Tā viņi ēd ne mazāk kā 1.9TD vienīgi iet uz divīti.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tā viņi ēd ne mazāk kā 1.9TD vienīgi iet uz divīti.
Bet ar cik cilvekiem runāju viņi saka ka patēriņš ir ap 7.5-8 pa pilsētu.
Pa Rīgas korķiem var būt arī 10. Šoseja varetu būt ap 5.5-6.
Par pilsētu - liekas mazliet par daudz, bet nu tas var arī būt - ja braukšana pa korķiem.
Pa šoseju - padaudz. Man 2011. gada 2.0 TDI garākos gabalos patērē ~5l. Kad mazāk, kad mazliet vairāk. Ja gabals īsāks, tad varētu būt arī vairāk, bet nu Tevis minētais patēriņš šķiet diezgan neadekvāts.
"Cik zinu ja ir čipots tad degvielas patēriņs samazinas arpus pilsētas vismaz" - kāpēc uzreiz tā? Kā nu meistaram sanācis, tā ir. Varbūt nav sanācis pārāk veiksmīgi. Varbūt aizbrauc uz kādu nopietnāku čipotāju kantori, lai pieslēdz to dampi pie kompja. Nebūs nekāda kosmiskā cena, bet vismaz varbūt tiksi skaidrībā. Ja izdosies salabot, tad uz degvielas patēriņu vien ātri naudu atsitīsi.
P.S. Man pēc čipošanas degvielas patēriņš neizmainījās tā, lai to spēju just. Auto gan iet niknāk ;)
Es dzivoju ventspili tur vispār korķu nav. Varētu būt ka kāds kļūdījies ar čipošanu?
Ļoti iespējams, tagad jau "visi" baigie speci - gan īpašnieki, gan servisi. Tepat forumā vienā topikā tika runāts par kļūdām, kur tika izteikts variants, ka reizēm kāds pamanās būt gudrāks par auto ražotāju un nodzēš ne tikai kļūdu, bet arī tā, lai kļūda vairāk nemestos arī brīžos, kad tai tomēr vajadzētu mesties...
Līdz ar to variants, ka kāds ir kaut ko ņēmies un sačakarējis pasākumu, nav nemaz tik nereāls.
Varbūt kāds var ieteik rīga kādu nopietnu kantori?? Es zinu ka Jelgava ir tāds Ints bet nav kontakti.
Tak ieaksti googlè inc jelgava vai ko lîdzîgu
remap.lv
Domāju, ka varētu diagnostiku uztaisīt.
Kur atrodies?? Kontakti
Varbūt vajadzētu sākt ar to, kāda mašīnā tas motors atrodas? Varbūt tas ir kāds C6 A6?
Es jau rakstīju virsraksta vw touran 2008. 2.0 tdi 140 hp
Rakstīji, bet neuzrakstīji.
Virsraksts "2.0 tdi 140hp 2008."
Man kā otrā mašīna ir tāda pati bēdu ieleja. Vidējais patēriņš zem 7 ļoti reti kad ir (pārsvarā tikai šoseja). Bet tā kā daudz nebrauc, tad īpaši neuztrauc. Spečuki arī saka, ka esot par augstu patēriņš. Bet DPF ir izmests, nobraukums ap 240 tkm (ar vismaz 100 tkm nogrieztiem). Noteikti pēdējais dīzelis manā īpašumā.
Ja būtu a6 es nemaz neuztrauktos par degvielas patēriņu ;)
Atsleegas vaardin - peec zobsiksnas mainjas. Nepareizi uzlika. Taa bija manam pazinjam, gan ar citu mashiinu. Gan pateerinjsh palielinaajaas, gan jauda nedaudz samazinaajaas. Lai paarliek tie meistari, kas to dariija.
>lec normāli un aizdedze ari pareizi ir noregulēta.
Nez vai nu dīzelim ir aizdedze.
Ko varētu pārbaudīt ir vai gaisa masas mērītājs(MAF) ir oriģinālais. Tāpat arī patēriņš būs augsts, ja kāda sprausla ir noķīlējusies atvērtā stāvoklī. Vēl jāskatās vai bremzes neķīlē un nav papildus slodze motoram. EGR nav aiztikts? Kas par motoru ar DPF vai bez?
Te var salīdzināt cik vidēji ir patēriņš šim modelim:
2.0 tdi 140hp 2008.
Varbūt kāds var padalīties ar info. Ir tāda lieta ka dzinejs strāda perfekti un nav kur piekasīties. Bet ir problēma ar degvielas patēriņu pilsētā no 10-11l arpus pilsētas 7.5-8 l. Man liekas ka tas ir par daudz. Neviens meistars neko.nevar pateikt kas par problēmu. Cits saka ka varētu būt čipots tapēc tā cits kautko citu runā tolkam neko.neviens nezina. Cik zinu ja ir čipots tad degvielas patēriņs samazinas arpus pilsētas vismaz. Varbūt kads ir spečuks un zina kas par problēmu. Man liekas ka tas ir parādījies pec zobsiksnu maiņas.P.s bet lec normāli un aizdedze ari pareizi ir noregulēta.