IkdienasViesis rakstīja: Bams varētu sīkāk pastāstīt termiņiem, kuros bija paredzēts palaist jaunās Škodas uz Ausekļa ielu un Mežaparku.
Pēc RD pieņemtā ZG tramvaja ieviešanas plāna un pēdējām 2011.g. korekcijām ir šādi: Jugla- Ausekļa iela-2013. g., Mežaparks-Radio loks 2013. g.
Bija kaut kāda infa, ka uz mežparku jaunie tramvaji jau brauks jau iepriekšējā gada beigās...Bet ?
Bija. Bet jau rakstīju, ka nācās veikt zināmu objektu pārplānošanu un pārsaskaņošanu.
Naktī uz piektdienu tika veikta pēdējā sarežģītākā objekta pārbūve Tallinas ielas krustojumā.
Patlaban norit darbi pie Mežaparka apgriešanās loka energoapgādes nodrošināšanas. Varētu pabeigt šajā vai nākam. nedēļā. Visi pārējie lielie darbi praktiski ir izdarīti.
Piektdien naktī Dienesta Tatra veica izmēģinājuma braucienu ar pantografu visa maršruta garumā.
bilde te: transphoto.ru/... (Matīsa iela)
Kad palaidīs jaunos vagonus- pagaidām man nav zināms.
Un vēl jautājums aiz ziņkāres - vai visi plānotie jaunie tramvaja vagoni beidzot ir jau saņemti ?
Jā, visi 6 garie ir klāt. Pēdējais tika atvests 23.11.2012.
IkdienasViesis rakstīja: Paldies Bamam par izsmeļošu informāciju.
Vienmēr laipni prasi vēl, ja kas interesē
Rudenī nejauši radio ielas rinķī pie viena jaunā tramvaja kloķiem atpazinu savu kādreizēj0 studentu. Nujā, strādājot par tramvaja vadītāju, jo varot nopelnīt vairāk nekā ar augstskolas diplomu specialitātē...
Divas minimalkas uz ķepas sanāķ. Ar nosacījumu, ja kāds "laipnais" nav uzrakstījis kādu kļauzu. A raksta daudz, cītīgi un regulāri.
Kāpēc atvēri durvis. Vai kāpēc neatvēri durvis.
Kāpēc piebrauci 10cm no pieturas bortakmeņa vai kāpēc vadītājs izdeva atlikumu sīknaudā, vai kāpēc vadītājs ar mani nerunāja, vai kāpēc vadītājs ar mani runāja nelaipni, vai kāpēc vadītājs nepagaidīja skrienošu pasažieri vai kāpēc vadītājs gaida visus skrienošos, vai kāpēc vadītājs visu laiku trinkšķina zvanu, vai kāpēc vadīts nezvana un atļauj citiem sev traucēt braukt...un tādā garā. Twiterī arī viss tas labi redzams.
Priekšniecība fiefišās pie visiem sīkumiem. Vadītāji spēj tik rakstīt paskaidrojumus. Štučītāji gan no malas, gan iekšējie ir lielā daudzumā un lielā priekšniecības cieņā...
Tā kā 2 minimalkas pie tāda darba nav daudz. Pulksten 3 vai 4 naktī velties no mājas laukā, rukāt 9 stundas ar vienu ēstpauzi 20min. garumā, pēc maiņas vēl testies uz pāris vietām pilsētā nodot iekasēto biļešu naudu vai pārvilkties mājās 1-2-3 naktī pēc vakara maiņas- to ne katrs var izturēt.