Divi varianti: pilnīgi kartupeļi, vai apzināta provokācija. Visticamāk abi kopā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Divi varianti: pilnīgi kartupeļi, vai apzināta provokācija. Visticamāk abi kopā.
Padomā tā: tagad izdalam 10 mio. Nākošos x gadus tie auto neiepirks naftas produktus par y mio. Ja x < y, valsts ārējās tirdzniecības bilance pat iegūst.
(Ja ir vēlēšanās, vari parekinaties)
Vislabākais no visiem kariem
Ir karš, kur galva paliek klāt,
Tad, cilvēk, ja tev nav ko darīt,
Ar to var reizēm padomāt.
Apskaties, cik miljonus valsts tērē dažādu sabtrans subsīdiju veidā.
Tie 10 mio elektroauto ir sīka daļa no tā!
Pirms bļauj
citu tēmu - šodien, tb vakar beidzot golfam uzliku ceturto ziemeni - pirmās divas tika uzliktas aizpagājušo otrdien, trešā šo ceturtdien
Parasti visas riepas liek vienā laikā.
? dievs vien zina, kāda tur konstrukcija! Ja caurums suportā izdilis, tad jāmaina suports.
Ļoti daudzi ir cik procentu?
Interesanti, kas ir 'mans režīms'? Man nebūt netīk viss, ko valdība dabū gatavu - bet tāda nu ir tā koalīcijas nelaime.
Cirks. Pilnīgs cirks.
Paskaties, cik daudz ikdienā vadā velo.
Pie kam, ja būtu pieprasījums, būs arī piedāvājums.
Še tev mīļais Gobzems
Auto=šķūnītis, kas stāv uz publiskas ielas?
Tā ir eseja. pa partijām lekajusas damseles eseja . Gluži kā populisms. Ne jau 'programma' ko tas sagrozītas bb.lv troļļu lapā var lasīt.
nu, max uz darbu kāds brauc 100 km vienā virzienā. Tālāk jau ir ekstrēms gadījums. Pārsvarā ir līdz 50 km vienā virzienā.
Tas ir 100-200 km dienā. Pilnīgi iespējams ar mūsdienu EV.
Jā, ja mav privātmājas, tad (pagaidām) pasākums neder.
Mūsu apsēstība ar 'izrakstītām kamanām' ir drusku par traku.
Auto bija, ir, un būs. it īpaši Latvijā, ar tās mazo iedzīvotāju blīvumu. Bet lielajās metropolēs un milzu aglomerācijās visu laiku ir bijuši āluži, kam auto nav - daļai tāpēc, ka nevar atļauties, bet arvien lielai daļai dēļ tā, ka viņiem to nevajag.
Ja tu, teiksim, varētu dzīvot vietā, kur 5 min attālumā ir ērts tramvajs (vilciens, metro, autobuss), kas bērnus nogādā uz skolu, pašu uz darbu utt utt, tad vai nebūtu kārdinoši apzināties, ka nevajag garāžu, nevajag ledus skrāpi, nevajag vietu ziemas riepām, nevajag makā glabāt degvielas karti, nevajag sēdēt kaitinošos korķos, nevajag plānot doties uz kautkādām apkpēm, un uztraukties pat garantijas un negarantijas remontu gadījumiem. Galu galā arī finansiāli. Nedēļu nogalēm - īres auto - vienmēr jauns, vienmēr tīrs? Vai varbūt jau silts (auksts, pēc sezonas) taksometrs pie durvīm pēc vajadzības?
Nu, vismaz vienu no diviem vai vairākiem ģimenes auto būtu iespējams nomainīt ar kaut ko citu.
Bet nav mums tādas pilsētas. Jo cilvēki ir ieciklējušies pie savām rakstītām kamanām.
Arī es. ;D
PN - man nezkāpēc izskatījās, ka šito palagu, uz ko es atbildēju ar savu repliku - ir rakstījis 650.
Uz visām valdībām ir milzīgs spiediens atcelt visa veida ierobežojumus. Kā tikko saslimstība mazināsies - tā kritīs tādas valdības, kas mēģinās to, ko tu tur 'apraksti' - paturēt ierobežojumus ilgāk, nekā nepieciešams.
Simples
Izlasi oriģinālu
www.weforum.org/agenda/2019/10/what-happens-if-we-beat-climate-change/
un salīdzini ar to tulkoto mēslu, ko pats piedāvā
un izdari secinājumus
ja spēj
izskatās, ka jau pasen
Cik var par vienu un to pašu. Skaidrs, ka tiem, kam ikdienā jābrauc 500 km, EV pagaidām ir nepiemērots.
Cik tādu ir!
Nu ja, tu jau mums esi vis vis vis labākais specs politoloģijā, epidemoloģijā, ekonomikā, nu jau arī ģeogrāfijā. Piesakies viens pats aizvietot pusi valdības - ideālais supermens!
Laikam esi skolojies Prager University - labākajā jūķūba idiotu pārmācītuvē. Visus jau tur neuzņem, jābūt īpaši lielam dundukam.
Simples - izplatība atšķirīga. Eiropā arī dažādās valstīs atšķiras ierobežojumi - un arī pa reģioniem. Tāpat Ķīnā.
Mani, uzņēmuma, un vecāku, kas man ir bijuši jāpērk.
Garantija? Ļooooti reti tādu ir vajadzējis.
1994 Skoda Felicia - 0 gadījumu
1998 Ford Fiesta - gultnis (bet varbūt bedre bija vainīga, katrā ziņā gultni nomainīja bez aizķeršanās)
1999 Sprinter - 0 gadījumu
2001 Citroen Xsara - vairākas vizītes, bet vaina bija sliktā degvielas sūkņa štekerī, ko nevarēja uzreiz atrast
2002 Sprinter - 0 gadījumu
2003 (vai 4) Berlingo - 0 gadījumu
2004 Mazda Premacy - 0 gadījumu
2006 Golf - gļukoja multimēdītājs un logu slēdži, softu atjaunoja 2 reizes.
2007 Logan - 0 gadījumu
2007 Suzuki Swift - 0 gadījumu
2008 Suzuki SX 4 - 0 gadījumu
2010 Skoda Yeti. Pārkrāsots pa garantiju durvis un pakaļas vāks. Pēc tam vienalga rūsēja. Logu slēdži gļukoja. Pagrieziena slēdzis pa garantiju. Priekšas durvju vadu žūksni nomainīja. Pēc 2 gadi vienalga salūza vadi. Lodēju iekšā gabalus.
2017 Lodgy - softa pārstartēšana 2 reizes dēļ nepilnīgi izdeguša DPF
Klau tovarišķ Volk, jums partija katram ciknecik kaktu forumiņam ir norīkojusi politinformatoru, vai tev jāraujas pa vairākiem!
Tikai idiots var piesieties drukas kļūdām.