turpinājums: Kas patīk:
- dinamika pietiek, arī, ja elektrība ir beigusies 1.6 turbo benzīns iet labi. Šķiet, ka tam vien ir 180ZS bez elektromotora.
- kluss salons, dubultie stikli tomēr spēlē lomu un motors arī ir samērā kluss.
- ērts, 3 pilnvērtīgas atsevišķas sēdvietas 2. rindā. OK bagāžnieka izmērs
- gaita, nav pneimopiekare, bet kaut kas krutāks par parastiem amīšiem ir, iet līgani un patīkami uz asākiem šķeršļiem tāpat dabū ierīt, bet kopumā gaita ir patīkama un, neskatoties uz paaugstināto smaguma centru, uz ceļa sēž labi.
- klasiks automāts, slēdzas forši, ja vien nebrauc pilsētā eco režīmā, tad nedaudz savādi darbojas
- ziemā ļoti labi tur trajektoriju uz slidena ceļa, nezinu vai tas riepu nopelns, bez pretizslīdes sistēmas brutāli nejaucas šofera izvēlēs. Džeks, kas mēdz offroadā braukt bija paņēmis šo testā un brīnījās, ka priekšpiedziņas auto tik labi iet pa vietām, kur tam vajadzētu norakties.
Patēriņš ir mistisks lielums, jo regulāri lādējot nevar saprast, cik aiziet degvielā un elektrībā. Ar pilnu uzlādi un bāku vasarā izdevās nobraukt ~700km, kas nozīmēja uz benzīna daļu 5.7l/100+ elektrība atlikušajiem ~40km. Ziemā izskatās, ka patēriņš 5-7.5 litri, ja nav uzlādēts, jo hibrīds tāpat kaut ko dara, lai arī bača tukša. Tas 1.6 esot bijis iepriekšējām paaudzēm un esot bijis dinamisks, bet ēdelīgs, tad tā visa hibrīda padarīšana to apetīti ir būtiski mazinājusi. Ar auto ir patīkami braukt līdz brīdim, kad gribas sākt regulēt klimatu vai mūziku Cena jaunajiem pēc facelift līdzīgā komplektācijā krietni virs 50K šķiet kosmoss, bet konkrētā demo mašīna PHEV ap 37K tajā brīdī bija labākais variants Baltijas tirgū.
www.tvnet.lv/8095407/video-seniori-iegadajas-glaunu-jaguar-kas-peksni-sak-kupet-remonts-izmaksa-loti-dargi izlasīju šo penšu bēdu, neanalizējot penšu problēmas mērogu un aktualitāti, karoč man pamatīgi nostiprinās sajūta, ka jaguars ir baisi neuzticams un inchape vēl jo vairāk. Kolēģei bija F pace, 2litrīgs dīzelis, pirka jaunu incheipā. Garantijas laikā viss cool, uzreiz pēc garantijas nākamajā apkopē uztaisīja tāmi uz 7K. (nobraukums krietni zem 100K). Šie uztaisīja skandālu, inchapes piekāpās ieslēdza goodwilu un lielāko daļu nosedza. Vasarā izbeidzās stūres pastiprinātājs. Tāme 6K. Apskatē secināja, ka vēl reduktors ieplaisājis vēl 6K. Bija doma kaut ko no apdrošinātājiem prasīt, inchape saka, ka tā zināma problēma šiem auto tā kā krājiet naudu + pateica, ka detaļas jāgaida 2-3 mēneši. Nu šie emocijās piekrita, lai inchape atpērk auto, bet nu tiešām par mazām naudām, jo negribās tādu piķi likt iekšā auto un tik ilgi gaidīt detaļas. Pēc 3 dienām, kad šie atpirka mašīnu, skatās, ka atpirkuma cena ir pareizināta gandrīz ar 3 un mašīna tiek tirgota kā ideālā stāvoklī esoša. Nevar saprast vai šie meloja par reduktora bojājumu vai detaļu pieejamību, bet nu šīs ož pēc krāpniecības