Lielā aizsargpanna ir, bet pirms tās ir kādi 10cm sprauga visā platumā- to būs kaut kā jāaizķīmiķo ciet.
Sāks ar apskati no apakšas un mēģinās arī ar ūdeni pasmidzināt.
Lielā aizsargpanna ir, bet pirms tās ir kādi 10cm sprauga visā platumā- to būs kaut kā jāaizķīmiķo ciet.
Sāks ar apskati no apakšas un mēģinās arī ar ūdeni pasmidzināt.
1x ielāps likts- nekādu pretenziju pret padarīto.
Otro reizi būts- noskatīto riepu vietā pārliecināja par labu citu ziemas riepu iegādi- nedaudz dārgāku, bet noteikti sūdzēties nevar- 100% atbilst manām prasībām, ko viņiem izteicu.
...kantoris pie Plazas
Specenē nav tāds informācijas par ventilatoru skaļumu, bet apakšā ir trauķene- ar saviem 49db rada līdzīgu skaļumu
Pievērs uzmanību ventilatora decibeliem- tie turpina darboties kādu laiku, reizēm kaitina to skaļums. Arī gribēju Flexinduction zonējumu- nožmiedzos un nepaņēmu- tā arī ne reizi nav bijusi vēlme pēc tādas opcijas lietošanā
kasinsh79 rakstīja: Paldies par izklāstu
Balta skaudība man, tiešām arī labprāt ko tādu izbaudītu.
... ļoti labi Tevi saprotu
Tad, kad Tev ir tikai 1,5h pie šāda auto stūres, tad pat melno griestu esamība tiek pamanīta labi ja kāpjot ārā no auto- ar to auto ir jābrauc līdz pēdējai sekundei! :-D
Tiem, kuriem ir tikai elektriskās plītis, vajadzētu kādu gāzes plītiņu, kaut vai tūrisma variantu ar kādu baloniņu rezervē. Varbūt arī kādu sveci un ziepes
...ātri gan tas laiks skrien uz priekšu!
Toreiz tika iepirkts Philips s5420
Lietoju vēl jo projām, baterija tur labi, sietiņi nav izdiluši, bet rotējošos asmeņus pāris nedēļas atpakaļ pirmo reizi uzasināju- tagad skuj atkal kā jauns. Rotējošās galviņas ūsām, bet bārdai komplektācijā esošais trimmeris.
Joks spoks pamatīgs. Līdz ss neatvēru i neticēju.
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/suzuki/swift/hjkne.html
Šādu atradu.
Met te iekšā sava fātera komentus par emocijām un pieredzi- Tavējo jau zinām! ;-)
Ir tādi, kuri maina auto tad, kad iznāk jaunāks modelis un tiem vienalga par "zaudēto" naudu uzturot auto labā tehniskā kārtībā- tas arī izskaidro mazu nobraukumu.
...trāpīgi HAKKAPELIITTA R2 m+s 225/40 R19 93R extra load
Paldies iAuto.lv Māra Ozoliņa personā par iespēju izbraukt ar šo lielisko auto. Lai arī cik būtu atvēlēts laiks ar šo auto braukt, tas tik un tā būs par maz, protams, ja dien dienā nepārvietojaties ar zem 5s līdz simtam auto. Stinger 3.3 benzīns, 370Zs, 4.9s -100kmh.
Kāds bija auto aprīkojuma līmenis? Viss ko vien vajag- klimats bija, kameras bija, aklās zonas un joslu asistents, lūka un melnie griesti (to tik apstājoties testa beigās pamanīju), kā arī elektrobeņķi un apsildāma stūre ar. Amizanti sanāca ar sēdekļu ventilāciju/apsildi- ar pirmo nospiedienu tā iedarbināja maksimālo dzesēšanas režīmu- izbaudot auto veiktspēju, tādas ekstras paliek otrajā plānā, līdz brīdim, kad esi jau nosalis. Par sēdpozīciju un ergonomiku pilnīgi piekrītu kasiņam- iekārtoties bija ļoti viegli un ātri, pateicoties plašajām stūres un sēdekļu regulēšanas iespējām. Bagāžas nodalījums- dziļš, bet sekls.
Ātrumkārba- 100kmh un tikai 1500 apgriezieni- 8 robi palīdz ekonomēt degvielu. Borta datorā uz 3400km vidējo patēriņu rādija 15.6litri, kas pie dinamiskas braukšanas un Rīgas sastrēgumiem ir labs rādītājs. Braukšanas režīmi pieejami dažādi, arī eco, bet atšķirību starp sport un sport+ režīmiem tā arī nemanīju, tik, cik sport+ atslēdz esp. Žiperīgi braucot, izjutu gan pārslēgšanās aizturi, gan arī manāmus sitienus pārslēdzoties.
Paātrinājums tiešām ir iespaidīgs, vēl piedevām ar ziemas riepām. Pilnpiedziņa tiešām tika galā ar jaudu- izspolēšana nenotiek, bet bremzējot riepas ātri sabloķējas- te ir nepieciešamas vasaras riepas, lai izbaudītu lielo bremžu disku spēku.
Cena un braukšanas bauda- te varētu salīdzināt dažādas klases auto, bet ar līdzīgiem parametriem, kuri ir snieguši patīkamas emocijas- Porsche Cayman 300Zs par 80+k un BMW540ixDrive 340Zs 103+k. Cenas amplitūda tiešām ir iespaidīga, bet Stingers sagādāja līdzīgu braukšanas baudu un ar cenu 53k paliek nepārspēts.
Subjektīvais vērtējums:
Mīnusi- Start/stop tā arī neizdevās atslēgt pat sport+ režīmā.
Plusi- komforts, izpūtēja skaņa, satriecoša dinamika un stabilitāte, ērta iekāpšana neskatoties uz zemo sēdpozīciju, cena.
Šodien kārtējo reizi redzēju tādu indivīdu, kurš atbrauc uz taknkštelli ar pasvaigu Range Roveri, bet degvielu iepilda par 10,- eirām, Valmierā. Nesen zolīdu kungu ap 50 gadi ar Ml pirmās paaudzes mersi manīju Ādažu Nestē, šams vispār par 5,- uzpildījās! Šajā pat tankā reiz čalītis, tīnis par dažiem eirikiem uzpildīja savu bumeri, bet tajā vecumā ir citas prioritātes- tas normāli ;-)
Prieks par to, ka ir arī saprātīgi ļautiņi, kuri spēj loģiski spriest un rīkoties kā paši saka, bet tādi ir mazākumā.
Pēc siroco sacītā, šim 4 gadu laikā jauna auto tieši tāda veida minētās izmaksas veido 253,- mēnesī, tad nu jau teju 20gadīs auto mēnesī "paņem" 162,-, V70I , tiesa gan tas ir lielās klases universālis un tā laika pilnā komplektācija.
Situācijas ir dažādas, bet ja salīdzinātu vienādas klases un tipa auto, iespējams, starpība būtu mazāk par 91,- vai arī tieši pretēji- stingri lielāka, ja Jettas vietā būtu labi nopakots Pasāts.
Ja tie ir tikai 100,- eiro mēnesī un tu jau brauc ar pilnīgi svaigu auto, tad, manuprāt, ir vērts maksāt.
v70 tika nomainīti smidzinātāji, vēl pie tam uz ražīgākiem un vairāk kā 2 gadus rādījums sakrita ar borta kompja uzrādīto. Pirms tam patēriņš uz compja piekliboja ~0.5l - šobrīd jau sāk mānīties 0.15 līdz 0.2litri robežās. Visa info ir iekš spirtmonitor.de- uzpilde pēc bākas metodes.
Nevar nepiekrist. ... un novērots, ka Ādažos Nestē, Viadā ir zemākas cenas kā citur.
Nomaini atsperes, uzliec starplikas un lielāka izmēra riepas- 3-4cm klīrensa klāt.
Ietilpība- patiešām jumta bagāžnieks, tik patēriņš vismaz par vienu litru klāt.
Labākas riepas patiešām uzlabo caurgājamību, bet arī degvielas patēriņu un troksni salonā. Ja pilnpiedziņa opcionāla- tātad ar riepām pietiks.
Variatoram pie 90 000km tika nomainīta eļļa- ik pa reizei parādījās viegla auto noraustīšanās. Pēc eļļas un filtra maiņas tā kaite pazuda. Maiņa tika veikta Raap, ieteica mainīt ik pēc 60k- šobrīd atkal ieraustās ik pa laikam- 50k pēc maiņas nobraukti, tā ka tuvākajā laikā atkal mainīšu.
Manuālim pie 300k nomainīta eļļa kārbā- neteiktu, ka bija dzidra un medus krāsā- nekādas kaites nebija, pirms un pēc nomaiņas atšķirību nesajutu- tik cik sirdsmieram, tomēr 15gadi šķidrumam.
SEB līzinga Auto dienas Jelgavā un Jēkabpilī
Aicinām izbraukt ar 75 dažādām automašīnām, piedalīties aizraujošos konkursos un uzzināt savas iespējas saņemt finansējumu vērienīgākajā auto pasākumā – SEB līzinga Auto dienās Jelgavā un Jēkabpilī.
Pirms mēneša sev nopirku kemperi. Arī gribējās lēti un labi, bet visiem, kuri ir lēti, ir jāpieliek roka- tad jumts caurs (ventilācijas lūku vietās), tad grīda sapuvusi (skaties pa perimetru un slieksni, kur kāpj iekšā), tad pie loga kaut kur tek vai tecējis- pelējums iekšā. Patiešām labā stāvoklī bija tie, kuri maksā sākot ar 2500,-, bet, manuprāt, tas vairs nav lēti.
Skaties tādu, kuram nāk līdzi ārējā telts- tā ir laba lieta- nav uzreiz jāskrien iekšā kemperī, lai paslēptos no lietus, ir kur zābakus nolikt.
Neskaties uz anglijas kemperiem- tie vizuāli ir labāki, bet nav domātu mūsu klimatam. Mums der Vācija, Dānija, Holande- tie ir siltināti, ir dubultie stikli.
Pirmo reizi to vilku puteņa laikā, -10 pēc Celsija, ledus un putra uz ceļa- vienu reizi atļāvos uz 100kmh pabraukt- spēcīgi sānu vēju juta, sāka "peldēt", patēriņš uzkāpa līdz pat 11-13 litri (auto Volvo V70 2.5tdi- ikdienā patēriņš zem seši). Braucot tādā laikapstāklī uz 80km/h patēriņš turējās pie 8-9 litri. Tā ka ceļojot vienmēr auto ir piekrauts ar mantām, arī vismaz viens pasažieris ir, tad viss "vilciens" jau ir smagāks un jārēķinās būs ar vismaz +2 litri patēriņa virs ikdienas auto apetītes.
Tehniskā jāiet reizi gadā, OCTA ar jāpērk- uz 3mēnešiem sanāca 2.40,-
Nu nez, tie sūdiņi no jumta stikla ir jānotīra tāpat kā no virsbūves- stiklam ir tonējums, kuru tā skābe sabeidz.
Vienam no ģimenes auto ir stikla jumts/milzu lūka- tā tiek notušēta tikai tad, ja sīkajam sāk traucēt saule.
Vairāk kā divi gadi un tieši tik pat ilgu laiku priecē stikla jumts.
Guzis rakstīja: Vēl šajā kategorijā ietilps A/B klases merši. Vairāk gan A, B klasei 4k ir minimālā robeža, ar saviem gļukiem.
Varētu nedaudz sīkāk par šiem gļukiem?- kam jāgatavojas (izņemot pārdošanu), B klase.
Varbūt arī kaut kas tāds ir izskatīšanas vērts?
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/glk-220/bxgpnf.html
Toreiz testā tieši tas xc60 maksāja nedaudz virs 73 000,- bez atlaidēm. Renault Koleos nepilnus 30 000,-
Ja būtu skaidrā 30 vai 73- nepirktu ne vienu, ne otru- abos gadījumos izvēle būtu par labu kādam citam auto.
Bija dīzelis 2.8
Pēc iegādes atradu papīros zviedru numuru- ievests.
Vēl redzēju, ka 2x griests noskrējiens- ticams arī 500 000km būtu patiesais.
Bija durvju atvēršanas gļuks- spied vienu, atver otras durvis. Vēl iepriekšējais īpašnieks ar automātiskajām gaismām bija ķimerējies- tas arī kopā varētu izraisīt tādu likstu.
Arī pie Jāņa biju ciemos- labi apčubināja auto, noteica, ka nav ko man piesieties- braucams auto labā stāvoklī.
Rūsa jau ar bija, bet ne tuvu tik daudz, kā iepriekš ~10gab izbrauktajiem.
Nodoklis ar šķita ok, tik pie patēriņa bija jāpierod- 9l