Grozies, kā gribi- visagresīvākie un neprognozējamākie Rīgā ir MB un Ford driveri!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Grozies, kā gribi- visagresīvākie un neprognozējamākie Rīgā ir MB un Ford driveri!
P.s. Sprinter & transit
Nez, kāds var nosaukt kādu auto marku, kuru pilotē tikai apzinīgi vadītāji
Man, piemēram, pēdēja laikā acīs iekrituši audisti, un ko nu??? Moš uzcept topiku?
maximmus rakstīja: kada raznica motorbendem apskate,ar gaisafiltru ar savu grabasu braukaju vai bez ta
izlasīju 2 reizes, jēgu šitam teikumam nesapratu...
Ar to g filtra izņemšanu, tā prātītīgi...
4 gadus ir sanācis ar dīzeli iet TA, un 3ās no tām, pirms atgāzu mērīšanas, džeks apskatījās vai filtrs vietā...
Izpūtēja mazgašāna īstenībā dod diezgan daudz, vienreiz mēģināju, un no 1,9 dabūju uz 0,75
Ozz rakstīja: sestdien iznesu gaazes pliiti BEPA 303...
var teikt, ka nepaspeeju pie zemes nolikt...no rokaam izraava...
man tāpat bij ar veco monitoru...
nuhajs rakstīja: Kas i, kauns pateikt?
Nebūt ne: 2000.g. E38
nuhajs rakstīja: Nu nezinu,šitik labu auto marku pamest....tā slavēji,slavēji un re,pļurkš
Ar ko tad tagad pārvietojies?
Nav ne Audi, ne Pontiaks, tā ka vari atkal daiļi izteikties...
Un Saaba komfortu un dinamiku nenoliedzu arīl tagad.
nuhajs rakstīja:
krishus rakstīja:
nuhajs rakstīja: [
A ko tā?? Tak tik lābs braucamais losis tu esi.....
Nu vecīt, lohs jau gan esi pats...
Es nevienam te neesu draudējis, ka dzīšu nost no ceļa...
Tik neraudi, ute.
Eu, tu toč esi lohs! Nolaidies uz zemes
Un par SAABu, viss jau būtu labi, tik tā tehniska izturība... un no džekiem servisā dzirdēts, ka ar 9-5 ir vēl bēdīgāk, tāpēc ar vairs nav sābs.
nuhajs rakstīja: [
A ko tā?? Tak tik lābs braucamais losis tu esi.....
Nu vecīt, lohs jau gan esi pats...
Es nevienam te neesu draudējis, ka dzīšu nost no ceļa...
nuhajs rakstīja:
krishus rakstīja:
nuhajs rakstīja: Sābs krutāks izskatās,kad migliniekus ieslēdz,kurš tad to nezin
vo, , ierunājās ierunājās vēl viens apbižotias .
Kādu laiku atpakaļ gan te borēji, ka tavas aci panesot jeburu gaismu...
Tak brauc ar to savu urnu kā gribi,man netraucē. Bet bez migliniekiem nav tik kruts izskats sābam, tas noteikti Uzliec vēl divus
Paklau, tirliņ, nav man vairs saaba! Tā, kā vari atslābt
nuhajs rakstīja: Sābs krutāks izskatās,kad migliniekus ieslēdz,kurš tad to nezin
vo, , ierunājās ierunājās vēl viens apbižotias .
Kādu laiku atpakaļ gan te borēji, ka tavas aci panesot jeburu gaismu...
DeaDMoroZZZ rakstīja:
krishus rakstīja:
DeaDMoroZZZ rakstīja:
msh rakstīja: Kad pirms gandrīz diviem gadiem gāju autoskolā, no tiem laikiem ļoti labi iegaumēju, ka miglas nedrīkst lietot kopā ar tālajiem un viss. Ir kaut kas mainījies? Aktuāli man tas nav - tagadējajai mana šrota provodkai ir miglu vadi un slēdži, bet pašu miglu nav - nevajag, tāpēc pajāt Bet to, ka gaišā dienas laikā miglas var traucēt, manam prātiņam nesaprast - nu varbūt, ja uz acīm ir biezās brilles, kuras pie jebkura gaismas stara dedzina acis No citu apgaismojuma uz nerviem vienīgi krīt ksenons - pārsvarā ksenons ar saviem augstuma regulatoriem, un arī tas pa nakti Var jau būt, ka rīgā autovadītāju starpā notiek sacensības - kuram jaudīgākas un traucējošākas miglas - tad varbūt, liepājā neviena migla manām acīm nav traucējusi, un es arī zinu, ka vismaz VAG miglas tik augstu nemaz nevelk
nu i pasaki man, nakuj taas miglas tad saulainaa dienaa jaalieto ? kaut kas garaaks paliek ?
jaa, pa dienu reti kuram taas miglas traucee,, bet lieta taada, ka tie iibbblji, kas lieto taas miglas saulainaa laikaa, lieto taas konstanti vienmeer...
Tev, puis, kaut kādi kompleksi māc...
lkadas veel tev bedres izgaismo ? taas miglas ja pareizi noreguleetas, labi ja 10-15 metrus purna galaa izgaismo, un pie aatruma virs 70 tev tas pilniigi neko nedod
bedres, ibio
Eu, es pārsvarā pa pilsētu braucu un pie šiem ātrumiem palīdz,
A par ko cepies? Kas tevi tracina? žilbina? (nu tak jau nē, vaine?!) Vot pastāsti, ko pr miglinieku jūzeri tev nodarījuši?
DeaDMoroZZZ rakstīja:
msh rakstīja: Kad pirms gandrīz diviem gadiem gāju autoskolā, no tiem laikiem ļoti labi iegaumēju, ka miglas nedrīkst lietot kopā ar tālajiem un viss. Ir kaut kas mainījies? Aktuāli man tas nav - tagadējajai mana šrota provodkai ir miglu vadi un slēdži, bet pašu miglu nav - nevajag, tāpēc pajāt Bet to, ka gaišā dienas laikā miglas var traucēt, manam prātiņam nesaprast - nu varbūt, ja uz acīm ir biezās brilles, kuras pie jebkura gaismas stara dedzina acis No citu apgaismojuma uz nerviem vienīgi krīt ksenons - pārsvarā ksenons ar saviem augstuma regulatoriem, un arī tas pa nakti Var jau būt, ka rīgā autovadītāju starpā notiek sacensības - kuram jaudīgākas un traucējošākas miglas - tad varbūt, liepājā neviena migla manām acīm nav traucējusi, un es arī zinu, ka vismaz VAG miglas tik augstu nemaz nevelk
nu i pasaki man, nakuj taas miglas tad saulainaa dienaa jaalieto ? kaut kas garaaks paliek ?
jaa, pa dienu reti kuram taas miglas traucee,, bet lieta taada, ka tie iibbblji, kas lieto taas miglas saulainaa laikaa, lieto taas konstanti vienmeer...
Tev, puis, kaut kādi kompleksi māc...
A man piemēram, pokuj, ko te daži gvelž, lietoju migliniekus ikdienā, jo tie tomēr tumsā bedres labāk izgaismo, līdz ar to slēdzis patstāvīgi ir "on".
Un tiem tirsējiem, kuri te runā par žilbināšanu, varu pateikt, ka variet mierīgi atslābt- nekuja nežilbina. Esu braucis papriekšu savai mašīnai- un nežilbina ne xenons, ne miglenieki!
Par pakaļējiem: vot šitos gan vajadzētu sipt!
DeaDMoroZZZ rakstīja: odnako slims cilveeks
buutu atdevis tolmetam, sanjemtu savus 150 lvl un nopirktu sev labum labo mp3 plejeri
Atslābsti... Ls90,- "ot sili"
markss rakstīja:
Kindzulis rakstīja: kaukaa liekaas ka ne eur ne ujeur te nedarbojaas.. vieniigais smagajiem kas uz eiropu dudina... pa leeto Adblue jaaiekampj...
a viss paarejais- uz ielas MAZ KAMAZ utt i maniiti? ja ir tad jautaajumu nav...
Adblue naturļa lieka naudas izsviešana, ko atkal kāds nolobējis
Naf skānim atbilst EUR4, bez tās čuirņas
Skānim ir arī Euro 5, bez čuriņas...
Ja iet runa par AddBlue, tad parasti fisās, kā reiz, tie, kuri lej "pa lēto", vai arī brauc ar tukšām bākām.
msh rakstīja:
krishus rakstīja:
msh rakstīja: Karčeri par kerheri saukt
, ,
..un "peugeotu" nez kāpēc par "pežo" sauc...
Jā, bet kā tu vienkārši bez mēles izmežģīšanas izrunāsi "peugeot"?
Kas te tā par iauto sponsorēšanas māniju saradusies?
Nevis mēles mežģīšanai, bet gan izrunā tā, kā ražotājvalstī
Nosauc šito veci- Alfred KÄRCHER, pa karčeru, viņs noteikti apvainosies...
msh rakstīja: Karčeri par kerheri saukt
, ,
..un "peugeotu" nez kāpēc par "pežo" sauc...
smaidiigais rakstīja:
farruhs rakstīja:
smaidiigais rakstīja:
farruhs rakstīja: Gribēju piebilst,ka pat 900to ar stūri kreisajā pusē ir gandriz nereāli notirgot,kur nu vēl ar labo...
100 dod jebkuraa tolmetaa
Nekuja nedod... man viens kankars e-28 bmw nenodeva lūžņos,jo šie nevienu kapeiku negribēja maksāt,bet pēc tam pagalmā puikiem pa 100 nogrūda... bulšits tas viss ir ar tiem tolmetiem...
tu domā es nepainteresējos? 105 lati tonnā, mīnus kaut kādi mazi atskaitāmie
tie "mazie" atskaitāmie sastāda 30...50% ,
pagāšvasar vedu E30 nodot- iznāk tāds Feģa ar drūmāko peregaru, tip vērtētājs- paskatās- "tut 40% ņemetala" Un iepūt tu viņam! Rezultātā-Ls56,- neto.
p.s. huļiganka gan bija bez motora, bet pārējais viss bija.
uupis rakstīja:
smaidiigais rakstīja: nu nu...
manam vienam auto 6 gadi, 250 000 km, nekas dižāks par apkopēm nau maksāts.
tā ka atkarīgs no blīves
Nu tā jau ir – resoras gazonam grūti salauzt.
kak dva paļca...
PLAYBOY rakstīja: "dublis-2" laikam ari par attiecigu piemaksu
Nē. Šajā ziņā gan- cepuri nost- bez jebkādām ierunām un par savu naudu, bet... atkal jau dienas 3..4 bez mašīnas.
Marchiks_ rakstīja: Un tikai nevag, RAAP var sataisīt kārbu arī vienā vakarā. Protams, par atiecīgu piemaksu.
Aha, ja paveicās- sataisa ar pirmo reizi, bet šad un tad sanāk arī "dublis-2"
Man gan izskatās, ka topika autoram te kaut kāda sāpe...