Kārtot: Augošā secībā
1 2
kjirzaka 19.05.2011 14:51

smaidiigais rakstīja: kā pasāts var būt smuks?

viņš taču ir tāds pats kā vēl miljons citu pasātu

Nu to tu neprasi man

kjirzaka 19.05.2011 12:48

Passāts iegādāts un visi laimīgi - pārdevejs, jo pardeva, sieva, jo smuks un es, jo tas gemorojs ir beidzies

Tagad tik jagaida, kad būs jāsāk labot

Paldies visiem par spamu

kjirzaka 12.05.2011 14:13

GB12 rakstīja:

kjirzaka rakstīja: Izskatās, ka būšu latvietis vidējais/praktiskais un pārvietošos ar pasātu. Tas gan nav audī, bet arī vācietis

Nu, protams, tipiskā mietpilsoniskā letiņa prātā pieminētais mīts, ka vācu auto ir viskvalitatīvākie, īpaši, ja tie nāk no VW/OOOO grupas ...

Tāpat kā mīts, ka cilvēks ir cēlies no pērtiķa.

Cilvēki ir celušies no citplanētiešiem, kas arī parādīja kā vw un OOOO jāskrūvē - līdz ar to visi ar viņiem arī brauc

kjirzaka 12.05.2011 13:27

Izskatās, ka būšu latvietis vidējais/praktiskais un pārvietošos ar pasātu. Tas gan nav audī, bet arī vācietis

kjirzaka 12.05.2011 13:14

brmbrmm rakstīja: Nu un vēl atņemot to, ka topika autoram neder BWM/MB/Volvo.

...kas dažiem liekas pilnīgi nesaprotami...

kas der cilvēkam, tas neder rāpulim

kjirzaka 12.05.2011 9:22

nazurbajev rakstīja: Vispār... nah rāpuļiem mašīna?

kjirzaka 12.05.2011 8:51

nazurbajev rakstīja:

kjirzaka rakstīja: Vajag auto līdz 3000Ls.

Galvenā prasība - universāls, lai bez lielas sipšanās var ratus iegruzīt un parpalas.

Tika apskatīti daudz un dažādi varianti, bet možka kaut kas tika palaists garām...

Bez tam tā ka auto arī sievai, tad ļoti spēcīgs ir patīk/nepatīk, smuks/nesmuks arguments

MB nav smuks un baigais kuģis, BMW pakaļas piedziņa - nē, Volvo - katafalks, utt

Spams - laipni lūgts!

Nu tad losi brauc ar autobusu... ir gana universāls un arī ratus var iegruzīt.

Un? Ja vajadzēs, tad arī braukšu. Atslābsti.

kjirzaka 11.05.2011 15:08

WALA rakstīja:

kjirzaka rakstīja:

SSā tik viens, kas zem četrām štukām...

Ielikt jau ratus var praktiski jebkura sedana grabažniekā, tik manuprāt tas neērtāk ka universālī... Un suns, lai gan nav nekāds milzenis, diezvai piekritīs tur sēdet

Nevajag aizmirst ka auto cena ir kaut kāds cipars par kuru vienojies tu un pārdevējs. Jebkurā gadījumā būs jāmeklē kompromiss.

Kas arī pašlaik tiek darīts - mēģināts atrast kompromisu starp patīk/nepatīk, cenu un iespējamajām remontu izmaksām

kjirzaka 11.05.2011 14:17

WALA rakstīja: Es priekš savas sievas ar šādām prasībām paņemtu Volkswagen Touran, kaut arī iepriekš mierīgi diezgan "resnus" ratus likām savam Carina E sedanam bagažniekā - no problem.

SSā tik viens, kas zem četrām štukām...

Ielikt jau ratus var praktiski jebkura sedana grabažniekā, tik manuprāt tas neērtāk ka universālī... Un suns, lai gan nav nekāds milzenis, diezvai piekritīs tur sēdet

kjirzaka 11.05.2011 13:31

GB12 rakstīja: Ja V70 volvo liekas katafalks, moš V40?

V40 kā reizi tagad ir lietošanā - mož trāpijās sūds vai kā, bet nu lūzt maita...

kjirzaka 11.05.2011 13:28

A tam IV golpam nav alumīnija piekare, kas pasātam?

kjirzaka 11.05.2011 12:06

brmbrmm rakstīja: Tāpēc jau es minēju Audi 80 B4 vai pirmo A6 - tiem vēl vecās, ne-Alumīnija piekares. No praktiskā viedokļa šie auto varētu būt lētāki ekspluatācijā, bet te jau svarīgs ir vizuālais, un Gads arī, cik noprotu. Auto ne tikai kā transports bet imidžama ar, nu par to jāmaksā!

Kāds tur vēl imidžs? Auto imidžam sākas no 4 litri vai arī zem 70gada

Gribās jau tikai lai viņs ir smuks - un tas jau ir dikti stiepjams jēdziens...

Gadam jau ar milzīgas nozīmes nav - tik biki var aizdomāties ja par to naudu var dabūt 99 gada audi un 2004 gada reno, kur abiem uz šiltes ir nekruķītie 180tk.. Protams ka nostrādā - a možka jaunāks tomēr būs labāks

kjirzaka 11.05.2011 11:10

brmbrmm rakstīja: Audi visādi, Ford Focus/Mondeo, Mazda 626, Opel AstraG/VectraB, Toyota Avensis, VW Golf/Passat

Focus nesmuks (unversāļa pakaļa izksatās ka piekabināta), Mondeo nesmuks, 626 neizteiksmīga, tapat Astra, Vectra tikai nedaudz smukāka, bet vienalga opelis, avensis nepatīk...

reāli jau tā ir ka paliek pasāts un audi - ja neskaita patiesi vai nepatiesi aizspriedumainās franču auto...

9-5 itkā arī skata un konforta/drošibas ziņā būtu ok, bet nu patēriņš un uzturēšana varētu būt nepārāk...

Ja par klasiku runa, tad jau par 3k var zviedrijā kādu vw busu ņemt - gan vieta, gan stils Bet nu es nau nekāds skrūvētājs, lai viņu uzturētu kas žēl

kjirzaka 11.05.2011 10:16

perkons rakstīja: Te jau atkal jāmin IV Golfs, zemas uzturēšanas izmaksas un ja TDI , tad arī ekanomisks. Šis variants der, ja nav ambīcijas uz auto emblēmām

Ambīcijas uz emblēmam nekādas....

Golfs tiešam tika palaists garām...

Pasāts ar varētu būt ok.... A4 man šķiet nedaudz tā ka pārvērtēts - 3000Ls par 98tā vai 99tā gada autiņu man šķiet tākā biki pa sālītu. Saprotu jau ka mega izturīgais un kvalitatīvais Audī, bet nu nez... Da tā pat viņs ir lietots un ne jau mazak kā citi ...

Lai piešķirtu asumu minēšu, ka tika ieraudzīts Megane grandtūrs sarkanā krāsā 04 gada... kas loģiski uzreiz izvirzījās favorītos Kāpēc gan ņemt 5 gadus vecāku kaut ko ne tik smuku, ja var šitādu dabūt

kjirzaka 11.05.2011 9:55

Da nafig piekabi - ratus pa taisno uz āķa virsū

kjirzaka 22.10.2010 20:15

Pirmais rakstīja:

kjirzaka rakstīja: Pārdodu divas 205/55/R16 Master H3 atjaunotās ziemas riepas. Pirktas pagājušo rudeni R1 riepu servisā Ulbrokā. Brauktas vienu ziemu. 30Ls par abām. Tel: 29966890

jaunas (nebrauktas) tādas riepas var dabūt par 50latiem

tas tā informācijai

Pirms kādas nedēļas tanī pašā Ulbrokā bija pa 30 viena....

Varu atdot kaut vai pa 20 abas.... garāžā mētājas un vietu aizņem.... Vajag?

kjirzaka 22.10.2010 17:27

Pārdodu divas 205/55/R16 Master H3 atjaunotās ziemas riepas. Pirktas pagājušo rudeni R1 riepu servisā Ulbrokā. Brauktas vienu ziemu. 30Ls par abām. Tel: 29966890

kjirzaka 12.09.2010 22:48

Teicu viņam ka aizsūtīšu rītdien naudu

Viņš nosolījās, ka tad kad būšot atpakaļ pilsētā atsūtīs savu un ģimenes bildes, kas uzņemtas Austrālijā

kjirzaka 12.09.2010 22:18

Un te arī atrisinājums:

Scott Holmes to me

As per the e-mail paypal sent to me which is also similar to yours you will have to pay €800 out of your own pocket through western union to my agent address given to you.

After you send the money €800 through western union a receipt will be given to you at the western union office.

So you will scan the western union receipt and address it to a mail then reply to paypal confirmation email with it.

Once you do that then PayPal verify the western union detail and confirm everything valid then they will release your total amount into your account include the western union charges. The money will only reflect in your account until you reply back to the confirmation email you received from PayPal by sending the MTCN number of the €800 that is to be send to my pick up agent so that they can come for the pick up..if you have gone through the email you received from PayPal very well regarding the payment i made...you must have been notify about all this so i hope you understand and go ahead and send the €800 then get back to PayPal with the western union information so that they will release the whole fund into your account without any delay. I will advice you to check your inbox or spam mail of junk am sure you will find the paypal confirmation email in one of those box.

Please advice asap..

Thanks.

Karoč viņam izdevās veikt pārskaitījumu uz manu PayPalu, kuru nemaz nebiju uztaisījis

Tagad man jāsūta caur Western Union 800 mārciņas, lai saņemtu visu naudu savā neesošā PayPala kontā

kjirzaka 12.09.2010 21:29

Džekiņam tik ļoti gribās tikt pie auto, ka šamējais ir gatavs tūlīt uz līdzenas vietas man PayPalā pārskaitīt naudu un organizēt transportu vešanai... Tik man nav PayPala

Uz aicinājumam pārskaitīt naudu pa taisno uz manu kontu viņš nepiekrīt - saka, ka neesot internetbanka un darba specifikas dēļ nevarot uz banku aiziet

Saka, lai es taisot PayPalā kontu un sūtot viņām epasta adresi, kas kontam piesaistīta un viņš momentāli skaitot naudu...

Ir vērts spēlēt tālāk un taisīt kontu Paypalā? Možka cilvēkam vienkārši ļoti ļoti mašīnu gribās

kjirzaka 12.09.2010 19:57

Scott Holmes to me

Hi mate, I have looked at it a few times now, and after looking around, i'm satisfied with the great condition but what's your actual price for it. I love a bargain, so i would like to get it as soon as i can. I would be able to make payment through paypal, i find it the easiest way to use my credit card safely and is a safe and reliable method of payment... Let me know your price for it . I hope to hear from you soon, and i will make all transportation preparations for the it to be transported to my home in London,UK. If possible can you send me some recent picture or video of the item ?

-Cheers-

Un tas viss par 95. gada autiņu Redzēs, kas būs tālāk...

kjirzaka 12.09.2010 9:03

Nortel rakstīja: Bija man kādreiz 9-5 ar 2.0T, mehānisko kārbu. Tā neko, ērts, kluss auto. Samērā ekonomisks, garākos gabalos varēja palīst zem 7 litriem uz sotaku (rekords bija kautkādi 6.3).

Nobraucu kādus 70 tkm. Nekas īpaši neplīsa. Ķēdi nemainīju. Nevajag taupīt uz motora apkopēm, lej labu eļļu, pērc orģinālos filtrus, sveces (Vikingā šo to var dabūt pat lētāk nekā parastajos veikalos). Piekare no opeļa, daļas jāmaina reti, maksā kapeikas.

Ziemās ļoti ātri uzsilst salons. Kā nekā skandināvu auto. Braucot ātros līkumos ir diezgan lielas sānsveres, bet uzliekot aizmugurē KONI amortizatorus palika stabilāks.

Mīnusi:

- ik pa pāris mēnešiem jāmaina tuvo gaismu lampiņas (liku gan pa 2 Ls, gan pa 20 Ls, mainīju abas reizē un pa vienai, tik un tā izdega);

- kautkas sliktākos ceļos reizēm pagrabēja aizmugurē, ne diagnostika vairākos servisos, ne pats neko neatradu;

- pēc izbraukšanas pa dubļainākiem ceļiem sāka vibrēt riteņi (laikam konkrētais disku modelis bija neveiksmīgs)

- konstatēju ka tomēr šis baudāmais auto man ir par mazu.

Zilā krāsā? Ar KONI aizmugurē?

kjirzaka 11.09.2010 21:05

To, ka visi sābi pēc 93. gada nav sābi jau zinu... bet ne par to stāsts...

Benzīnmotoriem (2 un 2.3) kāda starpība automātam un mehānikai? Patēriņš? Ir vēl kas? Vai tikai pieraduma vaina?

kjirzaka 09.09.2010 20:13

Paldies par infu!

Tiešām noderīgi, jo domas par 9-5 iegādi nemainīšu - tik jautājums, kuru labāk, paliek

Kā ar kārbām? Ja vienam motoram ir gan automāts, gan manuālā? Automātam degvielas patēriņš lielāks, tas skaidrs.... varbūt vēl kādas lietas, ko vajadzētu zināt? Ja pareizi sapratu, tad automātam ir četri!!! ātrumi? Kā tāda slēdzas?

kjirzaka 09.09.2010 18:33

jugasvilli rakstīja: Kāda starpība par universālu vai sedanu, ja par dzinēju jautā?

Isuzu 3.0 TiD esi uzmanīgs, pāris paziņām bija Opeļi Vectras un Signumi ar šo motoru - spļaudījās par elektronikas gļukiem un neadekvātu degvielas patēriņu.

Pašam ir Vectra ar 2.2 dīzeli, kuru liek virsū arī saabiem. Taisnība - nekāds skrējējs nav, sliktākais, kas var nobirt - sūknis (remonts ap 700 latiem), toties nav jādomā par siksnām, jo ir ķēde, kas paredzēta uz visu resursu.

Esmu braukājis arī ar 9-5 Aero. Jaudas ziņā ir OK, bet uzturēšana padārga, arī patēriņš nekāds mazais nebūs, jo tādam auto kāja pasmaga.

Ja pērc kādu no turbomoriem, uzreiz pierēķini klāt kādus 700 latus par ķēdes maiņu, jo diezvai kāds pārdos mašīnu ar nupat nomainītu ķēdi. Tie, kas saka, ka nomainījuši, lielākoties to izdarījuši nekvalitatīvi - vai nu kādu ķīniešu komplektu likuši vai arī nav roļikus mainījuši, kā tas gadījās vienam čomam, kuram pēc 2 mēnešiem no iegādes dienas nācās taisīt motoram kapitālo.

Ritošā daļa samērā izturīga.

Pie slimībām varētu pieskaitīt samērā biežos elektronikas gļukus, dziest ārā displejs, dažādi dačiki mēdz jukt ārā.

Bet, kopumā, auto OK.

Par universāli jautāju, jo interesē tieši universālis un domāju, ka kādam ir pieredze ar universāli.

Tātad 2.2 dīzelim ķēde vispār nav jāmaina?

Areo neinteresē.

Kā ar kārbām? Tam 2.2 dīzelim nāk gan automāts, gan manuālā?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti