Kārtot: Augošā secībā
1 2
Rikardo 07.12.2008 14:30

Uz tādu komentu pat nav jēgas atbildēt.

Rikardo 07.12.2008 13:42

Vispār jau vajag,jo vajag noskaidrot kāpēc motoram ir pazudusi vilkme.

Rikardo 07.12.2008 12:53

A kā lai pareizi to nomēra?Pie kādiem apgriezieniem ir jāmēra?Man pamērot ieplūdes kolektorā pie 3500apgr/min ir 0,58 bar, bet pie max. apgriezieniem 0,8 bar un liekas ka nostrādā pārspiediena vārsts turbīnai.

Rikardo 07.12.2008 1:13

Iemet linku ja vari.Thanks.

Rikardo 07.12.2008 0:48

BMW forumā nav, jau meklēju.

Rikardo 06.12.2008 23:21

Varētu mazliet precizākās mērvienībās piem. Bar.

Rikardo 12.01.2008 23:04

Vaina jau elektriskajā regulatorā nevar būt jo diagnostikā neviena cita kļuda netika uzrādīta.Bet drošibas pēc plunžera pacēlumu var pārbaudīt.

Rikardo 12.01.2008 15:41

Biju vienā labā servisā pie laba dīzeļu spečuka.Uztaisīja diagnostiku un tad arī secinājām faktu.Pats redzēju diagnostikas izdruku kur melns uz balta rakstīts (vāciski) ka aizdedzes moments ir par vēlu.Noregulēt vairs nevar.

Rikardo 11.01.2008 14:47

Es mazliet kļūdījos-moments ir par vēlu nevis par agru.Un auto ir noskrējis 410 tkst. km.Bet joprojām sprigans un ziemas salos arī nav pievīlis.

Rikardo 11.01.2008 11:39

Tāpēc ka silts sliktāk lec un aizdedze ir par agru un vēlāk pagriezt vairs nevar jo ķede ir izstiepusies un nevar vairs pagriezt sīkni.

Rikardo 10.01.2008 17:06

Arī fakts.Cik ilgi tas process apmēram aizņem laika?Kā Tev tas viss process gāja?

Rikardo 10.01.2008 13:02

Vai tad ķedi nevar noņemt no zobrata nost un pa augšu izvilkt laukā?

Rikardo 10.01.2008 12:44

Sorry - dzinējs.

Rikardo 10.01.2008 12:43

Tas ir BMW dzinājs.Man interesē cik ilgu laiku tas pasākums aizņem un vai ir jāceļ nost galva motoram.Ja vari īsi apskaidrot kas un kā!

Rikardo 09.01.2008 19:22

Nē,vecā ir pastiepusies garāka.Nedaudz.

Rikardo 03.06.2007 12:53

Man jau arī ir tādas aizdomas ka tās ir forsunkas,bet neesmu īsti pārliecināts un uz dullo mainīt visu pēc kārtas arī nebūtu gudri...

Rikardo 02.06.2007 23:41

Curmis ja vari tad pasaki kas tad tavējam bija par vainu?Varbūt vari kaut kā palīdzēt ar info.?

Rikardo 02.06.2007 23:39

Tur jau tā lieta ka lec ideāli un dzinējs arī nav tik traki izdilis.Eļļu neēd un ziemas salos arī leca.Pēdējā laikā sāka raustīties apmēram pa 15km kādas 5-10 reizes noraustās bet tikai tad ja brauc apmēram uz 1200-2000rpm/min.Braucot pa šoseju vai nu nejūt ka viņš raustās vai arī neraustās-nevar īsti saprast.Bet tas ir uz ātrumu 100-140km/h un pie 1800-2500rpm/min.Vot tāda tā lieta.

Rikardo 02.06.2007 20:11

Gan jau ka kāds ir.Un starp citu pa to smilkstēšanu ...ja nevari neko pateikt ,tad labāk paklusē un nedeldē klaviatūrai pogas...

Rikardo 02.06.2007 19:36

Kur tad visi varenie iauto gudrie un varenie-parādiet savas zināšanas.Dekster iesaki kaut ko jēdzīgu-tu vismaz kaut ko saproti no auto lietām.Un visi pārējie protams arī.

Rikardo 02.06.2007 16:57

Pēc tās adreses spriežot tas ir tas serviss pie CSDD un tur nu nav tie zinošākie cilvēki,vismaz pirms 1/2 gada nebija ,bet tik un tā pazvanīšu un pajautāšu.Paldies arī par to.Ja nu vēl kādam ir kādas idejas tad uz priekšu-padalaties!

Rikardo 02.06.2007 14:40

Visus varbūt gluži nē,bet varbūt kādam ir kādas reālas idejas...

Rikardo 02.06.2007 14:30

Tur jau tā lieta ka Ventspilī nevar Opelam normālu diagnostiku uztaisīt.Vienīgā reālā vieta Kurzemē ir Saldus.Bet pats esmu Ventspilnieks.

Rikardo 16.02.2007 18:20

jā tikai rodas tāds mazs jautājums-Kurš no viņiem ?

Rikardo 16.02.2007 16:46

Tur jau tā lieta ka joprojām problēma pastāv!Tagad izņēmu un izmērīju pretestību tam gaisa temp. devējam.Tas ir o.k.KO LAI VĒL DARA???????Sāku krist panikā...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti