Kārtot: Augošā secībā
Panks 18.04.2014 14:19

Es pildos galvaspilsētas vidiņā VEF'a teritorijā, pēc iepriekš norunāta saszvana ar pildītāju. tā kā 20 gs. 30-tajos gados, kad Ņjujorkā u.c. ASV valdīja sausais likums, bet dziru vajadzēja )

ja nopietni, tad mūsdienās tā vairs nav problēma, īpaši ja dominējoši ir braucieni uz Vāciju, Igauniju Mani iedrošināja pāriet no LPG uz CNG tas apstāklis, ka ar LPG vairāk par 150 tk km nevaru nobraukt, jo noklājas motors. tiesa neviena "miza" ar 250-300 tk noskrējienu manā lietošanā nav bijusi, kam esmu uzstādījis LPG, tāpēc varbūt ir pašsaprotami, ka benzīnnieks pie 450-500 tk km noklājas.

var par cng palasīt arī te: braucamletak.lv

Panks 18.04.2014 9:20

dīzelis - tā ir problēma! es tikko "iebraucu" '95 gada - vienā no pēdējām A zafīrām ar 150 tk nobraukumu. kā jauna! un degviela ir nekas cits kā CNG - rūpnīcā likta dabasgāze! dārgākajā "izpildījumā "5.5 eur uz 100 km nevis kā dīzelim 6 litri ekonomiskajā izpildījumā, kas sastāda tuvu 8 eur/100km nemaz nerunāsim par dīzeļa dārgajām un biežajām eļļas, filtru un forsunku maiņām. Salīdzinot ar benzīnieku, ko ietaupi uz degvielas, to saliec atpakaļ pat neiebraucot servisā, visu pats mainot. Ja salīdzinam ar gāzinieku, tad pie ekonomijas starpības 2.5 eiro uz 100, pēc 200 tk km, kad man rādīs 350 nobraukumu, mans auto būs atpircies tuvu divas reizes un es bez sirdsapziņas pārmetumiem to pārdošu par ātrās pārdošanas cenu 500 eur stundas laikā!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti