Ozz rakstīja: upss...riepas lietotas pirki? a gultnis koniskais? vari meeģinaat pievilkt, sasmeereet duušīgi ar biezu smeeri (solidolu) un skatiities kas notiek taalaak. kaadus 10 000 buus miers.
Nē ziemenes jaunas un pēc uzlikšanas gultnis apklusa. Es tieši tā arī domāju ka tur būs koniskas gultnītis un āmen, bet izrādās visa stupica un neizjaucama ar 4 skrūvēm pieskrūvējama., pie tam gultnim brīvkustības nav vipār. Par to riepu ar nodilušu iekšmalu es sliecos domāt, ka pārdevējs uzmaucis aizmugurē uz pārdošanu, jo uz skata ritenis taisns.
Gachs rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Gachs rakstīja:
īpaši pēc jaunu riepu/disku uzlikšanas ir jānoregulē riteņu ģeometrija.
par šo lūdzu sīkāk!!!
useris staar rakstīja, ka iepriekšējās riepas bija nevienmērīgi nodilušas. tāpēc pēc jaunu riepu uzlikšanas ir obligāti jāpārbauda riteņu ģeometrija
Padomāju un izdomāju, ka vainīga bija riepa, jo šodien iznāca babraukt pa viaduktiem noslogojot to gultni gan pa labi gan pa kreisi nav skaņas ne pie 50, 100, 120 un 140 kmh.
Nevienādi nodilusi mala bija vienai riepai. Viens cilvēks, kas ar riepām ņemās teica, ka ne mazums gadījumi redzēti, kad protektors nodilst nevienmēīgi, ķipa katrs otrais malas protektora segments ir dziļāks, un tas var būt vairāk kā pietiekami lai riepa pamatīgi gaudotu.
Ja ģeometrija izjaukta tam vienam ritenim, tad jautājums kā tas ir izdarāms? Trapalīns uz viena riteņa vai kaut kas tamlīdzīgs? Jebkurā gadījumā noregulēt tur neko nevar, riteņus savieno truba un viss, ka pirmajam golfam. Kā man teica, tad priekšā pakāpienveidīgi protektors izdilst, ja braukts ar beigtu apakšējo lodbalstu vai kaut kas tamlīdzīgs, bet aizbugurei slīpa mala var nodilt, ja tilts saliekts vai riteņa ass tiem auto kam nav stupica kopā ar gultni, kā pirmajiem golfiem. Lai astrai saliektu to trubu vai stupicas stiprinājuma vietu ir jābūt necilvēcīgam noslogojumam.
Jeb kurā gadījumā, ja tilts saliekts jāpagaida līdz tam kad auto maijā nonāks LV, jo BE un Zviedrijā man izdevīgāk noziedot tās divas ziemenes Cerība tomēr ir ka tās riepas nav mūžu pavadījušas uz šitā auto, jo priekšējās no aizmugurējām atšķiras gan pēc ražotāja gan pēc protektora dziļuma. Drīzāk, tad sāks ēst malu vienai no priekšējām riepām gadījumā, ja tā kroplā riepa uz aizmuguri pārlikta no priekšas. Laiks parādīs kas un kā.