Starp citu, telmas sen jau kā ir aizstājis retarders....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Starp citu, telmas sen jau kā ir aizstājis retarders....
Seene rakstīja:
krishus rakstīja:
Kas ir elektromagnētiskā bremze? Ok to klapi vada e/m vārsts.... tas arī viss.
Nu gan... Palasi vēlreiz kaut vai to pašu vikipēdiju. Ir 4 veidu sekundārās bremžu sistēmas. Dzinēja, atgāzu (tā par ko šeit diskutējam), hidrauliskā un elektromagnētiskā.
Eiropā populārākā elektromagnētiskā ir Telma - vari viņu lapā paskatīties darbības principu: www.telma.co.uk/...
Vārsta e/m vadītājs atradies...
Eu, gudriniek, telma ir TRANSMISIJAS bremze, dāāā past'asti par elektromagnētisko motora bremzi!!!
Pirmais rakstīja: saibaļi ar savām bremzēm....
kuļi neviens nelasa topica nosaukumu???? kur skatās portāla administrācija, kur ir moderators????
te ir topiks par audī eļļas apetīti, nevis sranajām bremzēm
Piedod............, ja vari
Seene rakstīja:
krishus rakstīja:
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Vārsts gaisa trubā ir redzēts dažādos izpildījumos, bet nu izpūtēja aizkorķēšanu dīzelim nespēju iedomāties.
Kamaz 4310; MAZ – 90-o gadu sākums.
Palabošu- lielākai daļai kravas a/m, autobusu, traktoru dzinējos- līdz pat mūsdienām
www.valtra.us/...
Vēlreiz - tas saucas "TORMOZ" vai "BRAKE" un ir kalna bremze - autobusiem gan lielākoties tiek izmantota elektromagnētiskā bremze. Jebkurā gadījumā par tās paveidiem var izlasīt šeit. en.wikipedia.org/...
"Exhaust brake" ir visvienkāršākais un lētākais risinājums, bet arī visneefektīvākais. Un nekādui nav izmantojams motora avārijas apturēšanai.
Kas ir elektromagnētiskā bremze? Ok to klapi vada e/m vārsts.... tas arī viss.
o90q rakstīja:
Jebkurš normāls auto braucējs saprot, ka lai brauktu ar mašīnu viņa ir jāremontē.
Ehh, cik daudz tad mums ir to "normālo braucēju"? Pēc manas pieredzes diezgan liela ir tā braucēju daļa, kuriem: "ja motors rūc- značit var braukt..." Un pats skumjākais, ka šāda attieksme ir ļoti bieži novērojama komerctransportam... un tur vairs nav pilna masa 2t...
Lai nu paliek, kā ir...
uldiskru rakstīja: TEHNISKĀ APSKATE REIZ DIVOS GADOS, KO TAUTA PAR TO SAKA?
VAI NAV LAIKS ARĪ LATVIJĀ UZ TO PĀRIET? PAŠLAIK ARĪ SAEIMĀ PAR TO ATSĀKAS SARUNAS!
Koks ar diviem galiem...
Kā jau viens te teica- pie apskates nodokļi būs dubultā....
Un pietiekoši daudz šrotu uz ielām jau ir pie šīs kārtības, pieļauju, ka palielināsies...
Protams, cilvēkiem, kuri kopj savus auto atkristu liekas klapatas, taču...
Es laikam vairāk pret, nekā par
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Vārsts gaisa trubā ir redzēts dažādos izpildījumos, bet nu izpūtēja aizkorķēšanu dīzelim nespēju iedomāties.
Kamaz 4310; MAZ – 90-o gadu sākums.
Palabošu- lielākai daļai kravas a/m, autobusu, traktoru dzinējos- līdz pat mūsdienām
Yetti rakstīja: tiem praideriem pat CB rācijas nav...
zinu, ka tūlīt būs tirgus... man *******...
Man domāt, ka tieši tā rācija veicina šito pārgalvību....
Kaksis rakstīja: Normālam kokvedējam ir regulējamās stoikas (augstumā). Pieregulē pēc vajadzības. Ja nav svaru, tad liek pa maksimumu.
Normālie kokvedēji izmanto Alucar virbūves ar neregulējamām Al stoikām... A regulējamās jau sen kā ir vēsture
vmartini rakstīja: Baļķvedējus vairs neviens nepārkrāmē, vismaz es neēsmu redzējis!
Pabraukā naktī- redzēsi... Uzkrauts skaists "tornītis un vēl kauss pa virsu... Starp citu, cik dzirdēts, tad tad arī DUS jumti parasti pa nakti tika "demontēti"...
Ja jau šitātds topiks uzcepts.....
Moš kādam mētājas zubrjonoka tents ar visu karkasu
Ja viss vesels- labprāt iepirktu. PM vai krishus8@inbox.lv
rAUDI siksnas ilgāk dzīvo ar VD40?
Nākamreiz iesip solidolu- būs mūžīgās
Un pūst kaut ko uz siksnas, laikam jau ir pēdējais, ko var izdarīt
Ja tā ir ķīļsiksna,tad visticamāk, ka skriemeļiem pipec.... var mēģināt platāku uzlikt.
Nuu, ar drēbēm krutajos veikalos iekš LV, ir gluži tas pats, kas ar šmigu krutajos klubos...
Visus zavodā saliktos motorus beigās liek uz pārbaudes stenda, kur motorus girž dažādos režīmos (arī redlainā), lai pārbaudītu salikšanas kvalitāti.
Fail...- protams, ka pārbauda dažādos režīmos, arī redlainā, Bet slogojot to... TA to dara bez slodzes...
Vislabākais, ka degv. sistēmu bembim Rīgā remontē TIKAI kaut kāds Vaļera uz Lubānas Sosejas... ,,
sviests
Tas, laikam domāts servisiņiem pagaidām infas ievietošanai, ja?
Priekš patērētāja tas saits nekam neder! pilnīgs tukšums
Nu ar ventilatoru tā kabīne biš ātrāk uzsils, bet gan jau var iztikt arī bez.
Atstāj tak to pašu passāta pečkas radiatoru, tikai amputē ventilatoru. Tā vietā pieliec to mazo 24V ventilatoru, ko smago/autobusu šoferi uz paneļa liek. Priekš tās mazās kabīnītes pietiks.
Kindzulis rakstīja:
tb mitraa laikaa 24-12 paarveidotaajam kajuk iemetaas (taisiit hermeetisku kasti- ar neir jeegas(pechka tomeer nav lampinja- paarveidotaajs karst)
Cik man zināms, smagā pečkai elektrību vajag tikai ventilatoram un pečkas krānam, un to nu tas pārveidotājs pavelk easy.
Kindzulis rakstīja: neir probleema... tajaa pashaa laikaa- 24 uz 12 paarveidotaajs shinii briidii ir vaajais elements
Deksis jau drukaaja-tas verkjis ir ar visnotalj nosaciitu kabiini...
Nju tad lai cienījamais topika autors pastāsta- ko tieši grib
es sapratu, ka autonomka vajadzīga...
Kindzulis rakstīja:
Ozz rakstīja: meklee no ikarusa vai LAZ/PAZ šofera kraasninju...
kaaroc virziens- veci autobusi.
ikaruss- jap... laz/paz/ utt- 12v
Tā nav problēma, ir tokš pārveidotāji 24V->12V
Šitas tagad, laikam visai izplatīts paņēmiens. Man kolēģa sievai ar nācās doties uz menteni parunāties...
Tik nesaprotu vienu- ja ments pēc datu bāzes redz, ka reāli nr zīme ir uz citas markas/modeļa/krāsas auto (kā kolēģa gadījumā), tad kāda mārrutka pēc jātrobelē nr saimnieks Tāpat tokš iznākums skaidrs it kā...
Seene rakstīja:
krishus rakstīja: Starp citu, telmas sen jau kā ir aizstājis retarders....
Nu tu tak esi ģeniāls. Cik ilgi domāji? Tādu pērli jau nu kurš katrs nespēj izdomāt.
To, ka kopētājus ir aizstājuši kseroksi, esmu dzirdējis. Droši vien pamperus, nevis autiņbiksītes tu arī vēl valkā.
Bet to, ka retarders (jeb latviski kalna bremze) ir aizstājis Telmu (viena paveida vienu zīmolu) dzirdu pirmoreiz. Tad jau laikam jāsaka arī, ka diferenciālis ir sen aizstājis torsenu, sadales kārba haldeksu un turbīna garetu??? Vai ne, gudriniek?
Tu toč esi lohs, vai izliecies?
Vispirms tu neesi redzējis klapes izpūtējā.... parādīju.
Tad izrādās- ka tās ir huiņa- krutas esot redz elektromagnētiskās...
Nu loģisks jautajums- "kādas". Telma, mļec.....
Un par telmām man vari nestāstīt, esmu vinas jaucis līdz nemaņai... un starp citu, jaunāko transporta līdzekli ar telmu, zinu 96.g. ražotu...
bet, ja nu tu saki, ka eiropā izplatītākais..., lai nu tā būtu