Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
zhuks 03.05.2013 10:17

un cik km iznāk noripināt uz gāzi, ja uzpildies par tiem 10LVL?

apmēram 350km

zhuks 02.05.2013 8:31

Colts ir nogāzēts un vizinās ar izmaksām 2,5 - 3,0 Ls 100km. Patēriņš tāds pats, kā ar benzīnu, smakas no gāzes nav nemaz, jaudas zudumus ar nekādus nejūt- uz priekšu iet sprigani. Tik jocīgi- piepildu pilnu bāku un samaksāju 10,-

zhuks 21.04.2013 23:41

zhuks rakstīja: Braucis esmu ar daudziem auto, bet lielāka pieredze un īpašumā ir bijuši šādi auto:

- AstraClassic G 2.0DTi- vid. 5.8l uz ~50 000km

- Astra Classic 1.6 benzīns - vid 7.3l uz ~10 000km

- Octavia II 1.9tdi - vid 4.8l uz~130 000km

- Corsa 1.4 benzīns - vid 6.3l uz 40 000km

No šiem neviens nav sagādājis braukšanas baudu, izņemot Octāviju, arī ekonomiskas bija.

Baudu sagādā braukšanā esošais V70 I 2.5tdi, čipots, 5.6l uz 70 000km. Kā arī kaifs bij braukt ar 728 bumeri- tas vidēji ēda 8.5l, bet varēja arī uz šosejas 5.5l dabūt, kā arī pilsētā 14l- atkarībā no sastrēgumiem.

Vēl Colts cz3 1.3 tiek lietots- baudas nav, gados jauns, tērē 7.5l

zhuks 21.04.2013 23:39

Braucis esmu ar daudziem auto, bet lielāka pieredze un īpašumā ir bijuši šādi auto:

- AstraClassic G 2.0DTi- vid. 5.8l uz ~50 000km

- Astra Classic 1.6 benzīns - vid 7.3l uz ~10 000km

- Octavia II 1.9tdi - vid 4.8l uz~130 000km

- Corsa 1.4 benzīns - vid 6.3l uz 40 000km

No šiem neviens nav sagādājis braukšanas baudu, izņemot Octāviju, arī ekonomiskas bija.

Baudu sagādā braukšanā esošais V70 I 2.5tdi, čipots, 5.6l uz 70 000km. Kā arī kaifs bij braukt ar 728 bumeri- tas vidēji ēda 8.5l, bet varēja arī uz šosejas 5.5l dabūt, kā arī pilsētā 14l- atkarībā no sastrēgumiem.

zhuks 07.04.2013 20:31

Ja gribi tik pēc iespējas ātrāk- maksas bānis Polijā, var ieekonomēt pāris stundas. Ja gribas lētāk, brauc pa bezmaksas Polijas ceļiem, kuri iet paralēli maksas ceļam.

Leišos labāk ātrumu nepārsniegt- piekasīgi viņi tur ir.

Ja gulēsi mašīnā, paņem segu un aliņu(palīdz aizmigt).

Protams, navigācija atvieglos dzīvi.

Ja patīk lieli ātrumi, tad pirms gāzēšans pa Vācijas bāņiem, pārbaudi auto tehnisko stāvokli(arī vai ir gaiss rezerves ratā).

Kā arī nelies sīkums- rezerves tuvo lukturu spuldzīte. Tas palīdzēs kādu latu ietaupīt, jo tur tāda maksās dārgi.

zhuks 03.04.2013 17:06

nomiks rakstīja:

600 lati + 30 lati par to, ka uzpildes vieta paslēpta zem degvielas uzpildes aizsargvāka. Kopā 630 lati.

Kāda starpība starp 4.paaudzi un cik liela starpība ekonomijā?

zhuks 03.04.2013 16:52

Manam cirvim ir, ja nemaldos, 5.paaudzes gāzes iekārta (BRC).

Cik izmaksāja?

zhuks 30.03.2013 21:11

VWfans rakstīja:

www.ss.lv/...

Paldies par piedāvājumu, bet auto jau ir.

Sieva rullē ar Coltu, pats ar čipotu v70- vid. 5.6l dīzeļa, ziemā līdz 6.5l

zhuks 30.03.2013 20:32

VWfans rakstīja:

Gāzes patēriņš tādai būtu 8,5 litri uz 100 km, bet degvielas izmaksas uz 100 km apmēram 3,50 lati.

Vai tad tik maz sanāktu? Ja pieņem, ka uz simta tērē 8.5litri un vienā braucienā nobrauc 100km, ārā ir -5grādi Celsijā. Uz benzīna tak sanāk nobraukt kādus 10km, kamēr pārslēdzas uz gāzi,ne? Pa manam uz kādi 4,- jārēķinās.

zhuks 29.03.2013 15:27

DekstersFF rakstīja:

Un desas arī visas ir vienādas, gan tās pa 1,8 ls, gan tās pa 10 ls.

Par desām protams ka Tev ir taisnība, jo sastāvdaļu kvalitāte pie ražošanas stingri atšķirtas. Tāpat kā Lada un Opels un Bentlijs- spēcīgi atšķirīgas lietas. Bet, lai tos kustinātu, var izmantot gan beņžu, gan gāzi, tikai maksājot attiecīgi mazāk vai vairāk.

Bet to pašu ābolu novāc no viena koka, saliek vienā kastē, bet tālāk pārdodot, tos sadala pa divām kastēm- vienam veikalam, otram veikalam- atšķirība ir cenā, nevis kvalitātē.

zhuks 29.03.2013 14:46

DekstersFF rakstīja:

nomiks rakstīja: Kāpēc pirkt tieši to pašu maizi vai pienu divreiz dārgāk, ja var nopirkt lētāk?

Bet tu jau nepērc to pašu, tu pērc citu, bet stāsti,ka tā ir tāda pati. Benzīna auto ar gāzi nav tas pats kas benzīna auto bez gāzes.

Šeit pats auzās iebrauci- viņš turpina ēst vienu un to pašu maizi, bet pirkta citā veikalā par 2x mazāku cenu, nezaudējot garšas kvalitāti.

Tā kā Rimi un Superneto- bāzēs no vienas paletes krauj preces gan pirmajam, gan otrajam veikalam, tikai tiek tirgota par citu cenu.

zhuks 28.03.2013 10:10

Kāda iekārta? Kādā kantorī likta? Apkopes izmaksas? Eļļas izmaksas?

Kad uzstādīs iekārtu un jau būs pāris bākas izbrauktas, tad ielikšu komentārus

zhuks 28.03.2013 9:50

Nortel rakstīja:

zhuks rakstīja: Patēriņu rēķināju jau ar gāzes iekārtas patērēto...

WTF?

Kā var zināt gāzes iekārtas patērēto, ja iekārta nav vēl uzstādīta?

Cik lasīju netā, tad gāze vairāk tērējas kā benzīns, līdz ar to ņēmu tos pašus 7 litrus sešu litru vietā.

zhuks 28.03.2013 9:13

Patēriņu rēķināju jau ar gāzes iekārtas patērēto- benzīnā var iekļauties sešos litros-zem seši litri ir palīdis tikai dažas reizes.

Rezerves rata šim nav- ir kompresors tajā vietā.

Ar viņu jau braukā sieviete- grib lētāk, bet ar šito pašu auto.

Mēnesī sanāk nobraukt ap 2000km, izskatās, ar šito auto domā vēl braukt gadus 3.

zhuks 17.12.2012 19:21

Shiirs rakstīja: a kadas gonkaas tu domaa braukt?

Šoziem tikai tās, kur pa apļiem var vālēt. Ledus, sniegs. Tās, kur brauc tikai standarta auto- ikdienas auto žēl salauzt. Jāapgūst braukšana. Paslidināties. Par gonkošanu pa vasaru- tas vēl pārāk tālu.

zhuks 18.11.2012 19:29

Chankaishi rakstīja:

Ziemā ar aizmugures piedziņu , pēc manām domām, ir krietni drošāk. Jā, varbūt ātrāk sanes, toties gandrīz bez pūlēm var savaldīt. Ja sanes priekšpiedziņu, tad lai dievs nogrābstās! Un jā, šim modelim ir divas automātiskās sistēmas, reizēm pat traucējošas, bet ļoti vērtīgas braucot taisnvirzienā pa slidenu ceļu.

Tāpēc jau mūsdienās lielākais saražoto auto daudzums ir ar priekšpiedziņu- jo tā ir nedrošāk. Jo nedrošāk, jo vairāk auto tiek sasisti, jo vairāk sasit, jo vairāk pirks jaunus auto vietā!

Vai tas ir loģiski?

Nē, protams, vidusmēra vadītājs nav spējīgs prasmīgi vadīt auto, kur nu vēl saprast, kas ir vadāma sānslīde un ko ar viņu vispār darīt.

zhuks 18.11.2012 12:03

VWfans rakstīja: Ir radusies doma nopirkt otru auto ģimenē - Škoda-Citigo. Šāds auto ar 4 durvīm, kondicionieri, vadītāja sēdekļa regulēšanu augstumā un miglas lukturiem maksā 6623 latus. Ko Jūs domājat par to? Testos cilvēki saka, ka esot baudāms...

Čoms paņēma Up! - ļoti apmierināts ir ar to vāģi, tā ka pamēģini, notestē.

zhuks 07.11.2012 13:11

Ar D5 motoriem varot sasniegt vēl labākus rādītājus. Manējam ir vecais audi 5 cilindru traktors.

Jaunie D3 ar automātu- tā ir štelle.

zhuks 07.11.2012 10:58

kolumbs rakstīja:

Tev V70 benzīns vai dīzelis?

Kāds patēriņš reāli?

Apsveru kā vienu no variantiem, ko varētu nopirkt....

2,5tdi audi motors, čipots

Patēriņi būs Jelgava-Rīga_Jelgava sastrēgumu laikos pāri Daugavai, normālais braukšanas stils- 100

Patēriņš ar 15"riepām braucot normālā režīmā 5.6l, bet spiežot grīdā 6.3l- vairāk nekad nav dabūts

Patēriņš ar 17" normālā režīmā 6,3l, bet žiperīgākā režīmā 7litri

Tai pat laikā ir mēģināta ekonomija un rekords 4.0 , bet bieži ir gadījies 4.5l

Visi patēriņi mērīti pēc bākas principa

zhuks 05.11.2012 15:33

anonimikis rakstīja: lai taupības nolūkos brauktu 3x nedēļā, pirkt otru ne vecāku par 3 gadiem auto? Par tā otra auto tikai uzturēšanas izdevumiem vien iznāk 3x nedēļā taksim.

Visa šī epopeja ir ērtību labad. Un 3x nedēļā veikt distanci 50km ar taksi vienā virzienā(uz vietām, kur sabiedriskais neiet)!

zhuks 05.11.2012 15:26

It kā jau eksistē patiešām arī ekstremālās versijas- Smart, Seat Arosa, VW Lupo, Audi A2. Nekas nebūtu pretī tādu nopirkt un palietot gadu. Ja iepatīkas, pat ilgāk. Bet diezin vai izdosies ko tādu pārdot tālāk- šis fakts mani bieži ir atturējis no dažādu neierastāku vāģu iegādes.

zhuks 05.11.2012 14:51

sarashkins rakstīja: Smarts! www.ss.lv/...

Arī par smārtu iedomājos, bet tur nav vietas, kur iepirkumus un mugursomu ielikt.

zhuks 05.11.2012 14:49

GB12 rakstīja: Tiesa gan, jāpiekrīt smaidīgā viedoklim, cik jānobrauc km, lai pirktu otru auto, ja lielo atstāj kā muzejeksponātu? Varbūt der to lielo nomainīt uz k-ko ekonomiskāku. Te gan ir jautājums - kas ir tas lielais auto?

Tas otrs auto ir domāts nevis tikai aizvietošanai esošā auto, bet arī vienlaicīgai izmantošanai. Respektīvi, nedēļā sanāk vid.3 reizes, kad abiem vajag savu auto, bet brīvdienās uz laukiem u.c. brauc ar vienu vāgenu.

Esošais ir V70, kā otru skatos uz Polo variantu.

Bija man pašam reiz Corsa 2009.gada 1.4benzīns manuālā- pilsētas režīmā 7.3l braucot normāli, ja bieži bij ārpus pilsētas, tad vidējais grozījās ap 5.6l. Vienreiz tik 2gadu laikā izdevās dabūt patēriņu 4.4l (pilnas bākas princips).

Vēl bija doma nolūkot A klases Mersīti ap 2000gada- vairāk uz dīzeļa pusi ar atomātu. Tur ar šo auto gan nav pieredzes(tas pie ātras iegādes- kā redzams nav mazlietots). Arī tāda versija pastāv- iegādāties vecāku, iegrūst remontā un braukt.

zhuks 15.10.2012 13:53

DekstersFF rakstīja: Viss atkarīgs no paša indivīda, kurš dzīvo mājā vai dzīvoklī. Man patīk šķūrēt sniegu,pļaut zāli, šo to pielabot.

Kādu laiku dzīvoju dzīvoklī, vairs negribu. Mājā mašīna tepat aiz sienas garāžā, mocis turpat un velo arī. Plus vēl burkāns un dille mazā dobē.

Kam to visu nevajag, tam ir labs dzīvoklis.

Patlaban gan es eju uz to,ka man būs māja 80 km no Rīgas un dzīvoklis Pierīgā.

Katram savs tāteikt.

Jā, tas ir labs, ja darbs patiešām ir caur netu. Bet ja diendienā jābraukā uz Rīgu, tad ar to laiku sniega tīrīšanai un burkānu audzēšanai ar var būt par maz.

zhuks 15.10.2012 9:17

Šobrīd no dzīvokļa līdz Rīgai man ir 40km. Ja dzīvotu tajā mājā, tad 50km. Un netālu no otrās nozīmes ceļa, kur ir satiksme un to ceļu arī ziemā tīra. Bet pietiekoši tālu tas ceļš, lai nedzirdētu to troksni un zvēriem nebūtu bīstami.

Šobrīd ir darbs Rīgā, tāpēc tā pilsēta tāda svarīgāka.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti