Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
dastijs 19.01.2010 9:52

Personiigi manam T4 M ar 2.5 tdi pēc nelielām izmaiņām dzinējā un turbīnā jauda no standarta 150zs ir palielināta līdz aptuveni 197 zs, pēc paveiktā auto mierīgi ar 6 cilvjiem uz borta pa DE bānīti ,ar kruīzu skrien 210 km/h. Borta dators rāda degvielas paterinu 10ltr uz 100km.Braucot LV ar atlauto 90 , 6.2ltr uz 100km. Mans iepriekšējais GV T&C pie ātruma 175 apēda 16ltr benzina uz 100km.

dastijs 18.01.2010 15:26

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja:

T4 ar 2.5TDI ir mēsls.

tevi vismaz kādu reizīti pie tā stūres ir palaiduši ?? Nu jā... pa garāžu atļāva,ja , pastūrēt

Kaksi kurā konkrētā vietā T4 ar 2.5TDI ir mēsls?

dastijs 18.01.2010 10:37

Sandis_UR rakstīja:

dastijs rakstīja: To: Sandis_UR

Tici man nekas labs tas C T&C nav, to auto nemaz nevar salidzinat ar VW Multivan labā Generation komplektācijā.

Atrodi lūdzu normālu VW Multivan, labā komplektācijā ar normālu (nevis mopēda jaudas) motoru, cenā līdz 5k eur.

Izpētīju kaudzi ar multjikiem, zem 10 000 T4 labā stāvoklī pēc

2000 g. neatrast.

Piekrītu praktiski nevar atrast Multivanu ar labu komplektāciju un 2.5 TDI par cenu liidz 5k eur, tā arī ir zināmā mērā atbilde uz jautājumu kurš auto ir labāks. Par C T&C un C G V salidzinājumā ar T4 M G varu spriest diezgan objektīvi, jo visi šie auto ir bijushi manā lietošanā. Varu tikai piebilst ka es vairs nekad nepirkšu C un zilā ovāla minivenus. Mana izvēle par labu T4 M Gen bija praktiskās pieredzes rezultāts, kad pirku cena likās kosmoss, tomēr ilgtermiņā esmu gandarīts.

dastijs 15.01.2010 14:03

Man ir no pēdējiem T4 M Generation , T5 labs, bet pēc 2007 augusta.

dastijs 15.01.2010 13:36

Business komplektācija ir labāka.

Vienīgā atšķirība ādas salons un sešas sēdvietas,

mīnuss nav izvelkamā gulta.

dastijs 15.01.2010 13:28

To: Sandis_UR

Tici man nekas labs tas C T&C nav, to auto nemaz nevar salidzinat ar VW Multivan labā Generation komplektācijā.

dastijs 26.09.2008 9:25

ZZXX rakstīja: Man šķiet,ka šajā diskusijā primārais jautājums ir autora budžets. Var nopirkt 96. gada Trani par 2Kls un 07. gada T5 par 25Kls... Par T4 nu ....es nu neņemtu,ne jau ka slikts,bet tā jau ir vēsture tāpat kā Transīti līdz 01.gadam. Un tikai ja,ņemt jaunāku par 01.gadu,tad tikai tādu ,kas pirkts Latvijā jauns,citādi var nopirkt pat vairāk par pusļimonu km (reālo). Par remontiem es Tavā vietā daudz nestresotu-ja dabūsi normālu,nenojātu autiņu,pats viņu pa bedrēm nejāsi un lēto soļķi neliesi,tad gadā nekāda lielā šķirba tur nebūs (nu 200ls robežās).

Par budžetu piekrītu, bet salīdzinot T4 un T5 tas nav tik viennozīmīgi.T4 daudzus gadus pārbaudīta un uzlabota tehnika,pēdejos beidza ºažot 03. gadā , ja ļoti pameklē var atrast labu auto,bet cena Multivanam DE nebūs zem 15klsEur. Augstās cenas vācieši izskaidro ar ļoti lielo interesi par šīm mašinām.

Protams T5 ir modernāks dizains, bet par tehnikas uzticamības

ziņjā es priekšroku devu T4.

dastijs 25.09.2008 10:15

Sandis_UR rakstīja: Pastāsti varbūt lūdzu nbedaudz sīkāk par T4 ekspluatāciju.

Kur labāk remontēt, kas visbiežāk jāmaina, kādi niķi vai gļuki?

Savam auto savlaicigi veicu visas nepieciešamās apkopes,kuras

noradījis VW, pagaidām ar to pietiek.

Protams ir dažas specifiskas lietas kurām manuprāt vajadzētu pievērst pastiprinātu uzmanību:klimatakontroles sistēmai veicu pārbaudes katru sezonu,regulārāk jamaina salona filtrs, ne visai labas atsauksmes ir par automātisko kārbu, tradicionālais defekts ir startera slēdža bojajums, izradās ka visiem T4 tur tek virsū udens,konstrukcijas nepilnība, ja sanāk ilgstoši pabraukt ar lielāku ātrumu (140...), apstajoties jaļauj motoram pastradāt 3-5 min, lai atdzesētu turbīnu,kura sakarst diezgan pamatīgi.Šo lietu var atrisināt ar turbotaimera palīdzibu kurš neļaus izslēgt motoru kamēr neatdzisīs turbīna.LV tas protams nav aktuāli.Runājot par max. ātrumu , tad auto pēc programmas izmaiņas iet pilnu šilti.

dastijs 25.09.2008 9:23

ZZXX rakstīja:

dastijs rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

dastijs rakstīja:

Edgarpo rakstīja:

dastijs rakstīja: Ziemā uz slidena ceļa nevar salidzināt Multivanu ar Tranzītu.

Tā arī nesapratu, kurš labāk uz ceļa turās Tranzit vai Multivan?

Uz slidena ceļa viennozīmīgi labāk turās Multivans.

Ar ko tas ir saistiits?

Multivan ir priekšpiedziņas , plus ESP.

Nu ja ,Transītiem jau TĀDI NAVAROTI protams nekad nav bijuši. Pirms cilvēkam ko iesaki-uzzini kas un kā vai arī piebilsti,ka tas ir tikai un vienīgi Tavs viedoklis.

Piekritu ir dažādas komplektacijas ar un bez navarotiem, es iesaku Multivanu T4 tikai no savas 15 gadu pieredzes ar dažādiem busiņiem.Gan jauniem , gan lietotiem.Tāpat katrs izvelēsies sev tikamāko auto.

dastijs 24.09.2008 16:32

Sandis_UR rakstīja:

dastijs rakstīja:

Edgarpo rakstīja:

dastijs rakstīja: Ziemā uz slidena ceļa nevar salidzināt Multivanu ar Tranzītu.

Tā arī nesapratu, kurš labāk uz ceļa turās Tranzit vai Multivan?

Uz slidena ceļa viennozīmīgi labāk turās Multivans.

Ar ko tas ir saistiits?

Multivan ir priekšpiedziņas , plus ESP.

dastijs 24.09.2008 16:08

Edgarpo rakstīja:

dastijs rakstīja: Ziemā uz slidena ceļa nevar salidzināt Multivanu ar Tranzītu.

Tā arī nesapratu, kurš labāk uz ceļa turās Tranzit vai Multivan?

Uz slidena ceļa viennozīmīgi labāk turās Multivans.

dastijs 24.09.2008 15:56

Eļļu motoram mainu pa 15kkm,filtru komplekts 4gab -80ls ar pvn,bremzu kluči iztur apmeram 40kkm,par piekari nesūdzos, bet buss pamatā brauc ārpus pilsētas. Ziemā uz slidena ceļa nevar salidzināt Multivanu ar Tranzītu. Savam auto pacelu motora jaudu no 151 uz 180zs, ripo ļoti jestri.Pie visa tā degvielas pateriņs vasarā pilsetā 8.4l ārpus 6,4l pie 90-100 km/h.

dastijs 24.09.2008 14:18

Tranziitam it kaa par labu speele cena + saliidzinoshi vietas vairak pei tam cik zinu tad 2.5TDI siksnas noaiņa un citi remonti arī salīdzinoši padārgi.

Piekritu Tranzits bus letāks gan pērkot,gan remontējot.Izmaksas Multivanam visu siksnu,ūdensūkņa uz ruļļu nomaiņai sanāca 400ls ar PVN.

dastijs 24.09.2008 13:50

Labāk ņem Multivanu ar 2.5 tdi, bet būs grūti atrast labu,nenobrauktu.

dastijs 06.01.2007 16:26

Turbina ir jadzesee , ja ilgstoshi tiek braukts ar lielu slodzi, pats savam auto esmu uzstadijis turbo-taimeri jo daudz braucu pa Vācijas bānjiem, ir bijis ka pēc apstashanās taimeris izslēdz motoru pēc 6-7min. Kas attiecas uz BMW tad turbīnu tirgotāji apgalvo ka viņiem tie esot labi klienti.

dastijs 06.01.2007 16:23

Daniels_Reebuss rakstīja: piezvanīju cilvēkam,kurš tiešām rubī fišku par visām šitaam lietām. Viņš lika pateikt,ka jūs esat lohotroni un neko neapjēdzat no dzinējiem,temperatūrām un tādām lietām. Pats viņš braukā ar jauniem BMW, nekad neko nekur nav dzesējis un netaisās to darīt. Un nekur tas nav noteikts.

Hesus-tu vari 20s-1 min dzesēt,neksa tur neatdzisiis pa 30 sek. tas viss ir fufelis. Leksuss ir amerikāņiem domāts,lai atšūtos,tā uzraksta ,i viss.

'

Turbina ir jadzesee , ja ilgstoshi tiek braukts ar lielu slodzi, pats savam auto esmu uzstadijis turbo-taimeri jo daudz braucu pa Vācijas bānjiem, ir bijis ka pēc apstashanās taimeris izslēdz motoru pēc 6-7min. Kas attiecas uz BMW tad turbīnu tirgotāji apgalvo ka viņiem tie esot labi klienti.

Ā, vēl šis ieteica jums braucot un apstājoties stāvvietās meklēt speciālās turbīnu dzesētavas :

Lasītākie raksti

Jaunie raksti