iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
msh 14.03.2024 20:36

"bet gan pie mums" - tiešām? Bet tu pats nosauci nišas mašīnas Pie mums Micra nav tāpēc ka pie mums jaunas mašīnas var atļauties tikai gados vecāki cilvēki [nevis jaunieši], un apdrošinātāji nespiež izvēlēties kaut ko mazu - šī paša iemesla dēļ pie mums sastopamākais fofāgens ir Golfs, un Polo ir ļoti maz sastopami. Bulkuvāģi un busi - varbūt. Bet patrolis un pathfinders "darba zirgi"... 😂 Darba zirgi kam, biroja planktonam ar īsu krānu? Abi divi nu jau ir parasti pseidodžipi, pirmas komplektējas ar V8 benzīnniekiem, otrais ar V6 - nejustos pārsteigts ja ekofašisma vēsmu dēļ tos nemaz eiropā nepiedāvātu, jo nav ne mikroskopiska hibrīda, ne elektriskās versijas. Kāpēc pie mums tādu nav, nav ne mazāko šaubu - jo tā suga, kurai vajag šitādas kastes, bik piemetīs un nopirks X5 vai Q7. Un jā, kur tad ir sedani un hečbeki? Nu jā, tur tev jāizvēlas megāne vai lagūna.

Par to visu pārējo - kaut ko spēcīgi esi sajaucis. " sen vairs nav tā pati problēma" - nu jā, bet tikai tajā, ka vācu mašīnas nu arī pūst - ne jau japāņu misenes ir palikušas labākas, vienkārši eiropas autoražotāju izstrādājumu kvalitāte ir brutāli nokritusi. Japāņu miskastes nevar palikt labākas - tās ir uzprojektētas labi kalpot 10 gadus, un tad uz tolmetu; dizaina kritēriji nav mainījušies. Pat mūsdienu fofāgens, kurš ir nekvalitatīvs, ir uztaisīts tā, lai to varētu saremontēt - bet japāņi jau sen savas misenes projektē bez rūpēm par lietu, kuras kalpos 10 gadus, maiņu - bremžu sistēma ir labākais piemērs. Un tu te runā par kaut kādiem aizspriedumiem - nu tad lūdzu, parādi no Missena kādu Audi A6 3.0 TDI līdzinieku

Abet par tavu vectēvu - nasing spešal; manam vectētiņam viņa trešais žiķelis kalpoja tieši tikpat labi.

msh 14.03.2024 20:14

Xtrails domāts lauku iedzīvotājiem? Nenodirs lauciniekus! Pseidodžipi ir nemākulīgu pilsētnieku mašīnas - tur kur pilsētniekiem vajag pseidodžipus, tur laucinieki brauc ar hečbekiem un universāļiem, bet tur, kur ar to ir par īsu, tiek izmantoti dzelži, kuriem tie pseidodžipi līdzi netur. Es pazīstu vienu čali kuram bija pirmās vai otrās paaudzes xtreilis [līdz nomainīja pret amaroku - un tad nejauši sanāca samainīties ar tēvu ar mašīnām, līdz ar to tagad brauc ar hiluxu] - cik no tēva nopratu, tad bezceļos ar to xtreili bik tālāk varēja aizbraukt, bet tīri uz ātrumu paņemot šķēršļus.

msh 13.03.2024 23:04

Kā jau te minēja, ar pulverdrāti ir pēc dirsas. Kāpēc tev ir tādas bailes no balona?

msh 13.03.2024 0:22

Krokodils rakstīja: Mūsdienu auto 'bez problēmām' iet pirmos 100-150k tālāk garantija beigusies un baigi nav šķirba cik gadus veca kaste jo ārpus dīlera servisa apmeklējumi tie paši un dārgi - ja gribi lai skatē nullīte, būs jāieguldas, ja gribi pa ekonomisko, tad labo skatē iedotos divnieciņus tā pat kā 20gv. vecajiem šrotiem....

Ja ņemtu dīzeli ar 150k+ nobraukumu, tad galvenais lai nebūtu tā ad-blue šņaga, ar kuru tik konkrētas papildus problēmas un tās nav mazas remonta izmaksas.

Gan Audi gan BMW ir ļoti dārgi pēcgarantijas apkopēs- t.i ja par auto gribēsi rūpēties, nevis braukt līdz apstājas un tad domāt... Iesaku izkāpt no šīs pārgudrās vācu būves un skatīties plašāk!

 (Vairs nav 90tie, kad šīs vācu markas skaitījās kvalitatīvas un kaut cik krutas) 

 Visā visumā tavi nosauktie eksemplāri ir 20K+ € un tādā budžetā personīgi toč labāk jaunu labas kompl. škodu, nissan, toyota vai ko tamlīdzīgu paņemt, vismaz būs jauns auto ar garantiju, nebūs jauztraucas par visu gudro sistēmu  servisiem kā arī rūsu, kas tevis nosauktajos būs iemeties zem smukajiem plastmasiem. Kur vēl pēc dažiem gadiem būs vizuāla/tehniskā problēma. 😉

Teorētiski var piekrist par tehniskajām lietām - bet, protams, tas teksts par "divnieciņu labošanu" ir čau, bet nu šitas - "(Vairs nav 90tie, kad šīs vācu markas skaitījās kvalitatīvas un kaut cik krutas)  " - paga, ko? Tevis piesauktās jaunās kastes ļoti kliedzoši parāda kāpēc audī ir kruts - jo tu piedāvā izvēli starp lietotu piznesa klases mašīnu un jaunu naglu kasti - un tāpēc arī tās naglu kastes ir labāka izvēle, jo tās ir stipri primitīvākas - izņemot Škodu, Škoda vienkārši ir nesmukāk uztaisīta, bet apakšā ir fofāgens, un fofāgens tehnoloģiski [vipendroniski] no audī sevišķi neatpaliek. Ak jā, cilvēks te vēlas pirkt mašīnu - Eiropas tirgū no Missena mašīnas nopirkt nevar, tikai kaščeju, xtraili un joku.

msh 11.03.2024 23:45

Pirmkārt, dajebkā maiņa pēc kļūdas koda, nepārbaudot rādījumus, ir pilnīgi čau. Otrkārt, kas par kļūdām? Treškārt - delfīns vispār ražo lambdas? Man vienīgie zināmie lambdu ražotāji ir Bosch un NTK - un cik man zināms, platjoslenes ražo tikai bošs - vismaz neesmu vēl saskāries ka kāds ķūneris lietotu ko citu kā Boša LSU 4.2 vai 4.9.

msh 11.03.2024 23:43

Izklausās pēc platjoslenēm un šaurjoslenēm - nosauc cenu lai var apstiprināt minējumu.

msh 11.03.2024 6:09

Smilšu Ragana

msh 09.03.2024 15:16

Par ko tu brīnies dzīvojot valstī kas tiek darbināta lai nestu peļņu saimniekiem? Pasažieru vilcieni vispār pastāv tieši šī paša iemesla dēļ - nu un vēl lai radītu valsts dzelzceļa iespaidu - varēja jau vispār deviņdesmitajos aizklapēt visus pasažieru reisus, nevis tikai, hvz, pusi vai divas trešdaļas, un atstāt tikai Krievijas tranzītu.

msh 09.03.2024 14:19

Kas nav skaidrs? Tā ir diezvan švaka dīzeļelektriska šaursliežu dzelzceļa lokomotīve. Priekš kam tādu vajadzēja ziedot, hvz, būtu labāk īstu ģeneratoru dāvinājuši. Kad izlasīju par šaursliežu dzelzceļu, man ienāca prātā tā vieta, un palasot tālāk, tiešām. Raksts vienīgi izlaiž to, ka tas šaursliežu dzelzceļš tiek nopists, un patiesībā ir 130 km garš, vienkārši 50 km garu posmu uz otru pusi no Haivoronas pirms dažiem gadiem slēdza sliktā stāvokļa dēļ - kas jau ir ļoti slikti, jo parasti šaursliežu dzelzceļš jau tāpat iet lēni.

msh 08.03.2024 0:18

Vēlams arī padomāt par to, vai ja kaut kas notiks, gabalus varēs dabūt. Man dažus gadus atpakaļ sanāca aiziet krusteniski ar kaimiņa piekabi un nolocīt vienam ritenim asi, uz kura rumbas gultņi nāk - tā kā piekabe Russo Balt, tad nebija problēma uzsūtīt jaunu tiltu; kaimiņš gribēja taupīt manu naudu un lai virpotājs uzvirpo jaunu asi ko iemetināt tajā vietā, es atteicos no tāda piedāvājuma, jo nevēlējos uzņemties atbildību, ja nu tā ass nolocītos...

Darba devējam pagājušovasr sanāca kas līdzīgs, tik tur bija nevis šķēre, bet gan pārāk smaga grants krava, nu neko, tas pats - Russo Balt piekabe, un tika uzsūtīts jauns tilts.

msh 08.03.2024 0:12

Vai tad mūsdienās multistūre ir palikusi par standarta aprīkojumu visām mašīnām?

msh 06.03.2024 12:44

Prasības pagaidām pārāk švakas, vajadzēja arī maģi un klimatu.

msh 06.03.2024 12:43

Var būt gan beigti vadi, gan beigts motoriņš kas atslēdz to vāku. Par kaut ko citu mēreni šaubos.

msh 02.03.2024 15:36

Ak šīs pirmās pasaules problēmas... Pirms tie maisiņi parādījās kādus 20 gadus atpakaļ, nevienam nebija īpašas problēmas iznest visus atkritumus vienā spainī, bet tagad - vai vai, kājas būs jāpakustina...

msh 01.03.2024 1:09

Jā, militārs projekts situācijā, kur abas puses tāpat komandē vieni saimnieki; kā tāds projekts saucas? Par "neesi pamanījis" - esmu pamanījis diršanu par "ātrvilciens uz Eiropu" - leiši to railbaltiku līdz Kauņai ir atvilkuši, izskatās apmēram kā Glūda - Liepāja, nekāda ātrvilciena tur nebūs.

msh 01.03.2024 0:07

www.bbc.com/news/science-environment-68381160

"Zaļais" kurss visā savā godībā.

msh 01.03.2024 0:06

Žurku?! Es domāju ka man visapkārt to dara visi - žurkas ar nelielu varbūtību var uzrasties ziemā, un arī tur varbūtība nav pārāk liela.

msh 29.02.2024 12:51

Lielākais, vērienīgākais, dārgākais un bezjēdzīgākais. Vienvārdsakot, ļoti liels otkatu projekts. Ja kādam vajadzētu normāplatuma dzelzceļa kravu pārvadājumus, uztaisītu kādas esošās līnijas par divu platumu līnijām, Ja vajadzētu pasažieru pārvadājumus Baltijas robežās - esošās līnijas uzlabot būtu daudz lētāk.

msh 29.02.2024 12:49

👍😂😂

msh 29.02.2024 0:39

Paga, kā tas ir - "nomainīju sildķermeni"?

Ja ir pārliecība ka stikliņa sildelements darbojas, slēgties klāt pie durvju vadības bloka ar VCDSu un skatīties kļūdas un rādījumus, kā arī piemest testeri apsildes vadiem un pamērīt kas tur parādās.

msh 29.02.2024 0:24

Ja tu domā to Paulusu kas komandēja vācu armiju, ko sakāva un saņēma gūstā Staļingradā, tad esi kaut ko smagi sajaucis - viņu neviens netiesāja un viņš nomira no veselības problēmām 1957. gadā VDR.

msh 26.02.2024 19:26

Beidz bučot globālistu komunistus. Un par to powerbank, kā tur būs - aķim īsa garantija, elektrības lietošana no aķa rezultēties garantijas amputācijā [Tesla] vai mašīna atļaus noteiktu daudzumu kilovatstundu izpumpēt no aķa līdz tas vairs nebūs pieejams [VW]?

msh 26.02.2024 4:11
msh 24.02.2024 23:58

darklight rakstīja:

msh rakstīja: Tu piemirsi vienu sīkumiņu - pie dirsas kur lādē - no svara ir tas, cik tālu jāaizbrauc - un brīdī kad tev ir jāaizbrauc vismaz no Rīgas līdz Daugavpilij vai Liepājai, spēlēšanās ar gāzes pedāli jau ir pavisam cita lieta. Es Liepājā šad un tad redzu vienu i3 - zīmīgi ka tam ir parastie numuri, liecinot ka tam ir ģenerators - acīmredzot īpašnieks augstāk vērtēja mašīnas spēju nobraukt tos 200 km bez lādēšanas kā braukāšanu pa autobusu joslām vai bezmaksas stāvvietas.

Un vispār - i3 ķeblī līmēt nevar, tikai purināt

Esi braucis ar to i3, ka zini kā viņš līmē vai nelīmē? 😎

Īpašnieks to auto lieto PAREIZI - lādē mājās, maļās pa Rīgu, parkojas Vecrīgā, tālāk par Siguldu nebrauc. Visām pārējām lietām ir cits auto. Arī pirms elektriskā viņam bija divas mašīnas, vienkārši nomainīja benzīnu pret elektrisko. Lielais dīzelis bija agrāk un ir joprojām.

Nē, bet es zinu kā līmē ķeblī mašīnas kuras simtu sasniedz ātrāk

msh 24.02.2024 0:40

Tu piemirsi vienu sīkumiņu - pie dirsas kur lādē - no svara ir tas, cik tālu jāaizbrauc - un brīdī kad tev ir jāaizbrauc vismaz no Rīgas līdz Daugavpilij vai Liepājai, spēlēšanās ar gāzes pedāli jau ir pavisam cita lieta. Es Liepājā šad un tad redzu vienu i3 - zīmīgi ka tam ir parastie numuri, liecinot ka tam ir ģenerators - acīmredzot īpašnieks augstāk vērtēja mašīnas spēju nobraukt tos 200 km bez lādēšanas kā braukāšanu pa autobusu joslām vai bezmaksas stāvvietas.

Un vispār - i3 ķeblī līmēt nevar, tikai purināt

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti