Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
edijz 27.01.2008 18:29

Ronalds_ rakstīja: Ak jā - maršrutu tc dole - centrs var ļoti labi vilciens apkalpot.

Nuu.. Skatoties, kur dzīvo. Es te tagad bikiņ bez auto paliku un taisno no Doles līdz Nacionālajam teātrim katru rītu braucu. Dzīvoju pretim Dolei upes krastā. Zini - ideāli! Līdz pieturai max 5 min., iekāp, atver grāmatu, lasi, un drīz vien otrā galā izkāp, kur līdz ofisam ir atkal max 5 min. Tik ērti, ka pat jāsāk domāt, vai ir jēga kurināt degvielu, ja pa dienu tik vien kā vajag tikt uz darbu un atpakaļ. Pēc tam vakarā var uz veikalu aizbraukt ar mašīnu - Doles Rimi un pretim esošā Maxima smird. Nu lūk, un līdz vilcienam ir tomēr gabaliņš ko iet, arī tie kursēšanas intervāli ir galīgi neforši.

edijz 13.01.2008 13:48

Es arī teiktu, ka drīzāk uz benzīnu jāskatās, nevis dīzelmīzeli. Es savu pirmo auto (89.g Escorts, 1.8D) arī ņēmu ar tādu domu - ieekonomēt kapeiku. It kā jau nebija slikts variants - ar nelieliem uzlabojumiem izskatījās kudiš labāk par otro golpu, rija uz trases 5-5.6 litrus soļaras, pilsētā ne vairāk pa 7 (un soļaru es lēju pa 40 sant./l), ja kaut kas noplīsa, tad detaļas bija smieklīgi lētas un viegli nomaināmas paša rokām ūberprimitīvās uzbūves dēļ. Bet tagad, ja tā paskatās atpakaļ, man sāk likties, ka vajadzēja tūlīt paņemt kaut ko kaut necik braucamāku. Jo paiet kāds gadiņš un gribās pārkāpt lielākā/ērtākā un labāk ejošā autiņā, un tad savu pirmo šrotu nākas pārdot par kapeikām - jo nevienam vienkārši to puvekli nevajag.

Pēc Escorta es kādu laiku pabraukāju ar Sirņiku - un nevarēju saprast, kāpēc tūlīt neesmu tādu pircis. Jo salīdzinot ar esīti tur bija krietni vairāk vietas, ērtāka pārvietošanās, utt. A vot pirmo auto pērkot es maldīgi uzskatīju, ka jo mazāks auto un mazāks dzinējs, jo viņš būs ekonomiskāks, tas man gandrīz vai bija primārais tolaik. Un ir jāpaiet laikam, lai saprastu, ka nav ko puļķēt kapeiku par tiem +- pāris litriem šurpu turpu.

Bet vispār jau pareizi Master_D teica - drīzāk jāskatās un konkrēto vāģi. Lai gadu vai varbūt max divus var nobraukt neko īpaši nedarot. Jo, ja tu visu laiku kaut ko liec iekšā vecā šrotā un beigās enivej pārdod par divreiz mazāku ciparu, tad tik pat labi var jau uzreiz paņemt uz līzi kādu bikiņ labāku dampi.

edijz 19.12.2007 12:04

Tā interesanti izklausās - ir atrasts, sākam sarunas par atgūšanu...

Saprotu, ka gribas savu autiņu atpakaļ ātrāk, nevis pazaudēt ar galiem, jo mūsu policija nenostrādās visu kā vajag. Bet tā jau tas bizness tiem čaliem tikai turpina zelt un plaukt.. diemžēl.

edijz 30.11.2007 14:14

Seene rakstīja: Bet nu kaut kad vajadzetu sabidit _TO_ lietu.

edijz 22.11.2007 15:14

Tas ir veseli 75 lati mēnesī starpība, par kuriem var ieliet 100 litrus Merivā un nobraukt gandrīz 2000 kilometrus!!!

edijz 21.11.2007 14:10

White_Trash rakstīja: Taa arii savu Dell Latitude D820 joprojaam tirgoju .

Pa cik tirgo? Manam D620 it kaa pircējs parādījies, gribās vietā D820`to.

edijz 14.11.2007 15:18

Geskasfans rakstīja: Priekškam tev vajag to ABS atslēgt, viņš tev samazina bremzēšanas ceļa garumu.

Nū.. diskutējams jautājums. Vēl vakar uz viena apledojuša placīša mēģināju - ja es maigi spiežu pedāli, pats jūtot brīdi, kad riteņi tūlīt tūlīt sabloķēsies, tad sanāk nobremzēt ātrāk, kā vienkārši minot bremzi grīdā un ļaujot ABS`am darīt savu darbu. Krakšķinoties turpina kustību, kamēr tā pat bremzējot esmu jau apstājies. Pagājušo ziemu arī tika veikts līdzīgs eksperiments - divi auto ar līdzīgu masu, viens ar abs, otrs bez, bet ar radžotām riepām. Abi ieskrienas ar vienādu ātrumu, min vidējo pedāli grīdā - otrais auto ar radzēm iegrebjas ledū un ātri vien apstājas, kamēr pirmais turpina saraustīti slīdēt uz priekšu. Lēni, bet turpina.

edijz 14.11.2007 10:25

Brr, paspēju divas gumijas vakar iepirkt, pirms tavu atbildes postu izlasīju. Fck, fck, fck.

edijz 13.11.2007 15:50

ibio: nu pa 60 visas varētu ņemt. Tak man nav ne jausmas, cik lietotām 16" ziemenēm būtu jāmaksā - līdz šim ir pirktas tikai 13" un 14". Pēc ss.lv sludinājumiem un zvanīšanās nefiga saprast nevar - viens tirgo tīri labas par 30ls/pāris, otrs apdilušu komplektu pa 50ls, trešais pēc bildēm spriežot līdzīgi apdilušas par 30ls/gab. Nu jā, un man būtībā divas vajag - aizmugurē ir vēl tīri sakarīgas, vajag priekšai. Pie tam šitais tāds pagaidu variants - gribu pirkt jaunas, tikai finanses tā uz sitienu nesanāk izkruķīt.

edijz 13.11.2007 15:22

Meklēju divas lietotas ziemenes 205/55`R16. Var būt arī radžotas. Varbūt kādam garāžā noputējušas mētājas.

Varbūt ir ieteikumi par kādu riepu tirgošanas placi - tādu, kur arī uz 16niecēm būtu kaut necik izvēle. Jo zvanīties pa sludinājumiem man apnika. Labāk samaksāt vairāk, bet aizbraukt, izvēlēties un miers. Nevis braukalēties pa Rīgu šurpu turpu un secinot, ka pacaniem ir tendence rakstīt 6-7mm riepām, kurām reāli vien max 3mm ir.

edijz 12.11.2007 15:06

Viena lieta, ja tu zaļo gaidot stāvi pie krusta kā pirmais - tu uzsāc kustību no nulles un arī pie dzeltenā jau sākot ripināties tomēr normāli paspēj palūrēt uz abām pusēm. Un ļoti slikti pārredzamā krustā jau arī neripināsies ar purnu baigi ārā, kamēr nebūsi pārliecināts, ka tur plūsma pierimusies. Bet te jau drīzāk stāsts bija par tiem, kas tuvojas krustā degošam sarkanajam, nedaudz sabremzējušies, un, ieraugot dzelteno, min grīdā un krustā jau ir ar sākotnējiem 60kmh.

edijz 12.11.2007 14:43

Varbūt kādam ir pārītis 205/55`R16 aizķēries?

edijz 12.11.2007 12:19

Tak pamazām jau parādās luksofori, kuros vispirms vienā tiešām ieslēdzas sarkanais, tad ir sekunde vai divas pauzīte un tad tikai otrā ieslēdzas dzeltenais un zaļais.

edijz 09.11.2007 0:56

Mjā. 3.0TiD varētu būt tīri braucams aparāts. Ēzeļu gana, ņūtoni dinamiskumam arī. Vienīgi par to cenu man joprojām gribētos w140 3.0TD. Jā, milzenis, vecs, utt., bet kaut kāda odziņa tajā mb tomēr ir.

Baisulis: 9k Aero.

edijz 08.11.2007 21:33

Nu tieši tā - un pašreizējie novērojumi par Saab`u liecina, ka pilsētā ir 10-12, retu reizi lielākā korķī pakāpjas līdz 14, savukārt pa trasi samērā stabili uz +-8 turās.

edijz 08.11.2007 20:11

Pirms Saab`a iegādes biju w124 3.0TD meklējumos - esmu ar to aparātu braucis un secinājis, ka ar 147 lopiem man savas pakaļas transportēšanai ir puslīdz pietiekami. Bet vai tas aparāts ir ekonomisks... Ja es lietu soļarku Statoilā, tad būtībā nebūtu starpības, ļotenei tik par pāris litriem vairāk beņas aiziet.

edijz 08.11.2007 17:36

Mjā. Šodien no Saab`a iekāpu vecajā dīzeļmizkastē (vedu potenciālam pircējam atrādīt) un patīksminājos, cik forši ir torčīt cauri sastrēgumiem un pilnībā nedomāt par patēriņu. Tomēr forši bija pa 40 santīmiem pirkt soļaru, tiešām forši. Pa 20ls iegāz gandrīz pilnu bāku un brauc svilpodams. Jā, pēdējā laikā smago auto šoferi jau cēla cenu līdz 45 santīmiem (kas arī ir pa lēto), taču man joprojām bija robs, kur pa 40 liet. Tagad Saab`aa 98`to gāzt ir bik sālītāk. BET - ne sekundi nenožēloju, par komfortu un drošību ir jāmaksā.

edijz 08.11.2007 17:17

Sandis_UR rakstīja: ja gurķis ir spējīgs aizbraukt no CSDD teiksim līdz Ogu ielai 4 un atpakaļ, tad varam uzskatīt, ka ielās iziet normāli apmācīts vadītājs.

Šitā man skolas eksāmens izpaudās - instruktors ilgi raustīja mani pa visādām ieliņām, tad beigās teica - davai tagad aizbrauc līdz otram krastam (no Pārdaugavas), apgriezies un atbrauc atpakaļ līdz Dinaz`am (kur parasti satikāmies), tad būs eksis nolikts. Īstenībā cita lieta šitā braukt, jo pats laikus plāno, pa kuru joslu braukt, kad vajadzēs griesties un tā. Tiesa, Rīgas nepazinējam tas tik jautri nešķitīs.

edijz 08.11.2007 17:10

rt rakstīja: aha, kā tad uz baltās, pilsēta 62, šoseja 117, pāri 2 nepārtrauktajām, pie dzeltenā dodam diskā, ...

tas ir īstais skils!

varu iedomāties, kas notiktu, ja scdd šādiem tiesības dotu.

Tu tak saprati domu. Ne jau konstanti +10 kmh vai vairāk - brauc ar 50, bet spēj piespiest līdz 60, ja tas ir nepieciešams. Protams, mēs varam diskutēt par to "nepieciešams" - var jau teikt, ka vienmēr var arī sabremzēties, pagaidīt, nav noteikti nedaudz jāiemin, lai iekārtotos tur, kur vajadzīgs. Kad es liku eksāmenu csdd, tad braucu ar tiem 50kmh, bet bija vietas, kur gribot negribot spiedās vairāk - teiksim braucu no mūkusalas apļa Vienības gatves virzienā virsū uz tilta nobrauktuves - tur visi nāk ar 80kmh vismaz. Var jau, protams, piebraukt pie strīpas un ilgi gaidīt. Bet es laicīgi palūrēju, ka ir pietiekama šķirba, kur man ielīst, sagāzēju līdz visiem 70 vēl tajā vietā, kur it kā ir 50, veikli iegriezos. Un inspektors ne vārda neteica, ka kaut kas nebūtu pareizi. Šķiet, es arī gana pārliecinoši pār plecu noblenzu atpakaļ, nevis tā ar acs kaktiņu spogulī skatījos. Karoč - ideja tāda, ka var taču redzēt, vai cilvēks brauc puslīdz droši un iekļaujas satiksmē, vai arī raustās kā puņķutapa.

edijz 08.11.2007 10:06

Kā teica reiz mans instruktors - noliksi tiesības, pabrauksi divus gadus un tad tikai varēsi teikt, ka proti braukt. Viņam arī bija tendence mani mūždien dzīt labajā malējā joslā ar tekstu "pēc diviem gadiem brauksi pa pārējām joslām". Labi, taisnība jau ir - lai arī es biju gatavs piespiest pedāli līdz 60 un normāli iekļauties satiksmē, viņš mani gatavoja CSDD eksāmenam - un tur ir jābrauc uz 50. Un pareizi vien ir, ka mācībnieku ar viņā 50kmh nevajag dzīt kur citur, kā tikai pa maliņu. Tikai stulbi sanāk - eksāmenu jau tu tādējādi noliec perfekti, bet reālai dzīvei gatavs neesi. Bet vispār es piekrītu par tiem diviem gadiem instruktoram - lai arī tev tiesības liekot šķiet, ka esi ūberkūlais gonšķiks salīdzinot ar vidusmēra nupat tiesības ieguvošo, tomēr paiet laiciņš un tu jūti, ka skili turpina augt. Tiesa, tie divi gadi ir stiepjams jēdziens - es tūlīt pēc rozā papīra iehavošanas sāku diendienā pārvietoties ar auto pa Rīgu, cits atkal vēl septiņus gadus pēc tiesību nolikšanas pie sava auto nav ticis un brauc tikai šad tad svētdienās ar svešām mašīnām pa šosejām un mazpilsētām. Un tad, iebraucot Rīgā, tas 7 gadu stāžs ir sunim zem astes.

Manuprāt, būtu jāievieš sekojoša sistēma - sākumā ar to skilu, kāds pašlaik nepieciešams tiesību iegūšanai (t.i. noteikumu zināšana, kaut necik spējas pārvietoties un sūdus netaisīt) tiek izsniegta pagaidu apliecība. Un tad tu brauc. Pēc gada tu nāc likt jau krietni nopietnāku eksāmenu, kurā ne tik ļoti piesienas vairs katram sīkumam (viens ritenis uz nepārtrauktās līnijas uztrāpījis nejauši, ātrums līdz 62 uzlecis, utml.), bet vērtētu to, cik labi vadītājs ir gatavs ikdienas satiksmei, cik rīkotiesspējīgs ir saspringtās situācijās, utt. Un, ja tiek atzīts par derīgu, tad iedod īstās tiesības. Ja nemaldos, tad vai Īrijā nav līdzīga sistēma?

Pagājušo sestdien braucu lauku radus apciemot. Jūrmalā, kaut kur ap Asariem, Vaivariem - vārdu sakot tajā vietā, kur atļautais ir 80 - brauc viens mazītiņš triperauto ar 40kmh. Dienas vidus, apgaismojums labs, nekādu nokrišņu. Pretim brauc tik daudz mašīnu, ka tikt garām kādu brīdi nav reāli, aiz mazā auto sāk stāties rinda. Kad beidzot var tikt garām, pie stūres manam blondu meitēnu pēc sejas uz tikko palikušiem 18, ar visām četrām ieķērušos barankā un zodu tik tuvu stūrei, ka šķiet taurēt taisās. Mašīnā neviena cita nav - tātad nav mācībniece, bet tiesības ieguvis cilvēks. Eh.

edijz 02.11.2007 16:23

jā, es zinu, ka vajag jaunu aķi, to es jau nopērkot zināju. Un būs jauns. Tikai līdz veikalam jāaizbrauc.

edijz 02.11.2007 15:53

Jes! Kad beidzot sapratu, kā aizmugurē beņķi palocīt uz augšu, tad arī vidusjosta atradās.

Tagad jauna problēma - liekot maģi nosēdināju aķi. Kā tur ir - toč piepīpēt nav ieteicams? Nav ieteicams, vai arī stingri aizliegts? Un, ja pieliek vienkārši vadus no citas mašīnas un palādē nedaudz - tā ari nedrīkst?

edijz 02.11.2007 13:22

Lab, iešu pa gaismai meklēt tūlīt. Beņķa izskats aizmugurē tiešām mānīgs - izskatās, ka tur pa vidu ne vella nevar apsēsties, bet es pamēģināju - dibenam ir gana labi.

edijz 16.10.2007 12:55

Ir tak arī banku pakalpojumi. Ok, ja starpbanku pārvedums, tad atvelc komisiju un aizskaiti viņam starpību.

edijz 12.10.2007 15:11

yanks rakstīja: man jau gaqndriiz vai liekas, ka esmu viens pats taads trakais, kam taa mashiina interesee![addsig]

Nav tik traki. Es arī vēl ar sirņiku braucu. Un vēl kaudze ar opjiem un omem arī.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti