Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
Bams 06.02.2014 11:43

pirmā bilde

Bams 06.02.2014 11:41

Estētikas mīļotājiem:

Starppilsētas līnija Basel (Šveice) — Rodersdorf (Francija)

Bams 06.02.2014 11:11

GB12 rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Būtībā, labākos laikos jau to tramvaju varēs pagarināt kaut līdz Garkalnei. Varbūt, pat līdz Siguldai. Nekas nav neiespējams. Pilnīgi pietiktu pat ar vienu sliežu klātni un dažām maiņas pieturām. Tūrisms no tā visa tikai iegūtu. Cilvēkiem pašlaik ir grūti orientēties uz vilcienu, kas Siguldas virzienā brauc labi ja pāris reižu dienā. Reizi stundā ātrais tramvajs - tas jau būtu labāks rādītājs. Un kur nu vēl visa pierīga- tur vēl Berģi, Brīvdabas muzejs, Langstiņi, Garkalne,Vangaži... Vēl nesen klīda runas, ka Berģos tiks būvēts superglauns tramvaju depo. Tramvajs VIENMĒR būs ātrāks pasažieriem vairāk iemīļots transporta veids nekā autobuss vai vilciens. Tas jau ir vēsturiski apstiprinājies. Ne velti, daudzās vietās Eiropā tiek atjaunota un paplašināta tieši tramvaju satiksme.

Priekš kam tad vilciens ir domāts?

Nepārzinu baigi tramvaju tehnoloģijas, bet no aizspriedumiem vadoties (būšu pateicīgs, ja kāds tos apgāzīs), uz šo tā spriežu:

1. Ar kādu ātrumu tas trambulis brauks? 50? 60? Nu labi, 70? Un tā 45 km līdz Siguldai. Tak ar busu un vilcienu būs ātrāk...

2. Ja tas trambulis ar tiem 70 tā nonstopā močīs, vai nepastāv lielāks risks, ka var nomaukties no sliedēm nost? Un tad sekas būtu visai bēdīgas.

Tramvajs ir pilsētas/daļēji piepilsētas transports.

Protams, vienādos apstākļos tas nebūs ātrāks par busu vai vilcienu.

Galvenā ātruma atšķirība starp vilcienu un tramvaju ir to riteņu formā :

tramvaja riteņa rites virsma ir cilindriskas formas, labākai saķerei un ar mazākiem pieļaujamajiem līkumu rādiusiem, bet savukārt dzelzceļa riteņu rites virsma ir konusveidīga, kas nodrošina vienmērīgu, taisnvirziena kustību.

Taču tādiem riteņiem ir mazāks saķeres laukums un minimālie līkumi ir krietni lielāki.

Respektīvi taisnos posmos dzelzceļa riteņi sāniski nešvunkāsies, kā tas notiek ar tramvaju riteņiem. Tieši tāpēc arī metro tiek izmantoti dzelzceļu standarti un tehnoloģijas.

Ar tramvaju drošs ātrums ir līdz 70-75km/st.

Bams 05.02.2014 12:42

IkdienasViesis rakstīja: Būtībā, labākos laikos jau to tramvaju varēs pagarināt kaut līdz Garkalnei. Varbūt, pat līdz Siguldai. Nekas nav neiespējams. Pilnīgi pietiktu pat ar vienu sliežu klātni un dažām maiņas pieturām. Tūrisms no tā visa tikai iegūtu. Cilvēkiem pašlaik ir grūti orientēties uz vilcienu, kas Siguldas virzienā brauc labi ja pāris reižu dienā. Reizi stundā ātrais tramvajs - tas jau būtu labāks rādītājs. Un kur nu vēl visa pierīga- tur vēl Berģi, Brīvdabas muzejs, Langstiņi, Garkalne,Vangaži... Vēl nesen klīda runas, ka Berģos tiks būvēts superglauns tramvaju depo. Tramvajs VIENMĒR būs ātrāks pasažieriem vairāk iemīļots transporta veids nekā autobuss vai vilciens. Tas jau ir vēsturiski apstiprinājies. Ne velti, daudzās vietās Eiropā tiek atjaunota un paplašināta tieši tramvaju satiksme.

Liepāja pašlaik apsver iespēju būvēt tramvaju līdz Grobiņai.

Bams 31.01.2014 14:02

kolumbs rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Malači harkovieši - labs darbs. Tramvajs tieši kā no konveijera fabrikā. Iespējams, ka pat labāks, jo ir iebraukts un jau tehnoloģiski uzlabots. reali, labāks risinājums, nekā nodot lūžnos. Uzskatu, ka šī modeļa tramvajs joprojām uzskatāms par vienu no veiksmīgākajiem un glītākajiem tramvajiem t.s. vecajā tramvaju paaudzē. Cerams, ka RS vismaz pāris ši modeļa eksemplārus saglabās vēsturei, lai pēc 20 gadiem nebūtu harkoviešiem jau par 30 000 eirikiem štukā jāpērk atpakaļ. Mūsējiem ari kaut kā neveicās ar restaurācijas darbiem - neko jaunu nedzird ne par MTV-82 ,ne "zilā daugavpilieša" RVR-7 atjaunošanas procesu.

Nez kāpēc tik lēti pārdeva

www.pietiek.com/raksti/metalluznos_rigas_satiksme_par_tramvajiem_butu_sanemusi_vairak_-_ja_butu_gribejusi

Nu tā Tolmeta pārstāve tā arī neko konkrēti nepateica, cik tie būtu samaksājuši, jo neviens nav redzējis specifikāciju.

Bet, ja izmet laukā visu lieko- logus, plastmasu, sēdekļus, koka grīdu, gumiju, 30-gadu putekļu kārtu, 5cm krāsu un rūsu, tad nekas daudz tur pāri vairs nepaliek

Un krāsainā metāla arī tur tik pat kā nav.

Bams 31.01.2014 9:57

dubls 2

Bams rakstīja: Viens no mūsējiem vecajiem vagoniem Harkovā:

[url]http://gortransport.kharkov.ua/news/18028/ [/url]

Bams 31.01.2014 9:56

Viens no mūsējiem vecajiem vagoniem Harkovā:

gortransport.kharkov.ua/news/18028/

Bams 30.01.2014 9:54

smaidiigais rakstīja: Mjā.

Braucējam pie vienas vietas, kas par iemeslu. Braucējs redz to, ka ir bardaks.

Rīgas Satiksme = kukuļņēmēju un naudas izpumpētāju kantoris...

Nu tramvajs sarakstā paredzētajos laikos brauc. Tātad pasažieris no punkta A uz punktu B tiek. Pārējais to jau vairs neskar.

Bams 29.01.2014 10:55

IkdienasViesis rakstīja: Nu jā, pa 11 arī joprojām vairums vecās tatriņas braukā... Savulaik Bams rakstīja, ka jaunajiem esot problēmas ar kaut kādu detaļu ritošajā, ko ražojot Vācijā.

Pašlaik visas problēmas ir saistītas ar biļešu aparātiem un e-talona validācijas sistēmu. Nekas vairāk.

Bams 17.01.2014 11:14

Pag. gad Tūrā (franču: Tours) atvērts tramvajs.

www.urbanrail.net/eu/fr/tours/tours.htm

Bams 09.01.2014 12:08

Daži saka, ka pie mums slikts transports 0_o

transphoto.ru/video.php?action=clip&video=1764

Bams 08.01.2014 13:58

uupis rakstīja: Bet tāds skats ka Tramvaju vadītāji CSN izpratnē ir ar nedaudz pazeminātu spēju saprast.

CSN īpaši tramvaju vadītājiem ir īpaši uzsvēruši dažas lietas.

150. Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties braukšanai pretējā virzienā, bezsliežu transportlīdzekļu vadītājiem jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc pa vienādas nozīmes ceļu pretējā virzienā taisni vai nogriežas pa labi. Šie noteikumi savstarpēji jāievēro arī tramvaju vadītājiem.

Nu un kur šeit ir problēma?

Bams 18.12.2013 14:11

anonimikis rakstīja: fakti ir nežēlīgi un liecina par RS vadītāju pilnīgi bezsirdisko un, ļoti bieži lopisko, attieksmi pret citiem satiksmes dalībniekiem.

Vakar vakarpusē pa Baronielu braucošie tramvaji tika izsisti no grafika par 10-15 minūtēm.

Ņē, nekas traks pilsētā nebija noticis, vienkārši uzlijušais lietus autobraucējus padarīja tik nevarīgus, ka tie sākot no Lāčplēša ielas līdz Aspazijas bulvārim bija izveidojuši vienu vienīgu krustu-šķērsu sastājušos auto mudžekli. Tik lopisku attieksmi no autovadītājiem sen nebiju redzējis. Luksoforu signālus un 517. c/z ievēroja labi, ja katrs trešais braucējs...

Bams 18.12.2013 11:04

uupis rakstīja: Es pavēles formā teicu vadītājam,

Vadītājam visādi āpši no malas nav jāņem pierē.

Ko vadītājs atnesa? Tepiķi, kur vadītājam likt kājas. Tajā busā nebija aptieciņas!!!

Pats biji busā, kabīnē? Kur apskates protokols?

Bet ja es saku ka nav aptieciņas tad tam apakšā ir REĀLS fakts!!!

Nu kur ir tas fakts? (protokols)

Un ja jums patīk dzīvot melos, tad tur arī paliekat!

Nav nekāds vēlmes diskutēt ar to, kurš visur un vienmēr cenšas atrast tikai slikto un negatīvo.

Ja lietainā laikā cietušam ir jāguļ zemē un līst virsū lietus, vadītājs nevar atnest aptieciņu, kurās ir follija sega, bet atnes kājslauķi – sorry – tā jau ir klaja ņirgāšanās!

Varēji tad atstiept segu no savas aptieciņas. Kāpēc nepalīdzēji?

Fakts paliek Fakts.

Gaidu faktu studijā. Līdz šim viss - tikai verbāla caureja.

Bams 17.12.2013 21:10

sarashkins rakstīja: Bams uzgājis 5 gadus vecu tekstu, tikai nav pievienojis pēdējās rindiņas:

Tur, kur atradu, vairāk nekā nebija.

Bams 17.12.2013 21:09

uupis rakstīja: Tjāks – jautājumi nākamie:

RS Tramvajos pie vadītāja aptieciņa ir?

RS Trolejbusos pie vadītāja aptieciņa ir?

RS Autobusos pie vadītāja aptieciņa ir?

Man ir lielas un pamatotas aizdomas ka nav!!!

Paliec vien ar savām aizdomām.

Cep uz RS oficiālu vēstuli. Varbūt kāds arī atbildēs.

Bams 16.12.2013 12:48

VAI ATCERIES?

Grūti noticēt, ka mēs, kas dzimuši 60-os, 70-os un 80-os gados, esam nodzīvojuši līdz šai dienai.

Bērnībā mēs taču braucām mašīnās, kurām nebija drošības jostu vai gaisa spilvenu.

Mūsu gultiņas bija izkrāsotas košās krāsās, kas bija ar augstu svina saturu.

Nebija slepeno vāciņu zāļu pudelītēm, durvis bieži netaisījās ciet un skapji vispār nekad netaisījās

ciet.

Mēs dzērām ūdeni no ūdens pumpja uz stūra, nevis no plastmasas pudelēm.

Nevienam neienāca prātā braukāt ar riteni ķiverē.

Stundām ilgi mēs meistarojām ratiņus un divriteņus no dēļiem un gultņiem no izgāztuves, bet kad pirmo reizi laidāmies lejā no kalna, atcerējāmies, ka aizmirsām par bremzēm. Pēc tam, kad vairākas reizes nācās

ievelties dzeļošos krūmos, mēs tikām galā ar šo problēmu.

Mēs gājām ārā no rīta un spēlējāmies visu dienu, atgriežoties mājās tad, kad

iedegās ielas laternas, tur, kur tās vispār bija.

Veselu dienu neviens nezināja, kur mēs esam, jo nebija taču mobilo telefonu!

Grūti iedomāties.

Mēs sagriezām rokas, kājas, lauzām kaulus un sitām ārā zobus, un neviens nevienu nesūdzēja tiesā. Visādi bijis. Un vainīgi bijām tikai un vienīgi mēs paši. Atceraties?

Mēs ēdām kūkas, saldējumus, dzērām limonādes, bet neviens nepalika resns, jo mēs visu laiku skraidījām un spēlējāmies.

No vienas pudeles dzēra vairāki cilvēki, un neviens no tā nav nomiris.

Mums nebija spēļu konsoļu, CD, 165 TV kanālu, interneta, mēs skrējām lielā barā uz tuvāko māju

skatīties multeni, jo arī video mums nebija!

Toties mums bija draugi.

Mēs gājām ārā no mājas un viņus sameklējām.

Braukājām uz riteņiem, laidām sērkociņus pa pavasarīgajiem strautiņiem, sēdējām uz soliņiem, uz sētām vai skolas pagalmā un pļāpājām, par ko vien gribējām.

Kad mums kāds bija vajadzīgs, mēs klauvējām pie durvīm vai vienkārši gājām iekšā. Atceraties? Bez jautāšanas! Paši!

Vieni paši cietsirdīgajā un bīstamajā pasaulē! Bez apsardzes! Kā mēs vispār izdzīvojām?

Mēs izdomājām spēles ar kokiem, konservu bundžām, mēs zagām ābolus no kaimiņu pagalmiem un ēdām ķiršus ar visiem kauliņiem.

Katrs kaut reizi ir pierakstījies futbolā, hokejā vai volejbolā, bet ne visi tika pieņemti komandā.

Tie, kuri netika, iemācījās tikt galā ar vilšanos.

Meitenes, atceraties lēkājamās gumijas?! Interesanti, ka neviens puisis pasaulē nezin šīs spēles noteikumus!

Šī paaudze mums ir devusi cilvēkus, kuri spēj riskēt, tikt galā ar problēmām un radīt ko tādu, kas līdz šim nav bijis, nav eksistējis.

Mums bija izvēles brīvība, brīvība riskēt un brīvība uz neizdošanos, atbildība, un mēs kaut kā vienkārši iemācījāmies ar to visu rīkoties.

Ja esi viens no šīs paaudzes, tas ir apsveicami. Mums ir paveicies, ka mūsu bērnība beidzās līdz tam laikam, kad valdība jauniešiem iemainīja brīvību pret skrituļslidām, mobilajiem, zvaigžņu fabriku...

Un kā ir tagad?

- kļūdas pēc Tu spied savas sistēmas piekļuves kodu uz savas mikroviļņu krāsns;

- Tev ir 15 numuru saraksts, lai sazvanītu savu ģimeni, kurā ir 3 cilvēki;

- Tu sūti e-pastu savam kolēģim, kurš sēž Tev blakus;

- Tu esi zaudējis kontaktu ar saviem draugiem vai ģimeni tāpēc, ka viņiem nav e-pasta adreses;

- Pēc darba dienas Tu atgriezies mājās, un atbildi uz telefona zvaniem tā, it kā joprojām atrastos darbā;

- Tu krīti panikā, ja izej no mājas bez sava mobilā telefona, un ej atpakaļ, lai to paņemtu;

- Tu no rīta pamosties, un pirmais, ko izdari - pieslēdzies internetam

Bams 14.12.2013 14:30

Mīļā šie ziedi ir tev.

-bet tie taču mākslīgie!

-kādi pupi, tādi ziedi!

Bams 13.12.2013 10:47

1. bilde, kura neatvērās...

Bams 13.12.2013 10:42

Palaidniex rakstīja: šito palaižot dažos maršrutos megastūķi un pilnīgs nosprūdiens ir garantēts! pie kam tas būs uz brauktuves, nevis uz sliedēm, pie kam visā brauktuves platumā...

Uz sliedēm šitāds varētu uzkārties dažās vietās, bet, cik zinu, pa tām ielām autobusi nekursierē...

Visur ne, bet uz Bolderāju vai Vecmīlgrāvi varētu. Skaidrs, ka mūsu ielu šaurībā manevrēt tam būtu grūti, ņemot vērā, ka visi tā riteņi iet praktiski pa vienu trajektoriju, nezinu kā tur būtu ar drošu intervālu ievērošanu, pieļauju, ka daudzi autovadītāji tam piebrauktu blakus pārāk tuvu un būtu crash...

Var jau to busu uzlikt uz betona špūres kā šur tur pasaulē:

taču tāda betona būve izmaksu ziņā esot tuvu parastu sliežu izbūvei, nu jau kādus gadus 10 nekur tādu jaunu nebūvē. Turklāt pa to špūri var braukt tikai un vienīgi tādi busi, ne ātrie, ne citi to izmantot nevar.

Bams 13.12.2013 10:15

Jaunākās tendences autobusu būvē.

uupis var priecāties. Tāds droši aizstāj tramvaju.

Bams 13.12.2013 9:51

uupis rakstīja: Kā tur palika ar Rīgas Satiksmes darbinieku, kurš vislabāk pārzin CSN

Tur drīz būs jauna ceļazīme:

Bams 13.12.2013 9:14

Palaidniex rakstīja: Tēraudlietuves iela vienvirziena? Vaitad...

Starta ielu savienot... Domāju, ka tas varētu būt baigi dārgi...

Cilvēks grib, lai no Tēraudlietuves ielas visi tikai izbrauc...vai iebrauc... no shēmas nevar saprast.

Starta ielu savienot...tur pa vidu Siguldas dzelzceļš...

Bams 12.12.2013 9:25

anonimikis rakstīja: man šķiet, ka tas uz tramvajiem vairs neattiecas. Vai tiem arī kaut kur ir rotācijas aplis iekārtots?

photos.wikimapia.org/p/00/01/05/02/00_big.jpg

Bams 06.12.2013 18:38

Alexa rakstīja: 03.11.2011.g. ap plkst.09:15 no viena pagalma Rīgā pēc adreses A.Čaka ielā 103 izbrauca melna mašīna WV DT 33. Varbūt tumšmataina "daiļava" kura lepni brauc ar to auto kādreiz varētu ieskatīties CSDD noteikumos un mēģināt atcerēties kā jābrauc ārā no pagalma, VISPIRMS PALAIŽOT GĀJĒJUS UN MAŠĪNAS =)) Viņa mani gandrīz nobrauca!!!!! Un vel nolamāja..

Sievietes ar auto brauc sliktāk, nekā auto brauc ar sievieti.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti