Paldies, saņēmu!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Paldies, saņēmu!
aktualizēju datus.
Piesakos izlozei.
Ceļu satiksmes likums:
Transportlīdzekļu vadītājam, kuram ir tiesības vadīt trolejbusu un vadītāja apliecībā izdarīta attiecīga atzīme, apdzīvotās vietās atļauts vadīt arī D1 un D kategorijai atbilstošu pasažieru sabiedrisko transportlīdzekli
Tur arī atbilde, kāpēc Rīgas satiksmes autobusus pilotē dāmas..
II golfu varbūr nē, bet par IV jau varētu nopietni padomāt. Vai par Audi A6 C4 ar 2.5 tdi, ar kuru tad varētu 500 000 nobraukt.
Viena diena baterijai skaitās labi?
Tiešām??
Viena vieglā mašīna, tākā milzu apjoma atlaides nedraud
Esat mēģinājuši salīdzināt, vai izdevīgāk ir Neste karte juridiskai personai vai arī CircleK karte juridiskai personai?
Vajadzētu degvielas karti SIA, abi pa ceļam. Nevaru saprast, vai ir kāda būtisk atšķirība...
Man 1.9 tdi PD pie līdzīgiem simptomiem pie vainas bija kloķvārpstas apgiezienu devējs.
Mašīna mēdza noslāp bez jebkāda redzama iemesla un pēc brīža atkal tā bija iedarbināma.
Ar vainas atrašanu gan nebija vienkārši, jo servisā vienmēr darbojās labi, neko nevarēja atrast...Remap atrada vainu.
Speciāla braukšana uz citu vietu, kas nav pa ceļam, neiztērē degvielā vicu potenciālo ietaupījumu?
Cilvēks tēmas sākumā sūdzas par gāzes iekārtu, attiecīgi arī padalos ar pieredzi par servisu...
Kruts vai ne kruts, nezinu....
Toreiz gāzes iekārtu liku un apkopu te:
Gan jau, ka viņiem var arī remontēt citur uzstādītās. Var mēģināt tur risināt problēmas gāzes iekārtu.
Neko slikto par to servisu nevaru pateikt.
Ja gāzes iekārta normāli strādā, nekas nesmird.
Pirms nu jau gadiem 8-10 vienai mašīnai uzliku gāzes iekārtu.
Izbraucu no servisa ar tikko uzlikto iekārtu, pirmais ko darīju - staigāju apkārt un ostīju gaisu - smird vai nē?
Nekas nesmirdēja. Nobraucu apmēram 100 000, tagad maišīna laikam jau naglās pārkausēta varētu būt...Bet attiecībā uz gāzi to 100 000 laikā nekādu problēmu, taisīju apkopes un viss.
remap.lv
Domāju, ka varētu diagnostiku uztaisīt.
Varbūt remap.lv serviss var palīdzēt.
Man vienu klejojošo vainu ar auto slāpšanu bez redzama iemesla atrada veiksmīgi.
Kur tā Alauksta iela ir? Es ar gribu aizbraukt mašīnu noparkot tieši tur!
Nobrauc vismaz 100 000 km vēlams 200 000, tad varēsi sākt spriest plīst, neplīst.
Audi 90.gadu 2.5 tdi (tas kas bija iekš C4). Ir zināms viens, kam uz odometra ir 500 000, vēl iet. Reālais noskrējiens droši vien lielāks, jo reiz tas nācis no Vācijas ar apmēram 200 000 uz odometra...
Ā un otrs ar tādu pašu motoru, arī gāja, gāja, noskrējiens bija ap starp 400 000 un 500 000, bet tad zobsiksna pārplīsa...ar to arī pagaidām ekspluatācija pārtraukta...
GB12 rakstīja: Šodienas pārdomas:
1. Mani joprojām kacina, ka, sākot ar septembri forumā teju visas tēmas sākas ar "auto modelis 2017, tests, atsauksmes, pieredze" Kāda, jopcik, var būt pieredze ar nupat iznākušu auto? vai tiešām ir tik grūti uztaisīt kaut vai atsevišķu topiku, teiksim, gada auto, un tur apakštopikus "Micra", 'Aerton" utt.? Sāku apsvert domu līdz kaut kādam tur novembrim iauto pieteikt boikotu. Zinu, ka tas tāpat neko nemainīs, bet, nu, tomēr...
2. Visas tās Porziņģa kunga beztiesību epopejas sakarā - nu, kam negadās. Jaudīgs auto, ja vēl taisns gabals bez citiem satiksmes dalībniekiem... jā, nav labi, bet atzīšos, pats arī neesmu bez grēka šajā ziņā, tāpēc nemetīšu pirmo akmeni. Tas, kas man īsti nav skaidrs... kā par to varēja uzzināt sabiedrība? Ja viens Kei-Pī pats kaut kam nav izlielījies, sanāk, ka kāds no poličiem. Vai te nebūtu darbs Iekšējās Drošības birojam?
es ar nesaprotu, ko ar to "testēšanu" cilvēki tik cītīgi nodarbojas...
Nezina, cik naudas kabatā un kurā cenu kategorijā taisās pirkt?
Noskatījos video....
ar nav īsti o.k., ka šādas rindas veidojas un ielas...
Bet no otras puses, laikā kad daudz ielidojošo, skaidrs, ka pieprasījums ir lielāks, nekā tikai tie kas stāv jau laukumā...
Līdz šim jau arī ļoti daudz takši stāvēja tur uz Elipses pusi, gaidot savu kārtu uz pasažieri, bet pie termināļa piebrauca pēc vajadzības...
Vispār interesanti. Te rakstā ir arī tiesas lēmums par sprieduma nepildīšanu.
Jāsaka dīvaini, kamēr bija spriedums, lidosta un SM ne čiku, ne grabu....
A kad viņiem atgādina, ka spriedums jāpilda... tā redz tiesa neizprotot situāciju...
Kuru situāciju ? To ka spriedums jāpilda?
Kur tad visi viņu argumenti par lietas būtību bija lietas izskatīšanas laikā?
Tikai tagad juristus pieaicināja?
Nu interesanti.
No Kauguru puses iebraucot, maksas aparātā jāievada mašīnas nr., no Rīgas puses iebraucot nav jāievada (vismaz maksājot skaidrā naudā).
Izbraukt var ne tikai pa 2 vietām, bet arī caur Valteriem vai Asariem, proti, pa pārbrauktuvi pāri dzelzceļam un uz Slokas pusi ārā. Tur kameras nav manītas. Nu vēl ir Vaivaru mežs gar Nemo vai stiga pa otru pusi...
Kā sistēma zina, kurš iebraucis, kurš izbraucis, nopērkot iebraukšanas biļeti bez Nr. ievadīšanas?
Neizskatās, ka tā sistēma ir reāli funkcionējoša...
Man gan liekas, ka jābrauc uz servisu, lai skatās, kas noticis. Kāpēc domā, ka vajag tieši elektriķi?
Pagaidām elektrība+iekšdedzes dzinējs. Īsiem pārbraucieniem pa pilsētu pietiek ar elektrību, tālāk ar degvielu.
Ja pareizi, saprotu, tā darbojas VW
Ielūkojoties cenu lapā, secināju,ka zem 20 000 nekas prātīgs nav.
Interesē, kādā izmērā tā mašīna reāli ir, cik ietilpība, cik vietas salonā un bagāžniekā.
Laikam mazāka nekā Octavia, lielāka nekā Fabia, bet cik mazāka par Octavia?