_PN_ rakstīja: turbīna nakrivajetsa, sāc domāt par jaunu auto
biju Dīzeļcentrā uz diagnostiku, kur pateica ka turba un motors ir bez probām, bet problēmas ir ar intercooleri, tjipa salauzts!
To agru panjeemu un iztiiriju, tiezhaam viss tur bija aizdirsies.... [a kur tas AGR ir mekleejams???
vopshem tas brīnums ir tieshaam viegli atrodams, lai arii no pirmā acu skatiena paverot haubi nekur nav.
noskruuve nost to plastmasu motoram un tu redzeesi taadu ar divaam skruuveem pieskruuveetu apalju dzelzs suudinju, skruuvee valjaa un tiiri visu gan iekshaa, gan aaraa....
un par to kraanu tochna taisniiba!
Kas pie ta dzels sūdiņa vel ir pievienots?un kura vieta viņš tieši atrodas pa vidu sanā?
vectra2001 rakstīja: man ir 2001 gada vectra,iedegās dzeltena lampiņa un ieslēdzas avarijas režīma un pasū uzrāvies.Biju uz diagnostiku UN PATEICA KA NESAKRIT ŅĒMĒJS AR DEVĒJU!!! Bet negribās visu pec kārtas mainīt.Varbūt ka kādam ir bijis kas lidzīksun kas tieši ir jamaina,aizdomas ka pie šprices tas dačiks,bet parliecinats nau ne viens kas.Paldies jau iepriekš! [/Manam ir shitas pats nikis ... visbiezhaak gan taa lampina iedegas vasaraa, kad aatrums saak paarsniegt 120 km/h! bet arii bez taas lampinas iedegshanaas auto uz priekshu nevelkas kaa vajaga... neesi veel atradis kur ir taa vaina???
Biju uz kompi velvienreiz un uzrādija abus gazpedāli un gaisa mērītāju ,jamaina bus tas gaisa mērītājs,kas cits atliek!!!
Vienkārši viņi pateica ka kompis ir beigts,jo uzilsto no motora.Jo lampa iedegās kad motors uzilst.Un tad es gaju otreiz Kūldīgā,un tur man pateica savādak,kad gāzpedālim ar šprici nesakri darbība.Gāzpedālis ir uz elektroniku!
bembermember rakstīja: Cik Venspilī dakteru prasa par to, ka pasaka, ka pacientam temperatūra nesakrīt ar vesela cilvēka temperatūruVienkārši viņi pateica ka kompis ir beigts,jo uzilsto no motora.Jo lampa iedegās kad motors uzilst.Un tad es gaju otreiz Kūldīgā,un tur man pateica savādak,kad gāzpedālim ar šprici nesakri darbība.Gāzpedālis ir uz elektroniku!
Rikardo rakstīja: Vai kāds man varētu palīdzēt noskaidrot kas varētu būt pa vainu 1995.gada 2.5td Omegai.Iedarbinot dzinēju tas kādu laiku strādā un pēc tam ņem un noslāpst bet noslāpst uzreiz it kā izslēgtu aizdedzi.Aizdomas krīt uz elektromagnētisko vārstu sūknim vai imobilaizeru.Varbūt kāds zin kā var atrubīt imobilaizeru?
ja būtu imobilaizers tad vaidzētu mirgot dzeltenajai lampiņai,varbūt signalizācija.
Napalms rakstīja: Pasaki kas tā bija par diagnostiku, lai citi zin kur NEbraukt
Vienkārši trūkst tie kompa gudrīši.Nekojau nedod kad ir apartāts,es par diagnostiku vienreiz 25ls un tas bija venspili opeļa centrā,otreiz 15ls un neko precīzu ari nepateica un tas bija kūldīga.ventspili tas vispār tēloja gudrīt,es domāju ka tur ir ritī apārāti bet ņifiga,tādi paši ka visos servisos.
hatebreed rakstīja:
wiiruss rakstīja:
hatebreed rakstīja:
_PN_ rakstīja: turbīna nakrivajetsa, sāc domāt par jaunu auto
biju Dīzeļcentrā uz diagnostiku, kur pateica ka turba un motors ir bez probām, bet problēmas ir ar intercooleri, tjipa salauzts!
To agru panjeemu un iztiiriju, tiezhaam viss tur bija aizdirsies.... [a kur tas AGR ir mekleejams???
vopshem tas brīnums ir tieshaam viegli atrodams, lai arii no pirmā acu skatiena paverot haubi nekur nav.
noskruuve nost to plastmasu motoram un tu redzeesi taadu ar divaam skruuveem pieskruuveetu apalju dzelzs suudinju, skruuvee valjaa un tiiri visu gan iekshaa, gan aaraa....
un par to kraanu tochna taisniiba!
Kas pie ta dzels sūdiņa vel ir pievienots?un kura vieta viņš tieši atrodas pa vidu sanā?
wiiruss rakstīja:
vectra2001 rakstīja: man ir 2001 gada vectra,iedegās dzeltena lampiņa un ieslēdzas avarijas režīma un pasū uzrāvies.Biju uz diagnostiku UN PATEICA KA NESAKRIT ŅĒMĒJS AR DEVĒJU!!! Bet negribās visu pec kārtas mainīt.Varbūt ka kādam ir bijis kas lidzīksun kas tieši ir jamaina,aizdomas ka pie šprices tas dačiks,bet parliecinats nau ne viens kas.Paldies jau iepriekš! [/Manam ir shitas pats nikis ... visbiezhaak gan taa lampina iedegas vasaraa, kad aatrums saak paarsniegt 120 km/h! bet arii bez taas lampinas iedegshanaas auto uz priekshu nevelkas kaa vajaga... neesi veel atradis kur ir taa vaina???
Biju uz kompi velvienreiz un uzrādija abus gazpedāli un gaisa mērītāju ,jamaina bus tas gaisa mērītājs,kas cits atliek!!!
Vienkārši viņi pateica ka kompis ir beigts,jo uzilsto no motora.Jo lampa iedegās kad motors uzilst.Un tad es gaju otreiz Kūldīgā,un tur man pateica savādak,kad gāzpedālim ar šprici nesakri darbība.Gāzpedālis ir uz elektroniku!
bembermember rakstīja: Cik Venspilī dakteru prasa par to, ka pasaka, ka pacientam temperatūra nesakrīt ar vesela cilvēka temperatūruVienkārši viņi pateica ka kompis ir beigts,jo uzilsto no motora.Jo lampa iedegās kad motors uzilst.Un tad es gaju otreiz Kūldīgā,un tur man pateica savādak,kad gāzpedālim ar šprici nesakri darbība.Gāzpedālis ir uz elektroniku!
i613 rakstīja:
nomiks rakstīja: saule lec, varde lec, bet opelis nelec
kas tev tie par bardainiem jokiem?cilveeks teica-noslaapst, nevis nelec,tirlinj.
bet viņš minēja imubilaizeru!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rikardo rakstīja: Vai kāds man varētu palīdzēt noskaidrot kas varētu būt pa vainu 1995.gada 2.5td Omegai.Iedarbinot dzinēju tas kādu laiku strādā un pēc tam ņem un noslāpst bet noslāpst uzreiz it kā izslēgtu aizdedzi.Aizdomas krīt uz elektromagnētisko vārstu sūknim vai imobilaizeru.Varbūt kāds zin kā var atrubīt imobilaizeru?
ja būtu imobilaizers tad vaidzētu mirgot dzeltenajai lampiņai,varbūt signalizācija.
pinguin rakstīja: droši vien servisa onkulis bija ŅĒMĒJS un tu biji DEVĒJS un NESAKRITA naudas summa ko vēlējās viņš un devi tu....
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Napalms rakstīja: Pasaki kas tā bija par diagnostiku, lai citi zin kur NEbraukt
Vienkārši trūkst tie kompa gudrīši.Nekojau nedod kad ir apartāts,es par diagnostiku vienreiz 25ls un tas bija venspili opeļa centrā,otreiz 15ls un neko precīzu ari nepateica un tas bija kūldīga.ventspili tas vispār tēloja gudrīt,es domāju ka tur ir ritī apārāti bet ņifiga,tādi paši ka visos servisos.