ezis71 rakstīja: Vispār laimīgu pūķa gadu!
Banu par spamu! Kāds sakars jauniem auto ar kaut kādiem pūķiem?
😁😁
ezis71 rakstīja: Vispār laimīgu pūķa gadu!
Banu par spamu! Kāds sakars jauniem auto ar kaut kādiem pūķiem?
😁😁
Ja šitam pepelacam ir dpf kas tiek izdedzināts smidzinot papildu degvielu ar papildu sprauslu, tad notikumu gaita paliek skaidra.
Krotow rakstīja: Uz Īriju jā. Taču ar auto braukt gribu tepat.
Esi gatavs maksāt, lai tukšas šosejas padara vēl divreiz platākas, un tu ietaupītu ik dienas pāris minūtes?
Labāk papēti jēdzienu "induced demand". Tad sapratīsi, ka lielo, ātro šoseju Tev nemaz nevajag, un to nemaz nevari atļauties.
PN. Tāpat kā to veco, dārgo, sarežģīto dīzeļa automašīnu, ar ko vidējais pilsonis brauc pa trijstūri māja-darbs-bode...
Bradypus rakstīja: Sameklē pašā sākumā, ko es vispār teicu, pirms tu sāki savu melnbalto sūdu stumt.
Un pārstāj melot par brīvo tirgu Briselē.
"pašā sākumā"...
Bradīpusis smagi jauc debespuses ar citiem izmērāmiem lielumiem...
Nav tīra zociālisma ne kapitālisma. Nekur. Nav.
Priekš Kam Vannas Istabā Paklājs?
Tikai siltā grīda, 100%. Un uz grīdas nomests dvielis, jā nu tiešām gribas mīkstumu zem kājām.
ezis71 rakstīja: Sveiki!Pagāšajā piekdienā aizbraucu uz pāķiem,vajadzēja dzinējam mainīt eļļu,kā nekā radiniekam(sievas brālis)darbā pacēlājs.Pienāca sestdiena,padomāju kad uz Grosu nebraukšu,jo iepriekšējā gadā viņiem nebija 4 litru kanna.Atcerējos kad Cēsīs pie vecās alus darītas ir auto veicis,ieeju googlē,atsauksmes pozitīvas,es uz turieni.Es tur,nosaucu auto,ir tikai viena tāda eļļa kas paradzēta manam auto,nav dārga,5 litru kanna,50 eur,8000 km paradzēta.Es saku kad ņemu,biežāk būs svaiga,atnes kannu,mans uz dirsas,tā pati eļļa ko es pagāšgad pirku GROSā,tur man neviens neteica par 8000 km.
Kad?
Bradypus rakstīja: Slikti, ka nelasi. Jo tieši tas tev dod iespēju iegrimt savās filosofijās. Padomāt vajag tev - jā viss ir tieši tik slikti, kā apraksti, paneļiem jābūt apsegtiem. Tas ir ķēpīgi un to attiecīgi montieri bieži pārkāpj. Parasti vienkārši cenšas izvairīties no montāžas saulainā laikā un degradācija nav momentāna - ja montāžas laikā paspēj izdegt 1%, saimnieks nepamanīs. Nomainit invertoru... Nu cik ilgi to darīsi, ja neesi pavisam tizls. Un jā - tieši tā, kad elektrība pazūd (t.i. tavs saules parks tiek atslēgts no tīkla balansa) tas degradējas, tieši tādēļ šis tīkla balanss tiek nodrošināts un saules parku atslēgšana NAV vieds, kā pa lēto "balansēt" sistēmu, bet gan tiek celti tarifi.
Panelis ir "melnāks" par parastu melnu objektu, jo tas ir speciāli konstruēts cita garuma elektromagnētisko viļņu absorbēšanai, ne tikai redzamās gaismas diapazona, ko tu redzu un sauc par melnu. Enerģijas daudzums, ko panelis māk absorbēt, vienmēr ir lielāks par tā spēju ražot elektrību, jo tā efektivitāte ir patālu no 100%. Enerģijas daudzums, ko tas saņem no saules tiek aizvadīts prom divos veidos - kā siltuma starojums un kā elektrība, "uzkrāt" panelis var tikai tik daudz, kā sasilt - un tieši to tas dara, lai attiecībā pret apkārtējo vidi būtu pietiekami karsts enerģijas atdošanas līdzsvaram. Jo mazāk aizvadi prom elektrību, jo vairāk saņemtā enerģija pārvēršas siltumā.
Saukt par "manu teoriju" elementāru fiziku ir stulbi. Ne akumulatoram, ne ģeneratoram ārēja enerģija netiek pievadīta no paša akumulatora vai ģeneratora neatkarīgā veidā. Ar akumulatoru, cerams, pats saproti. Ar ģeneratoru - tukšgaitā tas neslogo motoru un neko vairāk, kā savas rites pretestības pārvarēšanai (un tik daudz arī silst) tam nepievada. Neslogojot ģeneratoru gluži vienkārši attiecīgi samazinās degvielas patēriņš - t.i. tā ķīmiskā enerģija, kas ir degvielā, netiek pārvērstā nekādā citā enerģijas veidā. Saules panelis savukārt VIENMĒR saņem tieši tik daudz enerģijas, cik tajā brīdī nodrošina saule.
Atkal muldešana. Paneļi ir melni, jo materiāls ir tāds dabīgi. Ir arī "zilāki" paneļi.
650 rakstīja: Ta kādu tur advokātu, normāls advokāts sākas no 150eur/h un ar savu laiku lieki nebārstās.Taisnība galvenokārt tam, kur ir pieejams šāds speciālists un kuram (vēlams) ir pienācīga tribīne "sava viedokļa" izteikšanai.
Man personīg arī nav dižu iebildumu ne pret kāda individuālo materiālo stāvokli, nedz pret iespējamajām viņa interesēm.Vienīgi ka "es" negribētu piedalīties kādas atsevišķas "interešu grupas" līdzfinansēšanā.Tā dēvētā elektro"tēma" ir acīmredzami iebraukusi globālās auzās.
Globālās auzas ir sākušās ilgi pirms...
WALA rakstīja: Sorry kļūda nevis TW (teravati) bet 2,25 GW (gigavati).
Te konkrētā objekta dati :
Ko tu tur rēķini? Max jaudu? Tam maz sakara ar to, cik reāli patērēšana tur būs, ja būs.
Norm. process. Ukraiņi rok, un gan jau to RU garo roku apcirtïs lielākā mērā kā mums te izdevies, 30 miera gados
Prigozins pakāsa partiju. Ka tik vēl viņam neiekož bite, vai šis netīšām neizkrīt pa balkona logu.
No 2012 gada ražas auto un jaunākiem par motora darbības kļūdu ir divnieks, imho
0pis rakstīja: Procentēs jārēķina, ne jau absolūtos skaitļos. Ja saskaitītu, cik avārijas Latvijā ir dēļ aļņiem un ziloņiem, atklātos pārsteidzoša statistika - Latvijas ziloņi ne reizi nav izskrējuši uz ceļa tieši priekšā auto, atšķirībā no neprognozējamiem aļņiem. Varētu uzbūvēt teoriju, ka vietējie ziloņi ir evolucionējuši un pielāgojušies satiksmes apstākļiem. Nopublicētu Delfos un tak cilvēki ticētu.
Tur ir arī procentos.
Bradypus rakstīja:
topinamburs rakstīja:
Bradypus rakstīja: Un cik cilvēki nez ir lietas kursā, ka tepat pie mums Latvijā kopš 19. aprīļa ir spēkā e-pavēstes ar kriminālatbildību par nepakļaušanos?
Jā? Nav gadu veca ziņa par to, ka rezerves karavīriem obligāta e adrese?
Nē, nav. Tik ļoti esi palaidis garām to, ka mums tagad ir obligātais dienests ar elektroniskām pavēstēm "sročņikiem" - tāpat, kā Krievijā.
"Aizsardzības ministrija nodrošina valsts aizsardzības militārajā dienestā vai alternatīvajā dienestā iesauktā pilsoņa savlaicīgu ierašanos dienesta vietā, pret parakstu izsniedzot viņam lēmumu par iesaukšanu valsts aizsardzības dienestā vai nosūtot to uz oficiālo elektronisko adresi vai deklarēto dzīvesvietas adresi ne vēlāk kā trīs mēnešus pirms datuma, kad viņam jāierodas dienesta vietā."
Neproti lasīt. "Vai" nozīmē vai nu vienu, vai citu paziņošanas veidu. Ja pilsonim ir oficiālā elektroniskā adrese, tad viņš ir apliecinājis, ka tādā veidā ir gatavs saņemt informāciju no valsts pārvaldes. E adrese nav obligāta.
WALA rakstīja: Kad ta bankas ir kaut ko daríjušas iedzīvotāju labā?
Kad lieli proči tad momentā ceļ līdz, eiribors bija mīnusos, tā momentā pārslēdza līgumus uz minimālā procenta likmi, kur mīnuss vai 0 vairs nebija iespējama.
Just business and nothing personal, gan te, gan jebkur citur.
Tāpat kā ar piena, benzīna, un griķu cenām. Kapitālisms. Var pārdot par tik, cik pērk, un cik bezkaunība ļauj.
10 'pakas' mēdz ņemt visādus kaktu kredītus lai nopirktu pacmitgadīgus prēmijuma lūžņus. Tā ja nekas nepaceļams, ja vien nestrādā gaterī par minimālo.
Vai arī vecāki nomaksās, mīļā miera labad.
Tik fofāgens. Laikam jāatsit dīzeļgeitas pasiptie miļardi.
Kā var nepamanīt 2 promiļu stāvokli, un ļaut sākt eksāmenu?
Raun tās naglas ārā, ja es Piebalgā mierīgi ar vissezonenem, tad tev tur pie jūras tās vajadzīgas kā leitim igauņu valoda
Protams pietiks.
Ja nu vienīgi uz Vācijas autostrādes un Nirburgringā būs pamazàk
Ir tādi katli, ka kam neko citu iekšā nedabūt, kā granulas. Ir arī tādi degļi, kam neparregulējot nepatīk pat cita ražotāja granulas.
Ja pērkot par to nav padomāts, tad grūti. Tikpat šaura bezizeja, kā tiem, kas kurina ar gāzi.
"Autohold" ir iespējams bez dārgā, sarežģītà mezgla ar motoru pie aizmugurējām bremzēm
Sono motors, automašīna Sion. Jaunuzņēnums. Teic, ka sagatavo ražošanu Valmet rūpnīcā Somijā, tikai Eiropas tirgum. Viss softs un remonta grāmatas solās būt brīvā pieejā. 54 kWh baterija, 150 zs motors. Alumīnija virsbūve, noklāta ar saules baterijām.
Lūk tas ir kaut kas principiāli jauns
Vai viņi nav saslēgti tīklos ar apkārtējām valstīm? ir taūc, vai ne? Tad nekas liels nemainīsies. Pie tam šīs visas 3 stacijas jau ir vismaz 30 gadus vecas. Visticamāk - tāpat jāklapē ciet, un nolēmuši nevis par visām varītēm turēt vaļā, bet - ieguldīt naudiņu citur.
Kā tad, interneta komentāros taisnību meklēt... Rumāniski alumīniju sauc par... aluminiu, norvēģu variants aluminium.