Es arī teiktu, ka drīzāk uz benzīnu jāskatās, nevis dīzelmīzeli. Es savu pirmo auto (89.g Escorts, 1.8D) arī ņēmu ar tādu domu - ieekonomēt kapeiku. It kā jau nebija slikts variants - ar nelieliem uzlabojumiem izskatījās kudiš labāk par otro golpu, rija uz trases 5-5.6 litrus soļaras, pilsētā ne vairāk pa 7 (un soļaru es lēju pa 40 sant./l), ja kaut kas noplīsa, tad detaļas bija smieklīgi lētas un viegli nomaināmas paša rokām ūberprimitīvās uzbūves dēļ. Bet tagad, ja tā paskatās atpakaļ, man sāk likties, ka vajadzēja tūlīt paņemt kaut ko kaut necik braucamāku. Jo paiet kāds gadiņš un gribās pārkāpt lielākā/ērtākā un labāk ejošā autiņā, un tad savu pirmo šrotu nākas pārdot par kapeikām - jo nevienam vienkārši to puvekli nevajag.
Pēc Escorta es kādu laiku pabraukāju ar Sirņiku - un nevarēju saprast, kāpēc tūlīt neesmu tādu pircis. Jo salīdzinot ar esīti tur bija krietni vairāk vietas, ērtāka pārvietošanās, utt. A vot pirmo auto pērkot es maldīgi uzskatīju, ka jo mazāks auto un mazāks dzinējs, jo viņš būs ekonomiskāks, tas man gandrīz vai bija primārais tolaik. Un ir jāpaiet laikam, lai saprastu, ka nav ko puļķēt kapeiku par tiem +- pāris litriem šurpu turpu.
Bet vispār jau pareizi Master_D teica - drīzāk jāskatās un konkrēto vāģi. Lai gadu vai varbūt max divus var nobraukt neko īpaši nedarot. Jo, ja tu visu laiku kaut ko liec iekšā vecā šrotā un beigās enivej pārdod par divreiz mazāku ciparu, tad tik pat labi var jau uzreiz paņemt uz līzi kādu bikiņ labāku dampi.
Ronalds_ rakstīja: Ak jā - maršrutu tc dole - centrs var ļoti labi vilciens apkalpot.
Nuu.. Skatoties, kur dzīvo. Es te tagad bikiņ bez auto paliku un taisno no Doles līdz Nacionālajam teātrim katru rītu braucu. Dzīvoju pretim Dolei upes krastā. Zini - ideāli! Līdz pieturai max 5 min., iekāp, atver grāmatu, lasi, un drīz vien otrā galā izkāp, kur līdz ofisam ir atkal max 5 min. Tik ērti, ka pat jāsāk domāt, vai ir jēga kurināt degvielu, ja pa dienu tik vien kā vajag tikt uz darbu un atpakaļ. Pēc tam vakarā var uz veikalu aizbraukt ar mašīnu - Doles Rimi un pretim esošā Maxima smird. Nu lūk, un līdz vilcienam ir tomēr gabaliņš ko iet, arī tie kursēšanas intervāli ir galīgi neforši.