Kārtot: Augošā secībā
1 2
kontradmiral 17.02.2021 22:22

Man arī ir SE2020. Kompakts, bildes OK, bet dažreiz kaut ko pagļuko, baterija ne visai labi tur. Zinot, ka jebkuru telefonu teorētiski viegli var sadauzīt, tad man jau sen ir pārgājis posms, ka obligāti vajag flagmaņus turēt kabatā.

kontradmiral 16.02.2021 10:09

Queens gambit tiešām gaumīgs

kontradmiral 29.01.2021 12:00

Nīderlandē pirms neliela brīža ieviesa - mājsēde septiņas dienas nedēļā, no 20:00 vakarā. Francijā laikam pat no 18:00. Katrai valstij sava pieeja un izaicinājumi, bet izskatās, ka vismaz pie mums eksponente ir salauzta un situācija stabilizējas. Protams var cepties par zeķbiksēm, bet kad valsts veselības aprūpes sistēma ir tuvu max noslodzei, tad kas valdībai diži cits atliek kā vien visus turēt mājās. Ja noslodze kritīsies un cipari ies uz leju, tad gan jau arī kafenes un kino palaidīs apritē

kontradmiral 11.01.2021 15:17

Es atkal oponēšu. Tikko nomira draugam no Covida mamma (nedaudz virs 60), paziņa daktere guļ reanimācijā. Pāris džeki vecumā 30-40 ļoti smagi izslimoja. Šodien uzzināju, ka 4 attāli radi no 3 dažādām mājsaimniecībām saslimuši. Ārsti, ko es zinu ir pārstādājušies. Covids reāli uzkar visu veselības aprūpes sistēmu. Redzot pa kādu eksponenti sāka pieaugt saslimušie, valdībai bija jārīkojās. Ne jau Kariņš no zila gaisa izdomā ierobežojumus, infektologi un eksperti kopā domā, ko darīt un ko nedarīt. Var piekrist, ka vairāki lēmumi ir dīvaini, bet nedomāju, ka būtu forši valdībai likt mīksto un ignorēt visus ieteikumus, bet pieņemtos lēmumus balstīt piemēram un Gobzema soctīklu poustiem.

Better safe than sorry

kontradmiral 04.01.2021 9:59

Domāju, ka simboliski ielika 10% atlaidi, jo ir bijušas karstas diskusijas, kāpēc gāzētajiem jāmaksā tik lieli nodokļi, ja tā ir dabai draudzīgāka degviela.

kontradmiral 03.01.2021 21:00

Ar šo gadu mainās aprēķins, zinu tikai, ka motoriem, kam uzlikta gāze, piemēro 10% atlaidi, kas ir jaunums pret iepriekšējo sistēmu. Bet tiešām, ja gribi būt drošs, kāds būs nodoklis atrodi ssā sev interesējošo māšīnu un ievadi numurzīmi CSDD, tur toč būs pareizi.

kontradmiral 03.01.2021 20:57

Parunājot ar vairākiem īpašniekiem un auto tirgotājiem secinājums ir kā WALA saka, ka tā ir bēdu ieleja ar retiem izņēmumiem. Protams komforts ir kruts un konkrētais 4.0 motors tiešām cēla labi to kasti, bet birst viss pēc kārtas un ja kaut kas sāk čakarēties ar motoru, tad grūti atrast meistarus, kas jēdz gan gāzi, gan klasisku remontu.

kontradmiral 03.01.2021 20:51

Garš stāsts, bet jā ģimenē ir 5 bērni un bija vajadzība pēc ietilpīga šāda auto. Kopš darbā iedeva 7 vietīgo KIA Carens, tad kopā ar jumta bagāžnieku varam izmantot šo auto ģimenes izbraucieniem un sievai tagad ir palikusi vajadzība šurp/turp bērnudārzs un pa retam uz Rīgu+kādreiz kādu preci iemest

kontradmiral 03.01.2021 16:31

2020. gada pēdējā darba dienā atdevu auto uzpircējiem Town&Country 2009. gada 4.0 gāze/benzīns. Kā te forumā kāds bija izteicies, tad šis ir auto, kuru nav vērts remontēt, jo kad liekas, ka viss ir izdarīts, tad sākas otrais aplis. No pieredzes varu apstiprināt, ka tuvu patiesībai tas ir. Chyslerus lieku savā melnajā sarakstā blakus land roveriem. Jāatrod sievai kaut ko vietā. Vairs tik liels auto nav vajadzīgs. Ņemot vērā, ka bieži jāveic mazi pārbraucieni, tad dīzelis neder un šad tad ir vajadzīgs kaut ko lielāku pārvadāt, tad sedans arī nederēs. Domāju, kādu pruisu vai touranu skatīties. Varbūt parketnieku. Varbūt kādam ir kas piedāvājams? Interesē tikai automāti un budžets max 7K.

kontradmiral 09.12.2020 21:20

Katram savas izklaides, tomēr 70-80to gadu paaudzei auto bērnībā un jaunībā bija kaut kas īpašs un gan jau ir pusapzināta vēlme iemiesot bērnības sapņus. Paziņa tikko paņēma nullīti Q7, ilgi sev gribēja pierādīt, ka nevajag, bet beigās salūza un laimīgs braukā. Būtu man liekāka nauda iespējams arī gribētu kādu neracionālu auto nopirkt, bet ja jāastakās no kaut kā cita, tad auto nav pirmā prioritāte.

kontradmiral 01.12.2020 9:02

Es par šo brīnos, laikam R-Eiropā tikpat kā nevienam nav vairāk par diviem bērniem.

kontradmiral 10.11.2020 21:43

Atceros, ka pirms gadiem sešiem izbraucu ar līdzigu 5 sērijas bembi testa bracienu, kas toreiz arī ar 2 dīzeli maksāja virs 70K. Visi trīs, kas testējām uz pārmaiņām visas dienas garumā nevarējām saprast, bet par ko tas cipars.

kontradmiral 16.10.2020 22:17

Šodien pats izbraucu ar Zoju mazu līkumu pa Rīgu. Dabūju trīs brīdinājumus par strauju akslererāciju, bet bez nopietnākām sekām. Īsajā braucienā nesanāca laika neko izpētīt, bet rāviens un sajūtas bija OK. Apdare nebija galīgs lētucis, biju iedomājies, ka viss būs brutāli lēts, tāpēc likās, ka ir OK. Ja Rīgā vajag kādu mazu līkumu izmest, nav sastrēgumi (apmaksi ir tkai par laiku) un takša vietā gribās elektropiedzīvojumu, tad šis tiešām ir labs variants.

kontradmiral 15.10.2020 22:58

Runā, ka Gobzema runas plūdus sponsorē Šlesers. Tik ilgi un tik enerģiski bļaustīties tikai ar iekšēju motivāciju varētu būt pagrūti. Gobzemam izdodas uzrunāt arī dažus gudrākus cilvēkus, jo spēlē uz kopēja ienaidnieka meklēšanu un vadošo aplikšanu + aktuālās tēmas sadzīvē. Trāpīgums kā brīžiem tiek trāpīts pa pareizajām stīgām liek domāt, ka apakšā ir vēl kādi speciālisti, kas palīdz Gobzemam ģenerēt saturu. Visu laiku tiek mēģināts radīt sajūtu, ka jāiet ielās un jāgāž valdība, bet pamatojums ir ar baltiem diegiem emocijās šūts. Vai Jums arī liekas, ka viss ir slikti un atjās Gobzems baltā zirgā un visus glābs. Reti tie, kas citus apliek spēj paši ko nopietnu radīt.

kontradmiral 13.10.2020 21:57

Runā, ka pieprasījums esot par mazu, bet šis ir veids kā stimulēt atkārtotos pirkumus. Viņiem lielāku izmaksu daļu gan jau veido amortizācija, izdevīgāk gan jau ir, ka kāds brauc ar atlaidi nekā nebrauc vispār. Tūrisma trūkums un Covids gan jau arī ir faktori, kas slapē pieprasījumu.

kontradmiral 06.10.2020 12:32

Fiqsy cilvēki saka, ka ar banošanu cīnās pret agresīvajiem lauzējiem. Ir gudrīši, kas Rīgā laiž uz 140, kur atļauts 50, tad šādiem varoņiem viņi liek banu uz mūžu. Cik sapratu, ka bans ir, ja ātrumu pārsniedz virs +40. Kas man šķiet OK. Pieņemu, ka agresīvās braukšanas algoritms pārāk pieksasās, ja pat prātīgi cilvēki sūdzās.

kontradmiral 21.09.2020 20:36

Pa lielam mums nebija izvēles, korporatīvi drošības dēļ tika noteikts iphone un viss, tagad laikam jau var androidus arī ņemt. Nav tik traki ar to baču, bet intensīvi lietojot dienu neizvelk. Neesmu iphone fanbojs, bet nākamo droši vien ieradumu dēļ arī ņemt to pašu iphone, bet ne jau tos, kas ir virs 1K, tad man šķiet nedaudz sick, bet katram savs. Paziņa, kuram darba devējs bija atļāvis paņemt pirms kāda gada iphone pa ~1200EUR, teica viss cool, bet pa savu naudu - never.

kontradmiral 21.09.2020 17:08

Ipone 7; 2gadi un daži mēneši. Bača palikusi vājāka un cīnos ar nepietiekamu atmiņu. bet citādāk viss strādā. Sievai ir Samsung S10e. Ieradumu pēc iphone liekas ērtāks, bet milzīgu atšķirību neredzu, abi izdara to, kas jādara.

kontradmiral 20.09.2020 21:10

No šīm es ņemtu Electrolux, jo atšķirībā no Boscha te uzreiz katram riņķim var izvēlēties temperatūru, Boscham sanāk viens klišķis vairāk, ja bieži gatavo uz vairākiem riņķiem, tad tas var nedaudz besīt. Es pirku ar metālisko malu pa perimetru - samazina varbūtību no sāniem kaut ko uzgrūzt virsmai. Gadās, ka var dabūt plaisu. Man ir šāda: AEG hk6542h0xb. Viss OK. Ar ventilatoru laikam var sadraudzēties tikai ar sava zīmola ražojumiem.

kontradmiral 19.09.2020 10:56

Noteikti indukcijas. Daudz ātrāk uzsilst. Daudz ātrāk nomainās temperatūras režīmi. Liels pluss, ko nebiju iedomājies ir tas, ka, sildot indukcijas režīmā, daudz mazāk izdalās tvaiks līdz ar to daudz lēnāk notaukojas sienas plīts tuvumā. Katlus un pannas gan var nākties mainīt. Par sīkšanu Mr Badman taisnība, tā ir tikai max režīmā. Iesaku nedaudz piemaksāt un paņemt tādu, kur ir ērta siltuma režīma regulēšana - katram riņķim sava skala, kur ar vienu spiedienu var uzreiz izvēlēties vajadzīgo temperatūras līmeni. Tas ir daudz ērtāk nekā izvēlēties riņķi, tad temperatūru spiežot ar bultinām uz augšu un leju lēkāt pa vienam temperatūras režīmam. Sazvērestību teoriju cienītāji Tev teiks, ka indukcija ir ļaunums un elektromagnētiskais lauks Tevi pārvērtis vēža slimniekā.

kontradmiral 14.09.2020 23:47

Paskaties enefit vai elektrum lapās. Tur ir redzami gan indikatīvie lielumi investīcijām, gan saules saražotās elektrības apjomam. Nu tur labi, ja 10 gados nauda atnāk atpakaļ t.i. neņemot vērā naudas izmaksas.

kontradmiral 14.09.2020 16:39

Paziņa, kurš ir nopircis elektroauto (to pašu Renault, ko Fiqsy piedāvā) salika uz jumta kārtīgi daudz saules bačas. Viņš rēķina, ka atdeve būs ~7%, kas jau ir labi pret banku piedāvātajiem 0, ar kapeikām. Viņš bija plānojis pilnībā nobarot pašpatēriņu t.sk. auto uzlādi.

Ja pats nav inženieris/montētājs un nepērk pa taisno no ķīniešiem, tad neticu, ka saules bačas var piecos gados atmaksāties. ap 10 gadiem izklausās ticamāk. Man šķiet, ka drīz pieņems labvēlīgākos nosacījumus neto uzskaitei. Kad arī OIK un/vai sadale nebūs jāmaksā, tad atmaksāšanās laiks varētu nedaudz uzlaboties

kontradmiral 12.09.2020 15:49

eidis rakstīja: Tas atkarīgs no cepures malas platuma.

Cik saprotu, tad vēja turbīnas LV bez OIK ir zaudējumi. Tām jāsagaida jaunas tehnoloģijas - vai nu lētāks produkts vai efektīvākas. Saules baterijas LV pie jaunajām tehnoloģijām izmaksājas ~ 10g bez OIK. Jautājums vai tajās jaunajās tehnoloģijās nav apkopē jāgrūž kautkas.

Vēja turbīnu tehnoloģijas jau ir līmenī, ka var konkurēt bez OIK. Latvija šeit pamatīgi atpaliek pat Baltijas līmenī. Kas no vienas puses ir pat labi, jo sāks investēt modernākās iekārtās. Pats strādāju enerģētikā un Skandināvija un arī daudzas citas valstis arvien vairāk dodas zaļās elektrības virzienā - vējš, saule, AER, eksperimenti ar ģeotermālo, waste to energy utt. Latvijā to tā varbūt nemana bet nozare mainās un ogles lēnām zaudē savas pozīcijas arī Polijā, Vācijā. Gāze cīnās par savām pozīcijām un gāze es domāju kaut kādā līmenī paliks tirgū, jo ir lēta, ērta, samērā tīra fosilā enerģija, kas var nosegt pīķa slodzes un kalpot kā rezerves jauda, kas zaļā enerģija nespēj nodrošināt pieprasījumu. Lielos potenciāls ir ūdeņradim, kas ir sava veida akumulators elektrībai, kad elektrība ir lēta - sakrīt, kad ir daudz saules, vēja un HES daudz ūdeņu, tad ar lēto elektrību ražo ūdeņradi, ko šobrīd izskatās var efektīvāk izmantot smagā transporta nozarē. Es domāju, ka elektrības saražošanas "zaļums, arvien vairāk tiks sakārtots. Paliek jautājums par elektroauto akumulatoru ietekmi uz vidi. Kur arī notiek attīstībā un sāk būvēt pārstrādes rūpnīcas.

kontradmiral 11.09.2020 10:50

ss ir un paliek ss. Cilvēkam, kurš mašīnu pērk/tirgo teiksim reizi 2 gados diez vai būs laiks meklēt, atcerēties alternatīvus portālus. Kas zip.lv var izvilkt ir ss.lv negausība, kad cilvēki tiešām vairs negribēs tik daudz maksāt un meklēs alternatīvas. par cik zip tirgū jau ir vairākus gadus, tad zip.lv ir priekšrocības. Otrs ko zip.lv varētu darīt ir pievienot vērtību. Piemēram kā leišu autolplius ir norādīta konkrētā modeļa cenu vēsture gadu griezumā utt.

kontradmiral 23.07.2020 14:10

Šis vairāk ir dzīvesstila jautājums. Ir paziņas, kas ar audiku no LV uz Maroku un atpakaļ ar diviem bērniem izbraukāja un bija laimīgi. Ir paziņas, kam Horvātijā nobeidzās motors un ceļojums sadārdzinājās par ~4K + nervi. Ir citi kuri sagurst vairāk braucot, citi mazāk utt. Ja ir liela ģimene, tad avio var sanākt baigi dārgi un brauciens būs optimāla izvēle no izmaksu viedokļa. Man nepatīk braukt tālos gabalus, es labāk avio+noma, ja izmaksas būtiski neatšķiras. Ja grib taisīt roadtrip pa vairākām valstīm, tad cits stāsts.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti