Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Wikentijs 13.02.2007 7:37

Tur jau tā lieta, ka šāds auto tika saņemts "mantojumā" un vienkārši vēlos dzirdēt citu pieredzi ar šo auto. Auto smuks, bet nav vairs lētais franchu auto. Tikai arī man tā sāk sķist, ka auto tehniskā kvalitāti stipri atpaliek no tās tirgus cenas.

Wikentijs 12.02.2007 21:20

Pēc pieredzes -

Manā un manu padoto rīcība ir plaša spektra busi, sākot ar mazajiem/īsajiem, beidzot ar augstajiem/garajiem.

Un tā par apkopēm un to izmaksām:

Peugeot Boxer (Arī Citroen Jumper un Fiat Ducato) sākot ar 2003. gadu - apkopes līdz 100 LVL (Pilnās apkopes ik pēc 20'000km). Problemātiskās vietas - sānu durvju mehānismi un rokturi netur lielu slodzi. Slīdošie mehānismi ātri dilst. durvju enģes vājas. Ritošā daļa zem vidējā. Ārpus lielajiem ceļiem un mūsu klimatam īsti netur putekļu gumijas, miroņgalvas, rokas bremzes problēma visiem Boxeriem. Pozitīvais - Jauns buss viens no lētākajiem savā segmentā. Vēl ir ļoti labi ir HDI motori. Vismaz man šī marka pamazām tiek nomainīta pret citām markām.

VW LT35- 96.g. un uz augšu. Manā skatījumā viena no ideālākajām mašīnām gan tehniski gan praktiski. Piemērs - 96. gada LT35 pa gadu novālēja 80'000km bez neviena servisa apmeklējuma, neskaitot tekošās apkopes. Dabuju beigās nomainīt priekšejos amortizatorus, startera bendiksu un kardāna vienu k-kādu gultni. Apkopes salīdzinoši lētas - līdz 30 LVL bez darba. Apkope normāli ik pēc 10k km ši gada.

MB Sprinter - lietoju 2005. gada 208CDI modeli ar īso kārbu pilsētas variantā. Apkopes ik pēc 30'000km. Viena apkope izmaksā LVL 110-150. Dārga bet laba mašīna. Pie lielākiem svariem un noslodzes tiek lietoti 308CDI, 311CDI modeļi. Visoptimālākais ir 311CDI ar 110ZS jaudu. Ap 2000-2002.gada modeļiem ir problēmas ar elektroniku. Tos gadus cenšos "neievērot" pie iegādes.

IVECO TurboDaily - smuka, praktiska, bet kolēģis ar savu 2003.gada 35C??? dzīvo regulāri Iveco centrā ar ritošo un elektroniku.

Ford Transit - Nav īsti lielas pieredzes, bet labi bija deviņdesmito gadu modeļi. Lēti un praktiski. Neko sīkāk vairs nezinu, jo tos cenšos neievērot.

Renault Master (Arī OPEL Movano) - normāli darba busi. Nav bijusi darīšana, bet Latvijas Pasts un vairāki citi kolēģi izmanto tikai šīs markas busus. Ir padārgi gan cenā gan ekspluatācija, taču tas arī ir to vērts.

Pārējās markas - lieto pats uz savu atbildību

Wikentijs 12.02.2007 21:19

Pēc pieredzes -

Manā un manu padoto rīcība ir plaša spektra busi, sākot ar mazajiem/īsajiem, beidzot ar augstajiem/garajiem.

Un tā par apkopēm un to izmaksām:

Peugeot Boxer (Arī Citroen Jumper un Fiat Ducato) sākot ar 2003. gadu - apkopes līdz 100 LVL (Pilnās apkopes ik pēc 20'000km). Problemātiskās vietas - sānu durvju mehānismi un rokturi netur lielu slodzi. Slīdošie mehānismi ātri dilst. durvju enģes vājas. Ritošā daļa zem vidējā. Ārpus lielajiem ceļiem un mūsu klimatam īsti netur putekļu gumijas, miroņgalvas, rokas bremzes problēma visiem Boxeriem. Pozitīvais - Jauns buss viens no lētākajiem savā segmentā. Vēl ir ļoti labi ir HDI motori. Vismaz man šī marka pamazām tiek nomainīta pret citām markām.

VW LT35- 96.g. un uz augšu. Manā skatījumā viena no ideālākajām mašīnām gan tehniski gan praktiski. Piemērs - 96. gada LT35 pa gadu novālēja 80'000km bez neviena servisa apmeklējuma, neskaitot tekošās apkopes. Dabuju beigās nomainīt priekšejos amortizatorus, startera bendiksu un kardāna vienu k-kādu gultni. Apkopes salīdzinoši lētas - līdz 30 LVL bez darba. Apkope normāli ik pēc 10k km ši gada.

MB Sprinter - lietoju 2005. gada 208CDI modeli ar īso kārbu pilsētas variantā. Apkopes ik pēc 30'000km. Viena apkope izmaksā LVL 110-150. Dārga bet laba mašīna. Pie lielākiem svariem un noslodzes tiek lietoti 308CDI, 311CDI modeļi. Visoptimālākais ir 311CDI ar 110ZS jaudu. Ap 2000-2002.gada modeļiem ir problēmas ar elektroniku. Tos gadus cenšos "neievērot" pie iegādes.

IVECO TurboDaily - smuka, praktiska, bet kolēģis ar savu 2003.gada 35C??? dzīvo regulāri Iveco centrā ar ritošo un elektroniku.

Ford Transit - Nav īsti lielas pieredzes, bet labi bija deviņdesmito gadu modeļi. Lēti un praktiski. Neko sīkāk vairs nezinu, jo tos cenšos neievērot.

Renault Master (Arī OPEL Movano) - normāli darba busi. Nav bijusi darīšana, bet Latvijas Pasts un vairāki citi kolēģi izmanto tikai šīs markas busus. Ir padārgi gan cenā gan ekspluatācija, taču tas arī ir to vērts.

Pārējās markas - lieto pats uz savu atbildību

Par kravas furgoniem - tur jau cits stāsts.

Wikentijs 02.02.2007 9:52

MB vilcēji ir salīdzinoši lētāki, tāpēc arī es sākotnēji skatījos uz MB taču cik autovadītāju tik domu, taču varu pateikt vienīgi to, ka es skatos tikai uz SCANIA un VOLVO, neatkarīgi pa kurieni viņi brauks, bet pie lielas slodzes. Ja ir slodze maza, tad jau jeb kurš vilcējs derēs, pat Renault Midlums

Wikentijs 01.02.2007 20:39

Hello!

Man šī tēma pašreiz ir ļoti aktuāla un varu pateikt sekojošu:

Ar MB ir problēmas un būs problēma arī ar jaunajiem modeļiem! (Nav problēmas ar supporetu eiropā). Es ACTROS neieteiktu un pats visdrīzāk vairs neņemšu.

DAF, MAN ir labi auto, bet ir problēmas ar supportu (arī eiropā) tāpēc automātiski atkrīt.

SCANI ir ok. Nav dzirdētas negatīvas atsauksmes. Liela tirgus daļa. Ir labs supports arī LV.

VOLVO FH12 EURO3 ar nobraukumu līdz 500-700tkst rekomendējas. Motora resurss līdz 1.5mlj. km. Ir sīkas tehniskas nianses, bet kuram to nav.

Ja pērc Volvo truckā, i par cenu sarunāsi i par supportu Eiropā.

Tātad mans viedoklis ir VOLVO FH12 ar 420Zs vai 460Zs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti