nomiks rakstīja:
911 rakstīja: padomju laikos:
1) "P" krievu bijašmigotājiem un;
2) "BPH" uz ārzemēm braucošajiem, tipa vremennij
BPH tautā sauca par "вернисъ родной назад"
Vēlāk jau parādījās arī A XXXX HE un B XXXX HE.
Tie visi bija numuri tiem, kas brauca ārpus LV!
tas bija 80.-to beigās, kad sākās tā masveida braukāšana uz Polijas tirgiem kilometru/diennakšu rindas pie Lazdijai, reketieri un citas jautrības
Neko biežāk par citiem auto tas nelūzt. Vismaz pusotra gada laikā kaut kādas "īpašās PT Cruiser" vainas nav novērotas. Runa ir par 2.0 turbodīzeli, attiecīgi degvielas patēriņš ir minimāls (~7 l). Ja gadīsies palielāks benzīna motors un ar automātisko kārbu, patēriņš būs jūtamāks. Attiecībā uz skarbajiem LV apstākļiem - pagājušajā ziemā tas dīzelis pieleca bez jebkādām problēmām, ritošo daļu pusotra gada ekspluatācijas laikā vēl nav bijusi nepieciešamība aiztikt. Ja runā par vietām, kur remontēt un veikt tehnisko apkopi - neiesaku vest pie oficiālā Chrysler dīlera "TC Motors": dārgi, ilgi un nekvalitatīvi. Un attieksme reti pretīga, no sērijas "Tev vajag, tu arī pielāgojies". Remontē viņus arī daudzās citās vietās, vienīgi kompim pieslēgt var ne visur.