Tas karkass vien jau maksā ap 600, tikai kur viņš ir iebāzts, tas ir cits jautājums...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas karkass vien jau maksā ap 600, tikai kur viņš ir iebāzts, tas ir cits jautājums...
Interesantāk būtu izdomāt, kādus pasākumus jāveic, lai auto divu nedēļu laikā PĀRVĒRSTOS par rūsas kasti. Melnā jūra, protams, ir sāļāka par Baltijas jūru, bet arī gar melnās jūras krastiem vietējie cilvēki brauc ar pilnīgi parastām mašīnām.
Pirmo rezi uzrakstīšu šito - TG/AM
Lai testētu nekāds modēms nevienam nav jāprasa. Pieslēdz kompim caur bluetooth telefonu un paskaties kā ir. Ja negribās čakarēties - ieej netā caur to pašu telefonu, nokia vismaz uzrāda kādā tīklā strādā - ja augšā parādīts kvadrātā ievilkts G burts, tad ir lēnā datu pārraide (GPRS), ja E burts tad ātrāka (EDGE). Šobrīd šito rakstu no dziļiem laukiem pieslēdzies caur EDGE. Modēma iegūšana tikai samazina interneta lietošanas izmaksas, bet ja vajag drusku un šad tad, tad kā modēmu vajag izmantot pašu telefonu. Laukos uz mega ātro HSDPA visticamāk var necerēt.
Yetti rakstīja:
mass rakstīja:
Yetti rakstīja:
RHINO rakstīja: ...
Nepiesauc te CCCP ...
piesauc vai nepiesauc - tās kartes ir pietiekami detalizētas un vēl joprojām izmanto...
Vairs neizmanto...
tev katrs lietotājs atskaites sūta?
Nomierinies. Visu pārāk burtiski uztver. Ja kāds grib lietot 30 gadus vecas topenes ar uzrakstiem krievu valodā, tad viņam ir pilnas tiesības to darīt. Es labāk lietoju 3 gadus vecas, kur viss ir pareizi, latviski un ar labu attēla kvalitāti.
Iepriekšējais teksts bija domāts, kā informācija, tiem, kas nezin par jaunajām topenēm.
Yetti rakstīja:
Magistrs rakstīja: ...
Servitūts var būt kopējs vairākiem zemes īpašniekiem, kuri var tikpat labi neļaut braukt.
kā tad
Magistram taisnība, bet tas arī ir atkarīgs no ceļu konfigurācijas. Man laukos ir ceļš, pa kuru cauri manam īpašumam uz savu īpašumu brauc kaimiņš un viss. Ceļam priekšā šlagbaums un atslēgas ir man un kaimiņam. Servitūts kā tāds nozīmē, ka ceļu var izmantot tie, kas savādāk nevar piekļūt vietai, kurai tie ir tiesīgi piekļūt. Servitūtam ar sastrēguma apbraukšanu nav ne mazākā sakara. Ja kādam nepatīk caurbraucoša maģistrāle, kas attiecīgo ceļu izmanto tikai apbraukšanai/caurbraukšanai, tad viņam ir tiesības stutēt ķieģeli vai šlagbaumu vienojoties ar tiem, uz kuriem attiecas servitūts.
Yetti rakstīja:
RHINO rakstīja: ...
Nepiesauc te CCCP ...
piesauc vai nepiesauc - tās kartes ir pietiekami detalizētas un vēl joprojām izmanto...
Vairs neizmanto, jo kādu brīdi jau ir pieejamas pārstrādātās topenes to vietā. Jāņa sētas veicī diskas maksā 18 Ls ar visu Latviju.
Respektējot zīmi "Privātīpašums" un netaisot rīgas mežos piknikus nekad problēmas nav bijušas. Vadīties pēc tā kas ir vai nav kartē atzīmēts ir pagrūti, jo kura tad ir tā oficiālā karte? Es mēdzu braukt arī pēc aerofotogrāfijas, kur ir katra taciņa redzama Topenēs arī ir katra stiga. Manuprāt te ir kārtējā mentu patvaļa. Zaķusalā jau nu noteikti.
Cik zinu, nedrīkstēja braukt ugunsbīstamības sezonā, bet tas laikam attiecās uz rajonu nevis pilsētu.
seaman rakstīja:
mass rakstīja:
seaman rakstīja: Angliski:
Most people think of Magery¸a as the place of Nordkapp and the midnight sun.
Less people know, that Knivskjelodden lies farther north than Nordkapp.
You now have the possibility of seeing Nordkapp to the south.
Park at N71° 07.317 E025° 42.456
and follow the approx. 8 km long route marked with red T’s to the point of Knivskjelodden.
It’s recommendable to bring spare clothing, since the weather can change very quickly.
Also do remember setting up your GPS to save your Track Log.
Unlike Nordkapp you don’t have to pay entrance fees and the area is free of mass-tourism and souvernirshops.
Mums vispār ir doma braukt uz 71° 7.584'N 27° 39.330'E
Ja uz Nordkapp, tad kā reiz pēc tevis postētā scenārija.
Starp citu - kāds negrib pievienoties ar savu auto?
uz "Nothing but stones"! izskatās super, lai izdodas!
Savējais?
Redaktors rakstīja: Tik tālu [dārgi] braukt un neapskatīt īsto Nordkapp??? Jocīga kapeiku ekonomēšanas metode...
Kam kapeiku ekonomēšana, kam izvairīšanās no tūristu bariem, dodoties 4 dienu pārgajienā pa akmeņu tuksnesi. Nordkapp protams apskatīs, bet tas nav ceļojuma pamatmērķis.
seaman rakstīja: Angliski:
Most people think of Magery¸a as the place of Nordkapp and the midnight sun.
Less people know, that Knivskjelodden lies farther north than Nordkapp.
You now have the possibility of seeing Nordkapp to the south.
Park at N71° 07.317 E025° 42.456
and follow the approx. 8 km long route marked with red T’s to the point of Knivskjelodden.
It’s recommendable to bring spare clothing, since the weather can change very quickly.
Also do remember setting up your GPS to save your Track Log.
Unlike Nordkapp you don’t have to pay entrance fees and the area is free of mass-tourism and souvernirshops.
Mums vispār ir doma braukt uz 71° 7.584'N 27° 39.330'E
Ja uz Nordkapp, tad kā reiz pēc tevis postētā scenārija.
Starp citu - kāds negrib pievienoties ar savu auto?
Piebaldzens rakstīja:
mass rakstīja:
Piebaldzens rakstīja:
lotomoto rakstīja: pēc vairāku stundu stāvēšana ir izsleedzies kompis un uzreiz nevar mashiinu pielaits, tik leekaa visi dachiki un nekas nenotiek. ar kaadu otro treisho reizi izdodas iedarbinaat un tad itkaa viss kaartiiba.
kas tur vareetu buut par probleemu, akumulators vājš?
Parasti tas notiekot ar t.s. sliikoniisjiem. Tipa kautkur kautkaads nekontakts, kautkur kaada mikrene kautko gljuko...
Man viens pazinja ar 94.g. Forestera borta kompi kaadu nedeelju kjeepaajaas. Kameer auksts, tikmeer straadaa, kaa uzsilst, taa trakjis mieraa un CJAU!!! Biegaas izraadijaas, ka kompim uz plates kautkaada pretestiiba nepareius parametrus dod aaraa...
Atkal izcēlies? 94. gada foresters neeksistē
tak iisti nezinu kas taa bija par marku... Karocje kautkaads mezja traktors ar kautkaadu diezgan pirmitiivu kompi, kas visu tur groza...
Kārtējo reizi "piedodiet tiem, kas nav ar subāru braukuši, jo tie nezina ko tie runā"
Piebaldzens rakstīja:
lotomoto rakstīja: pēc vairāku stundu stāvēšana ir izsleedzies kompis un uzreiz nevar mashiinu pielaits, tik leekaa visi dachiki un nekas nenotiek. ar kaadu otro treisho reizi izdodas iedarbinaat un tad itkaa viss kaartiiba.
kas tur vareetu buut par probleemu, akumulators vājš?
Parasti tas notiekot ar t.s. sliikoniisjiem. Tipa kautkur kautkaads nekontakts, kautkur kaada mikrene kautko gljuko...
Man viens pazinja ar 94.g. Forestera borta kompi kaadu nedeelju kjeepaajaas. Kameer auksts, tikmeer straadaa, kaa uzsilst, taa trakjis mieraa un CJAU!!! Biegaas izraadijaas, ka kompim uz plates kautkaada pretestiiba nepareius parametrus dod aaraa...
Atkal izcēlies? 94. gada foresters neeksistē
Nez kopš kura laika huļenes īpašnieku satrauc riepu kvalitāte Vai arī ļoti labas un dārgas riepas ir domātas tādas, kurās vēl gaiss turās, neskatoties uz to, ka drātis vietām lien ārā? Īstam bempistam, kuram vajag lai kļova izskatās taču arī labi zina, kā pazemināt riepas profilu par 1cm 1 minūtes laikā!
Kā Norvēģijā sastāv ar gāzi? Somijā neredzēju nevienu gāzes staciju un Igaunijā zinu divas
krishus rakstīja: mass, tu to pātagu ņemsi? Jau nedēļu vadāju bagažniekā...
check e-mail, tur mans tel.
Ņemšu, es tev uz email atbildēju, sāksies darba dienas, piezvanīšu, tagad neesmu rīgā.
Un kā var tikt vaļā no traucējumiem, kurus rada, piemēram, logu apšļakstīšanas sūknis un logu celšanas/laišanas motoreļi? Turēt tādēļ squelch uzgrieztu līdz pusei diez kas nava, savukārt, ja piemirst par traucējumiem, var normāli pārbīties klusumā mierīgi ruikājot.
Sinn rakstīja:
mass rakstīja:
Katrs motobraucējs zin ko dara un cik var atļauties,
atļaušos apšaubīt It īpaši ņemot vērā viena otra motobraucēja "izcilās" fizikas zināšanas....
Nu dauņi jau ir jebkurā sabiedrības grupā, lai kā tās arī dalītu.
alisters rakstīja:
mass rakstīja: jau drukāju uzlīmi "lasi2x.lv" priekš mašīnas pakaļas
Savādāk moto sabiedrība ir tādā sajūsmā par CSDD akciju, ka sekas novērojamas ik dienas. Pērn šķiet ka tā nebija.
A pats sev uz pakaļas neliksi? ;(
Nomierinies. Es vienkārši uzskatu, ka CSDD akcija nevajadzīgi leģitimizē ārdīšanos ar moci, kā sekas, manuprāt, jau ir novērojamas. Protams, akcija ir koks ar diviem galiem, un ja tā novērsīs kaut vienu nāvi, tad tai jau ir jēga, bet jājautā cik nāves tā izraisīs? Katrs motobraucējs zin ko dara un cik var atļauties, bet šis rada iespaidu, ka var atļauties vairāk, jo tagad visi raustās un skatās 2x, un tas ko var izdarīt ar moci jau, redziet, ir fakts ko sabiedrība ir pieņēmusi. Tā gluži nav, tur arī kļūda šis akcijas pozicionēšanā.
Ai ko jūs, taču WRC divriteņu klase ar reņu čumadāniem vien gāž, ir arī laikam reņu F1 komanda, tā kā ir taču iemesls speciāli pirkt reni, jo patīk
jau drukāju uzlīmi "lasi2x.lv" priekš mašīnas pakaļas
Savādāk moto sabiedrība ir tādā sajūsmā par CSDD akciju, ka sekas novērojamas ik dienas. Pērn šķiet ka tā nebija.
ZZXX rakstīja: Jums kaut kādi mazi attālumi.Man busā stāv President pa 280 un antēna pa 48+14magnēts ,bet esot uz Krustpils ielas mierīgi dzirdu Ogri,Ķekavu.. Rekords bija,kad braucot uz Saulkrastiem,Ādažos izdzirdēju jautājumu par Stahančika apli.. Varbūt ,ka diezgan izmetu piķi,bet toties darbībā tas sevi attaisno. A nu ,ja vēl pie šī,tad cb rācija bez radardetektora arī ir tikai 50% no drošas braukšanas.
Baigi vajag dzirdēt Ādažos Rīgu? Man traucē, ja dzirdu info, kas uz mani neattiecas.
Pirmais rakstīja:
mass rakstīja:
Pirmais rakstīja: tagad tikai atliek veiksmīgi nopirkt sābu
Oftopiks: Pirmais, tu info par 26. datuma pasākumu neesi saņēmis vai vienkārši ignorē? Ja gribi braukt, tad atrod "Tīru skapi" topika beigās manu meilu un raksti.
es dabūju infu, diemžēl nevaru akceptēt braukšanu, jo vēl nezinu kur es tajā 26tajā būšu
Nu ja nu gadījumā pieļauj iespēju, ka brauksi un gribi saņemt updeitus par notiekošo, tad atmet emīlu uz peteris.daknis iekš gmail com. Šobrīd izskatās, ka tie kas pieteikušies ir stabili braucēji, bet vēl nav sasniegts limits, tā kā uz vienas gatera strādnieka rokas pirkstiem skaitāmas vietas ir brīvas.
farruhs rakstīja:
mass rakstīja:
Rolands85 rakstīja: Vot parādiet man normālu b4 zem 3000Eiro. Cik esmu skatījies (universālus), tad tikai virs 3000eiro gandrīz visi. Un vēl saka, ka neviens nepērk!
Savukārt runājot par japāņveidīgajām un arī Rover, tad man piemēram bail pirkt auto, kuram detaļas ar uguni jāmeklē. Tāpēc pagaidām skatos tikai uz vācu auto.
Par Roveriem nezinu, bet ar japāņu daļām sen jau vairs nav nekādu problēmu. Iesaku aizmirst par vācu mašīnām, vismaz tāds ir mans viedoklis pārsēžoties no Opel uz Subaru.
Dunduks...
Vienigā vācu mašina ir Opels...
Subārs taču ir galiga konzervbundža...
Nu tad brauc ar viņu laimīgs. Es BRAUKŠU ar konservundžu
Seene rakstīja: Pajautā www.liepajniekiem.lv. Viņi taču visu laiku pie jūras savus auto tura un lielākajai daļai tīri nesarūsējuši izskatās. Vispār jau izskatās, ka drīzāk pie jūras auto labāka saglabājas. Latgalē vairāk sarūsējuši auto ir manīti.
Itkā Rīgā jūra būtu diži tālāk, kā Liepājā