Kārtot: Augošā secībā
1 2
kontradmiral 10.09.2019 9:59

Iespējams, ka bērnu slimības ir izķertas, ej nu sazini. Dažreiz ir vērts ar dīlera servisa cilvēkiem parunāt, jo viņi parasti makaronus atšķirībā no pārdevējiem tik ļoti nekarina. Es no DSG baigi nebaidītos 2011. gada Sharānam nobraucu līdz gandrīz 400K un Mollerā servisā strādājošais saka, ka pēdējo gadu mašīnām DSG nav problēma. Es ieteiktu izbraukt ar kādu PSA mašīnām. It īpaši uz sliktāka ceļa, man īsti nepatika ne salona apdare, ne klusums, ne gaitas īpašības. Pa gludu asfaltu viss daudz maz OK. Ja daudz jābraukā pa lāpītām šosejām, tad VW būs patīkamāks. PSA tie mazie motori ņifiga neiet, jāmet krusts pirms apdzīšanas, bet tiem laikam nemaz nav automāta. 2 litrīgie jau bija diezgan dinamiski

kontradmiral 09.09.2019 17:13

Jautājums, ko no busa grib.

Ja grib +/- komfortu – normāls pakojums, automāts, kaut cik jaudīgs motors, tad vien jāskatās uz VW vai kaut ko no šiem trim PSA grupas dvīņu brāļiem. No Toyotas tur ir maz vai nemaz/ tehniski visi 3 ~vienādi. Paziņa ir nobraucis pirmos 50K ar Toyota, drīz dosies otro reizi kaut ko no hadenes pa garantiju mainīt+vēl pāris gļuki, nekas krimināls, bet tomēr.

Šie trīs apdares ziņā ir lētāki un salonā sajūtās mazāki nekā Multivans/Caravella.

Ja ambīcijas ir mazākas tad jau var skatīties vēl busīgākos Nissan, Opel un laikam arī FIAT. Ja grib pa smalko, tad merša V-klase, bet tā man šķiet jauna no 70K sākas.

Ja tomēr tik lielu nevajag, tad jau ir čupa ar alternatīvām minivenu rindās.

kontradmiral 30.07.2019 11:44

Cik esmu dzirdējis, tad LV pārdevējiem nav nekāda saldā dzīve, ja Tev nav uzkrāta klientu bāze vai neizdodas vinnēt kādus lielākus tenderus, tad nekas daudz nesanāk. Korporatīvajiem klientiem jādod lielas atlaides un marža algai paliek neliela. Uz privātājiem var mēģināt kaut ko nopelnīt. Ja nav mega akcijas, tad noteikti šeit ir rezerve, kur kaulēties. Baumo, lai alga būtu OK, mēnesī jāpārdod 20-30 jauni auto.

kontradmiral 26.06.2019 16:25

Lielā mērā atlaides ir atkarīgas no ražotāja un dīleri var spēlēties ar savu maržu, kas nemaz tik milzīga nav. Ja ražotājs nebūs izsludinājis akciju, tad uz lielām atlaidēm var necerēt, ja nebūs specifiski apstākļi. Bet pēc savas pieredzes, kad, nesen meklējot auto apstaigāju vairākus salonus, ir pārdevēja adekvātums un vadības supports. Atklausījos visādus brīnumus no totālas makaronu karināšanas līdz spītīgas atlaides nedošanai, kad pēc nedēļas cena tiek nomesta publiskajā telpā uz zemāk nekā es prasīju un vēl no šīs zemākās cenas izdevās dažus simtus nokaulēt. Pieļauju, ka ir saloni, kur pārdevēja alga ir piesieta pārdošanas cenai un tad ir jautājums, cik lielas ir viņa bailēs nenolaist cenu par zemu (atdot savu bonusu pircējam), bet reizē neaizbiedēt klientu ar pārāk nelielo atlaidi. Būtu interesanti dzirdēt kāda insaidera stāstus par LV autotirgotāju cenu politiku un pārdošanas virtuvi!

kontradmiral 25.06.2019 10:05

Apsveicu Ank ar izvēli. Manuprāt ļoti OK variants. Piekrītu, ka Škoda likās bezpersoniska, tad Seat jau bija sajūtās dzīvīgāks. Es gan izbraucu ar 1,6D, tas likās nedaudz lēnīgs. Pieņemu, ka pa 30K Atecai jābūt ļoti pilnai. Pavasarī akcijā jau pa 24K varēja dabūt automātu ar diezgan pilnu komplektāciju. Sapratu, ka izvēlējies benzīnu?

kontradmiral 20.06.2019 10:05

AnK rakstīja: Uz doto brīdi principā ir nofinalizējušās vēlmes/iespējas, izvēle laikam ir starp Toyota RAV4 Hybrid (es vispār biju cieši nolēmis neņemt vēl vienu Toyota, jo gribas kaut ko pamainīt, bet šodien biju servisā un šim salons+beņķi dikti iepatikās), Seat Ateca, Skoda Karoq (teorijā jau +- tas pats auto, Seats sportiskāks, Karoqs praktiskāks) un varbūt, varbūt atjauninātais Kia Niro (lai gan par šo šaubos).

C5 Aircross tomēr laikam nē. Un Volvo XC40 būs bišķi par dārgu priekš manām vēlmēm, jo gribas labi nopakotu un tad tam jau cena aizlido līdz 42-45 000 un tie tomēr ir kādi 200 EUR mēnesī, neskaitot (pieņemu) dārgāku apdrošināšanu, apkopes u.t.t.

Klau, neesi domājis par Teracco, tas dikti smuks

kontradmiral 18.06.2019 10:33

Weekendā biju Raunā - ļoti smuki+ netālu ir Raunas Staburags (nekas grandiozs, bet tomēr) + var pieteikt ekskursiju Raunas ceplī (Pleskavenes malā). Tā bija reāli interesanta!

kontradmiral 18.06.2019 8:56

Es tam Citroenam uzmetu aci garām ejot. Kas man likās kruta, ka ir 3 atsevišķi beņķi 3 rindā. Cik es saprotu, tad bāzes versijā viņš tiešām ir pabēdīgs, bet ja nokomplektā par kādiem 35K varētu būt jau labs, bet tas šķiet padaudz priekš citrona ar diezgan droši paredzamu strauju vērtības kritumu

kontradmiral 03.06.2019 10:12

Ja ir vēlme daudz braukāt pa bezceļiem, tad NIVA vēl ir saprotama izvēle, bet ikdienai pirkt VAZ neredzu iemeslu. Pēc tam pārdot būs nereāli. Ar Dacia būs noteikti vieglāk. Bračkam ir darbā dažreiz jābraukā ar Duster, sajūsmā nav, bet īpaši jau arī nekas neplīst!

kontradmiral 30.05.2019 8:58

Es senos laikos braukāju ar dienesta Avensi (2003); 2 litru benzīns automāts. Nu auto likās dikti garlaicīgs, lēnīgs, bet kad nobraukums bija jau ap 300K vēl nekas diži nebija plīsis, tikmēr kolēģa dīzeļkorollai aizgāja zobene pa pieskari jau pie 100K. Paziņam tagad ir svaigāks Avensis un jau pāri 400K un arī tikai tekošās apkopes un hadene minimāli. Paziņas, kas notirgoja dīzeļa Verso arī šķobījās par dīzeļa patēriņu. Es piekrītu GTD2, ja japāņu dīzeli, tad nopietnāk jāpaskatās atsauksmes par konkrētu motoru. Dažreiz ir vērts parunāt ar specializētajiem servisiem. Piemēram Skandi servisā man teica, ka Pajero lielie dīzeļi ir lamatas. Var jau būt, ka motors ir OK, bet bez padziļinātas izpētes es neriskētu pirkt

kontradmiral 16.05.2019 9:10

Mana sena sena pieredze 1991 II 1,6 TD Golfu, kas kā studentam bija pirmā mašīna, bija līdzīga, man plīsa pilnīgi viss pēc kārtas - motors, turbīna, kārba, hadene gan jāremontē bija minimāli, sāka rūsēt. Vienīgais laikam sajūgs nepievīla. Pēc tam paņēmu nedaudz jaunāku Toyota Carina, lai auto bija garlaicīgs, bet divos gados remontā ielikt 80latus un pārdevu par precīzi tik, cik nopirku - vispār bez vērtības krituma.

kontradmiral 03.05.2019 11:50

Runājot par Yukii novērotajām tendencēm, kad braukāju ar melnu Sharānu likās viss OK, tagad, kad gaiši pelēks KIA, tad kaut kā sajutos mazāk respektēts.

kontradmiral 02.05.2019 9:11

LV lielu pretenziju nav, bet vienmēr pašiem ir jāpiedomā. Dažreiz izvēloties savu maršutu wazei pārrēķinot ietaupās pāris minūtes. Vienreiz waze domāja, ka no Pleskavenes nevar taisīt kreiso un piedāvāja pilnīgi neloģisku 40km līkumu.

Pavisam nesen braukāju Itāliju un izmantoju waze - kopumā apmierināts, bet brīžiem likās, ka kaut kā neloģiski dzen uz maksas ceļiem. Nezinu vai vajadzēja līst settingos, bet waze par maksas ceļiem vispār neko nebrīdināja.

Rīgā parādos reti, bet nesen waze ļoti noderēja, jo biju izdomājis jau savu maršutu un nebiju domājis slēgt wazi, bet beigās tomēr ieslēdzu un izrādās, ka manā izvēlē bija mega sastrēgums un būtu iesēdies uz kādām 15min.

kontradmiral 17.04.2019 9:16

Es esmu nobraucis ar pēdējās paaudzes Alhambru no 0-120K un ar Sharānu pēdējos 5 gados no 140K līdz 380K. Piekarē pa šo laiku tika ieguldīts ļoti maz. Sharānam lielāki ieguldījumi bija dzesēšanas sistēmas atjaunošana (kompresors aizgāja pa pieskari), katalizators un vēl nesen nācās durvīm elektromotoru nomainīt (~300EUR). Es teiktu nekas krimināls tādam nobraukumam. Turbīna, motors, kārba bez remontiem. Ja ir ģimene ar 4 -5 bērniem un neviens vairs nav ratos jāliek, tad Sharāns manuprāt ir labs risinājums. Pietiekami jaudīgs, visiem ērts un par cik ir uz passāta bāzes, tad uz ceļa sēž labi, atšķirībā no busveidīgiem. Cena jauna Sharānam man liekas pilnīgi neadekvāta. Šos arī tāpēc īpaši nepērk, jo par līdzīgu naudu var dabūt ietilpīgāku Multivanu un tagad nopietnu konkurenci veido Toyota Proace (un Peugeot, Citroen māsas modeļi). Es lai ietilpinātu 5 bērnus un vēl ratus nopirku sievai Voyageru un arī ilgi čakarējos, lai atrastu nedauzītu eksemplāru. Šis komforta ziņā protams pārspēj i KIA, i Sharānu, bet nu man nav izlūzijas, ka Voyagers būs baigi uzticams, nobraukums arī jau ir paliels.

kontradmiral 16.04.2019 14:37

www.automobiledimension.com/car-comparison.php

šajā linkā var forši salīdzināt visādus modeļu dimensijas un bagāžnieku izmērus un te var labi redzē, ka Sharāns ir krietni lielāks un jaunais garais Berlingo ir vēl ietilpīgāks. Par kuras paaudzes Sharānu tu lamājies? Sharānā var iemest salonā trīs velo un vēl paliek 3 sēdvietas, KIA tas neizskatās reāli.

kontradmiral 16.04.2019 12:28

Tātad jaunā auto meklējumi ir veiksmīgi beigušies.

Tika izlemts, ka 7 vietas ir pirmā prioritāte un tādēļ, ņemot vērā ierobežoto budžetu, izvēle bija ļoti neliela: jaunais Berlingo (garā versija, automāts, 130zs motors, vidēja komplektācija) vai VW Touran (1,6 dīzelis, manuāls, paplika komplektācija) vai KIA Carens (1,7 (141zs), automāts, gandrīz vispilnākā komplektācija. Touranu pasūtot bija ilgi jāgaida un neskatoties uz modernāku interjeru nekā KIA, tad komplektācija sanāca ļoti nabaga līdz ar to tālāk netika izskatīts. Ja būtisks būtu bagāžnieks pie 7 braucējiem un kopējais plašums, tad iespējams pat ņemtu jauno Berlingo, kuru testējot tomēr bija patīkams pārsteigums, ka interjers ir kaut cik ciešams un 130zs motors diezgan dinamisks, bet tomēr sit cauri lētuma piegarša un noteiktajā budžetā jau bija jāsāk no kaut kā atteikties + pilna noliktava ar mašīnām tikai nebija neviena garā versija ar 7 vietām un automātu, atkal jāgaida pāris mēnešus. KIA, neskatoties uz to, ko palikušas pēdējās mašīnas, jo modeli ņem nost no pārdošanas, negribēja/nevarēja nolaist cenu līdz budžeta griestiem, tādēļ tika paņemts lētāka demo/darbinieka auto.

Ir nobraukti pirmie ~800km. Kopumā mašīna sajūtās ir patīkama, neskatoties uz to, ka iepriekšējais auto bija Sharan highline un sanāca nosacīts downgrade. Priekšā sēžot nav sajūtas, ka sēdi klasi mazākā mašīna, pārejās rindas gan var just, ka viss ir mazāks. Lai arī mašīna vizuāli neizceļas ne eksterjerā, ne interjerā, tomēr viss ir OK un nav lētuma sajūtas. 141zs motors ir tiešām dinamisks un atsaucīgs plašā diapazonā. Kārba 7 ātrumu automāts slēdzas līdzvērtīgi kā VW DSG. Otrajā rindā katrs krēsls atsevišķi bīdās un regulējas muguras slīpums, 2 otrās rindas beņķi ir pat ar apsildi. Ir arī apsildāma stūre un regulējami stūres jutīguma režīmi (diži starpību nejūtu), diezgan labs audio, carplay ar vadu pieslēdza zibenīgi un ir kvalitatīva skaņa runājot pa telefonu. Trešā rinda bērniem pat ir ļoti OK, bet tad gan bagāžnieks paliek 2 vidējām mugursomām, izskatās nedaudz mazāk vietas kā Touranam. Ir arī automātiskā parkošanās sistēma, bet nu es tam jēgu neredzu. Kas pietrūkst no Sharāna - slīdošās sānu durvis tomēr ir stipri ērtāks risinājums, bagāžnieka izmērs (dažādas klases auto); skaņas izolācija uz zemes ceļiem. Uz šosejas es nezinu, kurš ir klusāks, bet uzbraucot uz grants ceļa, akmeņi grab gar KIA kā gar spaini. Reālais patēriņš KIA izskatās 5,5-6. Tie īsumā pirmie iespaidi.

kontradmiral 27.03.2019 14:15

Apveicu, tagad svarīgi ir atrast sakarīgu būvnieku! Banka stāstīja, ka ir tik bēdu daudz stāstu, kad tāme sadarbībā ar būvnieku "satrakojas" un apēd budžetu stipri pirms var sākt māju apdzīvot un tad sanāk normāls uzkāriens

kontradmiral 14.03.2019 12:01

Man tieši tāds pats domu gājiens kā Nomikam. Man ar visu lielo pagrabu un garāžu kopējā platība ir pat nedaudz virs 300, dzīvojamā ~220. Diezgan droši, ka tik lielu māju nevajadzēs, kad bērni aizies savā dzīvē un gan jau būs atkal kāda cita jaunā, lielā ģimene, kas tieši kaut ko plašu meklēs. Kamēr māja bija remontā kādu brīdi septiņatā padzīvojām 3 istabniekā, nu tas tiešām nav forši.

kontradmiral 13.03.2019 8:54

Jā man līdzīgi. Par kontingentu nemācēšu pateikt, bet iedzīvotāji nav īpaši sūdzējušies. Toties ir man ļoti negatīva pieredze ar īrniekiem citā dzīvokli. Maksā, maksā, nemaksā, pazūd! Ik pa brīdim kāds normāls īrnieks un tad bija "super" ģimenīte ar 2 maziem bērniem. Sakāvās ar kaimiņiem, smēķējot nodedzināja kaimiņu balkonu, puse mēbeļu un durvis salauztas. pilns ar pamperu maisiem. Es reāli izvācu kādu kubu atkritumu. Apkopēja gandrīz izvēmās, tīrot grīdas. Tas viss viņiem izdevās pavisam īsā laika sprīdī. Sataisīja parādus, karoč guvu mācību, ka ar īrniekiem nevar auklēties, lai arī cik mazi bērni viņiem nebūtu un kādus makaronus viņi nekarinātu. Beigās gandrīz ar policiju šos dabūju izlikt ārā. Ziņoju arī bāriņtiesai, bet nu nezinu kāds šiem liktenis tālāk. No šā visa iedvesmots izlēmu to dzīvokli pārdot.

Es šobrīd ar lielo ģimeni jūtos ļoti komfortabli lielā mājā, jo katram ir sava telpa un palīgtelpas, kur nolikt visus velo, pļāvējus, nesezonas lietas utt. Man liekas, ka latviešu problēma ir tā, ja savs īpašums, tad mūžīgi mūžos. Ar sievu spriedām, ka varbūt gadiem 10, kamēr bērni izaug, mums tā māja tik liela būs OK un tas jau varēs domāt vai palikt vai pārdot vai mainīt uz mazāku.

kontradmiral 12.03.2019 15:41

Ir īpašumi, kas ir likvīdāki un lietas, kurām ilgāk ir jāmeklē pircējs. Mūsu famīlija ilgi meklēja dzīvesvietu, jo prasības bija specifiskas: 2 lielie + 5 bērni no kuriem ir 4 ar vēlmi dzīvot atsevišķā istabā, tad kā minimums ir vajadzīga māja ar 6 istabām, bet tādas piedāvājumā par saprātīgiem budžetiem ir ļoti maz. Mums gan arī ģeogrāfija bija samērā šaura! Pazīstama māklere izraka īsto māju, bet tas arī viņai nenācās viegli.

Paziņa nopirka 4istabnieku pa 180K un arī sūdzas par trokšņiem.

Nesen pārdevu 2 istabnieku ne pārāk labā vietā. Cena bija pazema, bet reāli tikai pēc pusgada atradās pircējs. Pie reizes guvu mācību, ka militāristu solījumiem nevar ticēt un nākamreiz kaut ko tirgojot tikai rokas nauda būs pārliecinošs arguments, lai izņemtu sludinājumu.

kontradmiral 12.03.2019 12:03

Es domāju, ka tagad ir cita situācija, jo toreiz visu ekonomiku kā reiz sildīja NĪ tirgus briestošais burbulis. Bija pa pilno spekulantu, kas tikai pirka, lai pēc brīža pārdotu dārgāk. Tagad tomēr lielākā daļa pērk savām vajadzībām un bankas arī piesardzīgāk kreditē. Ekonomika attīstās pateicoties daudzām citām nozarēm ne tikai NĪ un tuvu saistītajām. Nedomāju, ka mūs sagaida tik liels kritiens kā iepriekš, bet bolķeņu jautājums tiešām ir interesants. Man Rīgā hroščovkā ir viens supermazs dzīvoklis un ik pa brīdim iezogas doma, ka varbūt tagad ir brīdis, lai to pārdotu.

kontradmiral 12.03.2019 8:51

Atkarīgs no konkrētās vietas un vērtējuma. Es tikko paņēmu krītu 80 gadu mājai+finansējums kapitālajam remontam. Bija jāpačakrējas un prasīja palielu savu finansējumu, neskatoties uz Altum izmantošanu. No bankas sapratu, ka Rīga un 50km rādiusā, ja kredītspēja ir OK un īpašums adekvāts, tad krītu var dabūt. Par krīzi no stress tā būs, ekonomikas cikliskums ir stabila lieta. LV ekonomika tik daudzus gadus pēc kārtas nav augusi vēl nekad. Nu jau 10gadi pēc kārtas IKP iet plusā. Pasaulē ir daudz riski, kas atkal var noraut ūdeni. Piemēram, Ķīnas parādsaistības % ir daudz lielākas nekā, kad Latvijā iestājās krīze. Ja Ķīna sāks buksēt, tad tas var paraut normālu domino kauliņu čupu līdz.

kontradmiral 08.03.2019 10:22

Piekrītu Volx, izmēģināju pasēdēt SEAT aizmugurē, nu trijatā tur būtu diezgan skumīgi (īpaši vidējā sēdvietā). Sportage ir līdzīgi, bet kripatu labāk. Kodiak arī izskatīju kā variantu, bet nu viņš knapi lien budžetos (galīgi pliks un manuāls sanāk) un ilgi jāgaida.

Tad nu gaidu vai Carens nometīs cenu līdz budžetam, jo tad laikam ņemšu šo, jo ik pa brīdim var gadīties vajadzība mašīnu izmantot piecatā vai 7atā. Lai arī vecs modelis, ko ņem nost no pārdošanas, bet papilnā komplektācija, automāts un pietiekamā dinamika un 7 vietas var nosvērt svaru kausus par labu Carenam. Ja nevarēs nomest cenu, tad pagaidām vairāk skatos uz SEATU un 7 vietu jautājumu vienmēr risināšu ar sievas auto.

kontradmiral 06.03.2019 9:13

Turpinot meklēt jauno darba auto un mēģinot izdarīt izvēli starp kaut ko ar 7 vietām vai mazo crossoveru, esmu testa braucienā izbraucis ar KIA Sportage. Lai ierakstītos budžetā un korporatīvi noteiktajos izmešos sanāk 1,6dīzeļautomāts. pašas mašīnas dizains ne pārāk, bet salons visnotaļ OK. Dinamika daudz maz OK, uzvedība uz ceļa pieņemama. Izbraucu arī ar forumieša ieteikto SEAT Ateca arī 1,6 automāts. Subjektīvi mašīna patika labāk gan no ārpuses, gan interjerā. Šobrīd ražotājs (līdz marta beigām) ir iedevis tiešām labu cenu un tur var dabūt salīdzinoši ļoti labu komplektāciju (webasto, automātiskā parkošanās, pilnie LED utt). Salīdzinot ar Sportage, Seat dinamikā likās miegaināks. Bet ņemot vērā komplektāciju pie līdzīga budžeta un sajūtas salonā visdrīzāk ņemtu SEATu.

Ar 7 vietīgajiem izbraucu ar jauno Berlingo un Caddy. Berlingo jaunā paaudze ir liels solis uz priekšu salīdzinot ar iepriekšējo, 130zs motors ir visnotaļ dinamisks. Salons ietilpīgs, bet sirdī tomēr tas ir komercvāģis un to var just. Caddy noteikti būs dārgāks, jo pie līdzīgiem budžetiem Berlingo jau būs diezgan pilns un ar automātu, tad caddy pat automāts nesanāks un caddy braucot ir izteiktāka bulku vāģa sajūta nekā Berlingo. No šiem izvēlētos Berlingo.

Pēdējais brīnums,kas nebija shortlistā, bet ar ko izbraucu ir KIA Carens, ko tūlīt ņem nost no pārdošanas. Palikušas pāris mašīnas. Ārējais dizains ne pārāk, bet salons pietiekami patīkams un komfortabls. 1,7 dīzeļautomāts visdinamiskākais no visiem minētajiem auto. Uz ceļa sēž labi, bet ceļa nelīdzenumi ir jūtami, bet nav kritiski. Ja KIA iedos normālu cenu, tad šis šobrīd ir favorīts. Touran pie noteiktā budžeta sanāk diezgan pliks un ar manuālo kārbu.

Par cik nobraukumi ir lieli, tad būtisks ir patēriņs, kas šīm visām mašīnām būs 5-6,5 litru robežās. Tādēļ benzīna alternatīvas neizskatīju.

Ir kādas idejas, ko vēl var ielikt izvēles grozā! Tuvojas lēmuma pieņemšanas termiņi

kontradmiral 26.02.2019 14:28

Tiešām DSG neizskati? Atšķirībā no pirmās paaudzes jaunās DSG ir pietiekami uzticamas. Sharan vai Allhambra noteikti būtu ērtāki ar 7 pinvērtīgām vietām. Es ar Sharānu tūlīt būšu nobraucis 370K km un vēl viss turās, paziņa, kas strādā Moller servisā apstiprina, ka tā nav tipiska problēma atšķirībā no iepriekšējās paaudzes DSG, kas bira nost krietni biežāk.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti