Nu labi - tu esi pašaizliedzīgs un tevi tikai interesē vai nav par augstu. A kā ar to "par zemu" punktu?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu labi - tu esi pašaizliedzīgs un tevi tikai interesē vai nav par augstu. A kā ar to "par zemu" punktu?
Ja tas uz mani - jā, tieši tā, loham, tb man, vienmēr brauc garām, jo tas ievēro CSN - visiem lēnajiem es ar saviem ~95 pats eju garām, bet man iet garām jūtami mazāks daudzums, steidzīgie un "steidzīgie". Ko tad diez es tādu vēl varētu izdarīt, braucot pa taisnu šoseju? Nu jā, vēl pirms baltās zīmes nobremzēju ar motoru, nevis nometu pa nažiem. Nu jā, vēl pa gabalu vienīgi ir pamanāms ka es lietoju kruīzu, dēļ nemainīgā ātruma - kruīzs ir ekskluzīva vecu mašīnu ekstra; jaunākām tačkām tādas parasti nav [lielākā daļa "steidzīgo"], tātad, pa gabalu no tāda kā es.
P.N. Kāpēc man jāievēro kāds, kurš ir pārliecināts par savu spēju mani apdzīt, un viņš speciāli, bez avārijas situācijas priekšā, jālaiž? Kur tad es pats aizbraukšu, ja sākšu visus šitos mērkaķus laist garām? Ko tad ja man varbūt aiz muguras pie zīmes ir piecas mašīnas - varbūt man visas jāpalaiž garām, masu efektam?
Šī nav mana situācija - šitādas situācijas man pamatā gadās uz ceļiem, kur apdzīt var ērti un bez problēmām, un vilcieniņi nav pazīstami.
"Zīmes redzamības attālumā ātruma mērīšana CP ir aizliegta" - uz kuras planētas tu dzīvo? Manu 5 gadus veco bildīti redzi? Trijkājis atradās max 200 m pirms zīmes - nu labi, var jau būt ka cepistiem aizliegts ar fēnu mērīt...
Man patīk kā tu interpretē manu tekstu pa savam, lai pierādītu sev vēlamo
Tātad, atkārtošu vēlreiz - jā, divarpus gadu laikā kādas divas vai trīs reizes esmu tādā situācijā pārmeties zemāk uz trešo - kas vienalga būtu normāls robs kurā paātrināties tajā situācijā - bet visas citas reizes tas ir garas kārbas ceturtais robs. Tātad jā, es rīkojos ļoti agresīvi - vietā, kur CSN to atļauj, paātrinājos, negarantējot subjektam, kurš savas psihes nestabilitātes dēļ mani apdzina - kurš tik ļoti steidzās, ka es tālos varēju ieslēgt tikai pēc 9 kilometriem, ar domu "ja viņam traucē, lai brauc ātrāk", un kurš ķēra izdevību apdzīt, jo līdz nākamajai mašīnai bija tikai 5 kilometri, nevis normālie 10-15...
Un parasti šitie klauni, kuriem pēc tavām domām man būtu jāgarantē apdzīšana, izpildās apmēram šitā pat - tā viņu "steiga" ir tāda, ka braucot otrā virzienā mēs parasti rodamies pie viena luksafora, augstākais ar pāris mašīnām pa vidu. Tā nav steiga, tā ir tikai vēlme parādīt savu vienlīdzīgākumu.
Abet par to tavu filosofiju par kruīzu - vai tiešām tam tavam grand čeroki kruīzs ir pilnīgs sūds?
Kas tad notiek tavam čeroki nospiežot "resume" - sūdomāts minūti slēgājas un tad ar vieglu droseles atvērienu mašīna sāk atvērties? Es tevi apbēdināšu - man golfā ir 40 gadus vecas vācu tehnoloģijas - pēc "resume" nospiešanas kruīzs izdara to pašu, ko es izdarītu, ierauj pedāli grīdā - ieplūdē spiediens ir kā minimums 90 kpa tajā brīdī.
Nu un kā tu noteiksi ka tev lukturi stāv pareizi, un nevis pa augstu vai zemu?
Paga - es kādu nelaižu? Jā, kopš manā golfā ir 2.0 motors, divarpus gadus, kādas 2-3 reizes kopā ir bijušas, bet parasti nē - es vienkārši mierīgi paātrinos pēc apdzīvotas vietas beigām. Ja kāds apdzen citus vietā, kur ir sagaidāms ka tie citi paātrināsies, ko tas nozīmē? Tas nozīmē ka viņš ir ļoti pārliecināts par savu spēju apdzīt; acīmredzot viņš sēž pietiekami jaudīgā mašīnā. Vai MAN, kurš mierīgi brauc savās gaitās, ir spoguļos jāizvērtē katrš rupjais CSN pārkāpējs, lai izvērtētu viņa spējas mani apdzīt? Kā es esmu vainīgs pie tā, ka vietā, kur es prognozējami paātrinos, kāds, kurš pārvērtējis savas spējas, mani apdzen? Tu sāc izklausīties pēc vernona; priekša braucošais negarantēja subjektam kurš rupji pārkāpa CSN, apdzīšanu. Un jā, tālāko ceļu es arī turpināšu braukt patīkami - kā cauri apdzīvotai vietai uz ~55, tā tālāko ceļu uz ~95, nospiežot virzienrādītāju kloķa galā esošo podziņu SET.
P.N. Es agrāk biju līdzīgāks tādiem tur indivīdiem, kam jūra līdz ceļiem - ar pārdrošiem apdzīšanas manevriem gan nenodarbojos, bet sāku paātrināties pirms zīmes - līdz piecus gadus atpakaļ tiku no tā izārstēts.

Tāpēc arī nesaprotu tos indivīdus, kam patīk šādi riskēt - cik diez var izmaksāt šāds apdzīšanas manevrs?
P.P.N. Kāpēc mani tā busa apdzīšanas manevrs pārsteidza? Jo vienreiz līdzīgā situācijā viens XC90 D5 izpildījās sliktāk nekā tas LT35... ![]()
Great power comes with great responsibility (c) Uncle Ben.
Man tas motors ir patīkamai braukšanai, un nevis tāpēc, lai ar to visiem pēc kārtas pincīti staipītu - ja būtu pēdējais variants, tad tikko mainot motoru, būtu nevis ielikts cits 2.0 8v, bet gan 1.8T vai VR6. Tātad - ja es braucu pa apdzīvotu vietu līdz pat zīmei ar 55, un tikai momentā, kad mans pakaļas buferis pabrauc garām zīmei, ieminu pedāli grīdā, tad mēdz atrasties diezgan daudz urīngalvu kam jūra līdz ceļiem, bet atļautais ātrums = 90 kmph jau tad, kad baltā, nostrīpotā zīme saskatāma kaut kur tālumā, un kas mani kož nost - bet tā kā es paātrinos, jo laiks paātrināties, nevis man būtu kāds jācenšas nelaist garām - tad tas notiek ceturtajā robā, paātrinājumam sākoties pie 1,5 - 1,6k - tā ka reizēm kāds no tiem urīngalvam pat mani pamanās apdzīt. Jā, pārmetoties uz trešo robu, kāda vojāžera vai busa braucējam es uzreiz neesmu pa zobam, un otrajā varētu skrieties ar kādiem vieglajiem - bet nah tas ir vajadzīgs? Tak lai jau skrien barokļi - reizēm gadās kādu skrējēju kādus kilometrus tālāk redzēt jau stājušos intīmās attiecībās ar cepistu.
Es īsti nespēšu ar tevi diskutēt - piedalīšanās sastrēgumā man ir šausmīga pieredze, kas mani nu jau piemeklē vidēji veselu reizi gadā [nevis kā agrāk, reizi piecgadē], bet pilsētas sabiedrisko transportu praktiski neizmantoju; uz pirkstiem var saskaitīt tās reizes ko šajā desmitgadē esmu liepājā braucis ar tramvaju - un, jā, nesen pirmo reizi šajā, hvz, desmitgadē, bet varbūt gadsimtā, dižajā pilsētā ar trolli pabraucu vienu gabaliņu - savādāk liepājā vai dižajā pilsēta man ir trīs pārvietošanās veidi - mašīna, kājas un velosipēds.
Spēja sadalīt uzmanību uz divām lietām vienlaicīgi nav pašsaprotama - tā ir individuāla.
Es nezinu kur jūs, kas šādi sakāt, dzīvojat un kur braucat. Nē nu labi - es paretam esmu šādu dabas parādību novērojis, bet nu pa lielam pēc vienas tēmas - kāda pensionāru kaste, kāda toyota, honda vai tamlīdzīgs sūds, ar kādu pusotras tonnas pašmasu un max 1.8 atmosfērisku nemotoriņu, no apdzīvotas vietas beigām līdz 90 kmph ieskrienas kilometra distancē, jo lai to izdarītu ātrāk, jādara kā mums te viens - jāgriež pilns pulkstenis "jo pie 5 štukām ieslēgsies vteks un sāks kaut cik iet", bet vienkārši ieminot pedāli grīdā gaita neizmainās bet tā vietā nodreb degvielas rādītājs, atskan sirēna, sāk mirgot sarkana bākuguns un spidometrā iedegas uzraksts "MILZĪGI CO2 IZMEŠI! NEKAVĒJOTIES ATLAIDIET PEDĀLI".
Bet parasti es novēroju pretēju dabas parādību. Šorīt, ļoti agri no rīta, atkal - iebraucu savā dzimtajā ciemā, man no muguras pietuvojies garais, augstais LT35, kravinieks - man braucot pēc CSN, šis mani kādus 100 metrus pirms apdzīvotas vietas beigām sāka kost nost - un man par zināmu izbrīnu, lai arī knapi, bet mani pat nokoda - kas liecina ka vai nu tajā busā ir niknāks bīdelis par 110 zs 2.5 TDI [esmu ar tādu bik pabraukājis], vai arī braucējs ļoti nikni zāģēja to motoru.
Ja ieliekot "rimi maisu grabažniekā" mašīnai purns paceļas, tā varbūt ir sūds, bet ja tā vietā pakaļa nolaižas - tas ir tikai normāli - ja tavai mašīnai tā nav, tā gan ir sūds - pie noteikuma ka tev tur nav gaisa spilveni vai arī veca egle ar hidropneimatiku... ![]()
Elementāri, palaidniek - vecums nenāk viens - es, teiksim, kādu gadu atpakaļ kādu laiku ar labo lukturi žilbināju pretībraucošos, jo bija salūzis viens luktura stiprinājums. Šobrīd tam lukturim arī viens ir salūzis, bet es pagaidām neko nedaru, jo tur sliktākajā gadījumā lukturis var pagrozīties pa vertikālo asi; tam nevienu nebūtu jāžilbina.
Tad vēl ir variants ka mašīnai vienkārši nav korektori, vai arī tie nedarbojas. Un vispār - es nezinu cik izplatītas ir zināšanas par to, kā jālieto korektori - es tikai pāris gadus atpakaļ uzzināju kā tad ir domāts to ripuli grozīt...
Ja tevi žilbina jau attiecīgās mašīnas tuvie, tālie diez vai diži vairāk tev ko nodarīs. Hrenonistiem šitas ir sevišķi izteikts, tādiem droši var dot tālos sejā, jo tāds labākajā gadījumā pie saviem diviem metināmajiem aparātiem klāt var pieraut vēl divas sveces.
Tu domā ka nesti vada pilnīgi lohi kas nespēj sabalansēt degvielas daudzumu cisternās? Nē nu var jau būt...
Eu, "braucu", a kam tu to nestes astoto lej - zāles pļāvējam?
Jānodarbojas ar huiņu, kas nav braukšana. Nu neskaitot kaut kādu saujiņu ar pēdējo gadu modeļiem, kam ir funkcija - sastrēgumu asistents. Un nestāsti ka tavā grand čeroki tas ir baigi ērti - ar visu sūdomātu tev tāpat ir jāskatās un jāvaktē kad palaist bremzi vaļā un/vai jāčikā selektors, bik jāuzgāzē, un tad atkal bremze - ļoti minimāla starpība pret mešalku.
Protams ka nekādu problēmu - ķīselim vai zemas foršāžas benzīnniekam - nu gan jau arī motorzāģim vai zāles pļāvējam. Problēma sākas tajā brīdī, kad skaistu reklāmas tekstu "neste! blablablabla somija blablabla degviela. Neste! bla blabla" nozombētiem ļautiņiem gadās motors, kam reāli vajag to astoto, nevis tikai cipariņus uz pistoles.
Šajā gadījumā tas vienvirziens, kasiņ, izskatās ka ir tev...
Eksperts pieminēja korelāciju starp sociālajiem slāņiem un balsošanas veidu - tu tikmēr aizgāji kaut kādā sviestā par tautībām...
Nu forši ka kādā zepa nostūrī ir salasījusies jēdzīgāka publika - kā jau redzam tu sekmīgi izskaidro, kāpēc zepā nav 100% nesaskaņas atbalsts... ![]()
Piektdien pirmo reizi dabā ieraudzīju hujdaja koni. Kāpēc ievēroju? Jo tā kaste uzskatāmi parādīja cik grūta dzīve jauno kastu braucējiem - viņiem mēdz būt automātiskās dienasgaitas gaismas un šķidro kristālu ekrāni spidometru vietā. Kāpēc tas ir slikti? Jo arī tādiem likums prasa apgaismotu numuru un ieslēgtus gabarītos, ko šie var piemirst - tā nu mašīna kurai braucot pa liepāju pusnaktī deg tikai bremžu lukturi un virzienrādītāji, ir diezgan uzkrītoša... ![]()
Paga paga - cilvēks, kuram hondas nemotori liekas ok, 1.0 turbo liekas sūds?
Tam 1.0 pūtiena slieksnis [jā, pūtiena slieksnis, un nevis "turbo bedre", kā tu to sauc - turbo bedre ir laika sprīdis augstākos apgriezienos starp pedāļa ieminienu un pūtiena sākumu] vājajai versijai ir pie 1,5k, niknajai pie 2k - tikmēr tam tavam hondas motorzāģim, kā tu skandini, viss sākas no 3k - iedomājies, pat ar to niknāko var paātrināties no malas izskatoties pēc normāla cilvēka, un nevis pēc puišeļa, kas vēlas pagonkot
Ja tev 2 štukas liekas šausmīgi augstu, atceries - 1) VAG spēj uzprojektēt adekvātas kārbas, tāpēc brīdī, kad gliemezis iegriežas, motoram uzreiz ir maksimālais griezes moments, un nevis kā tipiskam japonamaķ mašīnas izstrādājumam, pūtiena apogeja vismaz 1k virs pūtiena sliekšņa, jo atļaujot pilnu pūtienu pie 1,5k - 2k, nippon klappon kārba izbirdinās zobratus 2) Pūtiena slieksnis @ 2k ir normāls cipars vecākiem, lielākiem turbiķiem ar nemaināmas ģeometrijas turbīnām - teiksim, visiem audī C4 platformas turbiķiem - 2.2 20vt, 1.9 TDI, 2.5 TDI - ar pirmo un pēdējo pašam ir sanācis pabraukt - neatbilst manai gaumei, bet pabraukt var normāli. Uz tahometru ir jāskatās VW LT35 2.5 TDI, jo tur tas 2,5 litru motors bez pūtiena īpaši to 2,5 tonnu smago kasti pavilkt nespēj.
Abet par to "nav neklādas jēgas" - redzi, visi nav tik ļoti bezcerīgi kā tu, ka jāņem mašīnas izstrādājums ar zāģējamu motorzāģi zem haubes. Jēgas nav lētiem japāņu mašīnu izstrādājumiem ko tādu likt, jo vai vai vai - ja mašīnas izstrādājumam būs ieprojektēts bez 1.0 un 1.5 ielikt arī 2.0, nāksies visiem piesviest 20 eiras cenai klāt, bet to 2.0 neviens nepirks, jo japāņu mašīnas izstrādājums no skārda un košļājamās gumijas vien tik ir. Un tā nu fofāgens piedāvā arī 2.0 turbiķi, un to pat pērk - protams, tava suga pērk tos fofāgenus ar 1.0, 1.2, 1.4, 1.5 - bet ir arī kas pērk 2.0. Un šī iemesla dēļ fofāgenam nav tas kuriozs, kas nissanam - kur jaudīgākā un ātrākā micra ir nepilnus 30 gadus vecs modelis
- un hondai ar kiviču nav tas pats tikai tāpēc, ka šie kivičā piedāvā 2.0 turbiķi.
Jā, pat es kaut ko ar vienu ausi pa radio dzirdēju. Iespējams ka sašutušais jānis par šo gājienu saņems bildi, par braukšanu uz 70 atļauto 50 vietā... ![]()
Man personīgi ir tava problēma - nevēlēšanās pretī braucējam iedot sejā savus 230w tālos - bet es centīšos ar laiku laboties... Kāpēc vajag spīdināt pretī? Lai šķībajiem lukturiem dotu motivāciju saregulēt savus lukturus, un hrenonistiem motivāciju izņemt tos sūdus laukā - a to forumos var lasīt "ko tu man te piepisies, pretī braucošie man nespīdina" "neskaties man lukturos" utt. Protams, vēl ir trešais variants - mašīna pilna, pakaļa gar zemi - bet nu cik tad daudz palikušas tādas mašīnas, kam nav lukturu korektoru - man pat ir ![]()
Es tevi apbēdināšu - jā, mans golfs kādu pusi, vai 2/3 no sava noskrējiena uzgriež uz A11 un ar to saistītiem ceļiem, bet nē - man diezgan regulāri sanāk braukt gan uz dižo pilsētu, gan aizkraukli, un procesā paskatīties kā citi brauc tur - kā jau teicu, šitādus sviestus neesmu redzējis. Jā, man uz salu tilta mierīgi braucot uz 70-75, blakus esošais var izdomāt braukt 10 kmph lēnāk par mani, bet to ka kāds sāktu uz 50 - to neesmu redzējis.
msh droši vien vēl asāk izjustu starpību starp tām abām kastēm nekā "jebkurš"...
Ar švakiem manuāļiem tātad esi braucis, tb manuāļiem kam švaki motori pieskrūvēti, vai garas kārbas. Manas dīzeļa kārbas ceturtais robs ir tikai kripatu īsāks nekā tās kārbas, kam būtu jābūt pieskrūvētai manam motoram, piektais - jā, tieši tā, pirms nomainīju kārbu, piektajā tika ielikts uzbraucot uz šosejas, un no tā izņemts no šosejas nobraucot - nu jā, tagad es pārslēdzos, jo tomēr gribu to paātrinājumu, kāds agrāk bija piektajā.
Vārdu sakot, kā mēs tikko noskaidrojām, problēma ir kārbā - ja es ar benzīnnieka kārbu paātrinātos piektajā, viss kārtībā, jo "paātrinājums neveidojas" - ar dīzeļa kārbu pārslēdzoties uz apmēram tādu pat garuma pārnesumu, un paātrinoties, es, kā izrādās, uzvedos nepieklājīgi. Laikam nākotnē būs kārbas jāmaina atpakaļ - gan mašīna paliks bik jestrāka, gan pat tie, kas apgalvo ka man jāgarantē aizmugurē braucošajiem, atzīs ka es rīkojos pareizi...