iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
TDIOTS 30.08.2012 10:46

patreiz pāraudzībā ir 4LPG autosi .

00' audim 2.8 eļļotāja nau bij gemorojs ar sprauslām (valtek) uzlikām hanas - excelenti , ne jaudas zudumi , ne čekendžīni - ''splašnaja radosķ''

04' forda duratekam 1.8 stāv JLM eļļotājs -nau papildināc ne reizi ru forumos, no lietotāju (100-150+ kkm ar lpg) pieredzes guvu atziņu ,ka tas eļļas bulšic ir lieks . Visu izšķir pareizas sprauslas - veras laicīgi un fiksi , neveido lieso degmaisijumu utt. tobiš ja nau iefisc sanis - uzliktas keihin vai hana sprauslas ,tad tas JLM vai Flashlube sūūc nau vajadzīgs .

gadīgai Tojotai 1.6 uzpreperēja OMVL sprauslas un Flashlūbes eļļotāju - kurš tiek regulāri ( jo ne no savas kabatas ) papildināc

CRV 04' arī tika uzliktas hana sprauslas ( manā iespaidā)+ flašlūbe(maisteri ieberza) - pagaidām vēl ''eļļojās '' . redzēs cik ilgi

a tie vārsti (konkrēti hondām) ir tādi cxrenpobeģišš kādi zinu 05'gada CRV kam , ķipa dēl LPG , izdega vārsts un zinu 10ā gada ''jauno'' cirvi kam pie ~10kkm, bez LPG , noklājās un pēc liela skandāla ( jo tačka bij iepirkta somijā ) ,pēc garantijas, e tika mainīti vārsti .

TDIOTS 07.07.2012 19:16

DekstersFF rakstīja: Šīri, tev pašam vismaz kaut kas ir? Es saprotu,mans mocis ir sūds, vieglais ir sūds un džips ir sūds, tas man tā kā skaidrs no tavas puses.

Bet kas tev pieder? Ar ko tu brauc? Izskatās,ka vienīgais,ar ko tu brauc, tas ir ar mēli pa skabargainu dēli.

Un šad tad ar brāļa šrotu,pats par sevi saprotams.

teu wiss ir sūds un arī kūdra ira sūdīga

pārdot savu fordmazdu un steidzīgi iepērc RR , tad vismaz sapratīsi par ko ir cepiens

TDIOTS 07.07.2012 19:12

nu neuxja no tā airmatika , pie 295/40R21 , camforta nau ieslēdzot 'comfort' režīmu , ira bik maigāk priekš gemoroīdiem , bet karolla ar 195/65R15 ,gaitā , ira kudī comfortīgaka wot ar r19 ziemas riteņiem tie režīmi ir jūtamāki , bet autõ paliek amerikāniski zvalstīgs un sajūtas nerosina uz dinamisku braukšanu

TDIOTS 07.07.2012 15:59

Sandis_UR rakstīja: P nakti cinoties ar karstuu paskatijos rangerofums net un nesapratu smieties vai raudat.

Masiina arkartigi aptiiku, un liekas loti laba peec funkcionalitates, plus veel salidzinoshi sladas cenas.

Bet no otras puses tur aprakstitas probleemu kaudzes ir mizliigas, un cik saprotu ar shiim problemam saskaras gandirz katrs RR useris.

No otras puses labaa lieta, ir tā ka šajā foruma aprakstits ir gandriz ka noverst pašu spekiem lielāko daļu no problēmām

nu ja dikti 'aptīk' , tad nefis prātu , pērc un baudi

P.S. protams ne pa pēdējo naudiņu , rēķini kādus vidēji ls100 , ikmēneša remontos

TDIOTS 07.07.2012 15:10

i_edgars rakstīja:

TDIOTS rakstīja: ikdiena paiet ar sūda GL 550 AMG , airmatika režīmi ,

Nuuuu! Vai kaut ko labāku, teiksim Skorpi nevarēji nopirkt?

tas sūds(2,9) bij nopirkc un atdoc bračkam , tālajā 95

'noiets etaps' .......

TDIOTS 07.07.2012 15:08

Crankshaft rakstīja: Shiirs

viena no tam ir neveiksmigaa origjinaalaa ruupniicas signalizacija, kas strada kautkada noteikta frekvence un uz kuru iedarbojas "wifi" tiikli utt. tadejadi tiek visu laiku uzmodinats borta dators, un akumulators tiek izsuukts sauss. un neviens serviss nevar to atrast, jo tas notiek novietojot mashinu tikai kautkadas noteiktaas vietaas.

====================

Vispār jau jess. Atgādina skandālu Japānā nu jau pasen, kad bez redzama iemesla Toijotas pēkšņi placināja savus īpašniekus pie sienām vai priekšā stāvošajiem auto Izrādījās, ka bortelektronika reaģēja uz baisi "elektriski" piesārņoto ēteru, un, saņemot noteiktu signālu kombināciju deva signālu ātrumkārbai pāriet uz režīmu D, dzinējam, protams, bija jābūt iedarbinātam. Sākumā nevarēja tikt skaidrībā, bet, kad sāka pienākt sūdzības no samurajiem, kuru jaunās Toijotas bija pēkšņi "aizmukušas", visai ātri saprata, no kurienes kājas aug Lūk, augsti industrializētas un tehnoloģizētas sabiedrības blakusizpausmes ...

man CV98' , rūnīcas siga , 2x atstāja uz ielas, skaļi taurējot Atlasā un TCnemotõrā kāpi nokāsa ,ķip atrubija , bet kreņķis nepazuda......

TDIOTS 07.07.2012 15:05

Un jā , ja tas pepeloc brauc , nevis,kārtējo reizi , atrodās zervīzē , tad brauc , tas maita , OUXJIĶEĻNO

P.S. bet par tēmu -RR ar HSE 'ieliktini'' ,benz,LPG , būtu mana izvēle .

P.S.S. nezinu kā RR , bet ''resnā'' gala GēLam nau ''off road'' bloķu . purvā neesmu bijis , bet kupās un dubļos ar nau palikc xvz ,moš meistarība neļauj ''norakties''

TDIOTS 07.07.2012 14:57

Shiirs rakstīja: Piedodiet dzheki. Bet vai jus esat vispar braukusi ar RR?

nea , vareinais RR nau jūzēc , ikdiena paiet ar sūda GL 550 AMG , airmatika režīmi , pa mūsu ceļiemj un atļauto Vmax , maz ko maina , bet tās milisikundes līdz 100km/h gan 'uzbudina'

P.S. un ir arī doma apgāzēt to sūūūūdu , tik biedē , ar bez LPG , esošais kibernētikas gemorojs ( izklausās ka RR ar ir gemorojnaja kibernētika)

TDIOTS 07.07.2012 12:10

Yetti rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

Es tomēr labāk izvēlos mazāk jaudīgu, toties dīzeli, nekā strēbēju ar gazi.

.

ko, pljad, 4x4 nozīmē "mazāk jaudīgs"? to ka spēj ar tieselpirdienu izlīst tur, kur tāds 5.0 palecas un norokas?

tas ,pļad, nozīmmē to ka cilvim' Tēmā 'nau īstas sajēgas, bet ira viedoklis 'zinu visu'

TDIOTS 07.07.2012 11:52

Slinkais rakstīja: mans stags ar valtekiem ir atmaksajies 2 nedēļās. nav ideāli, bet arī problēmu īpašu nav. var maukt arī ar lēto, bet galvenais kas un kā uzstāda. otram auto ir pa dārgo uzlikts.

bračka ar brauc ar stagvalteka triFeru 1-2X nedēļā piesprauž kompi ,nodzēš kļudas+ apgreido , un turpina berzZt sani . PAr dižu laimi to nenosaukt , bet zantīm iefišās tāpat kā ar BRC....

TDIOTS 07.07.2012 11:48

Shiirs rakstīja: droshi vien viniem ir fetish uz pirdiena smaku. vienigais par ko varetu priecaties ir kapeikiemiileesana, jo tadam iekartam visi parejie ir tikai minusi. smird, shauj, atgazes kosmosaa utt...

nu ja , tur jau ira tas kafs

TDIOTS 07.07.2012 11:33

DekstersFF rakstīja: Vēl jau pastāv iespēja, ka cilvēks jāj sani jau no sākuma, iekārtu uzliekot, ķipa,'nu man to lētāko tomēr'. Un tad rodas problēmas.

tieši tā

man pašam un citiem , BRC+KEIHIN vai HANAS , 'slikto' gāzes iekārtu lietotājiem , nikādu gemoroju nau bijis .... , bet nu tā jau nau maximālā zantīmzipšana , jo zantīmiefisiens sākas par pāris kkm vēlāk nekā ar 'baigi labām un lētām ' STAG+VALTEK tipa iekārtām ....

P.S.manā redzeslokā joprojām ir divas( CV un BMW) gāzmašīnas , kurām 'sliktā ' gāzesiekārta tika implantēta ~10-12 gadus aPPakaļ - ar abām ļauži brauc un priecājās

TDIOTS 04.06.2012 12:45

nuble , Germans asprātis

TDIOTS 04.06.2012 11:12

DekstersFF rakstīja: Tikko izmērīju, pannas biezums 5 mm.

nu beļģ, nebij tak slinkums

arī RLM ražotajām , nebleķa pannām , nau ne vainas + cipari, reizes divas, saldāki .

TDIOTS 04.06.2012 11:07

blablabla

Germans līkrocis

TDIOTS 03.06.2012 23:35

DekstersFF rakstīja: Šitam,kas man pagalmā, tam ir 2,0 TDI

nu bet es tokš saku -nau baudāms

wot 1,4 esot baudāms - pajautā fanam

TDIOTS 03.06.2012 23:33

Germana , pagāšruden , uzvirpotajos 4,5latīgajos A6 stūres uzgaļos , esot iemetusies brīvkustība kas par jofftfajmaķķ ????

un kas laps būs šajos pa ls4???

pļēēē

lohatrons

fizTi Germanam

TDIOTS 03.06.2012 14:15

nu , fuj

tas tokš nau ar baudāmos 1,4567890123456789 TDi perteļnemotõru

TDIOTS 10.05.2012 23:02

i_edgars rakstīja:

Patiesi atgādinu mazu bērnu, kas nav padevies ne augumā ne prātiņā, bet lecos pie jebkuras izdevības. Kaut arī pašam jau plika pļeška un sirmi mati!!

pļeķ pļeķ

kāda paskritika

TDIOTS 10.05.2012 22:20

eu i_bidlo akkal 'pasvilināji'

TDIOTS 10.05.2012 22:17

i_edgars rakstija pļeķ pļeķ

un turpina pļeķ pļeķ

bim bam

bim bam

eu iedo kāc tam āzim burkāniņu

pļeķ pļeķ

TDIOTS 10.05.2012 20:13

tas smaržojošais bidloinženieris sapņo saņemt 500,01 latu algu , par klasifikatoru studēšanu , smirdēšanu tofikos un protams sava vispārākuma deklarēšanu

uijx teu veiksminiek , ne zelta ziutiņu

TDIOTS 10.05.2012 18:32

i_edgars rakstīja:

CRDI rakstīja:

Pirms citu aptiršanas kaut reizi mūžā, kaut vienu lpp tā profesiju klasifikatora izlasi!

Izlasīju, pie tam to kas ir spēkā Polimēru tehnolog.

Arī profesiju standartus esmu lasījis,

nemaz neizskatās, jo gvelz pilnīgas glupības, kas nav rakstītas nevienā redakcijā.

turpini vien lasīt , sapņot par ls500,01 algu un jāties ar savu sapuvušo pļurdu sūdorpi

a es jau 23 gadus vairs neesmu inženieris , tsk 'darba ņemājs', un viss man dzīvē jauki

tu esi bidlo un tāds arī nosmirdēsi visu savu nožēlojamo ,pārgudrā rauduļa/ņauduļa, dzīvīti

P.S. profesiju klasifikatoru lasijis neesmu un netaisos

TDIOTS 09.05.2012 20:47

i_edgars rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

2-3soķi par atejas tapas amatu tik daudz ???

es tādam xavajas bidlonierim , max. 3,14 LVL pirms nodokļiem , dotu

Iespraud tos savus LVL sev dziļi, jo dziļi pakaļā.

Savā protams. Un nečīksti ka pie dalbajoba neviens negrib strādāt!

pie manīm , tiktiešām , dalbajobi nestrādā

es tādus fiksi izkožu un nauxj.....

P.S. savulaik (cēcēcēpē laikos ) biju inženeiris

kad tas cēcēpē nosprāga un radās iespējas rīkot savu štelli , pelnīt un nopelnīto varen patīkami tērēt , dariju to

Uzskatu , ka jebkurš reāls inženieris ( nevis tukšfļutis i-inženieris) tiek vērtēts atbilstoši pienesumam .

ja teu , dzīves 'po žizņi' apdalītajam , šķiet ka tā nau , tatad tu esi sūtīgs speciālists ar attiecīgu ,sūtīgu , atalgojumu .

secinajumus izdari pac.

TDIOTS 09.05.2012 20:20

i_edgars rakstīja:

GB12 rakstīja: ir pieņemts, ka tos visu zinošos speciālistus parasti uzmeklē konkurentu firmas un paši piedāvā normālus nosacījumus, lai cilvēks būtu ieinteresēts pie viņiem pāriet.

Visi bijušie konkurenti apsprāga agrāk par manu iepriekšējo firmu. Firma kurā pašreiz strādāju ir vislielākā Baltijā, un konkurenti nevar piedāvāt pat 1/2 no tā.

Bet vismaz 1/2 no piedāvātājiem par nesajēdz, ka santehniķis no inženiera ar kaut ko atšķiras!! Tu tādā strādāsi??

Vieni atļāvās izboztām acīm izbrēkt, ka cik tad Tu gribēji, kad paziņoju, ka par šo 200 - 300 Ls piedāvāto netaisos strādāt! Laikam domā, ka esmu gatavs vēl piemaksāt par darbu pie šiem!

2-3soķi par atejas tapas amatu tik daudz ???

es tādam xavajas bidlonierim , max. 3,14 LVL pirms nodokļiem , dotu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti