīra pēc nepieciešamības. Katrā ziņā nebija tādu momentu kur nākas vilties. Re, re kas tur ieslēdzās, traucē tikai braukt.
Arī ekonomika bija OK - galapunktā tika iepildīti 35l, tas ir 5.2l uz simtu dažādos apstākļos.
Poļu paniem tika samaksāti 237 zloti.
Aplausi franču inženieriem un jautājums par gada auto, es domāju, ir noņemts.
Labs apraksts! Par tiem mazajiem turbo motoriem man vislielākā baža ir par to ilgmūžību. Tā jau viņi iet neko, it īpaši pilsētā. Nezinu vai problēma ir atrisināta, bet tieši PSA grupas 1,2 turbo motoram zobene mirkst eļļā un ja gribi dzīvot bez bailēm un necerēt uz veiksmi, tad tā jāmaina ik pa kādiem 40K, kas nav normāli. Esot jauna auto meklējumos par šo esmu lasījis gan forumos, gan dzirdējis no dīlera servisa cilvēkiem, gan daži pārdevēji par negribīgi atzina, ka ir zināmas problēmas. Kolēģei Nissanam arī mazmotors, beidzās garantijas un līzings, Nobraukums ap 70K, servisā džeki jautāja vai neplāno pārdot, ja neplāno, tad lūdza sāk pastiprināti sekot līdzi eļļas līmenim.