Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Bams 15.01.2013 21:27

IkdienasViesis rakstīja: Paldies Bamam par izsmeļošu informāciju.

Vienmēr laipni prasi vēl, ja kas interesē

Rudenī nejauši radio ielas rinķī pie viena jaunā tramvaja kloķiem atpazinu savu kādreizēj0 studentu. Nujā, strādājot par tramvaja vadītāju, jo varot nopelnīt vairāk nekā ar augstskolas diplomu specialitātē...

Divas minimalkas uz ķepas sanāķ. Ar nosacījumu, ja kāds "laipnais" nav uzrakstījis kādu kļauzu. A raksta daudz, cītīgi un regulāri.

Kāpēc atvēri durvis. Vai kāpēc neatvēri durvis.

Kāpēc piebrauci 10cm no pieturas bortakmeņa vai kāpēc vadītājs izdeva atlikumu sīknaudā, vai kāpēc vadītājs ar mani nerunāja, vai kāpēc vadītājs ar mani runāja nelaipni, vai kāpēc vadītājs nepagaidīja skrienošu pasažieri vai kāpēc vadītājs gaida visus skrienošos, vai kāpēc vadītājs visu laiku trinkšķina zvanu, vai kāpēc vadīts nezvana un atļauj citiem sev traucēt braukt...un tādā garā. Twiterī arī viss tas labi redzams.

Priekšniecība fiefišās pie visiem sīkumiem. Vadītāji spēj tik rakstīt paskaidrojumus. Štučītāji gan no malas, gan iekšējie ir lielā daudzumā un lielā priekšniecības cieņā...

Tā kā 2 minimalkas pie tāda darba nav daudz. Pulksten 3 vai 4 naktī velties no mājas laukā, rukāt 9 stundas ar vienu ēstpauzi 20min. garumā, pēc maiņas vēl testies uz pāris vietām pilsētā nodot iekasēto biļešu naudu vai pārvilkties mājās 1-2-3 naktī pēc vakara maiņas- to ne katrs var izturēt.

Bams 14.01.2013 15:53

IkdienasViesis rakstīja: Bams varētu sīkāk pastāstīt termiņiem, kuros bija paredzēts palaist jaunās Škodas uz Ausekļa ielu un Mežaparku.

Pēc RD pieņemtā ZG tramvaja ieviešanas plāna un pēdējām 2011.g. korekcijām ir šādi: Jugla- Ausekļa iela-2013. g., Mežaparks-Radio loks 2013. g.

Bija kaut kāda infa, ka uz mežparku jaunie tramvaji jau brauks jau iepriekšējā gada beigās...Bet ?

Bija. Bet jau rakstīju, ka nācās veikt zināmu objektu pārplānošanu un pārsaskaņošanu.

Naktī uz piektdienu tika veikta pēdējā sarežģītākā objekta pārbūve Tallinas ielas krustojumā.

Patlaban norit darbi pie Mežaparka apgriešanās loka energoapgādes nodrošināšanas. Varētu pabeigt šajā vai nākam. nedēļā. Visi pārējie lielie darbi praktiski ir izdarīti.

Piektdien naktī Dienesta Tatra veica izmēģinājuma braucienu ar pantografu visa maršruta garumā.

bilde te: transphoto.ru/... (Matīsa iela)

Kad palaidīs jaunos vagonus- pagaidām man nav zināms.

Un vēl jautājums aiz ziņkāres - vai visi plānotie jaunie tramvaja vagoni beidzot ir jau saņemti ?

Jā, visi 6 garie ir klāt. Pēdējais tika atvests 23.11.2012.

Bams 09.01.2013 15:03

Veiga rakstīja: D-pilī uz tramvaju iepirkumu esot uzvarējis Belkommunmaš: ej.uz/...

Par kuru no šiem spaiņiem: ej.uz/... ir runa? Ar stila izjūtu baltkrieviem čābīgi (piem spainis, kuram purns kroplīgs kā persiešu kaķim, tiek pozicionēts kā "modern design"), cik saprotu, arī tehnika ir so-so...

Nu ja. Neko citu jau no šiem sagaidīt nevarēja. Poļiem bija labs piedāvājums 1 kārtā, bet vajag taču savējos no urāliem bīdīt...

Pieļauju, ka būs šis te 6 asu: bkm.by/...

un šie te 4 asu: bkm.by/...

Cik zinu, citu viņiem nav. Tas ar to persiešu purnu vispār ir... 1969.gada prototipa modernizācija. Ar kalpošanas laiku 9 gadi...

Bams 09.01.2013 13:32

Pilsonis rakstīja: - ieslēdzot pagriezienu

Īsti veči pagriezienus nerāda!

padalīšos pieredzē. Sākumā slēdzi meklēju pa šrotiem

Nolēmu slēdzi izjaukt. Uzreiz varu pateikt, ka nekas briesmīgs.

Nu skaidrs. latvietis-praktiskais!

Gadu gaitā alumīnija sakausējuma korpusa gropītes malas ir nodilušas un ritenītim nav aiz kā aizķerties. Faktiski ir jāizveido jauna gropīte.

Ja? Bet varbūt drošāk tomēr tādu auto uz šrotu?

3. Lai izveidotu jaunas gropītes es izmantoju DREMEL multinstrumentu komplektu.

Nu ja, pareklamēt taču arī kaut ko vajag!

Ieliku slēdža korpusu skrūvspīlēs

A, ja nav skrūvspīles- ko tad???

Pirms tam tikai vāciņam uz šmirģeļa

Tā jau es domāju- šmirģeli arī vajag!

Nu tā tagad pagriezienu rādītāja slēdzis strādā, ka jauns.

Tagad visi sekos tavām instrukcijām un kādi 5 servisi paliks bez darba...

:x

Bams 08.01.2013 15:14

ak rakstīja: Nu, kā tad Agila uz Zafira tak gandrīz vienādas mašīnas

Nu vispār jā. Abām bļembaks vienāds

Bams 08.01.2013 15:08

Koroče, Zafīra nepatika. Tagad skatāmies Opel Agilu

Bams 07.01.2013 15:29
Bams 04.01.2013 20:01

smaidiigais rakstīja: Sanfrancisko

Ja kādreiz pagadās vēlreiz tur pabūt un ja nav neko citu ko darīt, tad ir vērts centrā sameklēt Market street un F līniju. Pa to kursē tikai dažnedažādi vēsturiski modeļi, savākti no savulaik slēgtajām tramvaju sistēmām pašā ASV, gan arī no Milānas, Melnburnas, Blekpūles, Porto un kur tur vēl.

Šis piem. ir 1934.gada Boat tram no Blekpūles:

tf1.mosfont.ru/...

šis ir 1924.gada Peter Witt no Milānas:

tf1.mosfont.ru/...

te savukārt ASV klasika, 1948.gada PCC no Filadelfijas un attiecīgi tās pilsētas krāsojumā

tf1.mosfont.ru/...

te savukārt 1912.g. izgatavotais San Francisco Type A

tf1.mosfont.ru/...

te savukārt 1939.gadā izgatavotais PCC no Kanzassitijas.

tf1.mosfont.ru/...

un te 1924.gada Perley Thomas no Ņuorleānas

(blakus jaunā tipa metrotramvajs Breda LRV)

tf1.mosfont.ru/...

Šad un tad ielās var sastapt arī pirmās paaudzes jaunā tipa Boeing-Vertol, kuri regulārā satiksmē vairs nepiedalās.

tf1.mosfont.ru/...

Bams 04.01.2013 17:18

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

Cik man zināms, tur (Ropažu ielā) nekas rekonstruēts netiks.

Ķipa dārgi un lai jau tur turpina plosīties tās smilšu vētras?

Ui, tici man, par smilšu vētrām RS nevienam galva nesāp.

Bams 04.01.2013 13:58

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

Nortel rakstīja: Ko darīs ar to sliežu posmu, ko patlaban neizmanto (no LSPA līdz 45-tai vid.)? Izskatās visai sarūsējušas tās sliedes, kautgan nesen mainītas. Vai mainīs vēlreiz vai kasīs nost rūsu?

Rūsa elektriskajam kontaktam vai braukšanai nav traucēklis.

Cik man zināms, tur (Ropažu ielā) nekas rekonstruēts netiks.

Ja pareizi saprotu, ka to rekonstuierēt varēs pa posmiem, kad palaidīs esošo rekonstrukciju, jo lielākā sāpe iespējams bija tieši galapunkta rekonstrukcija un civilizēts pagaidu galapunkts - izmantoja esošo pie 45. videnes... A, kad strādās jaunais galapunkts visu pa vidu var lēnām sačubināt bez stresa...

moš man nav taisnība un es smagi maldos...?

Bams 04.01.2013 13:29

Nortel rakstīja: Ko darīs ar to sliežu posmu, ko patlaban neizmanto (no LSPA līdz 45-tai vid.)? Izskatās visai sarūsējušas tās sliedes, kautgan nesen mainītas. Vai mainīs vēlreiz vai kasīs nost rūsu?

Rūsa elektriskajam kontaktam vai braukšanai nav traucēklis.

Bams 04.01.2013 13:07

smaidiigais rakstīja: Toronto tramvaji nearko diži nav labāki par mūsu vecajām Škodām. Biļete gan maksā oioioi... Bet viens brauciens der trams + metro.

Toronto ir savi, speciāli pilsētai būvēti vagoni, tādi nav nekur citu pasaulē.

Ražoti 80-jos gados. To ir divu veida:

Parastais 4-asu CLRL (Canadian Light Rail Vehicle) tf1.mosfont.ru/...

un 6-asu garmoška ALRL (Articulated Light Rail Vehicle)

tf1.mosfont.ru/...

Pilsētā darbojas 11 maršruti.

Elektriskais tramvajs pilsētā darbojas kopš 1892.gada. Klasiskais ASV/Kanādas streetcar. Lielākā sistēma visā Ziemeļamerikā.

Bams 04.01.2013 12:39

DekstersFF rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Bams rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Smīniņš beigās bija aizdomīgs.

Tad priekš kam tik sarežģītu dzinēju sievasmātei vecā mašīnā??

Sarežģīts? Cik te sev apkārt apprasījos, nevienam paziņam saskare ar šamajiem nav bijusi. Cik zinu tur ir 2.0D un 2.2 D ķēdes, atsķirībā no benzīnniekiem, kuriem zobenes regulāri trūkstot.

Saki, labāk 2.oD?

Cik nobraukums? Es,laikam, ņemtu benzīnnieku sievasmātei, lai mazāk problēmu. Ja nu nobraukums liels, tad nē.

Nobraukums- cik nobraukt vajag pa gadu.

Nu apmēram savi 15-20tk pa gadu saskrien.

Bams 04.01.2013 12:36

Chankaishi rakstīja: Interesanti - kāpēc sievasmātei vajaga autiņu ar vienkāršu dzinēju? Viņa ko - pati remontēs savā lauku šķūnītī? Pareizi, ja pērc vecu autiņu, dzinēju ņem maksimāli lielu, būs mazāk nojāts un retāk vajadzēs bijušo štuceri-traktoristu Koļu dzirdīt

Es neteicu, ka vajag vienkāršu. Vajag tādu, kurš mazāk plīst un ar kuru var arī turēt plūsmā līdzi visiem pa lielo trasi.

Un lai var uz vietas arī kaut ko saķimerēt, jo tuvākais, normālais serviss ir savi 30km brauciens. Jo visos citos tuvākajos vieni traktoriski Koļas vien strādā.

Nesaukšu pilsēteli vārdā, bet ja džeki servisā nemāk 97.g. Astrai galvas blīvi nomainīt...ko tur vairs teikt.

Bams 04.01.2013 12:21

Trolejbuss Škoda 14TrF Sanfrancisko.

2000.gadā Škoda uzvarēja konkursā par 250 gab. piegādi.

Vienīgie čehu troļuki ASV.

transphoto.ru/...

Sanfrancisko ir vienīgā ASV pilsēta, kur ir tik daudz trolejbusu. Pilsētā darbojas 14.maršruti.

Bams 03.01.2013 14:51

Fartuks rakstīja: www.ss.lv/...

Nē, šis nederēs. Ne pēc krāsas, ne arī tāpēc, ka automāts.

Bams 03.01.2013 14:36

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

HIPPY rakstīja: Interesanti vai šajā putenī jaunās (augsto griestu) SCHkodas vispār kursē?

Brauc. Pa 6 tikai Škodas. Līdz gada beigām arī pa 11 būs tikai Škodas.

ne jau šī, bet nākamā gada beigām?

Pēc pašreizējiem plāniem- šī gada beigās. Lielākā daļa jau ir izdarīta, patlaban notiek Brīvības-Miera krustojuma montāža, atliek vēl Tallinas ielas krustojums un daži sīkumi.

Vēl tagad pēc plāna nākamā gada sākums ir 6. uz Ausekļa ielu. Tur arī darbi faktiski izdarīti.

Vēl pagaidām brauc vecie, vai es slikti skatos?

Tā arī ir. Vēl vecie. Hwz, kas tur atkal noticis, it kā pa jaunu bija jāveic kaut kādi saskaņojumi dēļ kkādiem nezināmiem kabeļiem, kuriem pēc projekta nevajadzēja atrasties rakšanas darbu vietā.

Tā kā es pat nezinu, kad varēs braukt. Visu vasaru runāja, ka līdz jaungadam ir jāpalaiž. Priekšnieks priekšnieka galā, neviens neko konkrēti nezin, neviens ne par ko neatbild.

Bams 03.01.2013 14:26

Pirmais rakstīja: paņem sievasmātei 1.6 otro dīzeļgolfu mo manis

tam ir vienkāršs gan dzinējs, gan viss pārējais

Golfs zems. Viņai tajā būs grūti ielocīties Tāpēc tā Zafīra.

Bams 03.01.2013 13:41

DekstersFF rakstīja: Smīniņš beigās bija aizdomīgs.

Tad priekš kam tik sarežģītu dzinēju sievasmātei vecā mašīnā??

Sarežģīts? Cik te sev apkārt apprasījos, nevienam paziņam saskare ar šamajiem nav bijusi. Cik zinu tur ir 2.0D un 2.2 D ķēdes, atsķirībā no benzīnniekiem, kuriem zobenes regulāri trūkstot.

Saki, labāk 2.oD?

Bams 03.01.2013 13:29

DekstersFF rakstīja:

Bams rakstīja: Koroče, kādam nav vēlme atbrīvoties no savas Zafīras?

Vajag 2.2D, normālā stāvoklī, daudz maz braucamu, cenās tā ap 2000 Laši. Laukos vajag. Sievasmātei

Dīvaina sievasmāte?

Kāpēc dīvaina? Normāla. :8

Zafīra tapēc, ka vieglāk iekāpt. Meriva savukārt biku pa mazu. Bez grabažnieka. Laukos opeļis iecienīta marka.

Bams 03.01.2013 11:49

Koroče, kādam nav vēlme atbrīvoties no savas Zafīras?

Vajag 2.2D, normālā stāvoklī, daudz maz braucamu, cenās tā ap 2000 Laši. Laukos vajag. Sievasmātei

Bams 21.12.2012 18:07

Bacardi rakstīja: piegriezušies 6. tramvaja remonti - visu vasaru "rulleeja gurkji", bet tagad ciitiigi straadaa, betonee sliedeem pamatus un taa kaa aaraa ir miinuss, tad visu nakti ruucina gjeneratoru! ZB

Tur Binders ņemas. Ko gan citu var gribēt, ja tam objekti pa pus Latviju, bet jaudas nepietiek?

Bams 19.12.2012 14:03

HIPPY rakstīja:

Nu bet nevienā bildē neredzu ka kautkur būt tik vākprātīga iela kā Kr. Barona

Nu nav viņiem tur transmisijas laužamais bruģis

Rīgas arhitekti uzskata, ka bruģis Barona ielā ir vēsturiska vērtība, kuru mainīt pret asfaltu nedrīkst nekādā gadījumā

Bams 18.12.2012 19:59

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

HIPPY rakstīja: Interesanti vai šajā putenī jaunās (augsto griestu) SCHkodas vispār kursē?

Brauc. Pa 6 tikai Škodas. Līdz gada beigām arī pa 11 būs tikai Škodas.

ne jau šī, bet nākamā gada beigām?

Pēc pašreizējiem plāniem- šī gada beigās. Lielākā daļa jau ir izdarīta, patlaban notiek Brīvības-Miera krustojuma montāža, atliek vēl Tallinas ielas krustojums un daži sīkumi.

Vēl tagad pēc plāna nākamā gada sākums ir 6. uz Ausekļa ielu. Tur arī darbi faktiski izdarīti.

Bams 18.12.2012 17:45

smaidiigais rakstīja: braucu caur Elrīno, pie Oklahomsitijas. Tur ir verķis, ko sauc par 'trolley'. Uz sliedēm uzlikts tik milzonīgs verķis kā elektr, un pasiičkas vagons, brauc apli pa pilsētas centru. Ziedu laikos (līdz pag. gs 20. gadiem) esot bijis elektrisks, un vilcis līdz pat Oklahomsitijai. Tagad vizina tūristus, un tiek darbināc ar Chevy V8 dzinekli. Esot gan caurs radiators, un pašlaik mierā.

www.elrenotourism.com/...

ASV ar to izceļas. Tur kādās 5 pilsētās ir tā.

Piemērs: Galvestona, tur atjaunojot džimbu vietvara neļāva bojāt ainavu un vilkt vadus:

ymtram.mashke.org/...

ymtram.mashke.org/...

ymtram.mashke.org/...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti