Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Bolzens 05.10.2007 15:11

Geskasfans rakstīja: Nu 15" diski arī pēc specenes der SAAB9-5 (nu vismaz 98.g.)

Nu tad tiešām labāk ir 15" diski un riepas, jo piemēram 16" riepas sanāk baigi pārmaksāt.

Pagājušonedēļ Rumbulā nopuirku 15" tērauda diskus ar uzrakstu SAAB, teica ka derēšot arī priekš mana Opeļa Tā arī bija, Opels tagad braukās ar SAAB diskiem, tā kā varu secināt ka SAAB arī pienākas 15" riepas, bet droši vien ne visiem modeļiem.

Bolzens 31.10.2007 7:37

Subjektīvi nepatīk Nissan dizains un plastmasa salonā, kas varētu grabēt. Renault varētu būt švakāk ar piekari. Tīri subjektīvi izvēlētos Renault. Pirms kāda laika skatījos arī uz šiem auto un izvēlējos Zafiru. Pagaidām nenožēloju.

Bolzens 15.11.2007 9:02

Vot kaut kā Kemi neiepatikās pie Mūkusalas apļa. Ar attieksmi viss kārtībā, bet tā īsti mani nepārliecināja, ka viņiem viss būtu skaidrs, kādi reglamenta darbi jādara konkrēta auto ikgadējā (periodiskajā) apkopē. Arī kopējā summa, kas tika iztērēta šīs apkopes veikšanai kopā (ņemot vērā to, ka pats vēl nomainīju gaisa un salona filtru) praktiski bija augstāka nekā cipars ko man nosauca pie Opel oficiālā dīlera par šāda darba veikšanu. Arī eļļa pēc tās nomaiņas bija aizdomīgi piķa melna, kaut gan pa logu redzēju, ka auto bija pacelts augšā, noskrūvēta apakšējā panna un karterī iebāzta eļļas atsūcēja truba. Tāpat eļļas līmenis bija virs maksimālās atzīmes, ko konstatēju pēc kāda laika, kad pārbaudīju eļļas līmeni. Kasīties nebraucu. Savu negāciju paudīšu vairs neapmeklējot šo servisu šādu darbu veikšanai, vienīgi varbūt ļaušu kādu piekares elementu nomainīt nepieciešamības gadījumā, jo tomēr tas atrodas tuvāk dzīves vietai nekā dīlera serviss. Nākošreiz iemēģināšu dīlera servisu, redzēs kā ies tad.

Bolzens 11.12.2007 7:46

Panasonic esot labs, 7 gadus esot novilcis uz Toyota corolla. Exide arī ir labs (personīgā pieredze), jo šie ražo arī rūpnieciskās akumulatoru baterijas un kaut ko no tā visa ir iemācījušies, es vismaz tā domāju.

Bolzens 19.03.2008 10:15

Jā, runa ir par to pašu Slokas ielu, kur daudzi nogriežas uz Mārtiņa ielu, lai varētu tikt piem. uz Vanšu tiltu. Un lūk šajā posmā no pat Kuldīgas ielas ir saliktas šīs 505. zīmes. Būtu labi ja to varētu nokomentēt kads nesenais autoskolas absolvents vai tās audzēknis.

Bolzens 09.04.2008 16:44

wiiruss rakstīja: nu neee... baaka tīra, filtri regulāri tiek mainīti un netankojos tankā, taka redzu ko leju. bet nobeidzās pēkšņi - ne staigāja apgriezieni, ne problēmas ar pielaišanu

Man šķiet, ka problēma ir apgalvojumā: "taka redzu ko leju". Kannās mēdz būt netīrumi, nosēdumi, ūdens kondensāts, kas nudien nav vitamīni sūknim.

Bolzens 10.05.2008 7:39

ValdisM rakstīja:

aeg rakstīja: Vaitspirts un lupatiņa .

Labāk vaitspirta vietā izmantot petroleju.

Darvu labi tīra nost gan petroleja gan vaitspirts, tomēr petroleja ir daudz nekaitīgāka auto krāsojumam.

Piekrītu - pertoleja the best.

Bolzens 18.07.2008 8:11

Zafira - labs auto. Pērkot ņem vērā, ka Zafirai ir divi 1,8 l motori . Viens ar 116 Hp, otrs ar 125 Hp. Pats saproti, kuru ņemt ir labāk. Pašam ir Zafira auto ar 2,2 DTI dzinēju. Auto iet labi, taču uzskatu, ka smagā dzinēja dēļ \"priekša\" ir par smagu. No i-neta vietnēm saprotu, ka visus Opeļus sāka cinkot pilnībā no 1998. gada. Lai samaisītu galvu iečeko šo ziemas testu www.autoreview.ru/... , kur Opelis tiek diezgan slavināts.

Bolzens 18.07.2008 9:13

vdrug32 rakstīja: ka es saprotu Zafirai rezerves riepai atrašanas vieta aizmugure zem auto kuzova????vai tas ir ta???Un ka ta ar noņemšanu, un vai tad neruse pats mehanisms ar riepas disku???

Jā tas tā ir. Noņemšana ir tāda, ka attaisa auto bagāžnieka vāku, tad ar ja nemaldos 17 izmēra atslēgu (ar to pašu kurar der rata skrūvēm) atskrūvē no iekšpuses skrūvi, līdz apakšā eošais rezerves rata stiprinājums paliek karājoties drošibas striķī (aptuveni 10 cm garš. Tad nometoties uz ceļiem atkabina šo drošības striķi un stiprinājuma viens gals (otrs turās eņģēs)atmetas pret zemi, pēc tam var izņemt auto riepu. Šmucīga padarīšana, bet izdarīt var.

Bolzens 18.07.2008 9:38

vdrug32 rakstīja:

Bolzens rakstīja:

vdrug32 rakstīja: ka es saprotu Zafirai rezerves riepai atrašanas vieta aizmugure zem auto kuzova????vai tas ir ta???Un ka ta ar noņemšanu, un vai tad neruse pats mehanisms ar riepas disku???

Jā tas tā ir. Noņemšana ir tāda, ka attaisa auto bagāžnieka vāku, tad ar ja nemaldos 17 izmēra atslēgu (ar to pašu kurar der rata skrūvēm) atskrūvē no iekšpuses skrūvi, līdz apakšā eošais rezerves rata stiprinājums paliek karājoties drošibas striķī (aptuveni 10 cm garš. Tad nometoties uz ceļiem atkabina šo drošības striķi un stiprinājuma viens gals (otrs turās eņģēs)atmetas pret zemi, pēc tam var izņemt auto riepu. Šmucīga padarīšana, bet izdarīt var.

...Nu reee...sakariga atbilde bez liekas filosofijas...Klau, nu tad saki ludzu, cik ta pilna massa zafirai???

Auto pilnā masa protams ir atkarīga no tajā uzstādītā dzinēja un vēl citām štellēm piem. kondiška utt. Nezinu cik šajā saitā catalog.auto.ru/... ir patiesa informācija, bet orientējoši vari apskatīties kāda ir pilnā masa Zafirai atkarībā no tajā uzstādītā dzinēja.

Bolzens 18.07.2008 11:15

vdrug32 rakstīja: ...NU..nu, pastastat kas tas pa OPC versiju????????????

OPC -Opel Power Center. Auto ar 2 litru benzīna turbo motoru 240 ZS. Šķiet, ka sēdināta piekare. Noteikti, ka iet labi, bet pats nepirktu. Uzskatu, ka pazemināta piekare Latvijas ceļiem nav tā labākā versija. Ir arī parastie auto ar OPC paketi, kas nozīmē, ka ir kaut kādi elementi (pārsvarā vizuāli -spoileri utt.) paņemti no īstās OPC versijas.

Bolzens 18.07.2008 11:34

vdrug32 rakstīja: ...Hmmm, nu jaaa Paldies par info, bet laikam tomer 1.8 bezinieks man bus tuvak. Nu tad jautajums par zobsiksnu, ka ta ar to lietu, pec kada nobraukuma jamaina, nu konkreti Zafirai????

Uz šo jautājumu precīzi neatbildēšu, jo 2,2 l dīzelim, kāds ir man, ir ķēde un šis jautājums man nav bijis aktuāls.

Bolzens 21.07.2008 7:37

Pirmais rakstīja:

Bolzens rakstīja:

vdrug32 rakstīja: ...Hmmm, nu jaaa Paldies par info, bet laikam tomer 1.8 bezinieks man bus tuvak. Nu tad jautajums par zobsiksnu, ka ta ar to lietu, pec kada nobraukuma jamaina, nu konkreti Zafirai????

Uz šo jautājumu precīzi neatbildēšu, jo 2,2 l dīzelim, kāds ir man, ir ķēde un šis jautājums man nav bijis aktuāls.

sābiem (ir tāds opeļa paveids) arī ir ķēde, kas jāmaina uz katriem 100 000

Opel orģinālajā servisa grāmatā par to nekas nav teikts.

Bolzens 21.07.2008 7:45

vdrug32 rakstīja: ))Nu jaaa, ka saka viens mekle, otrs jau pardeva...nu gan jau..)Klau, kas tas pa fiču dzinejam-ECO TEC??? Nu ja var ta saprotama valoda...

Cik saprotu, tad ECOTEC ir tāds trademark-s (tirdzniecības zīmols

). Manuprāt Opels savulaik licis uzsvaru uz ekoloģiju un tāpēc arī burtus "eco" ielicis motora apzīmējumā uzverot, ka dzinējs ir ekoloģiskās nekā pārējie. Iespējams, ka tā ir bat nevaru to noliegt, ne apstiprināt. Ar ekonomiju gan šie trīs burti "eco" netiek saistīti.

Bolzens 07.08.2008 21:04

Savu pirmo pirkumu ebay-ā izdarīju 23.07.2008. Pasūtīju lēcu videokamerai 29,99$ + 17$ (laikam) pasta izdevumi. Šodien 07.08.2008 tas beidzot arī no tālās Amerikas (Floridas štata Majami) atnāca. Tā kā kopējā cena nebija šausminoša (ap Ls 21), tad riskēju, kas būs tas būs. Varu piekrist, ka pasta izdevumi procentuāli sastāda ļoti lielu daļu no kopējām izmaksām. Bet ko lai dara, Amerika ir tālu un interese par šo pasūtīšanas procesu bija liela. Piereģistrējos un pasūtījumu ebay-ā veicu par spīti savām nepārāk labām angļu val. zināšanām. Viss darbojas. Paku saņēmu Latvijas Pastā, kurš pirms tam man atsūtīja paziņojumu par pakas piegādi. Par nodokļiem neko nezinu, tādi manā gadījumā netika piemēroti. Ja būs nepieciešamība, tad iepirkšos vēl. Skatos, ka laptopiem un programmatūrām arī sanāk labas cenas (ja pasūta no UK)

Bolzens 20.10.2008 8:00

Tā kā pašam arī ir Opels ar dīzeļ dzinēju (2,2 DTI), atd pirms šāda auto iepirkšanas arī cītīgi vācu info i-netā par šo tēmu. Man ir izkristalizējies viedoklis, ka Opel 2,0 dīzeļdzinējiem ar turbīnu g.k. rodas problēmas sliktās degvielas dēļ. Cik saprotu, tad veči ir konstatējuši, ka šim dzinējam uzstādītā turbīna ir īpašī prasīga pret labu turbīnas eļļošanu un cik saprotu, tad turbīnu eļļo pati degviela. Rezumē - sūdīga degviela, sūdīga eļļošana un beigās arī sūdīga turbīna. Ne pavelti Krievijā joprojām daudzi auto dīleri netirgo modeļus ar dīzeļdzinējiem sliktās dīzeļa kvalitātes dēļ. Un ja šī degviela no Krievijas tiek tirgota Latvijā "no kannām", tad šāds rezultāts arī ir.

Bolzens 20.10.2008 13:25

Piebaldzens rakstīja:

oxygen rakstīja: Tādu murgu, kā Opel 2,0 DTi, nenovēlu nevienam piedzīvot. Šis dzinējs bija uzmontēts Vētrai 98.gads. Nopirku populārā autoplacī, tikpat populārā Vidzemes pilsētā, kur katrs trešais braukā ar Opeļiem. No garantijas visādiem veidiem tiku atrunāts, tipa labākais gada auto, cena uzreiz cita un tā tālāk...Jau braucot mājās, jūtu, b.a nevelk, nejūt turbīnu !!! Pirmdien atpakaļ, servī iekšā, turbīnu nost, nedēļu bez mašīnas...Atved atremontētu turbīnu, saliek, varat minēt trīs reizes...Atkal diennakts servī, atklāj ka ciet katalīze (tas viss par manu naudu protams), beidzot aiziet. Nobraucu 100 km, dīzeļa patēriņš ap 12 litriem, tā neko...Dodos uz diagnostiku, tur paziņo, ka motors nesaprot, ka ir uzssilis, tur arī rezultāts...atkal maksāju tā nekas., dačiki h..ačiki. Tur mani runājoties sabaidīja par sūkni, tā viņiem esot ikdiena, bet būšot jau labi. Apmēram pēc nedēļas pārbaudot eļļas līmeni, neticu savām acīm, līmenis par trešdaļu klāt...nomainu eļļu, jo nebiju īsti pārliecināts. Baudu pēc laika atkal, b.a...un vēl voncī pēc soļķa. Apskatot servī motoru, secinam,ka sulo arī jaunā turbīna. Noplātu rokas, braucu tālāk...Vienā skaistā rītā auto vairs nepielec. Braucu ar sievas auto... Vakarā ar ievilkšanu aiziet apmēram pēc 600 m. Nu man vienreiz pacietība beidzās. Nodabūju to kasti uz populāro autoplaci...Vienojāmies, ka mainu pret citu dārgāku. Pašam man tā mašīna nebija jāpārdod, bat populārais autoplacis taču to izdarīja ! Pēc laika jauniegūtajai mašīnai atklājās,ka tā ir sista no visām pusēm, kaut arī labi bija sataisīta...cena protams bija maksimāla,bet tas jau ir cits stāsts. Galvenais, ka tā attieksme ir tāda pati arī pret pastāvīgiem klientiem...

vai gadienaa nav runa par Ceesiim un autoplaci netaalu NBS instruktoru skolas?

Man arī būtu interesanti zināt vai šis placis neatrodas Cēsīs.

Bolzens 21.10.2008 7:59

viuks rakstīja:

elf rakstīja: Mums te viens ciema vecis ar Zafiru brauc,lamājās ka salstot nost..

Silst ar švaki, bet nu tas ir Zafiras gļuks. Jābāž deķis vai kartons aiz restes, citādi, ja pečka līdz galam tad pat pēc stundas braukšanas temperatūra kritīsies. Tāda sajūta ka tas pečkas radiators ir tikpat liels kā dzesēšanai.

Varu piekrist, ka Zafira dīzeļauto neiesilst pārāk ātri, taču ka salst nost es tam negribētu piekrist. Reiz mainot salona gaisa filtru, pamanīju ventilācijas kanālā, radiatoram līdzīgu veidojumu. Eksperimentus neveicu, bet iespējams, ka tas varētu būt palīglīdzeklis salona uzsildīšanai, kamēr pietiekami nav uzsilis dzinējs. Tā būtu viena lieta ko pārbaudīt vai tas darbojas un otra lieta protams ir klasika - pārbaudīt vai korekti darbojas termostats, t.i., pārliecināties, ka visu laiku nav vaļā dzesēšanas sistēmas lielais loks.

Bolzens 05.04.2009 19:40

VWfans rakstīja: Redz, kur viens vācietis ar 2004.gada Zafiru ar 2,2 litru dīzeļmotoru jau nobraucis 182 tūkstošus km ar vidējo dīzeļdegvielas patēriņu 7,6 litri uz 100 km:

www.spritmonitor.de/...

Reāls cipars. Varu teikt no savas pieredzes. Nav problēmas iekļauties arī 7 l 100 km.

Bolzens 10.05.2009 20:37

Pats lietoju Canon HV 30 videokameru www.canon.lv/... ar MiniDV kasetēm. Nesūdzos - kvalitāte laba. Filmēju tikai priekš sevis, neko labāku priekš t.s. \"home video\" nevajag. Visamaz tā domāju es. Kvalitāte \"uz aci\" starp šādu HD kameru un DVD kameru ir pamanāma viennozīmīgi un daudzkārtīgi.

Starpcitu atzīta kā Eiropas labākā HD kamera 2008-2009 gadā www.eisa.eu/... . Kad pirku, tad nemaz to nezināju.

Vienīgais trūkums droši vien ka cena - virs Ls 500.

Bolzens 19.06.2009 13:07

TDIOTS rakstīja: Tātad kungi .

Šito visu penteri :www.iauto.lv/... ;forum=20 nau garšas lasīt , nau jau nekads NSNF

Vajaga 'fotoaparatu' , pajātā SONY T9 vietā

Canonu nevajaga -3gab. ,nosprāguši ,'šķūnī' mētājās , serviss pilnīgs sux.

Par Soņu labas atmiņas ~3gadi izturēja

Ko varat ieteikt , vajag kompaktu ,vieglu,'muļķudrošu' un uzticamu ??

Es tomēr par Canonu. Darbā ir IXUS 40 laikam, iet no rokas rokā un vēl 4 gadu laikā nekas nav bijis jāremontē. Bildes priekš tāda aparāta tiešām Ok.

Ja ir bijuās problēmas ar Canon Powershotu, tad piekrītu, problēmas ir, plastmasas korpuss, u.c. nelāgas lietas, bet par IXUS-su nekādu sūdzību.

Bolzens 26.06.2009 11:57

Sretsked rakstīja: Nomaini draudzeni.

Tu esi tiešs, bet nežēlīgs

Bolzens 17.09.2009 21:05

Man ir Zafira, kas būvēta uz šīs Astras bāzes. Viņai salona filtrs ir zem (aiz) bardačoka. Bardačoks jāņem nost (vismaz es tā darīju).

Bolzens 12.10.2009 8:32

cluber rakstīja: vairs no salona un no signalizācijas pults nevar atvēt bagāžnieku, vai kās nezin kas varētu būt par vainu, kas būtu jālabo un cik tas prieks servisā varētu izmaksāt???

Savlaicīgs Paldies par atbildēt un īpašs lūgums nevajag komentēt jautājumu ar neproduktīvu spamu.

Konkrēti manam auto šāda problēma bija, jo bija pārlūzis vads tajā gumijas rīklē, kas savieno automašīnas virsbūvi ar pašu vāku - nu tākas iet paralēli eņģēm, ja tā var teikt.

Ja ir mehāniskā slēdzene nevis elektriskā, tad jāskatās.

Bolzens 17.11.2009 21:47

Sretsked rakstīja: Re,slavenais Bolzens ir tapis redzams.

Ar ko es tik slavens būtu?

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti