Kārtot: Augošā secībā
1 2
scorps 14.06.2011 11:35

kalfonso rakstīja:

scorps rakstīja:

ValdisM rakstīja:

scorps rakstīja:

scorps rakstīja:

Ozz rakstīja: nu a nevar

a)

to jociigo galu izkastreet un ielikt normaalu ami iekšā? augšgals ta visiem +/- vienaads? es saprotu ka centraalais gemarojs ir ar apakšējiem stiprinaajumiem?

b)

vai arii tos nofleksee nost un piemetini parastam amim, ar baloniņu nopuut un viss buus...

c)visu adeni no masdas nevar pielaagot? nekas tur nav liidziigs? bieži vien ir reaals tupums servismeņos noveerots, nekaadas jaunrades dzirksts.

d)tad atliek veel lietuva...

Nu šobrīd notiek "a" variants. Redzēs, kas sanāks.

Nu opel corsa pakaļējie amīši esot tīri labi šaj ķīmijai. Test draivs vakarā. I togo 25 Ls gabalā. Santīms ir iesipts godam

vai nevar lūdzu iemest kādas bildes (paša procesa vai rezultāta)

Diemžēl process netika iemūžināts. Īstenībā par to opeli un V6 man ar mocīja šaubas, bet finālā ir ok. Iespējams, ka jutīšu pēc kādiem 10 tk km, bet man nebūs vairs žēl izmest kārtējos 30 Ls par nākošajiem jaunajiem amīšiem, tagad tie ir uztaisīti, lai var nomainīt arī pļavnieku pagalmā bez stresa. Īstenībā uzņemšu kilometrāžu, cik ilgi varēs ar tiem nobraukt.

Tagad nākošā ķīmija ir ar sasāpējušo xedosa lielo vainu - sadalītājs. Tur tāda lieta, ka spole, komutators, viss ir sakausēts vienā. Nu lūk, problēma tāda, ja kāds no nosauktajiem iziet no ierindas, tad jāmaina viss bloks par apm. 500 Ls. Šobrīd tiek atdalītas visas šīs detaļas un iznestas ārpusē, lai ir viegli nomainīt. Rezultātu varēšu pateikt vakarā vai rīt. Bet kad tas būs izdarīts, visām lielajām xedosu problēmām tā kā būtu jābeidzas.

vecīt, neesi naivs, mašīnai palietotai problēmas nekad nebeidzas

Sevi pamānīt tak drusku vajag

scorps 13.06.2011 11:43

ValdisM rakstīja:

scorps rakstīja:

scorps rakstīja:

Ozz rakstīja: nu a nevar

a)

to jociigo galu izkastreet un ielikt normaalu ami iekšā? augšgals ta visiem +/- vienaads? es saprotu ka centraalais gemarojs ir ar apakšējiem stiprinaajumiem?

b)

vai arii tos nofleksee nost un piemetini parastam amim, ar baloniņu nopuut un viss buus...

c)visu adeni no masdas nevar pielaagot? nekas tur nav liidziigs? bieži vien ir reaals tupums servismeņos noveerots, nekaadas jaunrades dzirksts.

d)tad atliek veel lietuva...

Nu šobrīd notiek "a" variants. Redzēs, kas sanāks.

Nu opel corsa pakaļējie amīši esot tīri labi šaj ķīmijai. Test draivs vakarā. I togo 25 Ls gabalā. Santīms ir iesipts godam

vai nevar lūdzu iemest kādas bildes (paša procesa vai rezultāta)

Diemžēl process netika iemūžināts. Īstenībā par to opeli un V6 man ar mocīja šaubas, bet finālā ir ok. Iespējams, ka jutīšu pēc kādiem 10 tk km, bet man nebūs vairs žēl izmest kārtējos 30 Ls par nākošajiem jaunajiem amīšiem, tagad tie ir uztaisīti, lai var nomainīt arī pļavnieku pagalmā bez stresa. Īstenībā uzņemšu kilometrāžu, cik ilgi varēs ar tiem nobraukt.

Tagad nākošā ķīmija ir ar sasāpējušo xedosa lielo vainu - sadalītājs. Tur tāda lieta, ka spole, komutators, viss ir sakausēts vienā. Nu lūk, problēma tāda, ja kāds no nosauktajiem iziet no ierindas, tad jāmaina viss bloks par apm. 500 Ls. Šobrīd tiek atdalītas visas šīs detaļas un iznestas ārpusē, lai ir viegli nomainīt. Rezultātu varēšu pateikt vakarā vai rīt. Bet kad tas būs izdarīts, visām lielajām xedosu problēmām tā kā būtu jābeidzas.

scorps 12.05.2011 12:30

scorps rakstīja:

Ozz rakstīja: nu a nevar

a)

to jociigo galu izkastreet un ielikt normaalu ami iekšā? augšgals ta visiem +/- vienaads? es saprotu ka centraalais gemarojs ir ar apakšējiem stiprinaajumiem?

b)

vai arii tos nofleksee nost un piemetini parastam amim, ar baloniņu nopuut un viss buus...

c)visu adeni no masdas nevar pielaagot? nekas tur nav liidziigs? bieži vien ir reaals tupums servismeņos noveerots, nekaadas jaunrades dzirksts.

d)tad atliek veel lietuva...

Nu šobrīd notiek "a" variants. Redzēs, kas sanāks.

Nu opel corsa pakaļējie amīši esot tīri labi šaj ķīmijai. Test draivs vakarā. I togo 25 Ls gabalā. Santīms ir iesipts godam

scorps 11.05.2011 10:53

Ozz rakstīja: nu a nevar

a)

to jociigo galu izkastreet un ielikt normaalu ami iekšā? augšgals ta visiem +/- vienaads? es saprotu ka centraalais gemarojs ir ar apakšējiem stiprinaajumiem?

b)

vai arii tos nofleksee nost un piemetini parastam amim, ar baloniņu nopuut un viss buus...

c)visu adeni no masdas nevar pielaagot? nekas tur nav liidziigs? bieži vien ir reaals tupums servismeņos noveerots, nekaadas jaunrades dzirksts.

d)tad atliek veel lietuva...

Nu šobrīd notiek "a" variants. Redzēs, kas sanāks.

scorps 11.05.2011 10:52

drags rakstīja: Pamēģini šeit:

auto.plius.lt/...

Baigais čakars ar leišiem. Man nav cilvju, kas turp braukā pēc dzelžiem. Pašam turp kratīties jēgu neredzu...

scorps 11.05.2011 10:50

brmbrmm rakstīja: Tā tas ir, vairumā servisu to vien zin kā tikai kaut ko nomainīt nevis novērst problēmu. Tāpēc jau arī daru visu pats garāžā.

Nu tur jau dzheki ar virpu rukā tagad. kautko jau saķīmiķos. Galvenais, lai pēc tam uz kādas dižbedres nepalieku uz vēdera Jamie runāja kautko par 100o auģuku un viņu pričendāļu piemērošanu. Redzēs, kas sanāks.

scorps 10.05.2011 16:57

anonimikis rakstīja: zini kā ir ar tiem sapņiem. vislabāk, ja tie tādi arī paliek, nevis piepildās

Īstenībā šo laiku ar šo auto nenožēloju. 5 gadus rullēju bēdu nezinādams. Bet nu ka sāka birt... tad viss uzreiz un pēc kārtas. Esmu jau finiša fāzē, jānomaina tie **** amīši un varēs rullēt vēl tikpat. Vienīgi šis nav dižķibeles vāģis. Bet dīvāns pakaļai tīri mīksts un komfortabls. + vēl, ka šitādus neviens neaiztiek. Bez signalkas lejā pie 9-stāvenes liku veselu gadu. Izņemot kaijas, nevienam citam viņš nebija interesants, kamēr kaimiņi skraidīja saviem bembukiem spoguļus meklēt. Nu kā visiem auto, ir savi plusi un mīnusi.

scorps 10.05.2011 16:52

Ozz rakstīja: www.ss.lv/...

Viss sen jau ir apzvaniits. Amiishus (normālus) un sadalītājus izķer 10 min. laikā.

scorps 10.05.2011 14:29

kliks rakstīja:

scorps rakstīja:

DimanC rakstīja: skatos katalogos un man rāda '95 gadam trīs dažādus amortizatoru variantus.

... - 01/06/1995 - 950601

TA10L1 -101298

01/06/1995 - 01/09/1995 950601 - 950901

TA10L1101298-101382

01/09/1995 - ... A (T001-34-700G) 950901 -

TA10L1101382-

kas atbilst tavējam? Detaļas kods: T001-34-700C/D/F

Handler.lv cena = 140 / 202 / -

Varbūt to lētāko var piemērot?

p.s. Xedos 9 nav tas auto, kur uz lētu haļavu cerēt. Vispār var būt tā, ka ir tikai oriģinālās detaļas. vismaz no krievu saitiem (exist.ru) spriežot neizskatās, ka varētu atrasties neoriģinālās detaļas...

Paldies liels par pūlēm sameklēt. Bet nu enīvei izskatās, ja arī būtu par 140 Ls, tas arī ir paliels cīpars. Labajos laikos pirkts autiņš, par tādām lietām tajā laikā nedomāju. Bet nu tagad ir apburtais loks. Varētu paņemt citu auto, bet visa nauda tiek grūsta šajā un nekā.

Labajos laikos vajadzēja ņemt hujundaju vai kiju un tad varētu pa šrotiem būvēties kaut no nulles līdz sliktai dūšai.

xedosinjsh bij mans sapnju vāģis

scorps 10.05.2011 11:55

DimanC rakstīja: skatos katalogos un man rāda '95 gadam trīs dažādus amortizatoru variantus.

... - 01/06/1995 - 950601

TA10L1 -101298

01/06/1995 - 01/09/1995 950601 - 950901

TA10L1101298-101382

01/09/1995 - ... A (T001-34-700G) 950901 -

TA10L1101382-

kas atbilst tavējam? Detaļas kods: T001-34-700C/D/F

Handler.lv cena = 140 / 202 / -

Varbūt to lētāko var piemērot?

p.s. Xedos 9 nav tas auto, kur uz lētu haļavu cerēt. Vispār var būt tā, ka ir tikai oriģinālās detaļas. vismaz no krievu saitiem (exist.ru) spriežot neizskatās, ka varētu atrasties neoriģinālās detaļas...

Paldies liels par pūlēm sameklēt. Bet nu enīvei izskatās, ja arī būtu par 140 Ls, tas arī ir paliels cīpars. Labajos laikos pirkts autiņš, par tādām lietām tajā laikā nedomāju. Bet nu tagad ir apburtais loks. Varētu paņemt citu auto, bet visa nauda tiek grūsta šajā un nekā.

scorps 10.05.2011 10:00

sarashkins rakstīja: Par pārbūvi un pielāgošanu vajag pameklēt krievu/baltkrievu/ukraiņu forumos.

No to es ar daru, tur cilvēki ar par šito raud gaužas asras.

scorps 10.05.2011 9:59

bobcat rakstīja: Vai pie Leinod KONI skatījies?

Vai pie Senson Auto ZF grupas Zaksus skatījies?

Vai pie AutoFavorīta KYB skatījies?

Vai Grosauto Bilsteinus skatīies. Varbūt šamie no Somijas noliktavas var dabūt?

Vai pie www.plazabaltic.lv esi interesējies?

Nav ne Latvijā, ne Krievijā, ne UK, un ne Vācijā. Nav dabā vairs tādu, tik uz spec pasūtījumu.

scorps 10.05.2011 9:58

Yetti rakstīja:

scorps rakstīja: Nu mēģinās tad virpot ārā kiškas un ķīmiķot 5dien skatīsimies, kas sanāks.

Jā, arī ieteica izraut ārā iekšas un čaulā ievietot no kaut kādiem 80 vai 100 Audi modifikācijām, tiem esot līdzīgs princips.

Čaulai augšpusē virpotu vāciņu un ieteica ieliet eļļu vai tosolu (tjipa lai amortizatora darbības rezultātā silstot neveidojas kondensāts), tik kā nodrošināt, lai nesulo, nesapratu...

Nu to lai tālāk speci skatās

scorps 10.05.2011 9:57

Centis_Nuudele rakstīja:

scorps rakstīja: Amīši izskatās šādi - www.mazda-auto.ru/...

Manliekas, ka te nemaz nav ko sākt mērīt

KYB.....

Vai tiešām šie sākuši ražot amortiņus no zelta, ja tik dārgi

No platīna/zelta sakausējuma alpu kalnu virsotnē pie minimālas gaisa pieplūdes un tkai jūnija pēcpusdienas saulītē - man radās tāds priekšstats

Nu ja sailentbloks viens maksāja 40 Ls... tas laikam turpat tiek taisīts

scorps 09.05.2011 15:05

Nu mēģinās tad virpot ārā kiškas un ķīmiķot 5dien skatīsimies, kas sanāks.

scorps 09.05.2011 15:03

krisus rakstīja: ebay.de nemeklēji?

jā, meklēju gan de, uk, com

scorps 09.05.2011 15:03

Gauss rakstīja: Ja tie ir eļļas amortiņi, tad var atjaunot. Nupat vienam samērā ekskluzīvam auto "atjaunojām" pakaļējos.

Sīkāk pēc pārdošanas...

Gāze

scorps 09.05.2011 14:39

Nu vēl ir variants - atjaunošana. Neesmu mūžā ar to saskāries, tik forumos lasījis. Varbūt ir kādam kāda pieredze?

scorps 09.05.2011 14:36

anonimikis rakstīja: var iemest kodu populārākajos katalogos - autospares, handleris un paskatīties vai vispār analogus izmet.

Nav anologu, nekur nekā nav. Mēnesi jau ar šo problēmu cīnos. Pat Kemi ar saviem monroe pasūtīja uz šrotu.

scorps 09.05.2011 14:26

Sviestc rakstīja:

bobcat rakstīja: 280 ls ir oriģinālie?

Var mēģināt pie šiem meklēt:

Ivars - 26772804 - Japāņu detaļas Purvciemā

Andris - 29234804 - Japāņu detaļas uz Matīsa ielas

Tas Xedos 9 jau vairāk uz Amurikāni velk...

Čistakrovnijs japoška

scorps 09.05.2011 14:20

Paldies par telefoniem. Zvaniju, vēlāk jāpazvana.

Amīši izskatās šādi - www.mazda-auto.ru/...

Manliekas, ka te nemaz nav ko sākt mērīt

scorps 09.05.2011 13:18

Tūdīgi. Man tas autiņš tiek ikdienā ekspluatēts. Ja arī viņu norauj nost, jāzin, kur tālāk ar viņu rokās doties. 6ais xedos diezgan atšķiras no 9ā piekares ziņā.

scorps 28.08.2009 12:39

Liels paldies!

Varbūt vēl ir varianti?

scorps 28.08.2009 11:13

recluse rakstīja: Tur garāžās pie kapiem ir baigi labs VAZu speciālists (mk2 golpus ar jau saprast sāk), varbūt var palīdzēt.

Vismaz uzrakstītu kas pa auto, ir tomēr zināma specifika.

Xedos 6 '92

scorps 23.08.2009 16:52

Muļķības, tikko uz skati mainiju mierinātājam gumijas abas, atdevu ar visu darbu 30 Ls. Nu ko var šitā pūst.

Par lukturiem es gan piekrītu, labāk izdarīt visu iespējamo, lai lukturus nenosper, tad gan ir ziepes, bet tas ir vienīgais kosmoss. zobsiksna, ruļļi un viss pārējais - 250 ls pēdējo reizi bij.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti