Kārtot: Augošā secībā
1 2
kontradmiral 16.10.2020 22:17

Šodien pats izbraucu ar Zoju mazu līkumu pa Rīgu. Dabūju trīs brīdinājumus par strauju akslererāciju, bet bez nopietnākām sekām. Īsajā braucienā nesanāca laika neko izpētīt, bet rāviens un sajūtas bija OK. Apdare nebija galīgs lētucis, biju iedomājies, ka viss būs brutāli lēts, tāpēc likās, ka ir OK. Ja Rīgā vajag kādu mazu līkumu izmest, nav sastrēgumi (apmaksi ir tkai par laiku) un takša vietā gribās elektropiedzīvojumu, tad šis tiešām ir labs variants.

kontradmiral 15.10.2020 22:58

Runā, ka Gobzema runas plūdus sponsorē Šlesers. Tik ilgi un tik enerģiski bļaustīties tikai ar iekšēju motivāciju varētu būt pagrūti. Gobzemam izdodas uzrunāt arī dažus gudrākus cilvēkus, jo spēlē uz kopēja ienaidnieka meklēšanu un vadošo aplikšanu + aktuālās tēmas sadzīvē. Trāpīgums kā brīžiem tiek trāpīts pa pareizajām stīgām liek domāt, ka apakšā ir vēl kādi speciālisti, kas palīdz Gobzemam ģenerēt saturu. Visu laiku tiek mēģināts radīt sajūtu, ka jāiet ielās un jāgāž valdība, bet pamatojums ir ar baltiem diegiem emocijās šūts. Vai Jums arī liekas, ka viss ir slikti un atjās Gobzems baltā zirgā un visus glābs. Reti tie, kas citus apliek spēj paši ko nopietnu radīt.

kontradmiral 13.10.2020 21:57

Runā, ka pieprasījums esot par mazu, bet šis ir veids kā stimulēt atkārtotos pirkumus. Viņiem lielāku izmaksu daļu gan jau veido amortizācija, izdevīgāk gan jau ir, ka kāds brauc ar atlaidi nekā nebrauc vispār. Tūrisma trūkums un Covids gan jau arī ir faktori, kas slapē pieprasījumu.

kontradmiral 06.10.2020 12:32

Fiqsy cilvēki saka, ka ar banošanu cīnās pret agresīvajiem lauzējiem. Ir gudrīši, kas Rīgā laiž uz 140, kur atļauts 50, tad šādiem varoņiem viņi liek banu uz mūžu. Cik sapratu, ka bans ir, ja ātrumu pārsniedz virs +40. Kas man šķiet OK. Pieņemu, ka agresīvās braukšanas algoritms pārāk pieksasās, ja pat prātīgi cilvēki sūdzās.

kontradmiral 21.09.2020 20:36

Pa lielam mums nebija izvēles, korporatīvi drošības dēļ tika noteikts iphone un viss, tagad laikam jau var androidus arī ņemt. Nav tik traki ar to baču, bet intensīvi lietojot dienu neizvelk. Neesmu iphone fanbojs, bet nākamo droši vien ieradumu dēļ arī ņemt to pašu iphone, bet ne jau tos, kas ir virs 1K, tad man šķiet nedaudz sick, bet katram savs. Paziņa, kuram darba devējs bija atļāvis paņemt pirms kāda gada iphone pa ~1200EUR, teica viss cool, bet pa savu naudu - never.

kontradmiral 21.09.2020 17:08

Ipone 7; 2gadi un daži mēneši. Bača palikusi vājāka un cīnos ar nepietiekamu atmiņu. bet citādāk viss strādā. Sievai ir Samsung S10e. Ieradumu pēc iphone liekas ērtāks, bet milzīgu atšķirību neredzu, abi izdara to, kas jādara.

kontradmiral 20.09.2020 21:10

No šīm es ņemtu Electrolux, jo atšķirībā no Boscha te uzreiz katram riņķim var izvēlēties temperatūru, Boscham sanāk viens klišķis vairāk, ja bieži gatavo uz vairākiem riņķiem, tad tas var nedaudz besīt. Es pirku ar metālisko malu pa perimetru - samazina varbūtību no sāniem kaut ko uzgrūzt virsmai. Gadās, ka var dabūt plaisu. Man ir šāda: AEG hk6542h0xb. Viss OK. Ar ventilatoru laikam var sadraudzēties tikai ar sava zīmola ražojumiem.

kontradmiral 19.09.2020 10:56

Noteikti indukcijas. Daudz ātrāk uzsilst. Daudz ātrāk nomainās temperatūras režīmi. Liels pluss, ko nebiju iedomājies ir tas, ka, sildot indukcijas režīmā, daudz mazāk izdalās tvaiks līdz ar to daudz lēnāk notaukojas sienas plīts tuvumā. Katlus un pannas gan var nākties mainīt. Par sīkšanu Mr Badman taisnība, tā ir tikai max režīmā. Iesaku nedaudz piemaksāt un paņemt tādu, kur ir ērta siltuma režīma regulēšana - katram riņķim sava skala, kur ar vienu spiedienu var uzreiz izvēlēties vajadzīgo temperatūras līmeni. Tas ir daudz ērtāk nekā izvēlēties riņķi, tad temperatūru spiežot ar bultinām uz augšu un leju lēkāt pa vienam temperatūras režīmam. Sazvērestību teoriju cienītāji Tev teiks, ka indukcija ir ļaunums un elektromagnētiskais lauks Tevi pārvērtis vēža slimniekā.

kontradmiral 14.09.2020 23:47

Paskaties enefit vai elektrum lapās. Tur ir redzami gan indikatīvie lielumi investīcijām, gan saules saražotās elektrības apjomam. Nu tur labi, ja 10 gados nauda atnāk atpakaļ t.i. neņemot vērā naudas izmaksas.

kontradmiral 14.09.2020 16:39

Paziņa, kurš ir nopircis elektroauto (to pašu Renault, ko Fiqsy piedāvā) salika uz jumta kārtīgi daudz saules bačas. Viņš rēķina, ka atdeve būs ~7%, kas jau ir labi pret banku piedāvātajiem 0, ar kapeikām. Viņš bija plānojis pilnībā nobarot pašpatēriņu t.sk. auto uzlādi.

Ja pats nav inženieris/montētājs un nepērk pa taisno no ķīniešiem, tad neticu, ka saules bačas var piecos gados atmaksāties. ap 10 gadiem izklausās ticamāk. Man šķiet, ka drīz pieņems labvēlīgākos nosacījumus neto uzskaitei. Kad arī OIK un/vai sadale nebūs jāmaksā, tad atmaksāšanās laiks varētu nedaudz uzlaboties

kontradmiral 12.09.2020 15:49

eidis rakstīja: Tas atkarīgs no cepures malas platuma.

Cik saprotu, tad vēja turbīnas LV bez OIK ir zaudējumi. Tām jāsagaida jaunas tehnoloģijas - vai nu lētāks produkts vai efektīvākas. Saules baterijas LV pie jaunajām tehnoloģijām izmaksājas ~ 10g bez OIK. Jautājums vai tajās jaunajās tehnoloģijās nav apkopē jāgrūž kautkas.

Vēja turbīnu tehnoloģijas jau ir līmenī, ka var konkurēt bez OIK. Latvija šeit pamatīgi atpaliek pat Baltijas līmenī. Kas no vienas puses ir pat labi, jo sāks investēt modernākās iekārtās. Pats strādāju enerģētikā un Skandināvija un arī daudzas citas valstis arvien vairāk dodas zaļās elektrības virzienā - vējš, saule, AER, eksperimenti ar ģeotermālo, waste to energy utt. Latvijā to tā varbūt nemana bet nozare mainās un ogles lēnām zaudē savas pozīcijas arī Polijā, Vācijā. Gāze cīnās par savām pozīcijām un gāze es domāju kaut kādā līmenī paliks tirgū, jo ir lēta, ērta, samērā tīra fosilā enerģija, kas var nosegt pīķa slodzes un kalpot kā rezerves jauda, kas zaļā enerģija nespēj nodrošināt pieprasījumu. Lielos potenciāls ir ūdeņradim, kas ir sava veida akumulators elektrībai, kad elektrība ir lēta - sakrīt, kad ir daudz saules, vēja un HES daudz ūdeņu, tad ar lēto elektrību ražo ūdeņradi, ko šobrīd izskatās var efektīvāk izmantot smagā transporta nozarē. Es domāju, ka elektrības saražošanas "zaļums, arvien vairāk tiks sakārtots. Paliek jautājums par elektroauto akumulatoru ietekmi uz vidi. Kur arī notiek attīstībā un sāk būvēt pārstrādes rūpnīcas.

kontradmiral 11.09.2020 10:50

ss ir un paliek ss. Cilvēkam, kurš mašīnu pērk/tirgo teiksim reizi 2 gados diez vai būs laiks meklēt, atcerēties alternatīvus portālus. Kas zip.lv var izvilkt ir ss.lv negausība, kad cilvēki tiešām vairs negribēs tik daudz maksāt un meklēs alternatīvas. par cik zip tirgū jau ir vairākus gadus, tad zip.lv ir priekšrocības. Otrs ko zip.lv varētu darīt ir pievienot vērtību. Piemēram kā leišu autolplius ir norādīta konkrētā modeļa cenu vēsture gadu griezumā utt.

kontradmiral 23.07.2020 14:10

Šis vairāk ir dzīvesstila jautājums. Ir paziņas, kas ar audiku no LV uz Maroku un atpakaļ ar diviem bērniem izbraukāja un bija laimīgi. Ir paziņas, kam Horvātijā nobeidzās motors un ceļojums sadārdzinājās par ~4K + nervi. Ir citi kuri sagurst vairāk braucot, citi mazāk utt. Ja ir liela ģimene, tad avio var sanākt baigi dārgi un brauciens būs optimāla izvēle no izmaksu viedokļa. Man nepatīk braukt tālos gabalus, es labāk avio+noma, ja izmaksas būtiski neatšķiras. Ja grib taisīt roadtrip pa vairākām valstīm, tad cits stāsts.

kontradmiral 29.05.2020 13:35

Domāju, ka laba izvēle. Šobrīd mazda izskatās, ka tiešām dod labas atlaides. Man kolēģe nobraukāja ar Mazdu 3 kādus 3 gadus un tikko nomainīja uz CX30. Viss patīk, viss labi. Ar Mazda 3 bija laikam viens nebūtisks garantijas remonts bagāžnieka pacēlājam. Lai labi ripo!

kontradmiral 22.05.2020 13:09

Esmu sēdējis abos un izbraucis mazu līkumu ar Mazdu. Mazda interjerā līmeni labāka. Es ieteiktu izbraukt ar abiem. Agrāk, kad izbraucu ar Toyotu ar CVT kārbu, tad nepatika un dinamika tiem mazajiem hibrīdiem ar tāda nekāda. Kolēģim ir jaunais RAV4 ar 2,5hibrīdu, vot tas iet kruta un patērē maz

kontradmiral 15.04.2020 22:05

Gan jau kāds elektriķis var mēģināt pačakarēties. Man Chysleram pagriezienam, kas spogulī, samainīja diodes. Tas bij reizes 4 lētāk nekā pirkt visu lampu

kontradmiral 02.04.2020 21:54

Šie tiešām ir labi auto, bet runā, kad kaut kas specifisks noplīst, tad esot švaki ar operatīvu un saprātīgu cenās detaļu dabūšanu

kontradmiral 02.04.2020 10:37

Kad bija 4 bērni, tad braukājām ar 6vietīgu Sharānu. Visiem ērti, bet bagāžnieks paliek maziņš, ratiem nav variantu. Tagad ģimenē ir 5 bērni.Tagad ir dienesta 7vietīgs KIA Carens. Visiem vieta pietiek, bagāžnieks pavisam maziņš. Ja brauc 5 atā, tad bagāžnieks ir OK. Personīgais ģimenes auto ir Chysler T&C benzīns/gāze, super ērts, bet nu gadā laikā kopš nopirkšanas remontos toč esmu ieguldījis virs 3K - zobenes komplekts, jaunas riepas, vārsts motorā, gultņi, bremzes (uzlikas, paši diski), visas iespējamās eļļas, gultņi, motora spilveni un kas tur vēl. Morāli esmu piekusis ieguldīt, ja interesē, varu piedāvāt izskatīt šo arī kā variantu. Bērniem protams Chyslers patīk vislabāk, jo salīdzinoši ļoti plašs, ērts. Mūzikas skaņas kvalitāte ar atrāvienu pārspēj KIA. ekrāni multenēm utt.

Pie tik maza nobraukuma, ar maziem bērniem es dīzeļus neizskatītu, mocīsi tikai motoru, salons lēni uzsils. Var ņemt to pašu Chysler, bet jāskatās, jo daudzi ir sistie no ASV. jaunās paaudzes Sharāns ar to budžetu nesanāks un benzīna motori ir ļoti maz piedāvājumā. FRV varētu būt labs variants, paziņām arī pozitīva pieredze, bet beigās gan izrūsēja kā spainis. Jāskatās, cik ērti kurā mašīnā ir salikt 3 beņķus blakus. Vidējā rindā bieži nav ISOFIX, ja gadījumā tas ir būtiski. Taisnība ka Chysleriem otrajā rindā ir 2 beņķi. Ja aizmugurē vienvietīgo krēsla daļu atstāj paceltu, tad ratiem arī paliek daudz vietas. atkarīgs no bērna vai uztvers to kā plusu, ka 1 jāsēž 3. rindā vai kā mīnusu

kontradmiral 31.03.2020 15:24

Vēl ir teorija, ka arābi ieriebj Krieviem, jo šie bija uzlikuši mīksto viņiem agrā pavasarī un tagad atriebjas pa pilnu programmu. Krievijas budžets esot būvēts uz 45USD par barelu un tagad veidojas liela pakaļa + Corona saldajā ēdienā. Es domāju, ka Krievijā parastajiem mirstīgajiem ies baigi skarbi

kontradmiral 05.03.2020 10:46

Man ir 4 litrīgais benzīns/gāze. Tieši tā viss ir super ērti, skaņa gan motoram, bet īpašu audio sistēmai lieliska, dinamika šim arī ir kruta. Bet nu jau būšu gada laikā kādas 3-4K pakas ielicis un arī sāku domāt par nospļaušanos un pārdot pa lēto. no otras puses gandrīz viss ir pārlasīts un liekas, ka palikušas pēdējās astes

kontradmiral 05.03.2020 9:45

Mazā atskaite par KIA:

Ir pagājis nepilns gads un nepilni 40K nobraukti kopš nopirkta mazlietotā KIA Carens.

1,7 dīzelis automāts, 140zs, 7 vietas, diezgan pilns t.sk. forša ekstra kā apsildāmā stūre un apsildāmie beņķi otrajā rindā.

Mašīna šobrīd ir 2 gadus veca un nobraukums ir 60K.

Apkopes taisītas uz nepilniem 30K un 60K.

Pirmā apkope zem 300EUR.

Otrajā apkopē bez eļļām un filtriem bija jāmaina visi bremžu kluči un priekšējie diski un kopā saskrēja 600EUR, manuprāt padaudz. Paziņam Foresteram tikko bija tieši tāda pati situācija apkope+bremzes t.sk. viens pāris bremnžu disku, bet kopējā summa bija pat nedaudz zemāka.

Tikko izieta TA, viss pa nullēm. 2 gadus atkal var braukāt!

Kopumā mašīna apmierina.

Nekas nav plīsis.

Nekas negrab.

7 vietas ir samērā jēdzīgas. 3 rindā bērni līdz 150cm jūtas OK. Garāki garākos gabalos jau sāk čīkstēt. Pie 7 paceltām vietām bagāžnieks ir ļoti simbolisks.

Reālais patēriņš sanāk precīzi 6 litri, tas ir nesēņojot, bet pamatā km salasās ārpus pilsētas.

Uz ceļa sēž daudz maz labi, dinamika ikdienas braukšanai un apdzīšanai ir pilnībā pietiekama.

Mašīna no ārpuses izskatās neliela, bet iekšā ir pietiekami plaša.

Krēsls ir ērts, bet par cik man patīk krēslu uzcelt max augstu, tad gribētos nedaudz vairāk vietu kājām.

Skaņas izolācija vidēja, it īpaši, ja brauc pa granteni, tad vispār čau.

Mūzikas skaņa diezgan viduvēja.

Telefons smuki kontektējas ar ekrānu. Vadības ērta un loģiska. Vasarā pabraukāja kādu mēnesi ar 8 gadīgu Audi A6 un tur likās izvēlnes pārmudrītas.

Vienīgā funkcija, ko neesmu izmantojis un izmēģinājis ir automātiskā parkošanās.

Par cik šis bija modelis, ko ņēma nost, tad DEMO auto varēja dabūt par saldu cenu. Par cik budžets bija stingri limitēts, tad uz to brīdi šis bija labākais variants mašīnām ar 7 vietām un automātu.

Ja būtu izvēle jāizdara vēlreiz tajā situācijā, ņemtu šo pašu, jo konkurenti par to ciparu bija tik pliki, cik vien pliki var būt.

Pirms tam bija jaunās paaudzes Sharāns, tas protams bija ērtāks un un foršāks, bet attiecīgi arī jauns maksā gandrīz 2xvairāk.

Pagaidām mans viedoklis ir, ka konkrētais KIA ir labs ģimenes auto.

Mājās vēl ir 2009. gada Grand Voyager – lielākā nelaime manā dzīvē, jāremontē gandrīz viss iespējamais, bet tur es pats nolohojos, neaizdzenot mašīnu uz servisu pirms pirkšanas. Ilgstoša dienesta auto lietošana padara prātu nekritisku brīdi, kad jāpērk pašam savs auto.

kontradmiral 11.02.2020 22:23

Cik gadā plāno nobraukt, automāts vai manuāls? Kritiskie komforta elementi (ādas salons, adaptīvais kruīzs utt)? Izskatās, ka tagad ražotāji daudziem dīleriem ir iedevuši labas atlaides un nav slikts brīdis kaut ko paķert!

kontradmiral 04.12.2019 16:16

Daļēji piekrītu, bet topikā bija rakstīs vienalga kādu, ka tik maz plīst. Toyotas pamatā ir garlaicīgs auto.

kontradmiral 04.12.2019 12:23

Es laikam ieteiktu izskatīt Avensi. Pašam agrāk bija, garlaicīgs, bet nekas neplīsa. Biju nobraucis līdz gandrīz 300K, tālāk atdevu citiem lietošanā. Paziņam ir Avensis dīzelis laikam 2011. gada, jau krietni pāri 400K un tikai parastie piekares remonti. ja es meklētu ar līdzīgiem kritērijiem šo noteikti izskatītu. ja domāts pa lauku ceļiem mocīt, man šķiet accord nav laba ideja.

kontradmiral 28.11.2019 13:35

Jauno RAV4 neizskati? Man kolēģis paņēma 2,5hibrīdu. Jaudīgs, ekonomisks un krietni plašākas salonā nekā iepriekšējai. Vērtības kritums arī būs saudzīgs, vismaz Renault diezgan droši, ka kritīsies straujāk

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti