Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
i_edgars 06.09.2005 15:11

Master_D rakstīja:vienīgā iespēja ir pelnīt vairāk kāposta vai arī vākties prom uz kādu siltāku zemi.

Vai nu pamest darbu un dzīvot uz soc pabalstiem, jo šā vai tā visa alga aiziet atpakaļ mašīnā ar kuru uz darbu braucu!

Nav vērts strādāt!!!

i_edgars 13.10.2005 8:12

boliks rakstīja:Vēl patīkamas ziņas no letas

Statoil" samazina benzīna cenu par 0,8 santīmiem

Kādas tur patīkamas, gluži kā visas firmas, vispirms uzliek uzcenojumu 100 - 200 %, tad uztaisa atlaidi 20 - 50 % un lielās ka samazināja cenas. BET ar visu atlaidi peļņa ir pasakaina. Kā tad var izskaidrot faktu ka piem. Vācijā cenas VISĀM precēm ir vai nu tādas pat vai stipri lētākas, algas ir 10x lielākas, nodokļi arī lielāki, komunālie pakalpojumi, zeme, īre, energoresursi ievērojami dārgāki, bet firmas pastāv, gūst peļņu un vēl attīstās!!!

i_edgars 04.11.2005 8:09

Vislabākais variants ir elektriskais degvielas filtra sildītājs!!! Pirms startē uzsildu kādas 2-3 min, atstāju ieslēgtu un aiziet. Noslāpējot izslēdzas pats, jo ir pievienots pie atslēgas 1 pozīcijas - no ABS sūkņa drošinātājiem. Pagājusogad ar vasaras degvielu pie -15 bez problēmām vizinājos.

i_edgars 04.11.2005 8:13

pinguin rakstīja:kādas tur nogulsnes. Vienmēr cilvēki runā par kautkādām mistiskām nogulsnēm bākā, ka nevar ar tukšu bāku braukt jo ceļ augšā utt. Vai tev podā paliek kaku nogulsnes ja tu visu laiku skalo ūdeni?

Noņem to bāku un apskati!!! Tad arī runā! Tad no kurienes augstspiediena sūknī rodas nogules, ja visa degvielas iet caur filtru? Gadījumā neizgulsnējas no degvielas! Ja reiz kaut kas ir izgulsnējies no dd tad dd tas atpakaļ neizšķīst, bet citos šķīdinātājos (lasi piedevās) šķīst gan. Ja ķīmiju mācījies un degunu neurbināji stundu laikā vajadzēja tā kā zināt!!!

i_edgars 07.11.2005 16:16

Dīzelis beigsies!!! Nu i sū.d.s ar to liesim augu eļļu, bet ko bendžas vietā lies H2C5OH vai to metilspirta indi???

Par ķīmiju - gadās arī krutkas!!! Ieliesi tādu un meklēsi šlipsti, ar el sildītāju garantija 100%.

i_edgars 29.11.2005 16:11

Motomīļu saits ir te www.motonet.lv/...

Jawistu saits ir te forum.jawaold.ru/...

i_edgars 30.11.2005 8:38

Tajā krievu saitā var perfekti apspriest remonta problēmas, čaļi ir ļoti atsaucīgi!!! Kā arī ir pieejams bezmaksas literatūras klāsts. Un galvenais nevienu neinteresē no kurienes esi un arī par fašistiem neviens neapsaukā un pat nepiemin!

i_edgars 02.12.2005 15:10

Es rakstu latīņu burtirm izmantojot tranlit programmas www.translit.ru/... vai turpat atvērtās lapas jawaold.ru lejā un izmantoju ātro atbildi nevis normālo atbildēšanu (jo tajā nav translita). Pie tā pierod ļoti ātri!!! Sarakstē ar Krieviju arī izmantoju to pat programmu!

i_edgars 02.12.2005 15:19
i_edgars 12.01.2006 8:01

H2 ir sprādzienbīstams koncentrācijā ar gaisu no 5 līdz 95 %. Tā ka ar DUS ir ļoti problemātiski!

i_edgars 13.01.2006 10:56

Šai pasaulē tā ir laimes spēle! Var nopirkt "krutku" par smuku naudiņu, bet ar labas firmas bļambām un pēc pāris gadiem izmest ārā. Var nopirkt it kā mēslu par sviestmaizi un braukt cepuri kuldams 5-6 gadi!!!

Es 6 gadi atpakaļ uz Ziemassvētkiem pa baigo atlaidi tirgū nopirku turku aķi mocim - no ceinera vēl sdaču izdeva!!! Visus šos gadus ne reizi neesmu to ne uzlādējis, ne ūdeni papildinājis! Visu ziemu nostāv, pavasarī kā šķil tā aiziet kā jauns!

Vāģim dīzelim ceturto gadu labi kalpo slovēņu aķis - arī ne lādēts, ne ūdens papildināts - 21,00 Ls (74 Ast !!). Ieprīekšējais aķis 7 gadi bija nokalpojis - Motorcraft.

i_edgars 19.01.2006 9:45

Nu Fordu arī ar visiem dīzeļiem!!! Neatpaliek Volvo, bet Opeļi, VW, Itāļi un Francūži stāv rāmi pie sētām.

i_edgars 24.01.2006 10:35

Lielāku aķi nav jēgas likt, jo ģenerators to tik un tā līdz galam nespēs uzlādēt! No pustukša aķa arī nebūs jēgas. Izeja - vai nu braukāt Maskava-Berlīne cienīgus maršrutus, uz nakti likt lādētāju klāt vai nomainīt ģeneratoru uz jaudīgāku.

i_edgars 30.01.2006 13:08

_PN_ rakstīja: Muļķības - cenas kāpj, bet ieradumi nemainās.

Nav nekādas muļķības! Kad nepietiks naudiņas maizei uzreiz mazāk kilometru norullēsies!

i_edgars 30.01.2006 15:13

Conqueror rakstīja: naftas cena jau, nu tā normāli iet uz augšu, bet lūk, kad aizeju uz mego veikalu un tur viens litrs piens maksā 36 santīmus, bet blakus veikalā saulīte - 26 santīmus, to es nesaprotu. pie kam ir runa par pilnīgi vienāda iepakojuma vienas firmas pienu ar vienādiem izgatavošanas datumiem. kāpēc tāda cenu starpība?

Tāpēc ka vieniem vajag uzlikt uzcenojumu 100% un vairāk... pēc laika pilnas avīzes pilnas ar cenu atlaidēm 50%!!! Tad vēl čīkst ka cilvēkiem nav pirktspējas! Cits iztiek ar pieticīgāku cīparu ... un visu izpērk nevajag nekādas atlaides.

i_edgars 08.02.2006 15:22

richy rakstīja: Ir vajadzīgs izpūtējs w123 mersim. MB busā interesējos par cenām- 9 lati par priekšējo daļu, 26 un 32 attiecīgi par vidējo un pakaļējo daļu. Igauņu ražojums. Ir kādas atsauksmes? Cik ilgi tur utt?

Igauņu aluminizētie ispūtēji tur ļoti labi! Pa 30 000 km gadā, katru dienu arī ziemā! Vidējais bundulis Scorpim nokalpoja 6 gadi bez nekādām metināšanām. Mainīju jo bija iekšā palicis tukšs un arī pārējās ispūtēja daļas bija savu nokalpojušas. Pakaļējais bundulis isturēja 5 gadi ar vienu pārmetināšanu - nolūza bundulis no trubas.

i_edgars 08.03.2006 7:59

Mocīti gan vajadzētu pašam apskatīt! Itin nekā tur īpaši sarežgīta nav. Par aķi... vecu aķi jau rudenī vajadzēja izmest ārā, jo tāds var ziemas salā sasalt un pārsprāgt - pieķēzīs visu un kur būs tikusi šā skābe tur rūsēs īpaši ātri.

i_edgars 08.03.2006 9:55

Jā vāczemē var atrast ļoti lētus veikalus, tikai labi jāpameklē. Tā autiņam tur nopirku labas riepas par 3x zemāku cenu nekā Latvijā ar visām garantijām un tās nokalpoja arī godam līdz pilnīgai protektora izzušanai. Taču par rezerves daļām man neizdevās atrast lētāku variantu, kaut jāpiezīmē ka meklēju daļas autiņam kas ir vairāk kā 5 gadi noņemts no ražošanas. Pēc veikalnieku izteikumiem šādai tehnikai Vācijā cenas ir vairākas reizes lielākas kā tai kuru ražo vai ir pārtraukuši ražot, bet ne vairāk par 5 gadi!

i_edgars 08.03.2006 15:27

===Tādam pat mocim nevajadzētu klāt ķerties.===

Gluži manas domas! Ko darīs ja nu šis ņems un noslāps mežmalā??? Uz šlipstes vilkt nedrīkst, a tur izrādījās svece bij jāapmaina, vai muša karburatorā... Mocis nav tā tehnika kuru var pilnībā nogrūst uz servisa mehāniķu kakla, tāpēc izvilkšana no konserviem ir jādara pašam.

i_edgars 09.03.2006 8:12

Ja par tiem sīkumiem, kurus var izdarīt mežmalā par pāris stundām (ieskaitot pīppauzes) maksā 100 Ls un vairāk, es ar steigu veru vaļā moto servisu. Izrādās tā ir zelta bedre!!! Jau 29. gadu pilnīgi visus moču remontus esmu veicis pats (ieskaitot kapitālos un cilindru izslīpēšanu). Laikam tautai nav kur naudu likt, vai tik tupi palikuši ka visvienkāšākos vīru darbus vairs nav spējīgi paveikt! Vienīgais kas no mototehnikas ir jāuztic servisiem ir elektronikas regulēšana un bezkameru riepu montāža ar balansēšanu.

i_edgars 09.03.2006 9:25

Tieši tāpēc ka ir kas maksā! Ja jau cilvji maksā kāpēc neņemt?

Ar autiņu es daru vienkāši - aizbraucu uz servi (riepas mainīt) tur pasaka 2,00 Ls - mainu (pateiks vairāk pasūtu tālāk). Maiņas laikā kaut ko ne līdz galam izdara vai ripuks laiž gaisu, tā to servisu ierakstu melnajā sarakstā un tur vairs nerādos. Pie kam visiem izstāstu par to haltūru. Ir jau arī tādi kas ripuku maina par 1,00 Ls, bet parasti tā ir haltūra - aplauž skrūves, neiesmērē gumiju pirms maiņas, uz pupu mizām nobalansē vai nestādās priekšā aiz kā mašīnu uz pacēlāja celt (bāž zem sliekšņiem)...

i_edgars 09.03.2006 9:27

Jawiņai (vai jebkurus plānos spieķotos ripukus) balansēju pats un nekādas iekārtas tur nav vajadzīgas - pietiek ar krītu, div taburetēm, galvu un rokām. Bez shaubām arī vajag atsvariņus no vesa akumulatora svina atliet, bet tur gāzesplīts un ģipša formas pietiek.

i_edgars 09.03.2006 10:42

Soc. laikos nebija ne rezerves daļu, ne servisu (pareizāk bija ļoti maz un katastrofāli nepietiekamā daudzumā), kā arī tehnika bija vienkāšaka. Līdz ar to cilvēki bija spiesti un pieraduši visu veikt paši. Man nav ne remontdarbnīcas, ne virpas, ne kārtīgu skrūvjspīļu, bet pilnīgi visu un pietiekamā kvalitātē biju spiests izdarīt pats. Un galvenais ka man tas patīk! Vienkāšus mocīšus var atremontēt virtuves apstākļos ieskaitot motora remontus! Moci remontējot ļoti reti kad vajag spec pribambasu.

Bet runa nav par to! Ko Tu darīsi ja mežmalā tas noslāps??? Pats tak praktiski neko no remontiem nesajēdz (jo arī prakses nav) - vilkt šlipsē nedrīkst!!! A parasti kaites mēdz būt ļoti vienkāšas, bet sāpīgas it sevišķi ja ir viencilindra verķis.

P.S. mašīnu arī remontēju pats, izņemot gadījumus kad laika x finansu patēriņš servisā būs ne lielāks kā man, viens nevar izdarīt, vai vajadzīgi spec pribambasi.

Ar 1977 gada Jawiņu noripoju 194 000 km !!!

ar Ford Scopri 2,5D 1991 gada no 1999 gada virs 160 000 km.

un ne ar vienu nav bijis īpašu problēmu - mājās vienmēr esmu nokļuvis saviem spēkiem (ja arī ir gadījušā kādas no retajām ķibelēm).

i_edgars 09.03.2006 11:56

===Ja negribās atstāt savu dārgumu, tad LV robežās tak kādu atradīsi, kas palīdzēs!===

A kam ta Tu paprasīsi, ja tādu kas pats kaut ko māk saremontēt ar katru gadu kļūst mazāk. Pagaidām vēl pensionāri ir dzīvi, ko darīsi vēl pēc 10-15 gadi???

Vēl ir viens iemesls kāpēc būtu jāremontē pašam - precīzi zināsi savas tehnikas stāvokli un zināsi vai ar to var patrakot vai mierīgi braukt, vai braukt labi ieklausoties ka tik kas nenobirst! Mocis nav mašīna - pēkšņs defekts var izrādīties Tev un apkārtējiem liktenīgs.

Man nav tādas algas lai varētu mētāties ar naudu un pirkt dārgus (kaut arī labus) verķus, bet es esmu lepns ar to ka man visa tehnika kalpo labi un ilgi. Jā katrs dzīvo kā māk un var, bet mocis nav tā lieta ko pilnībā var uzticēt citiem (domāts servisiem) - jo tas var izrādīties dzīvības jautājums.

i_edgars 10.03.2006 14:05

Nu ar meitiešiem ir savādāk! Pietiks ja ancuks, lūpukrāsa matulaka būs pareizi izvēlēti. Pie ķibeles pietiks rociņu pacelt, kā palīdzēt gribētāju pūlis uzradīsies, pat tie kuri neko nesajēdz, pēkšņi apjēgs un izpalīdzēs...

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti