Audi A6 C6 klimata kontroles problēmas

Lechavoitis Reģ.: 25.06.2024

Sveiki biedri.

Šovasar dienās kad temperatūra bija virs 25 grādiem. No sākuma viss ir ok, bet kad atver logu, klimata kontrole sāk darboties pavisam jocīgi, šofera pusē sāk pūst visviskarstāko gaisu, bet blakussēdētājam turpina pūst vēsu gaisu. Noslapējot un pa jaunu iedarbinot, viss ir ok, līdz brīdim kad jāatver logs, un tad atkal sāk pūst karsto gaisu. Kas ir pie vainas, kur to meklēt, un Lācītis risināt?

Paldies jau iepriekš.

 
darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Varbūt kāds temperatūras dačiks gļuko. Bez kompja diez vai ko sapratīsi.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Šis suuds (kondiciOniēra elektrOmagnētiskais vārsts) , tas (suuds) atrodas zem motora pārsega (kapota) apm pie sadalošās sienas, vairāk tā kā pAssažiera pusē:

-varbūt var tos 2 cilindrīšus mēģināt izjaukt/iztīrīt, bet nu diez vai...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
2 0 Atbildēt

Kāpēc jāver vaļā logu, ja kondiška strādā?

Viencexpercs Reģ.: 26.11.2023
3 3 Atbildēt

jebkurš vācu auto izstrādājums pēc 5 gadiem jānodot tolmetā, nevis jābrauc.

Daži sāk jukt jau pēc 3 gadiem.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 4 Atbildēt

Viencexpercs rakstīja: jebkurš vācu auto izstrādājums pēc 5 gadiem jānodot tolmetā, nevis jābrauc.

Daži sāk jukt jau pēc 3 gadiem.

Tikai praksē ir savādāk, vissilgāk tiek ekspluatēti tieši vācu auto ,kamēr citi 30-20  gadus veci jau parsvarā tolmetā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Slēgties klāt ar VCDS un veikt diagnostiku. Viss pārējais ir zīlēšana kafijas biezumos.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu šhitā ir tāda tipiska c6 vaina,arī tie it kā mistiskie "karsts/auksts" simptomi ir tipiski un sen apzināti - pat neatceros vai dators tur katrreiz ko uzrādīja.Gandrīz neviens c6 no tā nebija izvairījies jau pirms krietniem desmit gadiem, ta kur nu vēl tagad, kad tie kļūst arvien vecāki.

Pat ja tur vēl kas cits "komplektā" atklātos, tas vārstu bloks ir vismaz jāizjauc un jāizvērtē/jāizmazhgā.

Viencexpercs Reģ.: 26.11.2023
2 3 Atbildēt

GTD2 rakstīja:

Viencexpercs rakstīja: jebkurš vācu auto izstrādājums pēc 5 gadiem jānodot tolmetā, nevis jābrauc.

Daži sāk jukt jau pēc 3 gadiem.

Tikai praksē ir savādāk, vissilgāk tiek ekspluatēti tieši vācu auto ,kamēr citi 30-20  gadus veci jau parsvarā tolmetā.

Tam ir daudz iemeslu:

1) cilvēkiem patīk konkrēta marka, bet jaunu ( jaunāku) atļauties nevar.

2) Kad cilvēks savā vācu auto izstrādājumā ielicis lielu naudu remontos, viņš viņu negrib pārdot, jo "tas nav izdevīgi", piemēram, - kāpēc pārdot, ja tagad viņam pārlika visu dzinēju. un tas palika kā "jauns", psiholoģiskas lamatas

3) tie 30 gadīgie sūdi braukā tāpēc, ka tie (vācu) auto ir primitīvi, bez tehnoloģijām, tāpēc tur "nav kam lūst", izņemot dzinēju, kārbu, sajūgu, piekari, utt.. 

4) 90.gadu nostaļģija. ( Šo punktu var likt pat kā galveno). Kopš Latvijas Sociālistiskās Republikas neatkarības atgūšanas, visi auto tika dzīti no vācijas. Un tur bija pārsvarā vācu sūdi. Kuri uz franču vai angļu sūdu fona izskatījās labāk. Un tā nu ir iegājies - VW "kvalitāte", BMW - filma - būmers, Audi - filma - kurjers, bet MB - i v afrike - mersedes.

Viencexpercs Reģ.: 26.11.2023
2 2 Atbildēt

4. bet opelis - sūds. Jo tajā laikā bija kadets un ascona. Kuri bija paši lētākie. Līdz ar to ar opeļiem brauca paši "nabadzīgākie". 

Bija arī citi opeļa modeļi, piemēram - opel manta. Bet tie bija maz populāri.

5) utt.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Un kur tu liksi jāpāņus, kuri rūsē jau uz konvejiera?

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Pie vienas tēmas - 20 plus gadus vecs Audi A4. Tika nomainīts kondicioniera kompresors. Mainītājs izteicās, ka tie, kas to kompresoru iepriekšējam auto ņēmuši nost, bijuši diezgan nevīžīgi ar vadiem. Tad nu pēc remonta tas kondicionieris pēc aukstumaģenta uzpildīšanas nestrādā. Tas savukārt teica, ka tur esot tam kompresora sūknim kaut kādas plāksnītes, kamdēļ tur tas elektromagnētiskais sajūgs vai kā viņu tur, īsti neslēdzas un tur varot ko piekoriģēt.

Un tad atnāca riktīgs kartsums un ats kondicionieris brīnumainā kartā pašsalabojas, riktīgi pūš auksto gaisu, attiecīgā truba zem kapota tādā, kadais tai8j jābūt un viss notiek.

Ko darīt! Pirkt jaunu kondicioniera sūkni? Elektronika apjukusi? Kaut kādi sensori, te iepriekš jau minēja?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Tavs audi a4? Kur problēma uztaisīt pašam savu shēmiņu?

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
3 0 Atbildēt

Audi A4B5 facelift 99g, Diemzēl īpasnieki ir spītīgi un uzskata, ka nekas labaks par to modeli neesot jo jaunās masīnas ir pārbāztas ar elektroniku, kas čakarējās, kur jāgrūž nauda....

Tas nekas ka lai izietu 2020g skati ieguldīja 1300€ lai grīdu/slieksņus pārmetinātu,

2022g vajadzeja parlasīt kārtīgi ritošo uz 600€ lai skati izietu,

2023gadā reika sāka tecēt, ielika jaunu(jo domā vēl braukt nez cik gadus) ar darbu tas 500€

šogad turbīne noklājās - vopšim ~500€, tikko saņēma masīnu pēc nedeļas ģenerators beidzās, vēl 200€+100€ aķītis jo to arī jaunu vajadzeja pie viena tas bija vecs... + vēl tam pa virsu darbs.

Un nē motors arī ir puņķojies, tas ir labots...

 Un tas ir tas ko es zinu, noteikti ir lietas ko noklusē vēl 😅

Panelī ventilatora/radio displejs sen jau kā nerāda, bet tas 'mazsvarīgi' jo iemācījušies no galvas zināt... ā kondiška protams ka nestrādā, jo tas arī mazsvarīgi, varot logu attaisīt un cik ta mums tās karstās dienas esot....

Bet takš vecie audī neplīstot!!!!! 😂 Reāli pēdejos 5 gadus iegrūsta 5x auto tirgus vērtība lai varētu tik uz ceļa ripot un iepūt...  Neiestāstīsi, ka būtu jāšķirās.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 10 Atbildēt

Jā, tieši tā arī ir - nekā jēdzīga un jaunāka par B5 nav. Galvenā laža kas ir sajūtama - nemācēšana remontēt, un tāpēc viss notiek pa dārgo. Attiecībā par to tavu "auto iegrūsta 5x tirgus vērtība" murgojumu - tas ir Audi A4, mašīna, kas jauna maksāja 40+k eiras - tu brīnies ka remonti nav par sviestmaizi? Un, protams, dažādi mezgli nolietojas, kaut kas izbeidzas un ir jāremontē - tas ir dabiski, un jocīgi pieņemt ka tā nav. Man savulaik golfam bija viens gads [septiņpadsmitais laikam], kad katru mēnesi kaut ko remontēju - pēc tam bija uz vairākiem gadiem praktiski miers. Veciem aužiem pamatā mirst kaut kādi sīkumi, kas, ja rokas neaug no dirsas, izmaksā kapeikas. Piemēram, tevis piesauktais ekrāns, pieņemot ka runa ir par spidometra ar borta kompi ekrānu, maksā jebajā kaut kādas 25 eiras. Tu te piesauci kaut kādus korejiešu vai japāņu sūdus - vēlu veiksmi tur tā kaut ko izdarīt.

P.N. Pirms pāris nedēļām golfam pārvācu priekšas bremzes - tā kā es jau kādu laiku esmu pasācis golfam pirkt pa lielam dārgāko kas nopērkams, tad tas man izmaksāja veselas 88 eiras - ATE diski un kluči, un priekšas supportu pilnie remontkomplekti, tie kas satur arī virzuļus - un nē, tās nav nekādas bezbremzes bet lielās GTI bremzes - gan gabali tika pirkti ar jaudīgu atlaidi

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
3 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja:

Viencexpercs rakstīja: jebkurš vācu auto izstrādājums pēc 5 gadiem jānodot tolmetā, nevis jābrauc.

Daži sāk jukt jau pēc 3 gadiem.

Tikai praksē ir savādāk, vissilgāk tiek ekspluatēti tieši vācu auto ,kamēr citi 30-20  gadus veci jau parsvarā tolmetā.

😂 Tie pa mūsu ceļiem brauc jo vienkarši bmw un audī markas latvietim ir mīļākās, tas nekas ka puse lietas vairs nestrādā, kā vajadzētu, vieninieciņi daudz jo to pārgudro vācu inženieriju sataisīt un uzturēt perfektā stāvoklī ir DĀRGI... Bet tas viss tiek paslaucīts zem tepiķa jo galvenais, ka ir tā bļemba un kaut kāds stereotips no psrs laikiem.

 Tā nu skatē gadu no gada iedotos divnieciņus aizsmērē kā nu kuram tie līdzekļi ir un brauc puvekļi uz kaut kāda fanātisma reiķina, bet tas nenozīmē ka tās būves ir ūber gūt.

 12..15..20gv ir veci sapuvuši šroti, kam būtu jaatrodas tolmetā, jo jebkurš samērā jauns korejietis vai japānis(5..8gv) būs tādā pašā cenā un būs lētāks ekspluatācijā, bet darīs to pašu ja ne pat labāk, bet nēēēē, tas jau latvietim ir TABŪ pārsesties uz ko tādu, labāk ņemsies ar veciem sapuvušiem vāciešiem, jo.... 😂

msh Reģ.: 16.04.2007
2 12 Atbildēt

"12..15..20gv ir veci sapuvuši šroti, kam būtu jaatrodas tolmetā" - ja tu šito par korejiešu un japāņu sūdiem, tad tā arī pa lielam ir. Tāpat ar to "brauc puvekļi uz kaut kāda fanātisma rēķina" - es nevaru atcerēties kad es pēdējoreiz redzēju 25 gadus vecu japāņu miskasti - parasti tās pie 20 gadu vecuma izskatās nožēlojami. Un par to "pārgudro vācu inženieriju" - pa lielam viss, kas arī mūsdienās ir pārmetams vācu autobūvei - grāmatvežu kapeiku skaitīšana - vācu inženierija ir laba, atšķirībā no japāņu inženierijas, jo doma parasti ir laba, tikai kapeiku skaitītaji sapisuši izpildījumu - atšķirībā no japāņu autobūves, kas būvē utilizējamas miskastes, kur detaļām, kam mūžs prognozējams ilgāks par 10 gadiem maiņa nav paredzēta, vācu mašīnas ir paredzēts varēt saremontēt. Tā nu ir tāda graujoša starpība - lai 20 gadus vecam Audi A6 quattro samainītu rocenes trosi, ir bik jāpaloka kaut kādi izpūtēja karstuma aizsargi, tad lai 20 gadus vecam RAV4 to izdarītu, ir jānoņem viss, kas tur aizmugurē atrodas - tilts, izpūtējs, kardāns, bāka - un vēl piedevām pašas troses ir stipri dārgākas... 😂

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
7 0 Atbildēt

Gan jau ka neticesi, bet 6 gadus pabraucu ar honda accord 2007 gada, ko nopirku 2016 gadā. Itin NEKĀDAS lielas problēmas, 2 vasaras eiropas tripi izbraukti ar viņu.... CSDD 6 gadus skati gāju no kurām 5 bija nullītes bez nekādas sarunāsanas!

Tā pa lielam tik buksītes un sķērsviras utml, lietas vajadzēja mainīt, deļ mūsu ceļiem nu un protams ka bremžu klučus...

 Nopirku ar 195K nobraukumu no FR dienvidiem, bija 320k ka pārdevu, Sanāk 20tūkstoši gadā nobraucu dienu dienā, ik pa 12/13tūkstošiem mainīju eļļu,i-ctdi murrāja kā jauns... 

Protams pilnu ķēdes kompl, mainīju preventīvi uz 220tūkst. jo nebija vēsturē ka ir mainīts, tur aizgaja 900€ detaļās ar visu darbu, nevis p.hujā braucu klabot līdz apstājas... Un divmasnieku ar sajūgu mainīju tas ar uz štuku bij prieks...

  Bet visas ekstras un fīčas strādaja bez gļukiem neviens ekrāniņs nebija izdedzis...

UN JĀ PAT RŪSAS CAURUMI NEKUR NEBIJA! ;) Nezinu tagad otro gadu braucu ar nissan, itin neko sliktu nevaru teikt, vismaz noteikti neredzu kāpēc gan man par vācu marku būtu 20-30% vairāk jāsamaksā, jā esmu braucis arī svaigos 18/20g vāciešos, komforts taspats, vismaz ikdienas auto klasē.

Nav vairs 80/90tie, ka vācietis, bija kaut kāds kvalitates e-talons uz ko skatījās pārējā autobūves pasaule.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 9 Atbildēt

Kas tur ko neticēt - tu esi staigājošs piemērs tam, ko es teicu - nopirki mazāk paļurkātu japāņu kasti, paļurkāji to sešus gadus, un pēc tam aizmeti pēc iespējas tālāk lai nevajadzētu sākt to mēslu remontēt. Tādi jau jūs, japāņu jūsmiņi esat - pist un slavēt, un laicīgi atkratīties - bet vācu mašīnas jums sliktas, jo pa lietotas japāņu konservbundžas cenu sanāk vācietis ar notītu pusmiljonu.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
3 0 Atbildēt

Mazliet nostalkojot, jaunais īpašnieks nobraucot savu gadu, jo pārdevu pēc tekošās skates iegūšanas, skati bij arī izgajis pa nullem, pēc pāris mēnešiem šī gada skate....  Tā kā neizskatās, ka es būtu ko neuzticamu pārdevis tālāk. 😉

 Tā jau būtu pats turpinājis braukt, jo nu autiņš-unītis kolosāls, ietilpīgs, esmu vedis, gultas, skapjus, dīvanus ar viņu- palīdzejis vairākās pārvākšanās. Protams pēc iespējas izjauktā veidā, bet viss ir salīdis tā ka var bagāznieku aiztaisīt.

 Un braukt super ekonomiski arī varēja uz šosejas ja biji vienītī 4.3L reāli sasniedzams patēriņš(Rīga-Ventspils-Rīga esmu izbraucis patērejot 16.8L, liets taja pašā tankā/pistolē līdz atsitienam un tā izmērīts, ka kompis par rādīto ciparu pa lielam nemelo)... Vairākos braucienos pārbaudīts.

 Ikdienā mix režīmā 5-5.5L ēda, ja vien protams nespiedi grīdā pie katra luksofora.

 Bet gribējās ko džipveidīgu un ar pilnpiedziņu, lai laukos ziemā pēc vajadzības varētu arī komfortablāk tikt neņemot uzreiz lāpstu rokā.

Ar džipu tagad ap 7L ikdienā mix rezīmā un liekas liels patēriņš 😅 Kaut īstenībā priekš esošā auto tipa tas ir maz...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 4 Atbildēt

Par patēriņu - nasing spešal priekš dudināšanas ar četru katlu kuļmašīnu. Un ja tā būtu vācu mašīna, tad visdrīzāk pilnpiedziņas versija arī būtu pieejama.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Pacukstēšu, jāpanas tirgū 7 paaudzes akordiem ir arī oriģināli 4WD. 

 Apsvēru tādu domu moš ielikt, biju atradis pāris pilnos kitus no akordiem japānas šrotos, bet nu prece+shippings+muita vien tolaik uz ~4.5tūkstoši eirōō sanāca(vairāk, kā puse no cenas sūtīšana un muita), plus kāds kantoris jāatrod, kas visticamāk ārpus latvijas, jo pie mums, kārtīgu specializetu japāņu marku servisu nav, kas to varētu ar zināšanām kvalitatīvi izpildīt un uzstādīt.

 Protams var jau dot pie jebkura kas saka, ka izdarīs un piekrīt kam tādam, bet.... kur garantija tādam darbam ko dara pirmo reizi un visticamāk, ka skatās 'kā darīt' no tiem pašiem how to video un forumiem...

 Cik lasīts krievu forumos var arī no konkrētiem crv pilnpiedziņas modeļiem mazliet piemodificēt un smuki pielikt akordam, bet nu jā.. tas tāds vietējā servisa DIY darbs liekas, kas būtu forši kādam projektauto, ne ikdienas auto.

 Pilnpiedziņa līdz eiropas tirgum neatnāca jo redz jevropejieši 'premium' modeļa segmentu iemīļojusi savas vācu Passat, A6 vai 5 sērijas bmw kastes.

 Tāpēc jau nepiedavāja pat kā opciju un 8 akords ir pēdejais eiropas tirgū ar 2015 gadu.

Japānā un US šie modeļi turpina attīstīties jau 11 paaudzē visi brauc un priecājas. 😉 Latvietim marka - konservbundžas sūūū! 😅

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nejauc - japāņi vienmēr savas kosmosa tehnoloģijas pietaupa sev, pārējajai pasaulei, ar zināmiem izņēmumiem, piedāvājot tikai širpotreba modeļus, un ļoti pamatoti - kādas būtu to kosmosa modeļu izredzes pret pieklājīgākiem konkurentiem? Šo problēmu vēl ātrāk atklāja eiropas lētā gala ražotāji - fordelis, un jo sevišķi opelis savulaik piedāvāja diezgan pieklājīgas mašīnas, bet - priekš kam cilvēkam pirkt Opel Omega, ja var nopirkt piecsimto bembi? Un te tas pats, tikai mūsdienu versijā - priekš kam kāds lai pirktu kaut kādu pilnpiedziņas akordu, ja tāds pats passāc diez vai pat būtu dārgāks? Un ja piemet vēl kādas desmit piecpadsmit štukas klāt, sanāk pat kaut kas pieklājīgāks.

Un par to pēdējo - nu, ASV tirgū īstu mazcenas mašīnu nav - tur jau kā reiz hondai ir tā konservbundžas loma - Eiropā tādam pielietojumam pērk daciju.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
3 1 Atbildēt

salidzinui divas dazadas cenu atšķirības 20 gadus vecs audi maksā sākot no 1000, bet astoņus gadus vecs japānis būs ap septiņi tūkst, korejietis varbūt no pieci sakot, ta ka atskiriiba gandriz pieckarsa. bet nēmās ar veciem lūžniem diemzel aiz labas dzīves. Veu japāni un korejieti uztureet ir dargaak delj detaljaam, un tie briesmigaak sarusee , pat tik talu ka nav ko metinaat, 20 gadigu korejieti pat gruuti atrast ,kas veel kust. Nav jau tikai audi ,kas populāri tāpat ir vw, volvo, kurus ekspluatee ilgaak, bet tas katram jasaprot kad masina jalaiz naglās atpūtā, un kad tā vairs nav ekonomiski uzturēt, protams, 20 gadīgiem motora nobraukums tuvu miljonam, ko tur dižu vairs var gribēt, un arī uz vecumu apkopes netaisa kādas ražotājs paredzējis

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jajā, šhitas ira, jā.Visilohi.elvē brauc ar tiem 16g.v. hlamiem, taču neviens konkrēti Sevi par lohu nenosauks.Tas lohs, kurš 16g vietā var atļauties 6g vecu hlamu, domā ka viņš (joprojām) ir tas vis vis Gudrākais un ka to meeslu pec pāris gadiem nelaboti/nolaistā stāvoklī viņš bez jebkādiem ieguldījumiem iesmērēs kādam vēl lielākam loham.

Ja kādam ir iekritusi rokā piem 6mēn veca veiksme- arī tas cer to dzelzsgabalu  tagad 3gadus neremontēt vispār un iesmērēt nākamajam Loham.Lohs/lohu baro, bez lohiem mēs neizdzīvotu.   

Joprojām neesam nonākuši līdz atziņai, ka par Cienījamu lietotāju būtu jāuzskata to, kurš ir "mācējis" savu to 10gv hlamu sakopt un uzturēt gadu garumā.Katrs jaunu kāršāringa klases suudu nopirkušais lohs viņu visiem iespējamajiem līdzekļiem noliks gar/zemi.Demagoģija, meli, patieso izmaksu sagrozīšana,- lietā tiks likts viss iespējamais, lai tik pierādītu Savu taisnību un izceltu savu apķerību un pareizību.

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Tikko ieliku Sebringa remontā praktiski viņa vērtību. Nekas tāds - ūdenssūknis, ķēdes komplekts, visādi sīkumi. Darbs nosacīti sarežģīts - izvēlējos dot servisā, nevis pats eksperimentēt. Detaļas nācās no ASV sūtīt. Un pie visa tā es nemaz nejūtos kā lohs - iztērētā nauda jebkurā gadījumā ir mazāka par vislētākās jaunās tačkas līzinga maksājumiem, nerunājot par vājprātīgajām obligāto apkopju izmaksām. Ar tiem vecajiem Audi ir līdzīgi. Jā - piķis ir jāieliek, bet tev tā mašīna taču jau ir! Bet tā jaunākā un ekonomiskākā taču vēl par kaut kādu naudu jānopērk. Un kurš tev garantēs, ka tai jaunākajai nekas nenoplīsīs?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 3 Atbildēt

Var jau visādi to naudu tērēt. Ja Tu brauc vidējā tūdaliņa vidējos divdesmt tūkst km gadā, Tava sebringa vidējie 10 litri uz simta Tev izmaksā divus tādus sebringus. Labi, pusotru, ja vēl sipies ar gāzi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā - un divdesmito daļu tava tostera...

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Tavs aprēķins darbojas tikai tad, ja tu salīdzini Sebringu ar velosipēdu. Bet ja ar citu auto... Nu cik tērē tāds vidējs širpotreba benzīnnieks? 7 litri būs stabili jebkurā gadījumā. Kāja arī man smaga - 1,4 Peugeot Partner nekādi zem 8 nevarēju ierakstīties. TFSI Leons ēda ap 9. Un tad jau tas mans pārtēriņš sanāk tikai kādi 2 litri uz simta, nevis 10, un divi Sebringi gadā vairs nesanāk. (Ok, atzīšos, ka ziemā bija visi 12 uz simtu, bet tur pārsvarā malšanās pa pilsētu un nobraukums neliels).

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Tā ir. Jaunam auto parasti komplektā vēl līzinga procenti un dārgas apkopes.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Un tad kādā jaukā dienā viens lohs Tev nošķiļ sebringam purnu, jo bija drusku ierāvis vai aizskatījās telefonā. OCTA izmaksās tirgus vērtību, aizmirsti par iespēju, ka apmaksās remontu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tāds risks pastāv, protams.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tev nav jāčakarējas ar signalizācijām un nav arī jāmaksā lielāka kasko par dārgāku auto.Tev ir zināms un izpētīts tavs auto, kurā tu ieliec jaunu zināmu detaļu vai par ietaupīto nemitīgās nomaiņas naudu un meklējumos padrirsto laiku varbūt vari atļauties labas riepas.Vienīgi ka vislielākais ienaidnieks ir tieši rūsa un jautājums un/vai tev tas esošais auto patīk kā tāds. 

Lai tagad pārdotu auto ar ievērojamu noskrējienu,tam ir jābūt kādā "ejošā" cenu kategorijā.Mēdz būt pat tādas nianses, ka tu viņu vispār diezvai varēsi pārdot..Lietots auto ar noskrējienu kādā tādā piem 20-30k cenā pašlaik ir pa lielam jau nelikvīds.Jo cilvēki ir iebiedēti.Tas tātad reāli nemaksā "neko", tapc ar to ir jāturpina braukt un nāksies arī "iemācīties" to remontēt. 

Cerams, ka tā visa pentere vistiešākā mērā atsauksies (un tā jau ir) uz pašiem tiem šarlatāniem, kuri šo te demagoģiju savulaik tik aktīvi izplatīja.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Patērētājam ir prasības pret auto izskatu.

Ja tas nav jauns, tad pērk lietotu, kas izskatās labi.

Tik problēma tā, ka jau jaunākiem auto ir sarežģītāki motori, elektronika un to remontējamība visos sevisos jau nav iespējama.

Par to rūsu - būtībā katrs var auto spārna rūsas pleķi nopucēt ar smilšpapīru, uzziest to speciālo rūsas pārveidotāju un tajā vietā tas spārns labu laiku nerūsēs.

Bet tad nebūs smuki, jo pareizi piekrāsot ne katrs pratīs.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Runa ir ne tikai par virsbūvi.Katram lietotam auto rūsa ir praktiski pa visu apakšu.Beidzamajos pāris gados TA inspektori (pamatā tādi no tehnikumiem savāktie īpaši piekassīgi centīgie čalīši tagad tur ir modē) vienkārši nekauniīgi p/is cilvēkus tieši par šo. Ieskaitot pat tādus, kuri ciņā ar to ir ieguldījuši būtisku laiku un naudu.Jo praktiski NAV tāda lietota auto, kuram formāli visa apakša būtu pilnīgi bez rūsas, ieskaitot PAT salidzinoši jaunus, 2-3 gadus "lietotus" rīgas salonos iegādātos hlamus!

Man personīgi ir viens auto, kurš LV TA ir 9 reizes izgājis pa 0, taču tieši apakšas problēma tur prasa arvien lielāku centību.Kas attiecas uz intenetā pieejamo info, tad reāli laba pretrūsas apstrāde izmaksā tūkstošus! Taču "noderīgie idioti" nekādi nevar (un drošvien nekad turpmāk arī nevarēs) saņemt atbildi- ar kādu īsti suuda reaģenta zampu tiek laistītas brauktuves, ka mierā nolikts stāvošs auto aprūsē burtiski dažu dienu laikā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Runa ir ne tikai par virsbūvi.Katram lietotam auto rūsa ir praktiski pa visu apakšu.Beidzamajos pāris gados TA inspektori (pamatā tādi no tehnikumiem savāktie īpaši piekassīgi centīgie čalīši tagad tur ir modē) vienkārši nekauniīgi p/is cilvēkus tieši par šo. Ieskaitot pat tādus, kuri ciņā ar to ir ieguldījuši būtisku laiku un naudu.Jo praktiski NAV tāda lietota auto, kuram formāli visa apakša būtu pilnīgi bez rūsas, ieskaitot PAT salidzinoši jaunus, 2-3 gadus "lietotus" rīgas salonos iegādātos hlamus!

Man personīgi ir viens auto, kurš LV TA ir 9 reizes izgājis pa 0, taču tieši apakšas problēma tur prasa arvien lielāku centību.Kas attiecas uz intenetā pieejamo info, tad reāli laba pretrūsas apstrāde izmaksā tūkstošus! Taču "noderīgie idioti" nekādi nevar (un drošvien nekad turpmāk arī nevarēs) saņemt atbildi- ar kādu īsti suuda reaģenta zampu tiek laistītas brauktuves, ka mierā nolikts stāvošs auto aprūsē burtiski dažu dienu laikā.

Šo piekari tiem apskatniekiesm.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu šī jau nav mūsu "vietējā" piekare.Mums te ir bijusi pāris gadu veca vietējā honda, kurai jau no trešā lietošanas gada liek vieniniekus/Par!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

No brīža kad rūsa ir pa apakšu, līdz laikam, kad tā sagādā reālas problēmas, mierīgi var paiet pat 10 gadi. Līdz tam laikam vienīgā neērtība ir tas vieninieks TA protokolā. Vajag pārvarēt perfekcioņistu sevī, nospļauties uz to un dzīve kļūs daudz vieglāka.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nē, (īpaši) japona marku konkrētos gadījumos līdz tam vieniniekam/Par! var paiet knapi pāris/trīs gadi.Reāli gadījumi,bez pļūtīšanas,pie kam tieši rīgā pirktiem auto un saudzīgi lietotiem un ar mazu noskrējienu! Un īsti pat nevar saprast, vai vairāk/ātrāk sarūsē tieši garāžā vai uz ielas stāvošs auto.Drošvien svarīgi ir pa kurieni tiek braukts- sliktākais ir ziemā nobraukt pa reaģenta pļuru un tad uz pāris nedēļām atstāt mierā stāvošu.Pilsētā un uz šosejas ir krietni kaitīgāki apstākļi, nekā varbūt kkur laukos vai mežā ikdienā maukt pa ekakokaloģiski tīru sniegu/ledu.

Nospļauties var tas, kuram ir po/uj.Savukārt tas, kurš ir ieguldījis būtisku laiku un pat ievērojamu naudu šis problēmas novēršanā, var tapt pat Ļoti saērcināts par beidzamajos pāris gados massveidīgi novērojamo TA lohu "centību".Viņi mierīgi var izlaist mašīnu ar izsistiem amortizatoriem un drošai braukšanai pilnīgi nederīgiem lukturiem ar izdegušām iekšām, taču tie "virspusējie rūsas bojājumi" viņiem ir topā.Acīmredzot,ir dota ģenerāl ievirze visos iespējamajos veidos jāāt prātu ikkatram "lietota" auto īpašniekam.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Mēs te tādus palagus sadzejojuši, bet autor! Tu vēl dzīvs vai pa pusei izcepts, pa pusei nosaldēts? Kā veicas ar problēmas risināšanu?

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
3 0 Atbildēt

650 rakstīja: Nē, (īpaši) japona marku konkrētos gadījumos līdz tam vieniniekam/Par! var paiet knapi pāris/trīs gadi.Reāli gadījumi,bez pļūtīšanas,pie kam tieši rīgā pirktiem auto un saudzīgi lietotiem un ar mazu noskrējienu! Un īsti pat nevar saprast, vai vairāk/ātrāk sarūsē tieši garāžā vai uz ielas stāvošs auto.Drošvien svarīgi ir pa kurieni tiek braukts- sliktākais ir ziemā nobraukt pa reaģenta pļuru un tad uz pāris nedēļām atstāt mierā stāvošu.Pilsētā un uz šosejas ir krietni kaitīgāki apstākļi, nekā varbūt kkur laukos vai mežā ikdienā maukt pa ekakokaloģiski tīru sniegu/ledu.

Nospļauties var tas, kuram ir po/uj.Savukārt tas, kurš ir ieguldījis būtisku laiku un pat ievērojamu naudu šis problēmas novēršanā, var tapt pat Ļoti saērcināts par beidzamajos pāris gados massveidīgi novērojamo TA lohu "centību".Viņi mierīgi var izlaist mašīnu ar izsistiem amortizatoriem un drošai braukšanai pilnīgi nederīgiem lukturiem ar izdegušām iekšām, taču tie "virspusējie rūsas bojājumi" viņiem ir topā.Acīmredzot,ir dota ģenerāl ievirze visos iespējamajos veidos jāāt prātu ikkatram "lietota" auto īpašniekam.

Iz dzīves - 2015g tiguans pirkts latvijā, Servisots tikai vw centrā ta teikt pēc grāmatas. (par 25tūkst, eļļas maiņas intervālu neko nesākšu 😂) 

 Bet nu pirmajos 5 gados bija šis tas kas bija jāmaina ārpus garantijas ietvaros, bukses, kluči utml.

2021 gadā ar nobraukumu 150tūkstoši, sanāk, ka savas dzīves 4 skatē dabūja divneiciņu PAR RŪSU.

 JĀ PAMATOTI, jo bija pamanīts caurums slieksnī aiz plastmasiem, paceļot visas detaļas apakšā brūnas un materiāla virskārta tāda jau saēsti rūsaina, it kā autiņam būtu 12..15 gadi.

Ta kā mūsidenās itin VISS ir plāna plika konservbudža, kas apūsta ir ar ekoloģiskām eļļiņām kuras pirmo gadu laikā iztek, iztvaiko, izstrādajas galvenais lai dabai nerada kaitejumu un metāls mūsu sāls apstākļos sarūsē tik fiksi, ka 2x/3x vairāk autiņus jāražo (un tas esot ekoloģiski un zaļi)

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

650 iemeslu gana 😂

Kaley33 Reģ.: 15.07.2024
0 0 Atbildēt

Vai autoram izdevās atrisinat problēmu?  man ļoti līdziga problēma!

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Autors aizgājis pagrīdē. Vai arī nav paguvis neko salabot, jo nosaldēts beikc un pagalam 😎

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tev taču teica, ko darīt.Var vēl pagaidīt, kamēr minētā "eksotiskā" problēma apmeklēs te vēl kādus 4-5 interesentus un tad "darīt/kopā".

Kā arī, šeit nav pieņemts atskaitīties par problēmas risinājumu.Priekšnieks jautā, lohi atbild,kas var būt neskaidrs ;p

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti