Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
zhuks 05.04.2016 8:09

Jēkabpilī pie tatāra 36centi, bet Viadā bez atlaižu kartes 39.9centi

zhuks 04.03.2016 7:02

kasinsh79 rakstīja: Vispār jau ideāli būtu pirms iegādes ar potenciālo pirkumu nobraukt garāku attālumu, dažādos režīmos. Protams, ja vien tas iespējams (vienoties ar dīleri vai izīrēt u.tml.)

Vienmēr esmu uzskatījis, ka nevari adekvāti spriest tikai pēc 5km testa brauciena pa Krasta ielu vai Lielirbes ielu Attiecīgi saproti, ka auto uzvedas lielākos ātrumos, kāda salona skaņas izolācija ārpus pilsētas utt.

Pilsētas satiksmē visi auto liekas klusi un dinamiski

Ir ir tāda opcija iegūt auto uz weekendu no dīlera pamatīgākai auto izzināšanai.

zhuks 20.02.2016 10:43

Pēc 4000km nobraukuma ar gāzi aprīkots 2.0 l benzīnieks ir apēdis arī 0.7 litri 95tā uz katriem 100km (gāze 10l).

zhuks 18.02.2016 14:37

Likt var, bet ekonomiskais labums ir ļooooti niecīgs, kā jau te minēja. Pats kādu laiku atpakaļ biju dikti iekarsis uz šito, jo te ir vairāki bonusi šajā aspektā:

1. uz gāzes regulēšanas rēķina var dabūt krietni jaudu klāt;

2. nobrauktā distance palielinās;

3. samazinās dūmainība;

4. uz visa tā rēķina jauda/patēriņš finansiāli salīdzinoši izdevīgā veidā;

5. finansiālā ekonomija arī mierīgi braucot, lai gan niecīga, bet tomēr kādu centu par iesist kabatā.

zhuks 16.02.2016 15:16

Nu tā viņš ir - 8tk km ietaupīts uz degvielas starpību bik virs 160,- 3mēnešu laikā.

zhuks 11.02.2016 18:46
zhuks 30.01.2016 9:45

Sākumā, parocīguma dēļ, uzpilde tika veikta izbraucot no Rīgas virzienā uz Jelgavu, labajā ceļa pusē gāzes uzpildes stacijā (pie HCT veikala)- tur tāda gāzes kvalitāte, ka filtri ciet pēc 5000km un eļļā peldas. Tagad teju 99% Statjiks- filtru maiņa pie eļļas maiņas- 10-15000km starpā.

Bet pie šī brīža degvielas cenām, ja ņem un salīdzina dīzeli/gāzi, tad ekonomija būs stingri mazāka ja ne pat ļoti līdzīgi izdevumi.

zhuks 30.01.2016 9:33

Maniem vāgeniem garantija 100 000km- ikreizējā filtru maiņa (2 gab) 10,-

Problēmu nav bijis. Gāzes vecis zinošs un atsaucīgs.

Katrā ziņā mans braukšanas stils izmanto auto veiktspējas sniegumus, bet sieva dien dienā čunčina uz sotaka

zhuks 30.01.2016 9:25

Vēl apskatījos datu arhīvos un 2013.gada aprīlī auto tika veiktas pirmās uzpildes. Tad gāze maksāja 0.569, bet beņža 1.376 eiro litrā! Līdz šai dienai braucot, ieskaitot arī līdz gazeficēšanai veiktos km tikai ar benzīnu- respektīvi pilnīgi visas uzpildes- gan benzīns, gan gāze, sanāk iztērēti 5.01 eiro uz 100km un ir veikti 70 000km! = 3507,- Tālāk jau var tikai minēt, kā būtu bijis, ja brauktu tikai uz beņžas- pieņemot, ka vidēji tērē 7 litri un vidējā degvielas cena pēdējos 3 gados ir 1.25 eiro, tad kopējie degvielas izdevumi sastādītu =1.25*7*700= 6125,- (pie 1.20 būtu 5880,-)

zhuks 30.01.2016 8:58

OK- noņem tehniskās pases izdevumus 15.92 eiro

zhuks 30.01.2016 8:54

Biju līdzīgās domās, jo saviem aprēķiniem neticēju, kur nu vēl citiem muldoņām. Noriskēju un uzliku nemotoram 1,3 tilpumā gāzi- jā, patēriņš lielāks kā ar benzīnu, jā paātrinājumā ir kāda pussekunde nost līdz simtam (tagad ~10.5s- kas nu nav nemaz tik lēnu), tai pat laikā nedomāju par degvielas taupīšanu- kā grib, tā brauc. Rezultātā uz 68 500km 2,5 gadu laikā noņemot gāzes iekārtas uzstādīšanas izmaksas, kā arī filtru maiņas izdevumus, sanācis ietaupīt 1800,- eiras. Nav maza summa ne? Tagad nogāzēts bik lielāks motors- pēc kāda laika redzēs, kā tur viss notiek ;-)

zhuks 29.01.2016 18:32

Interesanta sagadīšanās- arī tāds pats nobraukums ar gāzi 6800km un viss ir štokos, tik kopējais nobraukums jau tuvojas apaļiem simts tūkstošiem. Vidējais uz gāzi 9.9 litri- benzīns sen nav uzpildīts, bet tas patērējas bik zem litra (maršruta īpatnības, ziema- uzsildīšana).

zhuks 22.01.2016 11:22

Vienas markas auto modelis bāzes komplektācijā pret tādu pašu top komplektācijā ar vēl pievienotām dažām ekstrām ir pilnīgi atšķirīgi auto braukšanas baudījuma ziņā. Vēl jo spilgtāka atšķirība tajos ir mūsdienu jaunajiem auto, kā tas bija pirms gadiem 10-15. Nu ja- cena jau ar ir pilnīgi cita, lai gan vizuāli no ārpuses tādus atšķirt varētu būt pat neiespējami. Kaut kad jau tas tika minēts, ka nevajag pirkt auto ne bāzes komplektācijā- tukša bundža, ne visbagātākajā- pārmaksa ("must have" princips nepieciešams ).

zhuks 19.01.2016 10:48

Izmaksu uzskaite lieti noderēja, kad firma vēlējās izmantot manu privāto auto.

zhuks 13.01.2016 15:01

Tā arī bij- mazs noskrējiens ~45 000km 3 gados. Pie šībrīža nobraukuma būtu ap 30 centi, kas ir teju 2.5x lētāk salīdzinot ar iepriekšminēto ciparu.

Tāpēc arī šobrīd lietošanā esošajiem auto ir zemas izmaksas uz km, jo daudz tiek braukts.

Bet tāpat 30centi vai 10centi uz 1km ir gana iespaidīgi.

zhuks 13.01.2016 14:39

Šie skaitļi ir ar tukšu auto. Ar 1.3 apdzīšana jāplāno, jāplāno laicīgi, jo tas paātrinājums "izbeidzas" pie kādi 80km/h.

zhuks 13.01.2016 11:52

Zin, šobrīd ir auto:

- 1,3 ar gāzi ar 0-100 km/h 9 komā kaut cik sekundes;

- 2.0 ar gāzi 0-100km/h 10 sek;

- 2.5 tdi 0-10 km/h 9sek.

Tā ka motora tilpums mūsdienās neraksturo auto veiktspēju :-)

zhuks 13.01.2016 11:45

Dažiem auto esmu veicis 99% izmaksu uzskaitījumu,un:

- 19 000,- Octavia 0-3 gadi- 70 centi 1km;

- 4 000,- V70 I 12-16 gadi no auto mūža 0.18 Eur/1km;

- 3 3600,- Colts 6-9 gads auto mūžā 0.10 Eur.

Jauns auto tika pirkts ar nolūku, lai nekur nepaliktu uz ceļa un vienmēr nokļūtu laikā. Tā kā visi auto ir uzturēti labā tehniskā stāvoklī, tad ne ar vienu nav bijusi nekāda ārkārtēja ķibele. Kopumā personīgi ir piederējuši 8 auto- jauna auto pirkšana finansiālu ietaupījumu nav veicinājusi- gluži pretēji. Lietotajiem auto tik biežāk uz servisu- kā kaut kas sāk par sevi liecināt, tā uz servi.

Ja tagad pirktu jaunu, tad tā arī ir kā Janozaurs saka- vajag ~40 000,-

Jau pie nieka 19 000,- auto vērtības, lai veiktu ikdienišķu maršrutu Jelgava-Rīga-Jelgava ~100km vajag 70,- eiras! Bet uz laukiem braukt vajag, kad sanāk divās dienās nobraukt 350km, tad šim maršrutam iztērē 245,- eiro, sāc aizdomāties, vai to vajag!

zhuks 13.01.2016 9:38

Janozaurs

1.2 litri un ar gāzi?????

Tu gadījumā tualetes papīra lapiņu uz 4 daļām negriez?

Cik tad sanāk ekonomija ( pieskaitot visas uzstādīšanas u.c izmaksas) 0.10 eiro uz 100 km?

Tā jau tie sīkpirdēji ieekonomē tikai uz pilsētu korķiem. Virs 90 km/h tie notērē visu ko ir ieekonomējuši, braucot ar apgriezieniem virs 3000.

.....

Vai vispār esi braucis ar gazeficētu auto?

Ja auto ir ar nemotoru, tad arī ar gāzi viņš nekur nebrauks. :-D Pat nedaudz uzkruķijot uz gāzes rēķina :-D

Bet, ja nekur nav jāskrien, tad kāpēc gan nemaksāt par pakaļas pārvietošanu vēl par ~30% mazāk?!

Vienīgais mīnuss ar gāzi aprīkotam auto ir biežāka uzpildīšanās ;-)

zhuks 11.01.2016 21:23

Čomam T4, nesen nomainīts motors pēc 600 000km- pie tā paša auto arī paliks, jo patiešām salīdzinoši lēti un pašrocīgi remontējams.

Fāterim T5- 400 000, kas nav daudz, tik maina un maina visādas detaļas tam motoram, ar kondišku regulāras problēmas ar. Pirms tam ar lietoja T4- tehniski vienkāršāks un uzticamāks esot.

Jaunu pirkt, lietot garantijas laikā, pēc garantijas ņemt citu- tā kā REiropā.

Pēdējā laikā par Audi nav labas ziņas.

Kia esot krietni labāks palicis- izslimojis sīkās ķibeles ;-) .

zhuks 05.01.2016 12:08

Diez vai vairs kāds brauks uz benzīna, ja auto ir aprīkots ar gāzes iekārtu ;-)

zhuks 02.01.2016 18:32

Nesen gazeficēts MB B200 jau ir noripinājis 6 000km ar gāzi. Vid. patērē 10l - sanāk, apmēram, pēc 20 000km uzstādīšanas izmaksas būs nosegtas.

zhuks 02.11.2015 14:53

Sākumā pildījos ar tādu gāzi, kura ātri aizklapēja filtrus ciet, kā Shiirs saka- stabili pie 7tk, pat pie 5tk. Tagad tikai Statoil un filtri vēl ir dzīvi pie 11tk(pat sakrita, ka vakar pārbaudīju). Tā ka šobrīd filtrus mainu kopā ar eļļas nomaiņu- pie 10-15tk. Tā arī ar gāzes veci esmu vienojies, jo viss ir čikiniekā. Katrā ziņā pārvietoties ar gāzes iekārtu ir ellīgi laba štelle, protams, ja gāzes iekārtas regulācija ir korekta un auto ir labā stāvoklī. Ja rēķina tikai gāzes patēriņu, tad manējais noēd 4.23 eiras uz 100km

zhuks 02.11.2015 11:14

Ar gāzi aprīkoto auto cenšos braukt tikai uz gāzes- tāpēc jau šamo nogazeficēju, lai kādu centu ietaupītu. Braukt ar benzīnu nav ekonomiska pamata.

VWfans- cik filtri ir uzstādīt gāzes iekārtai un pēc cik km tie jāmaina?

zhuks 01.11.2015 13:09
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti