Kārtot: Augošā secībā
1 2
kontradmiral 02.04.2020 21:54

Šie tiešām ir labi auto, bet runā, kad kaut kas specifisks noplīst, tad esot švaki ar operatīvu un saprātīgu cenās detaļu dabūšanu

kontradmiral 02.04.2020 10:37

Kad bija 4 bērni, tad braukājām ar 6vietīgu Sharānu. Visiem ērti, bet bagāžnieks paliek maziņš, ratiem nav variantu. Tagad ģimenē ir 5 bērni.Tagad ir dienesta 7vietīgs KIA Carens. Visiem vieta pietiek, bagāžnieks pavisam maziņš. Ja brauc 5 atā, tad bagāžnieks ir OK. Personīgais ģimenes auto ir Chysler T&C benzīns/gāze, super ērts, bet nu gadā laikā kopš nopirkšanas remontos toč esmu ieguldījis virs 3K - zobenes komplekts, jaunas riepas, vārsts motorā, gultņi, bremzes (uzlikas, paši diski), visas iespējamās eļļas, gultņi, motora spilveni un kas tur vēl. Morāli esmu piekusis ieguldīt, ja interesē, varu piedāvāt izskatīt šo arī kā variantu. Bērniem protams Chyslers patīk vislabāk, jo salīdzinoši ļoti plašs, ērts. Mūzikas skaņas kvalitāte ar atrāvienu pārspēj KIA. ekrāni multenēm utt.

Pie tik maza nobraukuma, ar maziem bērniem es dīzeļus neizskatītu, mocīsi tikai motoru, salons lēni uzsils. Var ņemt to pašu Chysler, bet jāskatās, jo daudzi ir sistie no ASV. jaunās paaudzes Sharāns ar to budžetu nesanāks un benzīna motori ir ļoti maz piedāvājumā. FRV varētu būt labs variants, paziņām arī pozitīva pieredze, bet beigās gan izrūsēja kā spainis. Jāskatās, cik ērti kurā mašīnā ir salikt 3 beņķus blakus. Vidējā rindā bieži nav ISOFIX, ja gadījumā tas ir būtiski. Taisnība ka Chysleriem otrajā rindā ir 2 beņķi. Ja aizmugurē vienvietīgo krēsla daļu atstāj paceltu, tad ratiem arī paliek daudz vietas. atkarīgs no bērna vai uztvers to kā plusu, ka 1 jāsēž 3. rindā vai kā mīnusu

kontradmiral 31.03.2020 15:24

Vēl ir teorija, ka arābi ieriebj Krieviem, jo šie bija uzlikuši mīksto viņiem agrā pavasarī un tagad atriebjas pa pilnu programmu. Krievijas budžets esot būvēts uz 45USD par barelu un tagad veidojas liela pakaļa + Corona saldajā ēdienā. Es domāju, ka Krievijā parastajiem mirstīgajiem ies baigi skarbi

kontradmiral 05.03.2020 10:46

Man ir 4 litrīgais benzīns/gāze. Tieši tā viss ir super ērti, skaņa gan motoram, bet īpašu audio sistēmai lieliska, dinamika šim arī ir kruta. Bet nu jau būšu gada laikā kādas 3-4K pakas ielicis un arī sāku domāt par nospļaušanos un pārdot pa lēto. no otras puses gandrīz viss ir pārlasīts un liekas, ka palikušas pēdējās astes

kontradmiral 05.03.2020 9:45

Mazā atskaite par KIA:

Ir pagājis nepilns gads un nepilni 40K nobraukti kopš nopirkta mazlietotā KIA Carens.

1,7 dīzelis automāts, 140zs, 7 vietas, diezgan pilns t.sk. forša ekstra kā apsildāmā stūre un apsildāmie beņķi otrajā rindā.

Mašīna šobrīd ir 2 gadus veca un nobraukums ir 60K.

Apkopes taisītas uz nepilniem 30K un 60K.

Pirmā apkope zem 300EUR.

Otrajā apkopē bez eļļām un filtriem bija jāmaina visi bremžu kluči un priekšējie diski un kopā saskrēja 600EUR, manuprāt padaudz. Paziņam Foresteram tikko bija tieši tāda pati situācija apkope+bremzes t.sk. viens pāris bremnžu disku, bet kopējā summa bija pat nedaudz zemāka.

Tikko izieta TA, viss pa nullēm. 2 gadus atkal var braukāt!

Kopumā mašīna apmierina.

Nekas nav plīsis.

Nekas negrab.

7 vietas ir samērā jēdzīgas. 3 rindā bērni līdz 150cm jūtas OK. Garāki garākos gabalos jau sāk čīkstēt. Pie 7 paceltām vietām bagāžnieks ir ļoti simbolisks.

Reālais patēriņš sanāk precīzi 6 litri, tas ir nesēņojot, bet pamatā km salasās ārpus pilsētas.

Uz ceļa sēž daudz maz labi, dinamika ikdienas braukšanai un apdzīšanai ir pilnībā pietiekama.

Mašīna no ārpuses izskatās neliela, bet iekšā ir pietiekami plaša.

Krēsls ir ērts, bet par cik man patīk krēslu uzcelt max augstu, tad gribētos nedaudz vairāk vietu kājām.

Skaņas izolācija vidēja, it īpaši, ja brauc pa granteni, tad vispār čau.

Mūzikas skaņa diezgan viduvēja.

Telefons smuki kontektējas ar ekrānu. Vadības ērta un loģiska. Vasarā pabraukāja kādu mēnesi ar 8 gadīgu Audi A6 un tur likās izvēlnes pārmudrītas.

Vienīgā funkcija, ko neesmu izmantojis un izmēģinājis ir automātiskā parkošanās.

Par cik šis bija modelis, ko ņēma nost, tad DEMO auto varēja dabūt par saldu cenu. Par cik budžets bija stingri limitēts, tad uz to brīdi šis bija labākais variants mašīnām ar 7 vietām un automātu.

Ja būtu izvēle jāizdara vēlreiz tajā situācijā, ņemtu šo pašu, jo konkurenti par to ciparu bija tik pliki, cik vien pliki var būt.

Pirms tam bija jaunās paaudzes Sharāns, tas protams bija ērtāks un un foršāks, bet attiecīgi arī jauns maksā gandrīz 2xvairāk.

Pagaidām mans viedoklis ir, ka konkrētais KIA ir labs ģimenes auto.

Mājās vēl ir 2009. gada Grand Voyager – lielākā nelaime manā dzīvē, jāremontē gandrīz viss iespējamais, bet tur es pats nolohojos, neaizdzenot mašīnu uz servisu pirms pirkšanas. Ilgstoša dienesta auto lietošana padara prātu nekritisku brīdi, kad jāpērk pašam savs auto.

kontradmiral 11.02.2020 22:23

Cik gadā plāno nobraukt, automāts vai manuāls? Kritiskie komforta elementi (ādas salons, adaptīvais kruīzs utt)? Izskatās, ka tagad ražotāji daudziem dīleriem ir iedevuši labas atlaides un nav slikts brīdis kaut ko paķert!

kontradmiral 04.12.2019 16:16

Daļēji piekrītu, bet topikā bija rakstīs vienalga kādu, ka tik maz plīst. Toyotas pamatā ir garlaicīgs auto.

kontradmiral 04.12.2019 12:23

Es laikam ieteiktu izskatīt Avensi. Pašam agrāk bija, garlaicīgs, bet nekas neplīsa. Biju nobraucis līdz gandrīz 300K, tālāk atdevu citiem lietošanā. Paziņam ir Avensis dīzelis laikam 2011. gada, jau krietni pāri 400K un tikai parastie piekares remonti. ja es meklētu ar līdzīgiem kritērijiem šo noteikti izskatītu. ja domāts pa lauku ceļiem mocīt, man šķiet accord nav laba ideja.

kontradmiral 28.11.2019 13:35

Jauno RAV4 neizskati? Man kolēģis paņēma 2,5hibrīdu. Jaudīgs, ekonomisks un krietni plašākas salonā nekā iepriekšējai. Vērtības kritums arī būs saudzīgs, vismaz Renault diezgan droši, ka kritīsies straujāk

kontradmiral 10.09.2019 9:59

Iespējams, ka bērnu slimības ir izķertas, ej nu sazini. Dažreiz ir vērts ar dīlera servisa cilvēkiem parunāt, jo viņi parasti makaronus atšķirībā no pārdevējiem tik ļoti nekarina. Es no DSG baigi nebaidītos 2011. gada Sharānam nobraucu līdz gandrīz 400K un Mollerā servisā strādājošais saka, ka pēdējo gadu mašīnām DSG nav problēma. Es ieteiktu izbraukt ar kādu PSA mašīnām. It īpaši uz sliktāka ceļa, man īsti nepatika ne salona apdare, ne klusums, ne gaitas īpašības. Pa gludu asfaltu viss daudz maz OK. Ja daudz jābraukā pa lāpītām šosejām, tad VW būs patīkamāks. PSA tie mazie motori ņifiga neiet, jāmet krusts pirms apdzīšanas, bet tiem laikam nemaz nav automāta. 2 litrīgie jau bija diezgan dinamiski

kontradmiral 09.09.2019 17:13

Jautājums, ko no busa grib.

Ja grib +/- komfortu – normāls pakojums, automāts, kaut cik jaudīgs motors, tad vien jāskatās uz VW vai kaut ko no šiem trim PSA grupas dvīņu brāļiem. No Toyotas tur ir maz vai nemaz/ tehniski visi 3 ~vienādi. Paziņa ir nobraucis pirmos 50K ar Toyota, drīz dosies otro reizi kaut ko no hadenes pa garantiju mainīt+vēl pāris gļuki, nekas krimināls, bet tomēr.

Šie trīs apdares ziņā ir lētāki un salonā sajūtās mazāki nekā Multivans/Caravella.

Ja ambīcijas ir mazākas tad jau var skatīties vēl busīgākos Nissan, Opel un laikam arī FIAT. Ja grib pa smalko, tad merša V-klase, bet tā man šķiet jauna no 70K sākas.

Ja tomēr tik lielu nevajag, tad jau ir čupa ar alternatīvām minivenu rindās.

kontradmiral 30.07.2019 11:44

Cik esmu dzirdējis, tad LV pārdevējiem nav nekāda saldā dzīve, ja Tev nav uzkrāta klientu bāze vai neizdodas vinnēt kādus lielākus tenderus, tad nekas daudz nesanāk. Korporatīvajiem klientiem jādod lielas atlaides un marža algai paliek neliela. Uz privātājiem var mēģināt kaut ko nopelnīt. Ja nav mega akcijas, tad noteikti šeit ir rezerve, kur kaulēties. Baumo, lai alga būtu OK, mēnesī jāpārdod 20-30 jauni auto.

kontradmiral 26.06.2019 16:25

Lielā mērā atlaides ir atkarīgas no ražotāja un dīleri var spēlēties ar savu maržu, kas nemaz tik milzīga nav. Ja ražotājs nebūs izsludinājis akciju, tad uz lielām atlaidēm var necerēt, ja nebūs specifiski apstākļi. Bet pēc savas pieredzes, kad, nesen meklējot auto apstaigāju vairākus salonus, ir pārdevēja adekvātums un vadības supports. Atklausījos visādus brīnumus no totālas makaronu karināšanas līdz spītīgas atlaides nedošanai, kad pēc nedēļas cena tiek nomesta publiskajā telpā uz zemāk nekā es prasīju un vēl no šīs zemākās cenas izdevās dažus simtus nokaulēt. Pieļauju, ka ir saloni, kur pārdevēja alga ir piesieta pārdošanas cenai un tad ir jautājums, cik lielas ir viņa bailēs nenolaist cenu par zemu (atdot savu bonusu pircējam), bet reizē neaizbiedēt klientu ar pārāk nelielo atlaidi. Būtu interesanti dzirdēt kāda insaidera stāstus par LV autotirgotāju cenu politiku un pārdošanas virtuvi!

kontradmiral 25.06.2019 10:05

Apsveicu Ank ar izvēli. Manuprāt ļoti OK variants. Piekrītu, ka Škoda likās bezpersoniska, tad Seat jau bija sajūtās dzīvīgāks. Es gan izbraucu ar 1,6D, tas likās nedaudz lēnīgs. Pieņemu, ka pa 30K Atecai jābūt ļoti pilnai. Pavasarī akcijā jau pa 24K varēja dabūt automātu ar diezgan pilnu komplektāciju. Sapratu, ka izvēlējies benzīnu?

kontradmiral 20.06.2019 10:05

AnK rakstīja: Uz doto brīdi principā ir nofinalizējušās vēlmes/iespējas, izvēle laikam ir starp Toyota RAV4 Hybrid (es vispār biju cieši nolēmis neņemt vēl vienu Toyota, jo gribas kaut ko pamainīt, bet šodien biju servisā un šim salons+beņķi dikti iepatikās), Seat Ateca, Skoda Karoq (teorijā jau +- tas pats auto, Seats sportiskāks, Karoqs praktiskāks) un varbūt, varbūt atjauninātais Kia Niro (lai gan par šo šaubos).

C5 Aircross tomēr laikam nē. Un Volvo XC40 būs bišķi par dārgu priekš manām vēlmēm, jo gribas labi nopakotu un tad tam jau cena aizlido līdz 42-45 000 un tie tomēr ir kādi 200 EUR mēnesī, neskaitot (pieņemu) dārgāku apdrošināšanu, apkopes u.t.t.

Klau, neesi domājis par Teracco, tas dikti smuks

kontradmiral 18.06.2019 10:33

Weekendā biju Raunā - ļoti smuki+ netālu ir Raunas Staburags (nekas grandiozs, bet tomēr) + var pieteikt ekskursiju Raunas ceplī (Pleskavenes malā). Tā bija reāli interesanta!

kontradmiral 18.06.2019 8:56

Es tam Citroenam uzmetu aci garām ejot. Kas man likās kruta, ka ir 3 atsevišķi beņķi 3 rindā. Cik es saprotu, tad bāzes versijā viņš tiešām ir pabēdīgs, bet ja nokomplektā par kādiem 35K varētu būt jau labs, bet tas šķiet padaudz priekš citrona ar diezgan droši paredzamu strauju vērtības kritumu

kontradmiral 03.06.2019 10:12

Ja ir vēlme daudz braukāt pa bezceļiem, tad NIVA vēl ir saprotama izvēle, bet ikdienai pirkt VAZ neredzu iemeslu. Pēc tam pārdot būs nereāli. Ar Dacia būs noteikti vieglāk. Bračkam ir darbā dažreiz jābraukā ar Duster, sajūsmā nav, bet īpaši jau arī nekas neplīst!

kontradmiral 30.05.2019 8:58

Es senos laikos braukāju ar dienesta Avensi (2003); 2 litru benzīns automāts. Nu auto likās dikti garlaicīgs, lēnīgs, bet kad nobraukums bija jau ap 300K vēl nekas diži nebija plīsis, tikmēr kolēģa dīzeļkorollai aizgāja zobene pa pieskari jau pie 100K. Paziņam tagad ir svaigāks Avensis un jau pāri 400K un arī tikai tekošās apkopes un hadene minimāli. Paziņas, kas notirgoja dīzeļa Verso arī šķobījās par dīzeļa patēriņu. Es piekrītu GTD2, ja japāņu dīzeli, tad nopietnāk jāpaskatās atsauksmes par konkrētu motoru. Dažreiz ir vērts parunāt ar specializētajiem servisiem. Piemēram Skandi servisā man teica, ka Pajero lielie dīzeļi ir lamatas. Var jau būt, ka motors ir OK, bet bez padziļinātas izpētes es neriskētu pirkt

kontradmiral 16.05.2019 9:10

Mana sena sena pieredze 1991 II 1,6 TD Golfu, kas kā studentam bija pirmā mašīna, bija līdzīga, man plīsa pilnīgi viss pēc kārtas - motors, turbīna, kārba, hadene gan jāremontē bija minimāli, sāka rūsēt. Vienīgais laikam sajūgs nepievīla. Pēc tam paņēmu nedaudz jaunāku Toyota Carina, lai auto bija garlaicīgs, bet divos gados remontā ielikt 80latus un pārdevu par precīzi tik, cik nopirku - vispār bez vērtības krituma.

kontradmiral 03.05.2019 11:50

Runājot par Yukii novērotajām tendencēm, kad braukāju ar melnu Sharānu likās viss OK, tagad, kad gaiši pelēks KIA, tad kaut kā sajutos mazāk respektēts.

kontradmiral 02.05.2019 9:11

LV lielu pretenziju nav, bet vienmēr pašiem ir jāpiedomā. Dažreiz izvēloties savu maršutu wazei pārrēķinot ietaupās pāris minūtes. Vienreiz waze domāja, ka no Pleskavenes nevar taisīt kreiso un piedāvāja pilnīgi neloģisku 40km līkumu.

Pavisam nesen braukāju Itāliju un izmantoju waze - kopumā apmierināts, bet brīžiem likās, ka kaut kā neloģiski dzen uz maksas ceļiem. Nezinu vai vajadzēja līst settingos, bet waze par maksas ceļiem vispār neko nebrīdināja.

Rīgā parādos reti, bet nesen waze ļoti noderēja, jo biju izdomājis jau savu maršutu un nebiju domājis slēgt wazi, bet beigās tomēr ieslēdzu un izrādās, ka manā izvēlē bija mega sastrēgums un būtu iesēdies uz kādām 15min.

kontradmiral 17.04.2019 9:16

Es esmu nobraucis ar pēdējās paaudzes Alhambru no 0-120K un ar Sharānu pēdējos 5 gados no 140K līdz 380K. Piekarē pa šo laiku tika ieguldīts ļoti maz. Sharānam lielāki ieguldījumi bija dzesēšanas sistēmas atjaunošana (kompresors aizgāja pa pieskari), katalizators un vēl nesen nācās durvīm elektromotoru nomainīt (~300EUR). Es teiktu nekas krimināls tādam nobraukumam. Turbīna, motors, kārba bez remontiem. Ja ir ģimene ar 4 -5 bērniem un neviens vairs nav ratos jāliek, tad Sharāns manuprāt ir labs risinājums. Pietiekami jaudīgs, visiem ērts un par cik ir uz passāta bāzes, tad uz ceļa sēž labi, atšķirībā no busveidīgiem. Cena jauna Sharānam man liekas pilnīgi neadekvāta. Šos arī tāpēc īpaši nepērk, jo par līdzīgu naudu var dabūt ietilpīgāku Multivanu un tagad nopietnu konkurenci veido Toyota Proace (un Peugeot, Citroen māsas modeļi). Es lai ietilpinātu 5 bērnus un vēl ratus nopirku sievai Voyageru un arī ilgi čakarējos, lai atrastu nedauzītu eksemplāru. Šis komforta ziņā protams pārspēj i KIA, i Sharānu, bet nu man nav izlūzijas, ka Voyagers būs baigi uzticams, nobraukums arī jau ir paliels.

kontradmiral 16.04.2019 14:37

www.automobiledimension.com/car-comparison.php

šajā linkā var forši salīdzināt visādus modeļu dimensijas un bagāžnieku izmērus un te var labi redzē, ka Sharāns ir krietni lielāks un jaunais garais Berlingo ir vēl ietilpīgāks. Par kuras paaudzes Sharānu tu lamājies? Sharānā var iemest salonā trīs velo un vēl paliek 3 sēdvietas, KIA tas neizskatās reāli.

kontradmiral 16.04.2019 12:28

Tātad jaunā auto meklējumi ir veiksmīgi beigušies.

Tika izlemts, ka 7 vietas ir pirmā prioritāte un tādēļ, ņemot vērā ierobežoto budžetu, izvēle bija ļoti neliela: jaunais Berlingo (garā versija, automāts, 130zs motors, vidēja komplektācija) vai VW Touran (1,6 dīzelis, manuāls, paplika komplektācija) vai KIA Carens (1,7 (141zs), automāts, gandrīz vispilnākā komplektācija. Touranu pasūtot bija ilgi jāgaida un neskatoties uz modernāku interjeru nekā KIA, tad komplektācija sanāca ļoti nabaga līdz ar to tālāk netika izskatīts. Ja būtisks būtu bagāžnieks pie 7 braucējiem un kopējais plašums, tad iespējams pat ņemtu jauno Berlingo, kuru testējot tomēr bija patīkams pārsteigums, ka interjers ir kaut cik ciešams un 130zs motors diezgan dinamisks, bet tomēr sit cauri lētuma piegarša un noteiktajā budžetā jau bija jāsāk no kaut kā atteikties + pilna noliktava ar mašīnām tikai nebija neviena garā versija ar 7 vietām un automātu, atkal jāgaida pāris mēnešus. KIA, neskatoties uz to, ko palikušas pēdējās mašīnas, jo modeli ņem nost no pārdošanas, negribēja/nevarēja nolaist cenu līdz budžeta griestiem, tādēļ tika paņemts lētāka demo/darbinieka auto.

Ir nobraukti pirmie ~800km. Kopumā mašīna sajūtās ir patīkama, neskatoties uz to, ka iepriekšējais auto bija Sharan highline un sanāca nosacīts downgrade. Priekšā sēžot nav sajūtas, ka sēdi klasi mazākā mašīna, pārejās rindas gan var just, ka viss ir mazāks. Lai arī mašīna vizuāli neizceļas ne eksterjerā, ne interjerā, tomēr viss ir OK un nav lētuma sajūtas. 141zs motors ir tiešām dinamisks un atsaucīgs plašā diapazonā. Kārba 7 ātrumu automāts slēdzas līdzvērtīgi kā VW DSG. Otrajā rindā katrs krēsls atsevišķi bīdās un regulējas muguras slīpums, 2 otrās rindas beņķi ir pat ar apsildi. Ir arī apsildāma stūre un regulējami stūres jutīguma režīmi (diži starpību nejūtu), diezgan labs audio, carplay ar vadu pieslēdza zibenīgi un ir kvalitatīva skaņa runājot pa telefonu. Trešā rinda bērniem pat ir ļoti OK, bet tad gan bagāžnieks paliek 2 vidējām mugursomām, izskatās nedaudz mazāk vietas kā Touranam. Ir arī automātiskā parkošanās sistēma, bet nu es tam jēgu neredzu. Kas pietrūkst no Sharāna - slīdošās sānu durvis tomēr ir stipri ērtāks risinājums, bagāžnieka izmērs (dažādas klases auto); skaņas izolācija uz zemes ceļiem. Uz šosejas es nezinu, kurš ir klusāks, bet uzbraucot uz grants ceļa, akmeņi grab gar KIA kā gar spaini. Reālais patēriņš KIA izskatās 5,5-6. Tie īsumā pirmie iespaidi.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti