Vispār jau vajag,jo vajag noskaidrot kāpēc motoram ir pazudusi vilkme.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vispār jau vajag,jo vajag noskaidrot kāpēc motoram ir pazudusi vilkme.
A kā lai pareizi to nomēra?Pie kādiem apgriezieniem ir jāmēra?Man pamērot ieplūdes kolektorā pie 3500apgr/min ir 0,58 bar, bet pie max. apgriezieniem 0,8 bar un liekas ka nostrādā pārspiediena vārsts turbīnai.
Iemet linku ja vari.Thanks.
BMW forumā nav, jau meklēju.
Varētu mazliet precizākās mērvienībās piem. Bar.
Vaina jau elektriskajā regulatorā nevar būt jo diagnostikā neviena cita kļuda netika uzrādīta.Bet drošibas pēc plunžera pacēlumu var pārbaudīt.
Biju vienā labā servisā pie laba dīzeļu spečuka.Uztaisīja diagnostiku un tad arī secinājām faktu.Pats redzēju diagnostikas izdruku kur melns uz balta rakstīts (vāciski) ka aizdedzes moments ir par vēlu.Noregulēt vairs nevar.
Es mazliet kļūdījos-moments ir par vēlu nevis par agru.Un auto ir noskrējis 410 tkst. km.Bet joprojām sprigans un ziemas salos arī nav pievīlis.
Tāpēc ka silts sliktāk lec un aizdedze ir par agru un vēlāk pagriezt vairs nevar jo ķede ir izstiepusies un nevar vairs pagriezt sīkni.
Arī fakts.Cik ilgi tas process apmēram aizņem laika?Kā Tev tas viss process gāja?
Vai tad ķedi nevar noņemt no zobrata nost un pa augšu izvilkt laukā?
Sorry - dzinējs.
Tas ir BMW dzinājs.Man interesē cik ilgu laiku tas pasākums aizņem un vai ir jāceļ nost galva motoram.Ja vari īsi apskaidrot kas un kā!
Nē,vecā ir pastiepusies garāka.Nedaudz.
Man jau arī ir tādas aizdomas ka tās ir forsunkas,bet neesmu īsti pārliecināts un uz dullo mainīt visu pēc kārtas arī nebūtu gudri...
Curmis ja vari tad pasaki kas tad tavējam bija par vainu?Varbūt vari kaut kā palīdzēt ar info.?
Tur jau tā lieta ka lec ideāli un dzinējs arī nav tik traki izdilis.Eļļu neēd un ziemas salos arī leca.Pēdējā laikā sāka raustīties apmēram pa 15km kādas 5-10 reizes noraustās bet tikai tad ja brauc apmēram uz 1200-2000rpm/min.Braucot pa šoseju vai nu nejūt ka viņš raustās vai arī neraustās-nevar īsti saprast.Bet tas ir uz ātrumu 100-140km/h un pie 1800-2500rpm/min.Vot tāda tā lieta.
Gan jau ka kāds ir.Un starp citu pa to smilkstēšanu ...ja nevari neko pateikt ,tad labāk paklusē un nedeldē klaviatūrai pogas...
Kur tad visi varenie iauto gudrie un varenie-parādiet savas zināšanas.Dekster iesaki kaut ko jēdzīgu-tu vismaz kaut ko saproti no auto lietām.Un visi pārējie protams arī.
Pēc tās adreses spriežot tas ir tas serviss pie CSDD un tur nu nav tie zinošākie cilvēki,vismaz pirms 1/2 gada nebija ,bet tik un tā pazvanīšu un pajautāšu.Paldies arī par to.Ja nu vēl kādam ir kādas idejas tad uz priekšu-padalaties!
Visus varbūt gluži nē,bet varbūt kādam ir kādas reālas idejas...
Tur jau tā lieta ka Ventspilī nevar Opelam normālu diagnostiku uztaisīt.Vienīgā reālā vieta Kurzemē ir Saldus.Bet pats esmu Ventspilnieks.
jā tikai rodas tāds mazs jautājums-Kurš no viņiem ?
Tur jau tā lieta ka joprojām problēma pastāv!Tagad izņēmu un izmērīju pretestību tam gaisa temp. devējam.Tas ir o.k.KO LAI VĒL DARA???????Sāku krist panikā...
Uz tādu komentu pat nav jēgas atbildēt.