Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
Einstein 10.01.2008 9:06

ibio rakstīja:

Einstein rakstīja: Mjā, Tiguanam cena, manuprāt, ir neadekvāti augsta- lētākais dīzelis iar automātu tuvu pie 30k. Sviests...

a švīkas šie noteikti atrastu...

pasaki nafig tev vajag auto, pa 30k, ja visu laiku gaudo par remontu dārdzību.

nu pērc tak jaunu auto un būs garantija, mainīsi tik kalotkas, filtrus un eļļas.

jebkurš lietotais auto ir loterija - var paveikties un var nepaveikties.

Iebaksti ar pirkstu, kur es gaudoju par remontu dārdzibu!

Skaidrs, ka jebkuram jaunam/pajaunam auto remonti būs krietni dārgāki, nekā 10-gadīgam; to es saprotu, neesmu tik dumš, kā izskatos..

Man ir svarīgi, lai iespējami maz būtu jāvazājas pa servisiem, bet, ja tomēr tāda vajadzība ir, lai nebūtu lieki jātērē laiks un nervi dēļ servisa neizdarības un/vai kļūdām...

Einstein 10.01.2008 8:47

Un dīzelis ar automātu?.......

Einstein 09.01.2008 16:26

Nu eksjūz mī, 28.5k Eur par knapāko versiju šitam, jejbogu šķiet pa daudz....

Einstein 09.01.2008 15:48

Mjā, Tiguanam cena, manuprāt, ir neadekvāti augsta- lētākais dīzelis iar automātu tuvu pie 30k. Sviests...

a švīkas šie noteikti atrastu...

Einstein 09.01.2008 14:33

Tas ir viņu gala vārds, jebšu tā pa telefonu?... tad priekšā vēl visu iespējamo un neiespējamo vainu meklēšana... Par VW nezinu, bet Adam auto viens gribēja atdot savu bulku vāģi un šie par trim švīkām uz priekšējā spārna, vaģilas un aizmugures durvīm ierubīja 840 naudiņas. Par trim švīkām!!! PSC!

Einstein 09.01.2008 13:39

....ja ir iestājusies auto pilnīga bojāeja....

Einstein 09.01.2008 13:13

Tad vēl lielāki mīnusi

Viens tantuks teica- tikko iegādātais auto izbrauc uz ielas un pa galveno braucošais nošķiļ šamējam purnu....

Einstein 09.01.2008 12:01

arba rakstīja: Man arī liekas dīvaini par 30 000 pirkt lietotu auto, pat vairāk kā dīvaini.

Nu jā, labāk, protams, salonā paņemt jaunu un, izbraucot no tā uz ielas, automātiski pakāst tos 20-30%.

Labi, divgadīgam auto beņķi kāds jau būs piepirdis, bet netiek izmests vējā iepriekšminētais $$$ un nav arī jāiet lielākā daļa ražotāja paredzētās apkopes...

Einstein 09.01.2008 11:27

Tu saki?!

Labi, skaidrs, ka nav vienas ideālas mašīnas, tomēr starp tiem daudzajiem mašiņiem takš ir $ūdīgāki un ne tik $ūdīgi (nu tā vispārinātā ziņā). Tāpat ar servisiem konkrētajam auto, nu sauksim viņus par tiem autorizētajiem servisiem jebšu tiem, kas vairāk specializējušies uz konkrētu auto marku. Viņu starpā takš arī ir plus-mīnus godprātīgi (es ļoti ceru ) un nagu maucēji. Lūk, gribu savilkt visus par un pret un tad finālā izdarīt izvēli. Ja man būtu pilnīgi skaidra situācija par konkrētu auto un servisu, kas ar to strādā, es neceptu šo topiku... nu kautkā tā.....

P.S. Volvo, starp citu, arī simpatizē.

Einstein 09.01.2008 10:11

Es nerunāju par parastajām apkopēm. $ūds par filtriem, eļļām; mani interesē vot kas- ja būs, piemēram, jāpārlasa piekare vai tfu tfu tfu nobruks kārba vai vēl sazin kas, kas prasa lielākus izdevumus, laiku, nervus un bla bla bla, tad, saproties, negribētos remontēties pie tādiem, par kuriem dzirdēts, ka mēdz apsipt dažnedažādos veidos, vilkt laiku, dzirdēt n-tās atrunas, kāpēc nevar izdarīt to un šito. Ja es maksāju naudu, tad gribu kvalitāti un netraumētu nervu sistēmu, saproti?! Abet par tiem BMW autorizētajiem servisiem diemžēl nācies dzirdēt visai nepatīkamas lietas.

Einstein 09.01.2008 9:28

Pričom te kapremonts?

Jauna / pajauna auto iegāde nebūt nav ikdienišķa štelle. Negribas atpogāt 20-30k ērikus un pēcāk vēl sipties ar visādiem urlām, kas visādos veidos meģina notest piecas ādas un jaunas detaļas vietā iepirž lietotu vai restaurētu... Ja es pērku mašīnu, kas svaigāka un dārgaka par otro golfu, kuram detaļas pakaļ met, tad gribu zināt ar ko un cik pēcāk jārēķinās, lai nebūtu lieks pārsteiguma moments.

Einstein 09.01.2008 8:57

Hmm, biju punktierējis par BMW; auto visādā ziņā kvalitatīvs, vizuāli pievilcīgs un tā..., aber atkal jau dzirdēts par Permalat un Latbema neforšām izdarībam, bet remontēties pie onkuļa Serjogas vēl vairāk negribas....

.....sievai ir bzdings uz BMW negatīvo statusu, t.i., ka atsaldeņu mašīna un kas vēl.... Khmm, pēdējo vārdu gan saka kredītportfeļa turētājs...

Einstein 08.01.2008 17:25

Kas bēdīgs iekš kvalitātes? Kāreiz jautājums pa tēmu!....

Einstein 08.01.2008 17:15

Konkrēti šaj gadījumā zīmolam ir nozīme- toč nekad nebraukšu ne ar Kujdaju, ne Kia, ne Deawoo, ne tamlīdzīgiem brīnumiem. Ir jau gan dzirdēts, cit getz ir labs un tā.....

Einstein 08.01.2008 14:00

Touranam lielākais ir 2-litrīgais ar 140 zirgiem; es domāt, ka pamaz. Vajag tādu, kas ir gana jestrs arī ar pilnu grabažnieku un pieciem rumpjiem iekšā...

Einstein 08.01.2008 11:57

Par vizuālo- tas lai paliek manā ziņā.... Kautkā pēdējā laikā patīk tie kantainie, robustie, askētiskie....

....lai gan izskats tomēr nav tas visnoteicošākais...

Einstein 08.01.2008 11:53

Neesot viņam VW motors. Ķipa, MB ar kautkādu itāli uzmaistarojuši. Tā vismaz saka TC motors. Un 300C arī, šķiet, nāk vācieša motors; laikam tas pats mersis...

Einstein 07.12.2007 10:08

Gan jau sab. transportnieki pažēlojās, ka nevar izlīst pa kreisi no Rāmavas uz A7. Mjā, bet lukafors tur toč bij akūti nepieciešams.....

Einstein 30.11.2007 17:22

Hmm, es varbūt tagad smagi kļūdos, t.i. iespējams, ka mainījušies likumi un bla bla, bet kautkad bij' sekojošs gadījums. Viens vīrelis mašīnas bardačokā šnapsta pudelē turēja kautkādu indi, kāreiz ar domu, ka, ja kāds šmurgulis nospers šā mašīnu, tad noteikti palūrēs, kas bardačokā un, izdzerot "vodku", atstieps kājas. Finālā katkad patiešām šim mašīna tikusi nospeta, šnabis izdzerts, bet zaglis laicīgi sapratis, ka tur nav bijis nekas labs un mediķi šamo izglābuši. Tiesā mašīnas īpašnieku atzina par nevainīgu, jo katrs savā īpašumā drīkt glabāt visu, kas ienāk prātā, ja vien nav aizliegts.

Tikpat labi, ja man mājās likumīgi glabājas ierocis, bet kāds kretīns sazāgē seifu un nejauši nošaujas, es būšu vainīgs, vai?

Einstein 27.11.2007 13:29

Sasodīts, kāpēc šis topiks neparādās pirmajā lapā????

Einstein 08.11.2007 11:55

Onkulīts apzinīgs- vajadzētu salāpīties, bet nu nedrīkst taču pie stūres. Tad nu lāpās, kā var; kaut dūmus ostīdams

Einstein 08.11.2007 11:50

Vot par to braukšanu laikā, kad visi no rīta gāž uz darbu un vakarā atpakaļ, Rhino, es pilnīgi piekrītu. Jej bogu, vai tad nevar atrast, kur brauk tajos laikos, lai nebremzētu jau tā lēno satiksmi. Ak, vajag pieredzi par braukšanu korķos? Nu tad lai sēž tajos korķos, kad tas ir 2reiz mazāks, resp., pa dienu. Taisnība tam, kas teica, ka instruktori ir ieinteresēti braukt maksimāli daudz, jo no tā takš atkarīgs viņa maka biezums, bet nu tad, lai brauc pa Bolderāju vai uz laukuma māca parkoties, piebraukt pie automāta un ko tur vēl.

Psec, vajadzētu arī šitiem mācībniekiem aizliegt no rīta līdz vienpadsmitiem vai cikiem tur iebraukt Rīgas centrā, tāpat kā to izdarīja ar smagajiem pirms kāda laika. Uzreiz bija jūtams rezultāts. Manāms rezultāts! Bišķi papīkstēja, ka sačakarē šiem darbu, grafikus un tā, bet pierada, atbilstoši pakārtoja tos savus grafikus un viss ir oki.

Einstein 07.11.2007 15:13

Dorisa rakstīja: Atgādināšu, ka ļoti daudzi latvju bāleliņi braukā ar leišu nummuriem.

Arī fakc...

Einstein 07.11.2007 13:41

Nu nezinu, nezinu...

Ir leiši, kas guļ uz ceļa, ir, kas skrien. Ir tādi, kas izturas uz ceļa, kā cilvēki, ir arī pēdīgie ampļi...

Uz Ventspils šosejas šovasar viens ar 100-to avantu velkās; taisos iet garām, šis sāk dot virsū. Ieminu grīdā, tas arī. Sāku taurēt, jo pretī nāk smagais un beigās sabremzējos, lai tiktu atpakaļ joslā. Pēc tam apdzinu un speciāli sāku mest nost ātrumu (nejaukt ar bremzēšanu!) viņam priekšā. Kad jau bij ap 50 km/h, redzu, ka šim purnā rakstīs, ka sāk mīslis raustīties. Varbūt domāja, ka nometīšu pavisam, lai ierakstītu šim bietē, vai kā... Protams, es tik zemu nonolaistos, plus vēl sieva arī sāka panikot un finālā vienkāršī aizbraucu.

Savukārt, kautkad pagājušoziem braucu vēlu vakarā mājās, pa priekšu divi leišu benzavozi uz kādiem 80 km/h. Piebraucu jau diezgan tuvu, aizmugurējais rāda pagriezienu, ka var iet garām. Koleģiāli peteicu viņam paldies. Domāju, ka tālāk priekšā viņam braucošais arī rīkosies līdzīgi, bet nekā... Tā nu sēžu kādu brītiņu šamējam astē, jo garām tik nevar, jo aiz viņa tādas sniega vērpetes, ka redzamība līdzinās nullei. Un tad man aizmugurē esošais benzīnnieks ar uz jumta esošajiem tālajiem liek saprast, ka tomēr var iet garām. Vēl brīdi itkā minstinos un tai brīdī pamanu, ka priekšejam benzīnniekam visa aizmugure tā noputināta ar sniegu, ka pagriezienrādītājus vispār nemaz nevar redzēt... Droši vien priekšā braucošais pa rāciju prasīja aizmugurējam, ko es neapdzenu, ja šis rāda, ka var, un tā kā pavarotņiki aizmesti ar sniegu, aizmugurējais rāda man, ka var droši apdzīt.

Vot tas bija respect no viņu puses!

Tā, ka leišu vidū ir visādi braucēji. Tāpat, kā šeit Latvijā.

Einstein 01.11.2007 8:23

Atlikt tiršanu!

Pats gan noteikti nekad neko neesi aizmirsis........

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti