motorolleri

ursis Reģ.: 11.07.2002

intersee pieredze par lietotu rezerves detalju iegaadi.

netaa pagaidamneko praatiigu neatrodu.

 
ursis Reģ.: 11.07.2002
0 1 Atbildēt

staar rakstīja: cik tev tam rollerim noskrējiens??? tā variatora siksna ir diezgan svarīgs mezgls.

Ja no tehnikas kaut ko saproti tad iesaku uztaisīt vai nopirkt atslēgu variatora noņemšanai, jo viss tur ir elementāri līdz riebumam.

Ruļļus jāmaina diezgan bieži, ja protams nežāvē un sirsnīgi brauc. Pamatā viņi vienkārši paliek kantaini. Pēc noteiktiem kilometriem jāmaina arī variators, jo tie šķivoki izdilst un beidz nost siksnu, kas tav 400niekam noteikti maksā labi. Ja mazajiem scooteriem siksna sāk slīdēt un viss, tad maxi tu viņas slīdēšanu nejutīsi, bet ja sāk slīdēt, tad siksnai dienas ir skaitītas. Ja pēc straujākas gasēšanas stāvot blakus scooterim jūti gumijas smaku, tad ir pamats domāt, ka variators ir padilis.

tagad ir +1500km(28.500) variatora siskna ir mainiita(reglamentā pie 24.000 tkm),jo ir kaa jauna(tak rakstiiju jau). probleemu NEkādu.

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 1 Atbildēt

ursis rakstīja:

staar rakstīja: cik tev tam rollerim noskrējiens??? tā variatora siksna ir diezgan svarīgs mezgls.

Ja no tehnikas kaut ko saproti tad iesaku uztaisīt vai nopirkt atslēgu variatora noņemšanai, jo viss tur ir elementāri līdz riebumam.

Ruļļus jāmaina diezgan bieži, ja protams nežāvē un sirsnīgi brauc. Pamatā viņi vienkārši paliek kantaini. Pēc noteiktiem kilometriem jāmaina arī variators, jo tie šķivoki izdilst un beidz nost siksnu, kas tav 400niekam noteikti maksā labi. Ja mazajiem scooteriem siksna sāk slīdēt un viss, tad maxi tu viņas slīdēšanu nejutīsi, bet ja sāk slīdēt, tad siksnai dienas ir skaitītas. Ja pēc straujākas gasēšanas stāvot blakus scooterim jūti gumijas smaku, tad ir pamats domāt, ka variators ir padilis.

tagad ir +1500km(28.500) variatora siskna ir mainiita(reglamentā pie 24.000 tkm),jo ir kaa jauna(tak rakstiiju jau). probleemu NEkādu.

un variatora skivoki un utt,ir paarsteidzoshi labaa staavoklii.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

ursis rakstīja:

ursis rakstīja:

staar rakstīja: cik tev tam rollerim noskrējiens??? tā variatora siksna ir diezgan svarīgs mezgls.

Ja no tehnikas kaut ko saproti tad iesaku uztaisīt vai nopirkt atslēgu variatora noņemšanai, jo viss tur ir elementāri līdz riebumam.

Ruļļus jāmaina diezgan bieži, ja protams nežāvē un sirsnīgi brauc. Pamatā viņi vienkārši paliek kantaini. Pēc noteiktiem kilometriem jāmaina arī variators, jo tie šķivoki izdilst un beidz nost siksnu, kas tav 400niekam noteikti maksā labi. Ja mazajiem scooteriem siksna sāk slīdēt un viss, tad maxi tu viņas slīdēšanu nejutīsi, bet ja sāk slīdēt, tad siksnai dienas ir skaitītas. Ja pēc straujākas gasēšanas stāvot blakus scooterim jūti gumijas smaku, tad ir pamats domāt, ka variators ir padilis.

tagad ir +1500km(28.500) variatora siskna ir mainiita(reglamentā pie 24.000 tkm),jo ir kaa jauna(tak rakstiiju jau). probleemu NEkādu.

un variatora skivoki un utt,ir paarsteidzoshi labaa staavoklii.

Daudziem lielajiem rolleriem siksnu rekomendē mainīt pēc katriem 10000 lai arī grāmatās min 15k. Bet tavai siksnai vajadzētu būt vēl labai. Man siksna trūka pie 120km/h, rezultātā siksna sadalījās mazos fragmentiņos, kas atgādināja PAROX vates un gumijas maisījumu. Sākumā likās, ka iepriekš minētā vate iekļuvusi pie variatora, bet tas pat teorētiski nav iespējams. Variatoram ieteicamais ir tie paši 10k, bet manuprāt variatora mūža ilgums ir ļoti atkarīgs no braukšanas stila. Pieļaujamais izdilums ir ļoti mazs. Varētu būt līdz 1mm uz katra šķivoka Neesmu baigais rollera tuninga atbalstītājs, bet kā jauno vario iesaku likt tuninga, jo atšķirība ir liela. Tuninga vario viss ir kā orģinālam, bet ruļu ligzdas ir ar straujāku kāpumu, rezultātā rolleris straujāk uzņems ātrumu, protams uz siksnu ir nedaudz lielāka slodze, bet tas ir tā vērts. Netā komplekts maksā apēram 130 eiro, tas ir visi ruļļi + lielā atspere. Nezinu kāda sistēma ir suzuki motoram, bet QASAR motoram ir tāda viltība ka NEKĀDĀ gadījumā nedrīkst darbināt rolleri ja nav virsū variators, ja nezini sistēmu, tad labāk tā nedari jo sistēma var būt līdzīga.

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

oki,THX par infu. stils jau man laikam"opis pie stuures"

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

atbilde ko biju paraadaa... beizot nomeriiju pateerinju...

10/300km dati nu ljoti preciizi.

Suzim baakaa sarkanaa zona esot 3 litri.

man baakaa SEN nebija benziina(peec deveeja),bet ieleeju preciizi 10 litrus. baakaa oficiaali 13 litri.

P.S. pilseetaa eed mazaak ! nekaa V-graavis-Priekulji.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

TREKNAJOS gados, kad dzīve visiem bija gaišāka, atļāvos izklaidei nopirkt jaunu ķiniešu rolleri. Ar suzuki motoru 50 kub. Kādus 300km esmu nobraucis, problemu nav bijis. Pa vasarām šad tad prieka pēc nedaudz ar to pavizinos. BET, jūtams, ka tam rollerim pietrūkst jaudas. No zinātājiem esmu dzirdējis, ka rolleru dzinējiem esot kaut kādi jaudas ierobežotāji, kas ar laiku jānoņem. Kad par šo probzu interesējos "skuteru centrā", mani pasūtīja , un teica - ka tas esot maksas pakalpojums : 17 ls - lai vedot rolleri pie šiem... Kaut kā neredzu jēgu braukt ar to rolleri no Jūrmalas u Rīgu, lai uztaisītu to apkopi. Eļļas jau pats samainīju, aķi arī jaunu uzliku, domāju , ka arī to loriņus zinātu pats noņemt. VAI kāds rolleru zinātājs nevar pastāstīt, kas tie par jaudas ierobežotājiem un kur tie rollera dzinējā atrodas?

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

vienīgais, kas nāk prātā ir primitīvs restriktors aiz/pirms karbuļa?

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Tieši tā - paskaties, vai ieplūdē nav kāds noņemams kanāla "sašaurinātājs".

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

nu nezinu ko var gribēt no 50 kubiem...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: TREKNAJOS gados, kad dzīve visiem bija gaišāka, atļāvos izklaidei nopirkt jaunu ķiniešu rolleri. Ar suzuki motoru 50 kub. Kādus 300km esmu nobraucis, problemu nav bijis. Pa vasarām šad tad prieka pēc nedaudz ar to pavizinos. BET, jūtams, ka tam rollerim pietrūkst jaudas. No zinātājiem esmu dzirdējis, ka rolleru dzinējiem esot kaut kādi jaudas ierobežotāji, kas ar laiku jānoņem. Kad par šo probzu interesējos "skuteru centrā", mani pasūtīja , un teica - ka tas esot maksas pakalpojums : 17 ls - lai vedot rolleri pie šiem... Kaut kā neredzu jēgu braukt ar to rolleri no Jūrmalas u Rīgu, lai uztaisītu to apkopi. Eļļas jau pats samainīju, aķi arī jaunu uzliku, domāju , ka arī to loriņus zinātu pats noņemt. VAI kāds rolleru zinātājs nevar pastāstīt, kas tie par jaudas ierobežotājiem un kur tie rollera dzinējā atrodas?

Vai nu pieminētais restriktors uz ieplūdē vai arī izplūdē (bundulī). Dažiem ir viens no minētajiem, dažiem abi. Izrauj glušakam iekšu un paskaties kā ies. Ja labāk, značit glušakā, ja ne, tad ieplūdē.

Bet nu ar ķīniešu/korejiešu rolleriem navajag aizrauties. Pārsvarā viņiem ir ķēdes piedziņas variators. Nav paredzēts lieliem ātrumiem. Ja plīsīs ķēde, varēsi laizīt asfaltu.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Tieši tā - paskaties, vai ieplūdē nav kāds noņemams kanāla "sašaurinātājs".

Tik primitīvi tas notiek mūsdienās? Zinu, ka vecajām labajām Jawiņām vajadzēja pārlikt droseles fiksatoru citā robā pēc cik tur tiem km, kad motors skaitījās iebraukts.

ursis Reģ.: 11.07.2002
1 0 Atbildēt

JAWA nekad nekas tāds nav bijis. Nejauc ar citiem.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

sarashkins rakstīja: Tieši tā - paskaties, vai ieplūdē nav kāds noņemams kanāla "sašaurinātājs".

Tik primitīvi tas notiek mūsdienās? Zinu, ka vecajām labajām Jawiņām vajadzēja pārlikt droseles fiksatoru citā robā pēc cik tur tiem km, kad motors skaitījās iebraukts.

Kā jau te minēja - šauro vietu mēdz izveidot arī izplūdē.

Un ko tur daudz sarežģīt - lētai mantai lēti risinājumi. Būtu tas mocis ar iešprici un vadības bloku ("kompi" ), tad gan vajadzētu "pa smalko" - mainīt parametrus tajā.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

Zinu, ka vecajām labajām Jawiņām vajadzēja pārlikt droseles fiksatoru citā robā pēc cik tur tiem km, kad motors skaitījās iebraukts.

Vajadzēja pacelt par 1 robu droseli, atskrūvēt par 1 apgriezienu tukšgaitas kvalitātes skrūvi karburatorā un pārregulēt tukšgaitas apgriezienus! Bet ne jau piestrādes beigās - gandrīz vidū, kad 1500 km noripots.

Tagadējiem parasti ir kaut kur "celka" vai karbūzī, vai izpūtējā.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

ursis rakstīja: JAWA nekad nekas tāds nav bijis. Nejauc ar citiem.

Tieši tā arī bija Jawā!

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Katram gadījumam paskaties, vai izpūtējā nav iebāzts kartupelis.. nu, vai tavā gadījumā redīss!

rolands1 Reģ.: 16.04.2013
0 0 Atbildēt

izdevīgak jau ir pirkt lietotas

rolands1 Reģ.: 16.04.2013
0 0 Atbildēt

Lasītākie raksti

Jaunie raksti