Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
msh 27.01.2024 18:51

Kāpēc es sāku runāt par būvēšanu? Man te viens apgalvoja ka es neesot savu mašīnu pircis ;) "pēc dirsas" ir ļoti stiepjams jēdziens; tu ne tikai neesi redzējis kā izskatās "pēc dirsas",bet arī šobrīd piekasies divām M4 [vai M5, neatceros] skrūvītēm ar krustiņa galvu kuras no vadītāja vietas pat īsti nav redzamas... 😂

Pff, zviedru auto pasākums, lasīt - mašīnas, kuras vairs nav redzamas, kaut kur salasījās aiz slēgtiem vārtiem lai citi viņus neapceļ It kā astoņdesmito un deviņdesmito gadu zviedru kastes nebija īpaši sliktas, bet kaut kā ir pazudušas...

8 modeļi nozīmē golfs, bora, vabole, oktāvija, leons, toledo, A3, TT - ja jāņem mk5 platforma, tad vēl klāt nāk tūrāns, kadijs un altea. Ne tikai ir ko izvēlēties mašīnas ziņā, bet arī dzelžu ziņā.

msh 27.01.2024 18:34

Kādus trīs gadus nebiju ar mašīnu aizbraucis leišos tālāk par Palangu. Šodien ekspedīcijas pēc izbraucu trīsstūri Klaipēda - Kretinga - Palanga - PIZĢEC cik viņi daudz salikuši fotostabus un vidējā ātruma posmus 😱 Pie viena interesanti pavērot gāzes cenas Lietuvā - ja pie mums kartelis ir salicis apmēram visur vienādas cenas, tad Lietuvā tā nenotiek - to ka Palangas kaplī ir tik mazas cenas tikai dēļ Baltic Petroleum ielas otrā pusē sapratu, iebraucot Kretingā ieraugot viadā cenu kas tikai centu lētāka kā pie mums...

msh 27.01.2024 4:54

Abet par manām fantāzijām - KUR ir tās mašīnas? Jā nu kaut kādā zviedrijā tiem taviem zviedru opeļiem vēl varbūt ir kaut kāda piekrišana - un es esmu pilnīgi pārliecināts ka tas arī ir viss. Pie mums tādi kā tu kas palutina gunārus uz nullto gadu opeļsābiem kāda saujiņa varbūt ir - nekā vairāk noteikti nav; nevaru atcerēties kad pēdējoreiz esmu redzējis, piemēram, kādu Calibru vai kādu veco, īberīgo sābu - kādu svētdienas bembi vai fofāgenu/audī saulainā vasaras dienā gan ieraudzīt sanāks pilnīgi noteikti. Un vēl tālāk jau ir tā vienkāršā nianse ar skaitu un modeļu klāstu - tajā laikā kad to tavu opeli ražoja, vienu pašu golfu ražoja vismaz astoņu dažādu modeļu paskatā...

msh 27.01.2024 4:53

Nebūtu - rupji rēķinot motors būtu labi ja piektā daļa no izmaksām lai to ieliktu. Un galvenā vējernieka problēma - forši 1% no braukšanas laika, bet papildus degvielas patēriņš visu laiku.

Kurš runā par mašīnas vērtības pacelšanu?

Jā, mašīna ir braukšanai - tāpēc arī es braucu. Par to gatava pirkšanu - jā, protams, fofāgeniem arī var [par aužiem neesmu par 100% pārliecināts; pie mums viņi ir tik iecienīti jo tā kā lielākoties ievilkti lietoti, viņi pie mums ir nedabiskā proporcijā], ir tikai viena problēma - paskatoties cik tur maksā kaut kādi ķūninga grabuļi no rietumu ķūninga kantoriem, ir jābūt diezgan galvā pistam vai ar rokām kas aug no dirsas, lai tos kantorus sponsorētu. Piemērs, kādus 6 vai cik tur gadus atpakaļ - 020-tās kārbas kulises sviru uzlabojuma komplektiņš no rietumu ķūninga kantora - 100 zaļie - es lai uzbūvētu ar jēdzīgākiem savienojumiem un aizvietotu vairāk bukšu/plastmasas sviru pret gultņiem un metāla lodveida savienojumiem, "Gultņos" atstāju ap 30 eirām - kādu gadu vai divus vēlāk vēl šo to uztaisīju ar gultņiem, kā rezultātā kulises darbība izmainījās ļoti kardināli; kaut ko tādu ko nemaz nopirkt nevar Golfā šobrīd esošajai kārbai atkal - vajadzēja sakārtot pārslēdzēja torni - ieliku pāris jaunas oriģinālās detaļas, un pie viena iztērējot kādu piecīti detaļās un mazliet pastrādājot ar fleksi un pusautomātu, ieguvu efektu, kāds maksā ap 50 eirām... Jā, nu nav tie gabali man ar CNC frēzi vai lāzeru izgriezti, ar rietumu ķūninga kantora nosaukumu iegravēti, bet tas kaut kā darbību neietekmē

msh 27.01.2024 0:39

Vējernieku es reiz dažus gadus atpakaļ šrotā ieraudzīju un tas izraisīja dažas nedēļas ilgu kāri tādu ielikt, no kuras sekmīgi izdevās atkratīties - nu un pēdējos pāris gadus, ja būtu vēlme pēc kā tāda, viens tāds, nē, bet vēl labāks, jo 24v, būtu pieejams uz sitiena; pazīstamam čalim garāžas stūrī mētājas.

Komentāru jēga ir elementāra - tu esi iedomājies ka mašīnas [un citus transportlīdzeklūs] būvē tikai nabagi, kamēr turīgi cilvēki tās nopērk gatavas. Iemesls šādam domu gājienam saprotams - cilvēks kurš brauc ar jaudīgu opeli un kam "būvēt mašīnu" nozīmē "ielikt opelī lielāku turbīnu un sprauslas" , jo neko citu ar tādiem opeļiem neviens nedara, ir iedomājies ka visu var nopirkt gatavu. Lielākoties gan tas ir kā variantā ar Arūnu un gulošo divriteni - ja ir tikai nauda, tad nākas nopirkt "kaut ko", bet ja gribas kaut ko konkrētu, jābūvē pašam. Mans viedoklis apgrozoties daudzpadsmit gadus mašīnu marku, kas ir interesantākas un ilgtspēlējošākas par opeļiem, ir vienkāršs - atšķirība rocībā izpaužas tikai tajā, cik lielas summas un ar cik vieglu roku tiek tērētas mašīnas būvēšanai, un, lielākoties [bet ne vienmēr] pielietojumā.

msh 26.01.2024 21:43

Tur bija otrādi - viņš gribēja Pitonu, bet nosecināja ka neviens tos nebūvē, tāpēc izgāja uz to, ko var nopirkt - aizlidoja uz Nīderlandi un devās uz specializētu veikalu - bet tā kā veikals ir specializēts, tad vispirms viņam iedeva uz dienu kaut kādu gulošo divriteni, lai šis pabrauc un saprot ko viņam vajag

msh 26.01.2024 19:22

core rakstīja: 1) jo tu stāstīji, ka tev tāpat ir jaudīgs aparāts, pietiek atliektiem galiem. Jo šoreiz krāmējot motoru tu kaut kur izraki turbīnu?

2) es nezinu kāpēc tu viņu pazīsti.

1) Jau diezgan silts. Gadu gaitā izmainījās mans viedoklis pāris jautājumos. Bet tu te sapņo par mašīnu mainīšanu katru reizi kad papildinās zināšanas vai izmainās domas...

2) Ne par to ka pazīstu, bet kāpēc cilvēks, kam nauda nav šķērslis [viņa ričuks man liekas ka maksā kādu pusotru paku, kas nav maz priekš ričuka kurš pamatā uzbūvēts no, neatceros, alumīnija laikam] brauc ar savādāku velosipēdu nevis tādu, kādu vēlētos ...

msh 26.01.2024 12:51

Tavi apgalvojumi. Divi punkti tavas smadzeņu darbības rosināšanai - 1) Kā tev šķiet, kāpēc mans golfs tika pie turbīnas pirms gada, nevis pirms astoņiem gadiem? 2) Kā tev šķiet, kāpēc es pazīstu vienu pusmūža vecuma lietuvieti, ar jūtami labāku rocību par mani, kurš labprāt brauktu ar Pitonu, bet kuram nākas braukt ar parastu gulošu divriteni - ?

msh 25.01.2024 3:17

Haha , šis bija labs joks

msh 25.01.2024 1:38

Tātad, pirmkārt, devējs ir jāpārbauda - kā minimums aukstam motoram pieslēdzot kompi un salīdzinot ar apkārtējo temperatūru - es parasti arī ar testeri pamēru. Kas te notiek? Sviests.

Un tālāk seko šausmīga neprofesionalitāte - "vispirms jāizņem devējs!". Nu redzi - ja cilvēks vismaz sajēgtu kaut ko no mašīnām, tad zinātu ka pastāv dažādi detaļu katalogi - nu kaut vai automašīnu detaļu internetveikalos - atvērtu, sameklētu, salīdzinātu ar mašīnā esošo. Nu tas ir tad, ja nesaprot par konkrēto mašīnu, bet vienkārši ir vispārīga sajēga par mašīnām. Bet tad ja būtu sajēga par VAGmobīļiem, tad pat bez kataloga varētu mēģināt iztikt - deviņdesmito gadu griezumā paņemot VISUS fofāgena grupas motorus, pa visiem kopā tur sanāk uz pirkstiem saskaitāmi devēju veidi - vispirms bija kādu trīs veidu devēji kas skrūvējās alumīnija flančos vai galvās, tiem paralēli ieviesās apaļi devēji kas iespraužas apaļā caurumā un nostiprinās ar sprostu, ar kantainiem štekeriem un 2 vai 4 kontaktiem - tev, pēc visa spriežot, ir deviņdesmito beigu variants, apaļš devējs kas iespraužas caurumā, bet kam ir apaļīgs četru kontaktu štekeris.

msh 24.01.2024 6:30

No tās mašīnas, ko es neesmu pircis, ir palicis ļoti maz, un nevarētu teikt ka es būtu sācis ar ļoti vērtīgu mašīnu - un ja ne birokrātija, tad mašīnai gan jau būtu ričuka variants. Par ričuku - ilgāk - un?

msh 24.01.2024 6:26

kazabada rakstīja: Izskatās pēc temperatūras sensora. Nosprūdis pie auksta motora temperatūras

Bija auto pie elektriķa garāku laiku, viss strādāja perfekti, esot pielēdzis pie kompjūtera--rādījis šo temperatūras datčika/sensora?/vainu, kuru viņš nodzēsis, otrā dienā atkal pieslēdza un atkal rāda  temperatūras datčika vainu. Nezinu kāpēc elektriķis uzreiz man to neminēja, saka, ka jānoņem datčiks, lai redzētu kādu pasūtīt un tad nomainīt, varot braukt kamēr nomaina,,,Kā īstenībā ir?

Kas tas par dalbajobu kas vadās pēc kļūdām nevis pēc faktiski notiekošā, un kurš cilvēkam kurš pats nav spējīgs saremontēt [tev] nav spējīgs pasūtīt un samainīt devēju?

msh 24.01.2024 6:22

darklight rakstīja: Cilvēks, kurš slavē padomju iekārtu, ir dalbajobs un kretīns. Vai arī slims ar galvu. Tur nebija nekā, itin nekā laba pašos pamatos, atceros tos laikus pietiekami labi, lai varētu izteikties. Jā, kurš gribēja, varēja kruķīties, varēja zagt, viens otrs varēja tīri neslikti dzīvot. Jā, arī mana ģimene nebūt nedzīvoja tik sūdīgi, bija dāča, zapiņš. Mammas vecākiem arī bija dāča un Moskvič... Bet atpakaļ tajā greizo spoguļu karaļvalstī? Nemūžam!

Atslēgas vārdi "varēja kruķīties". Mūsdienās tā kruķīšanās lielākoties notiek strādāšanas ārvalstīs formā, ar pārcelšanos vai bez. Bet, tāpat kā gābešņiks, tu neesi aptvēris ka "slavēšana" notiek uz mūsdienu fona. Un skatoties apkārt, ir redzams ka tā laika greizie spoguļi bija daudz taisnāki par mūsdienu - nu ja tev vēl par maz, nekas, likumi ir pieņemti, sāksies nākamais šķībināšanas periods...

msh 24.01.2024 6:14

Ir lasīts purnagrāmatā komentārs, garāmejot, par līdzīgu tēmu, kādas sievietes piedzīvota situācija - autobusā Rīga - Bauska kādi kūpinātie aizskāra kādu sievieti, viens vīrietis viņu aizstāvēja, dabūja pa purnu.

msh 24.01.2024 6:13

GB12 rakstīja: pietiek.com/raksti/toreiz_un_tagad_jeb_miti_un_patiesiba_par_dzivi_latvija_padomju_laika/

Lūdzu, otrā rindkopa no beigām. Un jā - informācijas avota izvērtēšana ir viens no kritiskās domāšanas pamatiem. Bet, nu jā, tā kā pats esi tāds, kam patīk pazemot sievietes, nav brīnums, ka vaino viņas un aizstāvi alimentu nemaksātājus. 

Bet ja gribi komentāru - kaut vai šis te "...šajā periodā, ja arī dievbijība netika atbalstīta, tad arī nekādu represiju nebija. Vismaz – Latvijā. Pat pretēji – nesen, apceļojot Latviju, pie kādas katoļu baznīcas lasīju informāciju, ka tās labiekārtošana notikusi gados, kuri attiecas uz padomju periodu..." Pirmkārt, tajā laikā "labiekārtoja" tikai tās baznīcas, kuru mācītāji piekrita stučīt čekai. Otrkārt, man rados ir tā laika kristieši - disidenti, kuri ticības dēļ zaudēja darbus un tika izlikti no dzīves vietām. Dažiem pat nācās emigrēt uz Vāciju, lai nenonāktu cietumā par pretvalstisku darbību. Treškārt, vari pajautāt savam mācītājam, kā padomju laikos bija ar svētdienas skolām un kristīgo literatūru.

Un tā kā tev smadzeņu vietā ir zāģu skaidas, tad jau pats nespēj aizdomāties, cik absurds vispār ir citāts, uz kuru tu man prasi postu, ņemot vērā to, ka, pirms šeit ienāca tavi mīļie komunisti, Latvija attīstības ziņā bija visai līdzīga Somijai.

Maza ironiska atkāpe - 1988. gadā, kad gāju otrajā klasē, mani vienu dienu skolā presēja, lamāja par dzimtenes nodevēju un pusgadā ielika neapmierinošu uzvedību par to, ka kaut kādas skolas līnijas, kas tika rīkota par godu kaut kam, kur Ļeņins kaut kad bija nopirdies, vietā es aizgāju uz mūzikas skolu, jo man tajā laikā bija klavierstunda. Pizģec, 7-gadīgs dzimtenes nodevējs!

Rindkopu izlasīju. Bet tu laikam neizlasīji visu pārējo rakstu - un paldies ka tu apstiprini to, ko teicu, žēl tikai ka darbos, nevis vārdos - kā jau teicu, viņš salīdzina padomju pagātni ar šodienu, respektīvi, to kas bija, ar to kas ir tagad. Tikmēr tu sapņo par to kas "varēja būt". Es ļoti labi zinu par Latvijas relatīvo dzīves līmeni pirms kara [ar piebildi - trīsdesmito gadu pārticība radās dēļ eiropas bruņošanās karam], un otrā pasaules kara iznākumu uzskatu par tīrāko maucību  - bet nu notika tā, kā tas notika, ar brutālu spēku tika sagrauta Latvija un ieviests padomju režīms. Bet esošā piektā maija republika tika ieviesta bez bruņota spēka un viss tas, par ko viņš tur cepas, ir ieviests tikai cilvēku vienaldzības dēļ. Tātad, izlasot rakstu un paturot prātā ka viņš salīdzina astoņdesmito pirmo pusi ar mūsdienām - kas tajā pieminētajā frāzē būtu nepareizs?

Kadišs nav kristietis, tāpēc tevis pieminētās nianses viņam visdrīzāk ir pagājušas garām - līdzīgi kā es par tām neesmu dzirdējis no tuviniekiem. Par kaut kādām darbībām pret ticīgiem cilvēkiem un draudzēm - pa lielam ja kādam attiecīgi noskaņotam partijniekam iekrita acīs [no tās pašas tēmas, kā savulaik, astoņdesmito sākumā bija burkšķis par to ka "Līvi" filmēja videoklipu Liepājas tramvaju parkā, jo kāda amatpersona nejauši pamanīja] , un tas arī viss; apzināta valsts politika nopietnā līmenī nebija - tā, piemēram, Nīcas luterāņu draudzi izlika piecdesmitajos no baznīcas, un Bārtas gandrīz atjaunoto baznīcu [tai bija bijusi nelaime atrasties blakus frontes līnijai kādu pusgadu] lika nojaukt, kamēr Rucavas luterāņu draudze palika savā vietā - un Rucavas luterāņu mācītājs dzīvo baltu silikātķieģeļu mājā, kurus, domājams, no kolhoza nezaga Ir gadījies dzirdēt arī stāstus par baptistu mācītāju un draudžu dzīvi tajos laikos - ticību tie pārbaudīja, bet tas pa lielam arī viss. 

"tā kā pats esi tāds, kam patīk pazemot sievietes" - par šito varētu palūgt smalkāk?

msh 24.01.2024 5:03

Bakonura gan ir Kazahstānā, bet tā ir iznomāta Krievijai...

msh 23.01.2024 1:09

Kāpēc tu esi pārliecināts ka tie rietumi neatnāks pie mums?

msh 23.01.2024 1:07

100w spuldzēm ir vēl viena forša fīča - pie tā ka kvēlspuldzes ir ar 15% lietderības koeficientu, 100w spuldze ir lēts un kompakts sildītājs ar 85w jaudu

msh 22.01.2024 21:01

Neiet jau runa par to, kāpēc kāds lai tās gribētu, bet par to, ka pretēji jūsu apgalvojumam, ka, lūk, aizliedza un vairs nav, patiesībā ir visur, kur ir pieprasījums pēc tām. Man vispār būtu interesanti uzzināt kā cilvēks vulgaris tagad skatās uz spuldzēm - atceros, dažus gadus atpakaļ Aizkraukles Kuršos man gribējās sākt smieties, izdzirdot ka tur kaut kas elsoja par 2 eiru diožu spuldzēm; es ta viņas sāku pirkt laikos kad viduvējas 7w spuldzes maksāja 5 ls un 10w spuldzes maksāja 7 ls... Jebkurā gadījumā, tas aizliegums ir debīls, uzskatāms piemērs tam, cik kaitīga ir ierēdņu darbošanās, jo kvēlspuldzēm ir pietiekami daudz nišas kurās tās ir labākais kas ir.

msh 22.01.2024 19:24

Izlasīju šito, sāku skaļi smieties Jūs, čaļi - tu un Kodols - esat no mākoņiem nokrituši? Kvēlspuldžu aizliegums ir nevis aizliegums, bet "aizliegums"  - viss kas reāli ir aizliegts - tev nedrīkst pārdot lampu, kas nokomplektēta ar kvēlspuldzi, un tas arī viss. Kamēr nebūs viņas reāli aizliegts lietot un pa mājām nestaigās musari kontrolēdami vai nelieto kvēlspuldzes, tikmēr kas gribēs, tās arī lietos Tu laikam piemirsi ka kvēlspuldzes nav aizliegts tirgot - vienīgi tās ir aizliegts - neatceros, tirgot vai lietot - priekš apgaismošanas. Es pēdējoreiz no iepakojumiem jaunas kvēlspuldzes pakoju ārā pirms pusotra mēneša - tikko vietējajā veikalā nopirktas - viss ko ES regula ir panākusi - uz iepakojuma rakstīts ka tās esot domātas īpašam pielietojumam

msh 22.01.2024 19:19

Davai, citātu studijā, savādāk tukša diršana. Parasti atsaukšanās notiek uz "lielo naftu".

msh 22.01.2024 19:17

Tev tikai liekas ka tu domā. Es tikmēr atsaucos uz augsta līmeņa publikācijām, kuras atklātībā parādījās pirms pāris mēnešiem - es aizmirsu kādu organizāciju [bet tā bija starptautiska organizācija] darboņi filosofēja ka esošie degvielu nodokļi "neatspoguļo kaitējumu dabai", un ka esošo iekasējumu vietā vajadzētu būt stipri lielākiem, man liekas ka 3x. Nu tad padomā, kas būtu, ja akcīze būtu x3...

msh 22.01.2024 19:14

Kārtējo reizi pārliecināmies ka tu esi muļķis kurš globālistu propagandu ņem par pilnu... Kāds vēl nah "divi litri benzīna ekvivalents"? Jā, es zinu šito sūdu - to maļ pamuļķi, kam galviņa izskalota - kaut kā parasti es to tekstu lasu angliski, no amerikāņu teslu fanuzēniem. Ir tikai divas problēmas. Pirmā, un galvenā - par elektrību ir jāmaksā par kilovatstundām, nevis benzīna litriem, un kilovatstundu cena nav piesieta benzīna cenai. Rezultātā aizbraucot ar elektrisko mašīnīti uz rietumiem, var sanākt arī maksāt par "20 litru benzīna līdzinieku" un domāt "bļe, kāpēc es braucu ar šitento elektrisko sūdu, būtu labāk braucis ar 6.0 amerikāni un ietaupījis!". Otrkārt, tas apgalvojums ir tipiska manipulācija ar skaitļiem - nepieciešama lai iesmērētu elektriskās mašīnītes - tā nu piemēram tiek pūderēts ka elektriskās mašīnītes degot retāk nekā normālās mašīnas, normāli pamanipulējot ar statistku un piemirstot ka galvenais normālo mašīnu aizdegšanās iemesls iesaista tādus pašus mezglus, kā elektriskajās mašīnītēs - un līdzīgi ir ar efektivitāti, kam rezultāts ir šitentais sūds. Atceries - mašīna patērē degvielu - elektriskajai mašīnītei šitentais cikls sākas TECa kurtuvē, un kopējais lietderības koeficients ir zemāks nekā benzīnniekam ;)

msh 20.01.2024 22:11

Jā, tu esi tipisks Latvijas elektriskās mašīnītes īpašnieks - dzīvo privātmājā pierīgā, elektrisko mašīnīti izmanto lai stumdītos uz labi apmaksātu darbu Rīgā

Šajā sakarā vienas pārdomas, lasītas pirms pāris dienām, no viena brita - kā viņš labi pateica, nopirkt elektrisko mašīti izmaksā 810 tūkstoši mārciņu - māja viņa rajonā maksā 750 štukas, vēl jānopērk mašīnīte un jāuzliek paneļi uz jumta...Nu tev tas bišķi lētāk sanāca...

msh 20.01.2024 20:31

Ko tu te čīksti, 50 centi ir ļoti lēti - rietumos komceriālās ķēdes lādētājs paprasīs arī 80 centus vai eiru par kilovatu Ir arī skaidri saskatāma tendence no valstīm ārpus eiropas - tur kur cenas uzlādes kastēs ir lētas, tur tās kastes bieži nedarbojas. Labākais piemērs ir ASV - tur Tesla, saēdusies subsīdijas, uzbūvēja savu lādētāju ķēdi, un uzlāde tur ir pa lēto, kaut kādi 35 centi vai kaut kas tāds - pārējie dabū likt līdzīgas cenas, bet par tādām cenām nekas labs nesanāk, un rezultāts attiecīgs - Tesla ir tirgus līderis ne tikai jaudas dēļ, bet arī tā vienkāršā iemesla dēļ ka ja nopirksi Teslu, tad aizbraucot no sava miesta, tev būs kur uzlādēties, bet ja nopirksi ko citu, tad varēsi pisties, jo būs vismaz 50% varbūtība ka tuvākā uzlādes kaste nedarbosies. Šī paša iemesla dēļ Teslai atverot sava štepseļa fizisko standartu [bet ne saziņas!] pēdējā pusgada laikā ASV tirgū nu jau gandrīz visi elektrisko mašīnīšu ražotāji vai nu ir pārslēgušies uz teslas štepseli, pārsauktu par NACS [North American kaut kas tur], vai arī ir paziņojuši datumu, kad tas notiks, ne vēlāku par nākamo gadu - uz doto brīdi vai tik ne VAG nebija palikuši vienīgie ar CCS2 - tīri dēļ tā lai padarītu savas elektriskās mašīnītes pievilcīgākas iespējamajiem pircējiem, jo viņi zinās ka varēs uzlādēties ar Teslas lādētājiem, kuri darbosies. Austrālijā, cik noprotu, ir līdzīgi, tik bez tāda Teslas pārsvara mašīnās vai lādētājos, tb uzlāde ir relatīvi lēta, un attiecīgi kastes bieži nedarbojas. Tā ka jā, sagaidot konkurenci ienāks dārgākas ķēdes no rietumiem un sāks piedāvāt dārgākus pakalpojumus.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti