Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
opelis 17.05.2017 20:08

viencexperc rakstīja: Nevajag braukt ar visādiem audī un bmw. Tad nevajadzēs ar tādām stulbībām nodarboties.

Nu jā, amerikāniem viss notiek super ātri - manam dodžam divas dzesēšanas šķidruma blīvītes TCmotors piegādāja nepilnu divu mēnešu laikā. Analogu detaļu vācietim var dabūt uzreiz veikalā (normalā veikalā). Un cena jau arī neatšķiras praktiski - dodžam abas blīves izmaksāja 86 eur, analogas detaļas ceturtajam golfam maksā 16 eur.

opelis 15.05.2017 19:23

Varu paziņot, ka arī LV jaunie sodi ir bargi. Iebraucot Pļaviņās, trāpīju uz ekipāžu krūmos. Ātrums 89km/h apdzīvotā vietā - sods 160 EUR. Gribēju apdzīt priekšā ar piekabi braucošo. Apdzinu. Pats vainīgs.

Nākošajā dienā vēl atnāca no pārvietojamā radara (kaut kur Juglā esmu nozīmējies) 40 EUR. Nedēļas balance - 200eiro. Sāpe.

opelis 11.05.2017 22:02

Pilnīgi noteikti Dodžs ir suds - diemžēl esmu spiests viņu pieciest (darba auto). Tam pat mešalka čakarējas, piekto robu ar cirtienu tikai var ieslēgt. Nedod dievs tādu mēslu ar automātu... Dodžs, starp citu, atkal stāv remontā jau mēnesi - gaida no usas divas blīvītes - solīja pēc 10 dienām, tagad jau 30 dienas pagājušas.

Un atceros, ka tu biji tas, kurš forumā deklarēji, ka ar automātiem braukājot dzīves saimnieki, mešalkas pērkot tikai nabagi.

opelis 21.04.2017 12:09

Cik KONKRĒTI naudas tika iebāzts kabatās, konkrētajā vietā nepietiekoši noblietējot grunti? Vai nevar būt tieši otrādi - ka konkurss vinnēts ar cenu, kas nesedz izdevumus un tāpēc tiek "optimizēts" būvniecības process?

Tīri tehniski ņemot, ir jāzina, kad sākās sēšanās process - ja uzreiz, tad vainīgi būvnieki un būvuzraugs, ja pēc laika - tad var būt projekta kļūda vai arī tādas bijušas pasūtītāja prasības.

opelis 21.04.2017 10:02

Man jau patīk šitie specialist, kas zina visu par ceļu būvi .

Nedaudz paskaidrošu pašu sistēmu kāda darbojas LV. Ir tāda valsts organizācija Latvijas Valsts ceļi (LVC), kas valsts vārdā operē ar naudu, kas no budžeta tiek piešķirta ceļu būvei un uzturēšanai. LVC izvēlas ceļa posmu, ko rekonstruēt, pasūta projektu (projektēšanas uzdevumā norādot prasības, kādām būs jāatbilst realizētajam projektam) un tad izsludina konkursu būvniecībai. Būvnieks tad nu būvē atbilstoši projektam. Vārdu sakot ir tā - kā valsts pasūta, tā arī tiek būvēts.

Tuvākā lielā problēma ir tā, ka Eiropas naudas tūlīt vairs ceļiem nebūs, bet mums pašiem nauda budžetā ir tikai 15% no līdzšinējiem apjomiem (tā, ko tagad izmanto līdzfinansējumam). Tā, ka izskatās, ka pēc 2018.gada ceļus būvēs par 7 reizēm mazāk, nekā to dara patreiz.

Tas tekstiņš par videokonferenci iespārda riktīgi. Tikpat labi tu vari pusdienās iegrauzt sausu maizīti un pa ieekonomēto naudu savā pagalmā aizbērt kādu bedrīti. Jo ceļinieki konferenci taisa pa savu (nopelnīto) naudu.

Par nespēju saplānot gadu piekritīšu, jo ar tādu bardaku, kāds valda iepirkumos, neviens neko nevar plānot. Tas būtu tā, kā , ja tu nezinātu savu algu (ne to. kad tā būs, ne cik liela) - ko tad tu varētu saplānot?

opelis 20.04.2017 11:38

Fakts ir tas, ka LV apļus neprot projektēt. Holandē apļos iebraucot ir divas joslas - pa labi aiziet uz pirmo nobrauktuvi, otrā - tiek kustība virzīta uz tālākām nobrauktuvēm. Joslas ir nodalītas ar betona elementiem, līdz ar to nepareizi izbraukt apli fiziski nav iespējams. Bieži ir tā, ka uz pirmo nobrauktuvi vispār aplī nav jāiebrauc. Latvijā kaut ko līdzīgu mēģināts uztaisīt pirms Ulbrokas.

opelis 20.04.2017 10:24

Speciāli Tev - esmu šādas problēmas baudījis un, starp citu, arī patreiz baudu. VW Jetta pirkta jauna 2006.gadā pa 18500 eur pēc sešiem gadiem pārdevu pa nepilniem 5000 eur. Kritums tātad nepilni 200eur/mēnesī.

opelis 20.04.2017 10:11

Pa trim gadiem kaut kādi 60tkm ar kapeikām bija laikam, jo darbā braucu ar darba auto. Praktiski viens lielāks remonts arī tikai bija - sajūgu nomainīju.

opelis 19.04.2017 14:58

nomiks rakstīja: Manam iepriekšējam CR-V vērtības kritums 7 gados bija vidēji 205 eur/mēnesī

2013.gadā nopirku 2002.gada V70 par 2950eur, 2016.gadā pārdevu par 2500 eur. Vērtības kritums 12 euro un 50 centi mēnesī. Pat pieskaitot remonta izmaksas, kritums nepārsniedz 25 eur mēnesī.

opelis 19.04.2017 14:39

Redz, kur arī atbilde, kāpēc pie mums nejēdz izbraukt apļus. Tāpēc, ka kāds kaut ko tupa sadomājies un ne pa kam nebrauks tā, lai visiem būtu ērti. Un atkal valdība vainīga, jo redz, nav likums...

opelis 19.04.2017 12:10

jaaanis rakstīja: Diemžēl uz ceļa vēl ir pietiekoši daudz autovadītāju, kuri tiesības ieguvuši laikā kad noteikumos vēl nebija "Dzīvojamā zona", kā arī '90-jos bez problēmām varēja arī "nopirkt" tiesības, bet tagad neviens neliek mācīties, lai pagarinātu tiesību termiņu. Tas arī ir galvenais iemesls kāpēc tik daudz autovadītāju nepietiekoši zina noteikumus. Protams jāņem vērā arī nemitīgās izmaiņas CSN, kopš es noliku tiesības ir bijušas 22 izmaiņas CSN !!!

Es regulāri aizstāvu nepopulāru viedokli, ka CSDD nedrīkstētu ik pēc 10 gadiem pagarināt tiesības nepārbaudot vadītāj spēju nokārtot eksāmenu.

Es pats B kategorijas tiesības kārtoju 90-to sākumā vēl pēc CCCP CSN un tad mācīja, ka pie STOP zīmes ir obligāti TIKAI jāapstājas. Ja bija jādod ceļš pa šķērsojamo brauktuvi braucošajam, tad bija papildus uzstādīta zīme Dodit ceļu. Pirmajos Latvijas CSN jau bija tā, kā ir tagad.

opelis 19.04.2017 11:59

Tikko atgriezos no Francijas ziemeļdaļas - Normandijas. Tajā reģionā 90% no krustojumiem ir apļveida. Ļoti eleganta braukšana, nekur nebija sastrēgumu. Pat mazpilsētās krustojumos, kas pēc izmēriem ir kā parasts krustojums, ir zīme par apļveida kustību un krustojuma centrā iezīmēts spaiņa diametra aplis.

Braukšanas kultūra apļos tur ir tāda, līdz kurai mums vēl tālu. Regulāri kāds nogriežas no otrās joslas un nevienu tas neuztrauc - pirmās joslas braucējs vienkārši piebremzē un viss notiek bez aizķeršanās. Nedaudz ekstrēmi, protams, ir lielie apļi - ap Triumfa arku Parīzē, piemēram.. Tur gan ir jāuzmanās, jo kustība notiek 5-6 joslās un nogriežas arī no 6 joslas... Latvijā pie tādas intensitātes būtu šaušalīgais korķis, bet tur aplī iebrauc prakstiski bez apstāšanās.

Pēc Francijas Beļģijas un Holandes krustojumi ar luksoforiem likās tik lēni...

opelis 06.04.2017 20:17

Pirms kāda laika biju iebraucis Jēkabpilī "jaunajā" Lukoilā, kad tas vēl bija Lukoils. Ar lētāko programmu (Ar Maximas karti atlaide) laikam bija 2,90 EUR. Nomazgāja ļoti labi. Pagājušonedēļ sanāca patusēt tajā rajončikā - domāju , nomazgāšu auto, iebraucu, nošikoju - nomazgāju pa 8,50 EUR. Rezultāts - diski netīri, aizmugure netīra, putna kakaškas uz jumta balsta (kas arī bija iemesls mazgāšanai) atrodas turpat, kur pirms manipulācijas. Vai nu dārgākā programma ir sūdīgāka, vai (ticamāk) jaunais Lukoila zīmola īpašnieks ir pārskatījis un optimizējis mazgāšanas līdzekļu daudzumu un kvalitāti DUSa moikā. CarWashā (kas arī Jpilī pie DINAZa) pa 2 EUR daudz labāku rezultātu dabū.

opelis 04.04.2017 10:39

Acīmredzot, tad šie iepūš... Jo paši poļi ņirgājas par to savu sistēmu - ja polis brauc ar svešu auto, tad FR viņš pievērš uzmanību tikai savas (ne)apzinības robežās.

Pats esmu Polijā dzīvojis divus gadus un ikdienas maršutā bija vairāki FR, attiecīgi fotosesijas bija vairākas reizes dienā, bet ne reizi nekas netika atsūtīts. Auto gan bija darba mašīnas uz firmu reģistrētas. Bet tas bija vairākus gadus atpakaļ, jau tad pani cepās, ka jāmaina likumdošana, iespējams, jau ir pamainīta.

Vēl viena PL īpatnība ir tā, ka divas trešdaļas no FR kastēm ir tukšas. Bet pati aparatūra ir pārliekama un to pani arī dara. Tāpēc var būt tā, ka FR, kurš nefočē ne pa kam, pēkšņi sāk fotografēt. Vislabāk to zina fūru šoferi un paši poļi ar vieglajiem auto ar rāciju antenām uz jumta. Arī radardetektors palīdz noteikt, vai FR ir aktīvs. Bet, ja poļi plasma droši laiž garām FR, tad gandrīz ar garantiju, ka tas nav aktīvs.

opelis 03.04.2017 15:27

Opel vektra b 1997 gads principiāli nav vajadzīgs...

opelis 03.04.2017 15:23

viencexperc rakstīja: Te kaut kas rakstīja, ka ladas neattīstās, bet ķīnieši progresē.

Manuprāt, tas ir tāpēc, ka valstīs ir atšķirīgas prioritātes. Krievi ir "žoparuki", kuri māk tikai pārdot. Pārdot savus resursus, pārdot savas zināšanas. Piemēram, ladu krievi pārdeva renaultam. Bet ķīnieši savas kompānijas nevis pārdot kaut kam, bet gan paši nopērk. Volvo tas nav vienīgais ķīniešu pirkums. Nopirka eiropas kompāniju, un tādā veidā iegūst informāciju par visu - sākot no rasēšanas "dēļa", beidzot ar mārketingu. Tādā veidā paši savus auto arī var ražot labākus.

Ja mēs skatamies, tad kas krieviem nedeva nopirkt kādu pusbankrotējošu kompāniju. Tas pats opelis bija izlikts pārdošanā. Vai tad krievam naudas nav? Vienas krimas kampaņas vietā varēja kaut ko nopirkt. Bet krieviem ir galvenais russkij mir, un bardaki citās valstīs.

Nezinu, vai tam ir saistība ar krievu ladu noieta palielināšanos, bet pēdējos mēnešos kaut kā izteikti daudz redzu autovedējus no rašas uzkrautus ar jaunā modeļa (neatceros nosaukumu) ladām. Ja agrāk pa kādam aizgāja (ar Ņivām piekrauti), tad tagad praktiski katru reizi, braucot pa Maskavas šoseju (un braukt man sanāk nedēļā vismaz trīs reizes), pretīm nāk šie autovedēji.

opelis 03.04.2017 15:02

Kanibaals rakstīja: Lietuvā sodu var uzlikt tikai vadītājam, tā kā nav brīnums, ka ārzemju auto vadītāju nevar noskaidrot. Arī numurzīmes piederība ir jānoskaidro.

Polijā arī līdzīgi. Sodīt var tikai vadītāju, ja foto esi redzams zaķa maskā - sodu sūta zaķim.

opelis 30.03.2017 15:02

Mana pieredze - ārzemēs sodi ir bijuši par ātrumu un abi -Vācijā uz bāņa. Pirmā reize pirms gadiem septiņiem par 116km/h atļauto 60 vietā uz vietas samaksāju 100eur. Otrā reize - pagājušā gada novembrī fotoradars nofotografēja vietā, kur atļautais 100km/h - bija 120km/h. Soda nauda 30eur + datu apstrādes izdevumi 25eur + 2,50eur pasta izdevumi.

Mans paziņa (dzīvo DE) savā FB kontā bija ielicis bildi no fotoradara, kur atļauto 100km/h vietā braucis bija uz 258 km/h. Cik sods liels bija - nezinu, bet varētu būt iespaidīgs.

opelis 24.03.2017 14:20

Ne īsti par tēmu, bet par CP... Pirms mēneša apmēram braucu pa Kokneses ceļu, stāv subārs. Nostājies uz nepārtrauktas līnijas, tā,ka nevar normāli tikt garām, ja kāds brauc pretīm. Braucot garām, redzu sēž zaļās vestes iekšā. Ieliku wazē , pēc pāris minūtēm saņēmu wazē komentāru - āzis ....

opelis 24.03.2017 10:42

Man savā laikā gadījās Maskavas ielas placī nopirkt labu T4. Braucu vienkārši garām, skatos - no treilera krauj nost tādu VW T4, kādu man gribētos. Apstājos, skatos - auto apskrāpēts no abām pusēm, salons piecūkots, sēdekļiem originalo krāsu nevar redzēt. Bet auto trīs gadi un nobraukums 60 t.km. Uzzīmējās plača saimnieks, saka ja gribi - ņem tādu kā stāv, cena bija nedaudz lētāka, kā placī jau stāvošam izlaizītam analogam. Paņēmu un nenožēloju - pats nobraucu sešus gadus, tagad auto jau vairākus gadus ripo pie cita braucēja, bez lielām problēmām.

opelis 24.03.2017 10:22

Tev ar viņiem ir bijis kāds izmaksu gadījums?

opelis 23.03.2017 11:19

He,he... Zvanīja no BTA, pat divas reizes - no centralā kantora un pati aģente. Ar aizvainojumu balsī jautāja, kāpēc es paņēmu citas kompānijas apdrošināšanu , tipa - es viņus uzmetis esot... Jo pagājušogad bija priekšējā stikla maiņa, ko sedza BTA. Vai tik tiešām apdrošinātāji ir tik naivi, ka domā - klients ir pielaulāts, uz citu piedāvājumiem pat nepaskatīsies?

opelis 20.03.2017 11:50

msh rakstīja: Tu jauc - autoražotājs atļauj tos pārdesmit tūkstošus. Es nezinu kā tas ir citiem ražotājiem, es zinu kā to dara fofāgena grupa, jau kādus 17 gadus - visiem motoriem ir eļļas temp devējs, pēc kura, ja motorā ir ielieta longlife eļļa, un panelim ir piekodēts eļļas maiņas intervāla vietā izveikt longlife aprēķinu, panelis rēķina pēc "kaut kādas" formulas teorētisko eļļas izstrādāšanos, respektīvi, motora slodze un eļļas temperatūra - un kad pēc aprēķina sanāk ka jāmaina, tad izmet paziņojumu.

Volvo D3/D4 2013. gadam arī kaut kas līdzīgs. Sestdien sāka mest paziņojumu, ka jāveic servisa apkope.Reāli gan ir tā, ka es no iepriekšējā paziņojuma noņemšanas esmu nobraucis kaut kādus 45 t.km un trīs reizes eļļu jau nomainījis.

opelis 20.03.2017 10:36

ezis71 rakstīja: Apdrošināšanas objekta summa 7000 eur

Brauciena pārtraukšana līdz 300 eur(viesnīca,taksometrs utt)

Atslēgu nozaudēšana,pašrisks 70 eur

Personīgo mantu bojājums līdz 1000 eur,pašrisks 70 eur

Diennakts tehniskā palīdzība

Transportlīdzekļa nogādāšana remontiestādē

Apdrošināšanas teritorija:Latvija,Lietuva,Igaunija

Apdrošināšanas prēmija:380 eur

IFam polisē ir tā:

Apdrošināšanas objekta summa: A/m tirgus vērtība (manā gadījumā tas ir 13200 eur)

Atslēgu nozaudēšana,pašrisks 0,00 eur

Personīgo mantu un papildaprīkojuma bojājums līdz ,pašrisks 0.00 eur

Diennakts tehniskā palīdzība

Taksometra pakalpojumi

Stiklojums (viss) pašrisks 0,00 eur

Auto uz visu remonta laiku

Bojājumi ārpus satiksmes

Transportlīdzekļa nogādāšana remontiestādē

Apdrošināšanas teritorija:Eiropa

Apdrošināšanas prēmija:354 eur

Vēl, kas labi - var sadalīt līdz trīs maksājumos, bez papildus piemaksas un nav vadītāja vecuma ierobežojumi, tikai - ja stāžs zem diviem gadiem, tad pašrisks +140eur.

opelis 17.03.2017 14:01

Pēc 100 000 km?

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti