Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
R99 25.09.2007 21:28

Marchiks_ rakstīja:

Tā nemaz nav CP jurisdikcija. Vajadzēja rakstīt saskaņoto, kamēr otra puse bija šmigā.

interesanti gan, kā tad jurisdikcija ir auto avārijas? un, ja var ticēt cietušās puses teiktajam, CP darbinieku rīcība prasītos pēc konkrētiem paskaidrojumiem

R99 25.09.2007 13:30

ieteiktu visu šo materiālu kopā ar savu iesniegumu nosūtīt uz sekojošām adresēm, pie tam visu vienā reizē, adreses ieliekot kā CC:, lai visi adresāti redz, kam vēl tas ir sūtīts:

normunds.krapsis@riga.vp.gov.lv (Rīgas CP priekšnieka p.i.)

edmunds.zivtins@cpp.vp.gov.lv (CP priekšnieks)

inspekcija@vp.gov.lv (Policijas iekšējās drošības birojs)

R99 21.09.2007 15:49

kadze rakstīja:

R99 rakstīja:

Redaktors rakstīja:

Bacardi rakstīja: Vislabaakaa reklaama Volvo Truck Latvia ir tas, ka vinji 2. posmus pirms sezonas beigaam beidza sponsoreet rallija brauceeju, kursh bija reaals pretendents uz 1. vietu savaa klasee!

Kuru tieši?

Cik var saprast, domāts laikam ir Štrauss.

Jā tieši tā pārmeta Arti.Bet cik es zinu ka nākamo gadu brauks ar Type-R.

...un cik var noprast no mājieniem www.4rati.lv forumā, tad nākamajā sezonā tas notiks saistībā ar RAMI R-evolution komandu

R99 21.09.2007 9:19

Redaktors rakstīja:

Bacardi rakstīja: Vislabaakaa reklaama Volvo Truck Latvia ir tas, ka vinji 2. posmus pirms sezonas beigaam beidza sponsoreet rallija brauceeju, kursh bija reaals pretendents uz 1. vietu savaa klasee!

Kuru tieši?

Cik var saprast, domāts laikam ir Štrauss.

R99 30.08.2007 9:47

nomiks rakstīja:

911 rakstīja: padomju laikos:

1) "P" krievu bijašmigotājiem un;

2) "BPH" uz ārzemēm braucošajiem, tipa vremennij

BPH tautā sauca par "вернисъ родной назад"

Vēlāk jau parādījās arī A XXXX HE un B XXXX HE.

Tie visi bija numuri tiem, kas brauca ārpus LV!

tas bija 80.-to beigās, kad sākās tā masveida braukāšana uz Polijas tirgiem kilometru/diennakšu rindas pie Lazdijai, reketieri un citas jautrības

R99 28.08.2007 13:17

Neko biežāk par citiem auto tas nelūzt. Vismaz pusotra gada laikā kaut kādas "īpašās PT Cruiser" vainas nav novērotas. Runa ir par 2.0 turbodīzeli, attiecīgi degvielas patēriņš ir minimāls (~7 l). Ja gadīsies palielāks benzīna motors un ar automātisko kārbu, patēriņš būs jūtamāks. Attiecībā uz skarbajiem LV apstākļiem - pagājušajā ziemā tas dīzelis pieleca bez jebkādām problēmām, ritošo daļu pusotra gada ekspluatācijas laikā vēl nav bijusi nepieciešamība aiztikt. Ja runā par vietām, kur remontēt un veikt tehnisko apkopi - neiesaku vest pie oficiālā Chrysler dīlera "TC Motors": dārgi, ilgi un nekvalitatīvi. Un attieksme reti pretīga, no sērijas "Tev vajag, tu arī pielāgojies". Remontē viņus arī daudzās citās vietās, vienīgi kompim pieslēgt var ne visur.

R99 23.08.2007 11:03

anonimikis rakstīja: Satiksmes drošība, protams, ir ļoti svarīga.

Tomēr jāatceras kam ir domāts apvedceļš - lai atbrīvotu pilsētas centru no transporta. Šādi mākslīgi palēninot kustību un caurlaidību tiks iegūts pretējs efekts - palielināsies Rīgas caurbraucēju skaits. LVceļus tas it kā neinteresē - tā jau pašvaldības darīšana.

Un sanāk kā vienmēr - mēs darām savu darbu un kas notiek blakus mūs neinteresē. Kad sāks domāt stratēģiskāk???

Konkrētais ceļš tikai saucas "apvedceļš", jo kā tāds tas savulaik tika izbūvēts. Reāli jau sen tas pilda citas funkcijas - tas ir ceļš no Rīgas uz piepilsētu, ceļš starp dažādiem piepilsētas rajoniem. Un to, ka intensitāte tur stipri pieaugs, varēja paredzēt jau sen, jau pašā piepilsētas reģionu celtniecības buma sākumā (Jūrmala, Baltzezers, Mārupe, Ķekava - tas viss sākās jau 90-ajos). Tikai pie mums par transportu un ceļiem atbildīgās instances parasti sāk domāt tad, kad jau viss ir stipri nokavēts. Nacionālās īpatnības, tā teikt

R99 22.08.2007 15:13

Rīgas apvedceļš pēdējā laikā vakaros ir pilnīga katastrofa, gan A4, gan A5... ja kādreiz tur bija ērtāk braukt, lai apbrauktu Rīgu ar tās sastrēgumiem, tad tagad ātrāk tikt uz priekšu var braucot cauri Rīgai... sviests

R99 16.08.2007 14:17

šķiet, ka gāzinieki pirmo reizi iekļuvuši TOP 10:

Rīga, 16.aug., LETA. Šā gada pirmajos sešos mēnešos visvairāk naftas produktu mazumtirdzniecībā pārdevuši SIA "Latvija Statoil", SIA "Neste Latvija" un SIA "Lukoil Baltija R", liecina Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Akcīzes preču pārvaldes apkopotie rādītāji par akcīzes preču apriti.

Ceturtais lielākais degvielas tirgotājs pēc mazumtirdzniecībā realizēto naftas produktu apjoma bijis AS "Virši-A", kam seko SIA "East-West Transit", SIA "Astarte Nafta" un SIA "Alco".

Astotajā vietā gada pirmajā pusē ierindojies SIA "Aparts", devītajā vietā bijusi SIA "Ziemeļu nafta", bet desmitajā vietā - SIA "Latvijas propāna gāze".

R99 14.08.2007 11:36
R99 01.08.2007 12:45

modena rakstīja: Vietnamas varoņi..... lenta.ru/...

svēts aizdoms ka pat Baltkrievijai tādas raritātes nav...

Īstenībā tas nemaz nav pats sliktākais variants, tas taču nav tas pats, kas Vjetnamā lidoja, bet gan modernizēts un ja par raritātēm, tad mūsu pašu armijas lidmašīnu parks sastāv no vienas vecas čehu transportlidmašīnas (L-410) un pāris kukuruzņikiem (AN-2). Salīdzinot ar to, modernizēti MIG-21 vēl ir ļoti OK.

R99 31.07.2007 12:11

Nu principā nekas traks, vienkārši jāatceras, ka līdzšinējiem speciālajiem numuriem AA-56xx, AA-66xx, AA-80xx, AN-50xx, LA-xxxx, MK un RD ir pievienojusies vēl viena sērija GG-40xx

R99 27.07.2007 16:04

garuda, relax, ar tādiem nav vērts strīdēties šitie PSRS slavinātāji ir no tiem, kuriem tad bija labi, jo visu "deva" un arī kā domāt norādīja "no augšas". Varēja smuki sēdēt savā vietā un neiespringt. Tagad, kad ar savām smadzenītēm viss jādomā un jādara, tādiem ir kļuvis baigi neērti. Un tu nekādi viņiem neko nepierādīsi, jo tādiem tiešām tad bija labāk

R99 27.07.2007 15:53

uupis rakstīja:

R99 rakstīja: Cik daudziem vēl tur jānošķiļas.... Avārijas tur notiek vismaz reizi nedēļā, iespējams, ka pat biežāk.

Kamēr nesāks ievērot noteikumus tikmēr taisi vai netaisi ciet jēga nekāda.

Dotajā gadījumā, manuprāt, vienkāršāk būtu uzlikt tos dažus metrus ar atdalošajām dzelzs barjerām. Izmaksas minimālas un darbs pāris stundām. Lai gan ir dzirdēts, ka īstais iemesls, kāpēc tas netika izdarīts jau tad, kad uz tās šosejas taisīja ciet pārējās vietas, ir tāds, ka tajā rajonā aiz "Vērdiņa" dzīvojot dažs labs "ietekmīgs" cilvēks, kurš šo nāvējošo pagriezienu ikdienā izmanto.

R99 26.07.2007 12:05

Neredzu tur neko sliktu. Manuprāt, tieši labāk, ka piereģistrēja tur, kur tiešām dzīvo, nevis kaut kādā Gērnsijā, piemēram. Un piereģistrēja neslēpjoties, ar savu vārdu. Vienkārši Zanders mēģina atrast, kur piesieties, viņam darbs tāds.

Bet Magistrs izskatās, ka ir no tiem, kam viss ir tikai slikti kopš 1990. gada, viss ir sagrauts, izlaupīts un valsts vairs neko nedod

R99 24.07.2007 13:51

Nezinu kā tur ar visiem teorētiskajiem pamatojumiem (fizika nebija mans mīļākais priekšmets skolā), bet pēc savas pieredzes ar gāzes iekārtām automašīnās varu pateikt, ka nav pamata ticēt runām par gāzes slikto ietekmi uz motoru. Bija man gāzes iekārtas divās mašīnās, ar abām braucu diezgan ilgu laiku, bet nekad nebija kaut jebkādu problēmu šajā sakarā. Pie tam pirmajā gadījumā tā mašīna tika nopirkta jau ar visu iekārtu, attiecīgi hvz cik vēl pirms manis ar to bija braukts. Var jau būt, ka es vienīgais tāds veiksminieks tagadējais auto ir turbodiesel - tas tā, lai uzreiz atbildētu skeptiķiem, kāpēc tagad vairs nav gāze

R99 24.07.2007 10:23

Uggga rakstīja: Ir jau arī bumeri, kas pa latu vai diviem pildās, tiesa gan uz gāzi par tādu summu neesmu redzējis, jo nebraucu gāzes tankos.

vienreiz redzēju kā Kauguru Nestē čigāni acainajā mersī lēja bendžu par 2 Ls viņi bija kādi 7 gab. uz to vienu mašīnu

R99 19.07.2007 11:57

SteelRat rakstīja: www.tvnet.lv/...

nu un ne vinji braukt maak, ne vinji kauko padariis detektori uzradis vinju radarus, bet parejas lietas (nu ka agresivu braukshanu, utt) pieshuut nekad neviens nav varejis (durakiem tikai) aa, un ka ar likumu ka netrafaretiem auto NEDRIIKST buut bakugunis un skanjas signaals prokuraturs ta pirms gadeim 5ciem tika valja no aprikojuma, tagad akal katram otrajam bus migalkas vai sviests kaukac un nesakartota likumdoshana, kas mani var piespiest apstaaties kaukadam subaruuu, kursh iisti liidzi nemaz natiek nav tada punkta likumaa

Ir arī jau tagad netrafarētas mašīnas ar bākugunīm. Kaut vai drošības policijas džipi, kas pavada uz ceļa premjerministru un vēl dažu labu.

R99 12.07.2007 23:06

mlja, reāli norēcos visu šo diskusiju lasot Šīris te ir kā Žirinovskis Krievijas domē - visi zina, ka āksts un jampampiņš, bet bez viņa nebūtu tik jautri

R99 04.07.2007 17:03

Master_D rakstīja:

Imka rakstīja: Alfas dizains vienmēr bijis ok, bet kautkā neiet kopā Alfa un dīzelis

Viņi izdomāja commonrail

nu cilvēks vienkārši nav interesējies, tāpēc arī vadās no seniem priekšstatiem Alfām dīzeļi ir pat ļoti OK.

R99 04.07.2007 12:36

shearer rakstīja:

Master_D rakstīja: Tu laikam neproti lasīt.

protu. a tu neproti tirgoties!

Tas cipars šādai mašīnai jau tā ir labs, lai vēl kaut ko mestu nost. Un es nedomāju, ka 1k nomešana no cenas ieraugot cash nozīmētu baigi labo mācēšanu tirgoties

R99 25.06.2007 14:35

nosist dažreiz gribās arī tos "izsalkušos", kas no rīta (kad lielākajai daļai uz darbu jāskrien) Statoilā desmaizes pērk un nevar izvēlēties starp sinepēm un majonēzi un pēc tam neatcerās, kurā kartē viņam cik palicis naudas un mēģina visas pēc kārtas tas ir reāls gadījums no dzīves, vienu brīdi bija sajūta, ka to nabadziņu visa rinda kopēji nolinčos

R99 06.06.2007 13:41

sorry, nebiju kārtīgi izlasījis pašu sākumu runa ir par līkumu AIZ "Vērdiņa"... tur ar 120 var arī uzrauties, tas tiesa

R99 06.06.2007 13:39

Aiz "Vērdiņa" jau ir zīme 90 km/h, jo sākusies Rīgas administratīvā teritorija ... līdz ar to, piem., "R99" rakstītais par 120 km/h jau velk uz citu saoda kategoriju

jā, biju domājis tieši pašu šoseju, pirms "baltās" zīmes... tomēr, ja viņi stāv pie "Vērdiņa", tad jau viņi var fiksēt tikai posmu pirms "baltās" zīmes (jo tā atrodas blakus "Vērdiņam"), kur vēl atļautais ir 100 km/h

R99 06.06.2007 11:03

Braucot ikdienā pa šo ceļu, varu apgalvot, ka līdz 120 km/h viņi vispār nevienu neaiztiek. Viņus vairāk interesē tā autoizstāde (tipa Lamborghini, Maseratti un pārējie), kas tur parasti kursē un kārtīgi atvelk dēļ tiem viņi ir gatavi arī lekt zem riteņiem... laikam jau tomēr ir kāds taustāms iemesls šai varonīgajai rīcībai

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti