Kārtot: Augošā secībā
1 2
zhuks 07.09.2019 8:51

...ātri gan tas laiks skrien uz priekšu!

Toreiz tika iepirkts Philips s5420

www.philips.lv/c-p/S5420_06/aquatouch-elektriskais-skuveklis-mitrai-un-sausai-skusanai-ar-aquatec-wet-dry#see-all-benefits

Lietoju vēl jo projām, baterija tur labi, sietiņi nav izdiluši, bet rotējošos asmeņus pāris nedēļas atpakaļ pirmo reizi uzasināju- tagad skuj atkal kā jauns. Rotējošās galviņas ūsām, bet bārdai komplektācijā esošais trimmeris.

zhuks 30.07.2019 0:40

Joks spoks pamatīgs. Līdz ss neatvēru i neticēju.

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/suzuki/swift/hjkne.html

Šādu atradu.

Met te iekšā sava fātera komentus par emocijām un pieredzi- Tavējo jau zinām! ;-)

zhuks 01.05.2019 0:18

Ir tādi, kuri maina auto tad, kad iznāk jaunāks modelis un tiem vienalga par "zaudēto" naudu uzturot auto labā tehniskā kārtībā- tas arī izskaidro mazu nobraukumu.

zhuks 23.04.2019 18:12

Lai tik pat iespaidīgi turpinās testa dienas! ;-)

zhuks 01.04.2019 22:10

...trāpīgi HAKKAPELIITTA R2 m+s 225/40 R19 93R extra load

zhuks 29.03.2019 9:14

Paldies iAuto.lv Māra Ozoliņa personā par iespēju izbraukt ar šo lielisko auto. Lai arī cik būtu atvēlēts laiks ar šo auto braukt, tas tik un tā būs par maz, protams, ja dien dienā nepārvietojaties ar zem 5s līdz simtam auto. Stinger 3.3 benzīns, 370Zs, 4.9s -100kmh.

Kāds bija auto aprīkojuma līmenis? Viss ko vien vajag- klimats bija, kameras bija, aklās zonas un joslu asistents, lūka un melnie griesti (to tik apstājoties testa beigās pamanīju), kā arī elektrobeņķi un apsildāma stūre ar. Amizanti sanāca ar sēdekļu ventilāciju/apsildi- ar pirmo nospiedienu tā iedarbināja maksimālo dzesēšanas režīmu- izbaudot auto veiktspēju, tādas ekstras paliek otrajā plānā, līdz brīdim, kad esi jau nosalis. Par sēdpozīciju un ergonomiku pilnīgi piekrītu kasiņam- iekārtoties bija ļoti viegli un ātri, pateicoties plašajām stūres un sēdekļu regulēšanas iespējām. Bagāžas nodalījums- dziļš, bet sekls.

Ātrumkārba- 100kmh un tikai 1500 apgriezieni- 8 robi palīdz ekonomēt degvielu. Borta datorā uz 3400km vidējo patēriņu rādija 15.6litri, kas pie dinamiskas braukšanas un Rīgas sastrēgumiem ir labs rādītājs. Braukšanas režīmi pieejami dažādi, arī eco, bet atšķirību starp sport un sport+ režīmiem tā arī nemanīju, tik, cik sport+ atslēdz esp. Žiperīgi braucot, izjutu gan pārslēgšanās aizturi, gan arī manāmus sitienus pārslēdzoties.

Paātrinājums tiešām ir iespaidīgs, vēl piedevām ar ziemas riepām. Pilnpiedziņa tiešām tika galā ar jaudu- izspolēšana nenotiek, bet bremzējot riepas ātri sabloķējas- te ir nepieciešamas vasaras riepas, lai izbaudītu lielo bremžu disku spēku.

Cena un braukšanas bauda- te varētu salīdzināt dažādas klases auto, bet ar līdzīgiem parametriem, kuri ir snieguši patīkamas emocijas- Porsche Cayman 300Zs par 80+k un BMW540ixDrive 340Zs 103+k. Cenas amplitūda tiešām ir iespaidīga, bet Stingers sagādāja līdzīgu braukšanas baudu un ar cenu 53k paliek nepārspēts.

Subjektīvais vērtējums:

Mīnusi- Start/stop tā arī neizdevās atslēgt pat sport+ režīmā.

Plusi- komforts, izpūtēja skaņa, satriecoša dinamika un stabilitāte, ērta iekāpšana neskatoties uz zemo sēdpozīciju, cena.

zhuks 25.01.2019 23:11

Šodien kārtējo reizi redzēju tādu indivīdu, kurš atbrauc uz taknkštelli ar pasvaigu Range Roveri, bet degvielu iepilda par 10,- eirām, Valmierā. Nesen zolīdu kungu ap 50 gadi ar Ml pirmās paaudzes mersi manīju Ādažu Nestē, šams vispār par 5,- uzpildījās! Šajā pat tankā reiz čalītis, tīnis par dažiem eirikiem uzpildīja savu bumeri, bet tajā vecumā ir citas prioritātes- tas normāli ;-)

Prieks par to, ka ir arī saprātīgi ļautiņi, kuri spēj loģiski spriest un rīkoties kā paši saka, bet tādi ir mazākumā.

Pēc siroco sacītā, šim 4 gadu laikā jauna auto tieši tāda veida minētās izmaksas veido 253,- mēnesī, tad nu jau teju 20gadīs auto mēnesī "paņem" 162,-, V70I , tiesa gan tas ir lielās klases universālis un tā laika pilnā komplektācija.

Situācijas ir dažādas, bet ja salīdzinātu vienādas klases un tipa auto, iespējams, starpība būtu mazāk par 91,- vai arī tieši pretēji- stingri lielāka, ja Jettas vietā būtu labi nopakots Pasāts.

Ja tie ir tikai 100,- eiro mēnesī un tu jau brauc ar pilnīgi svaigu auto, tad, manuprāt, ir vērts maksāt.

zhuks 21.12.2018 22:48

v70 tika nomainīti smidzinātāji, vēl pie tam uz ražīgākiem un vairāk kā 2 gadus rādījums sakrita ar borta kompja uzrādīto. Pirms tam patēriņš uz compja piekliboja ~0.5l - šobrīd jau sāk mānīties 0.15 līdz 0.2litri robežās. Visa info ir iekš spirtmonitor.de- uzpilde pēc bākas metodes.

zhuks 14.10.2018 21:21

Nevar nepiekrist. ... un novērots, ka Ādažos Nestē, Viadā ir zemākas cenas kā citur.

zhuks 26.08.2018 22:49

Nomaini atsperes, uzliec starplikas un lielāka izmēra riepas- 3-4cm klīrensa klāt.

Ietilpība- patiešām jumta bagāžnieks, tik patēriņš vismaz par vienu litru klāt.

Labākas riepas patiešām uzlabo caurgājamību, bet arī degvielas patēriņu un troksni salonā. Ja pilnpiedziņa opcionāla- tātad ar riepām pietiks.

zhuks 01.07.2018 17:48

Variatoram pie 90 000km tika nomainīta eļļa- ik pa reizei parādījās viegla auto noraustīšanās. Pēc eļļas un filtra maiņas tā kaite pazuda. Maiņa tika veikta Raap, ieteica mainīt ik pēc 60k- šobrīd atkal ieraustās ik pa laikam- 50k pēc maiņas nobraukti, tā ka tuvākajā laikā atkal mainīšu.

Manuālim pie 300k nomainīta eļļa kārbā- neteiktu, ka bija dzidra un medus krāsā- nekādas kaites nebija, pirms un pēc nomaiņas atšķirību nesajutu- tik cik sirdsmieram, tomēr 15gadi šķidrumam.

zhuks 27.04.2018 10:46

SEB līzinga Auto dienas Jelgavā un Jēkabpilī

Aicinām izbraukt ar 75 dažādām automašīnām, piedalīties aizraujošos konkursos un uzzināt savas iespējas saņemt finansējumu vērienīgākajā auto pasākumā – SEB līzinga Auto dienās Jelgavā un Jēkabpilī.

zhuks 06.03.2018 6:38

Pirms mēneša sev nopirku kemperi. Arī gribējās lēti un labi, bet visiem, kuri ir lēti, ir jāpieliek roka- tad jumts caurs (ventilācijas lūku vietās), tad grīda sapuvusi (skaties pa perimetru un slieksni, kur kāpj iekšā), tad pie loga kaut kur tek vai tecējis- pelējums iekšā. Patiešām labā stāvoklī bija tie, kuri maksā sākot ar 2500,-, bet, manuprāt, tas vairs nav lēti.

Skaties tādu, kuram nāk līdzi ārējā telts- tā ir laba lieta- nav uzreiz jāskrien iekšā kemperī, lai paslēptos no lietus, ir kur zābakus nolikt.

Neskaties uz anglijas kemperiem- tie vizuāli ir labāki, bet nav domātu mūsu klimatam. Mums der Vācija, Dānija, Holande- tie ir siltināti, ir dubultie stikli.

Pirmo reizi to vilku puteņa laikā, -10 pēc Celsija, ledus un putra uz ceļa- vienu reizi atļāvos uz 100kmh pabraukt- spēcīgi sānu vēju juta, sāka "peldēt", patēriņš uzkāpa līdz pat 11-13 litri (auto Volvo V70 2.5tdi- ikdienā patēriņš zem seši). Braucot tādā laikapstāklī uz 80km/h patēriņš turējās pie 8-9 litri. Tā ka ceļojot vienmēr auto ir piekrauts ar mantām, arī vismaz viens pasažieris ir, tad viss "vilciens" jau ir smagāks un jārēķinās būs ar vismaz +2 litri patēriņa virs ikdienas auto apetītes.

Tehniskā jāiet reizi gadā, OCTA ar jāpērk- uz 3mēnešiem sanāca 2.40,-

zhuks 07.01.2018 17:23

Nu nez, tie sūdiņi no jumta stikla ir jānotīra tāpat kā no virsbūves- stiklam ir tonējums, kuru tā skābe sabeidz.

Vienam no ģimenes auto ir stikla jumts/milzu lūka- tā tiek notušēta tikai tad, ja sīkajam sāk traucēt saule.

Vairāk kā divi gadi un tieši tik pat ilgu laiku priecē stikla jumts.

zhuks 13.11.2017 19:39

Guzis rakstīja: Vēl šajā kategorijā ietilps A/B klases merši. Vairāk gan A, B klasei 4k ir minimālā robeža, ar saviem gļukiem.

Varētu nedaudz sīkāk par šiem gļukiem?- kam jāgatavojas (izņemot pārdošanu), B klase.

zhuks 02.11.2017 14:01

Varbūt arī kaut kas tāds ir izskatīšanas vērts?

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/glk-220/bxgpnf.html

zhuks 27.10.2017 10:36

Toreiz testā tieši tas xc60 maksāja nedaudz virs 73 000,- bez atlaidēm. Renault Koleos nepilnus 30 000,-

Ja būtu skaidrā 30 vai 73- nepirktu ne vienu, ne otru- abos gadījumos izvēle būtu par labu kādam citam auto.

zhuks 27.10.2017 9:08

Te ir jāskatās nedaudz plašāk, nevis burtiski.

Man gadās izbraukt ārpus LV diezgan bieži, ar vecu xc60, ja pat šis ir labā tehniskā stāvoklī, ir lielāka varbūtība kam salūzt/noklāties, kā jaunam. Ir bijis gadījums pašiem, kad tehniski labs auto vairs nav braucams, atrodoties Vācijā. Tā transportēšana uz Lv, remonts, dzīvošanas izdevumi un negūtā peļņa bij mērojama nepilnos divos tūkstošos, remonts uz vietas vēl dārgāk. Protams, tas bij ekstra gadījums.

Pie vienāda ikmēneša maksājuma oplīze un finanšu= jauns/vecs -te katram pašam jāizlemj.

Un par finansiālo izdevīgumu nebija runas- par drošumu gan- gan finansiālo/gan fizisko. Pats no personīgās pieredzes zinu, ka jauns auto lietošanā vēsā mierā var būt 2x dārgāks par lietotu ar līdzīgu komfortu. Bet ar vecu auto braukt 5000km ceļojumā ir nedrošāk, kā ar jaunu.

zhuks 27.10.2017 8:00

Vienas markas viens un tas pats auto bāzes un praktiski jau top komplektācijā ir ar pilnīgi atšķirīgu braukšanas un lietošanas baudu- tas ir visām auto markām. Ne velti bāze no top versijas var atšķirties 2x un pat vairāk. Neviens nepirks līdzīga izskata auto, bet 2x dārgāku, ja viņš nebūtu labāks par lētuci.

Autorei ieteikums- izbraukt ar kādu pilnīgi jaunu budžeta klases auto- paņemt pie dīlera uz testu kaut uz 15min braucienu un tajā pašā dienā izbraukt ar xc60 no auto plača sev vēlamajā cenu kategorijā. Salīdzināt sajūtas.

Man, personīgi, braucot ar jaunu auto ir ne tikai fiziskās drošības sajūta, bet arī no tehniskās un finansiālās puses drošums. Ar vecu xc60 doma, ka tik nesalūzt un nav extra izdevumi.

Auto pontiem- uz ceļa es atskatos uz pilnīgi jaunu auto, bet ne uz vienu lietotu xc60.

zhuks 27.10.2017 7:44

Varbūt uz šādu Volvo?

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/c70/benhh.html

S70 bagātīgā komplektācijā grūti atrast, bet c70 divatā ar šādu ir patīkami pārvietoties.

Jā, nav 5000,- cena, bet vērtība arī strauji nekritīsies.

Izskats šim auto ar labs, arī 1800,- tātad paliks naudiņš remontam- ieliksi sākumā 1000,- un būs labs un drošs braucamais. Remontēšana ar vienkārša, tātad lētāka, pat Mūsamotors labas cenas- "vecuma" dēļ labas atlaides gan detaļām, gan darbam.

Automāts, duālais klimats, kruīza kontrole, jaudīgs benzīns, primitīva elektronika

zhuks 27.10.2017 7:30

Īpašumā palikušie- 12, 6, 2 gadi.

Pa vidu iepriekšējiem vēl bija- 1, 3, 1, 1, 3 gadi.

zhuks 22.10.2017 21:59

Atliek vien piekrist. Redzēti ir visādi gadījumi, bet arī mēdz būt šādi- cilvēkam naudiņas ir vairāk, kā mums visiem kopā. Porsche Cayenne ir jau 2 gadi, lietots saudzīgi, dīleris, serviss, sieva tikai brauc utt., bet tas skaitās vecs auto- jāmaina pret jaunāku, jaunāku Porsche, lai gan tai pat laikā "vecajam" nav ne vainas. Kāpēc jāmaina- statuss liek! Nu tad arī maina. Ja gādās tieši šādi eksemplaāi ar xc60, tad kāpēc gan ar ne?!- jāņem tik ciet.

zhuks 17.10.2017 7:59
zhuks 17.10.2017 7:49

Pēc auto uzturēšanas izmaksām skatoties, man sanāk, ka jauns, bet lēts auto pats par sevi, ir ar līdzīgiem izdevumiem uz 1km, kā padzīvojis normāls auto ar saviem remontiem. Pie nosacījuma, ka visus remontus veic servisā. Jauna auto fetišisms attiecībā pret komfortablu auto- gaumes lieta.

zhuks 15.10.2017 7:48

Personīga pēdējo gadu pieredze uz viena no auto- bij ķīniešu ziemas riepas- nepatika, dikti slīdēja uz slapja asfalta. Tad paņēmu Hankook iPike- jau labāk, bet ar ne līdz galam- skaļas un cietas, tāpēc tās tika drillētas nost arī pa vasaru. Līdz ar to ziemas beigās paņēmu Bridgestone- tādas tika paņemtas arī mazajam auto.

Ar ziemas riepām braukt vasarā- tas nav pareizi, kur nu vēl ar vasaras pa ziemu.

Labas vissezonas riepas ar nav tā labākā izvēle, bet laikam jau tomēr labāk, kā lētākās ķīniešu ziemas riepas.

Katrā ziņā dziļāks protektors šādiem lietainiem laikiem būs pareizāka izvēle- svaiga vasaras riepa salīdzinājumā ar pēdējo ziemu braucamā ziemenēm.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti