iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 27.04.2023 12:54

Kārtējo reizi var pārliecināties ka japāņu spaiņu fani īpaši ar loģisko domāšanu apveltīti nav, un vajag pietiekami daudz piefantazēt lai pamatotu kāpēc spainis labāks par mašīnu Varēji vēl piebilst ka tur tas i iekš i-CDTI nozīmē "inteliģentu vadību", jo lai arī tā vadība nav nekas īpašs, bet priekš hondas spaiņiem ja dīzelim ir vadība kas dara to pašu ko normālām mašīnām jau vismaz 15 gadus pirms tam, tad tas ir kosmoss 😂 Jā, patiess pārsteigums ka relatīvi viegls spainis ar 200 zirgiem spēj noskriet jebko kas ir smagāks un zem 200 zs - es jau nu nelepotos ar spējām noskriet vājākas un smagākas mašīnas... Resurss kas esot "nevis kā vācu markām" - tiešām? Fofāgena grupai šis pirmais piegājiens bija deviņdesmito pašā sākumā - rezultāts bija labāks nekā tevis piesauktā japāņu kuļmašīna - 2.5 TDI bez dzelžu izmaiņām ražoja 15 gadus, 1.9 TDI kaut kādus 8 vai 9, un uzlabojums tam 1.9 pēc tam bija ne jau tāpēc ka kaut kas juktu ārā- spiest arī no tiem motoriem var vairāk nekā tos tavus 200 zirgus, bet atšķirībā no tā tava bijušā brīnuma, pat uz eļļas kvalitāti sevišķi nevajadzēja iespringt. Nullto gadu sūkņsprauslnieki kā reiz zināmās aprindās tiek uzskatīti par sūdiem tāpēc, ka ir apmēram tikpat jēli kā tas tevis piesauktais hondas dīzelis - dzelzis tur, bet jālej pareizo eļļu un regulāri jāmaina [10 štukas gan nav obligātas]. Par motora kodu maiņu - ja nav saprašanas kāpēc kodi mainās, tad labāk nekomentēt - nē, man arī īsti nav, bet tas ko es esmu pamanījis - fofāgena grupai tie kodi mēdz mainīties arī tad, ja nekas īsti nav izmainīts, un otrādi - mēdz nemainīties lai arī motoram ir notikušas nopietnas izmaiņas.

Vienvārdsakot tas 2.2 i-CDTI nav ne kripatu labāks par tā laika kaut kādu 1.9 PD TDI, un iespējams ka arī nav sliktāks - vienkārši tu tādu nopirki dēļ dumpinieka gara, un tāpēc mēģini atrast citur problēmas kuru īsti nav

msh 27.04.2023 1:36

Man patīk vārds "nopietnā diagnostika" Man kaut kā liekas pašsaprotami fofāgena grupas mašīnām slēgties klāt ar VCDS. Bet nē, neko nopietnu te nevajag, te pietiktu pat ar tik vecu kabeli kā manējais.

Par pārējo - problēma pilnīgi noteikti ir mehāniska - ne jau beigta devēja dēļ klimats pārstātu padot siltu gaisu; tie čaļi kas to klimatu programmēja nav ar pirkstu bijuši taisīti

msh 26.04.2023 23:28

Kur tu tādas mašīnas atrodi, man nav ne jausmas Man nekad, atkārtoju vēlreiz, nekad aiz tāda benzīnnieka nav sanācis braukt - aiz dīzeļiem "kur spēks slēpjas kvēpos", dēļ čipšķūninga vai dēļ kāda bojājuma, gan -  ir gadījies bik pabraukt pa apvedceļu ar benzīnnieku kur atmetoties spogulī varēja ieraudzīt aizmugurē migliņu - bet nu tur mašīnas īpašnieks uzbūvējot kartera ventilāciju bija nolohojies, dēļ kā brauciena laikā tika piedirsta visa motortelpa ar eļļu

Par tavu piemēru - nu ļoti skaista pirksta salīdzināšana ar krānu. Un tagad parādi to smirdīgo un kūpošo EURO 6 benzīnnieku 😂 Ā jā, pareizi - tu ne tikai brauc ar muti, bet arī ar jauniem dīzeļiem, un laicīgi tos maini lai nebūtu tā ka izbeidzas kvēpu filtrs un tas jāamputē... 😂

P.N. Par atgāzu nemērīšanu - skaista pasaka. Protams ka mēra, vienīgi negāzē. Mani deviņdesmito gadu dzelži tur ierakstītos pat EURO 4 normās bez jebkāda katalizatora, tik vien ka HC bik par daudz...

msh 26.04.2023 1:19

Tev tiešām ir tik ļoti izskalotas smadzenes ka jāpiesauc oglekļa dioksīds vai kā? Pastāsti labāk kad tu pēdējo reizi redzēji "smirdīgo benzīnnieku" paātrināmies stipri kūpam Jā, un labi ka tu piesauci katalizatorus - benzīnniekam katalizatori ir vajadzīgi lai sadedzinātu to nelielo benzīna daudzumu kas nesadedzis iet laukā pa izpūtēju - lasu ka tāds atmosfērā kļūst par ozonu. Kamēr smaržīgajiem dīzeļiem bez kvēpu filtra pa izpūtēju nāk kvēpi.

msh 25.04.2023 8:02

Jā, manai omei, tai kas tēvamāte, arī pastniece piegādā pensiju. Mīnuss tam ir - tas nozīmē ka viņa noteiktos datumos ir piesieta konkrētai adresei

msh 24.04.2023 12:37

Nekāda sakara ar liesumu - svecei jāaizdedzina degviela kura vai nu tiek iesmidzināta, vai tiktikko atpakaļ tika iesmidzināta - nepareizas sveces var rasties ar dzirksteli strūklā vai pārāk tālu prom no tās [piemērs bija ar svecēm kuras trāpās tieši strūklā]. Kā es praktiski iztēlojos daļas skābekļa sadedzināšanu? Nu tā - iesmidzinot degvielu kompresijas takts beigās, kad tai ir jāsadeg un tādējādi nodrošinot ka tā nepagūst sajaukties ar visu gaisu.

msh 23.04.2023 12:47

kasinsh79 rakstīja: Vispār ieteiktu visiem mazlitrāžas turbo motoru nīdējiem izlaist kādu testa braucienu ar VW/SEAT/ŠKODA 1,0 Tfsi dzinēja aprīkotu auto. Būsiet ļoti pārsteigti. Pēdējais milzu izbrīns par dinamiku tādam jaunam SEAT, kas piedevām komplektā ar automātu DSG. Goda vārds, pilsētas satiksmē tas šķiet pat ass auto. Tas apliecina, ka dzinēja tilpumam vairs nav ierastās nozīmes vai asociācijas.

Atslēgas vārdi "piedevām komplektā ar automātu DSG". Ja tev braucot būtu jārausta nevis paša krāns bet gan mašīnas ātrumkloķis, diez vai tu būtu sajūsmā, jo visdrīzāk pirms katra mašīnas asuma tev vajadzētu taisīt asu pārmetienu uz leju. Man tev laikam jāatgādina - agrāk labie motori bija tie, kas bija elastīgi un ar pietiekami daudz griezes momentu lai būtu maz jāpārslēdzas, kamēr tagad tu slavē kaut kādu šujmašīnu, jo tev nav jāpārslēdzas.

msh 22.04.2023 16:40

Jā, es to esmu lasījis. Bet es arī esmu lasījis, piemēram, to kā BMW tiešā iesmidze darbojas, un kāpēc tur ir ļoti kritiski izmantot pareizās sveces... Viennozīmīgi tiešās iesmidzes mērķis nav tāds, kā tur aprakstīts, tā vienkārši sanāk, jo kompresijas takts laikā gaiss virpuļo un tāpēc nevar padot degvielu tikai vienā punktā - tas ir stipri savādāk nekā septiņdesmito un astoņdesmito gadu liesdedzes motoros, kur cilindrus tiešām arī piepildīja ar liesu degmaisījumu, tikai ap sveci padeva treknāku.

msh 21.04.2023 22:29

Šitas vispār lielajos mēdītājos bija publicēts? Man telefonā androīda jaunumu pārlūks vienīgi uzmeta kaut kādu klikšķu lapu kurā bija kaut kas par šito...

msh 21.04.2023 22:26

Reizi nedēļā vienu līkumu izbraucu; doma ka vajadzētu maija laikā beidzot aizbraukt līdz apskatei

msh 21.04.2023 20:13

Pirms lūžņojies, paskaties ar ko pats brauc. Nerunājot nemaz par to ka, iedomājies tikai - manas zināšanas ir nākušas tīri praktiskā ceļā, "biezas grāmatas" (c) Gints Kalniņš lasījis neesmu, vienkārši ir nācies pakāpeniski iegūt zināšanas kas nepieciešamas lai sabakstītu motoram no nulles regulāciju, un tur, kur kaut kas nedarbojas, saprast, kāpēc nedarbojas un kā to risināt. Ja tu pats regulētu savam kapeikpislim vadības bloku, tu arī paliktu gudrāks Visbeidzot, par gāzi - a kas tur tāds ir? Mums te Nomiks nopirka jaunu CR-V un pārdesmit štukas nobraucis uzlika gāzi. Ja kaut kur jākaunas, tad tev, par braukšanu ar dīzeli - to ka es braucu ar gāzi var redzēt tikai tad, kad mans golfs stāv pie gāzes cisternas, bet to ka tu ar dīzeli var manīt visu laiku

msh 21.04.2023 18:17

Kristietības novirzieni ir sūdīgs piemērs - kristietība nepaģēr obligātu ticību, attiecīgi tevis piesauktās grupas pamatā bija reliģiozas, ne ticīgas, sevišķi Īrijas situācijā, kur piederība vienai vai otrai grupai bija [un joprojām ir] nacionālās piederības jautājums. Par visu pārējo - jebkurai grupai kurai pirmajā vietā būs ģimene, un karjera, manta un tamlīdzīgi spīguļi pēdējajā, būs ar pieklājīgām ģimenēm. Tu to varbūt neredzi, bet pie mums normālai ticīgai kristiešu ģimenei varētu būt vidēji kādi 4 bērni. Tas, protams, "vidēji" - ir pietiekami daudz mazu ģimeņu, bet tajā pašā laikā, atšķirībā no neticīgiem cilvēkiem, ir pietiekami daudz kuplās daudzbērnu ģimenes. Bet runājot par pareizticīgiem žīdiem - tie ir vislabākais piemērs tam, uz kādu demogrāfiju cilvēce ir spējīga. Man kādu laiciņu atpakaļ gadījās lasīt par lielāko ASV trūcīgo pilsētu - trūcīgums šajā gadījumā tiek vērtēts pēc pilsētas iedzīvotāju proporcijas kas saņem sociālo palīdzību - no apakšgala sākot pamatā ir ciemi un mazpilsētas, bet pirmā kam iedzīvotaju skaits ir piecciparu skaitlis ir interesanta - septiņdesmito gadu vidū, klajā laukā apmetās bariņš pareizticīgo žīdu - maksimums kādi 500 cilvēki. 50 gadus vēlāk, un ar jūtami piebremzējušos demogrāfiju, tur atrodas pilsēta ar vismaz 20k cilvēkiem - to 500 pēcnācējiem. Pareizticīgo žīdu dēļ Izraēlai ir demogrāfiska tipa problēma - pareizticīgie žīdi nevēlas karot, un attiecīgi dienēt armijā - 1948. gadā kad tika nodibināta Izraēla, pareizticīgie žīdi nevēlējās tur dzīvot, un attiecīgi jaunizveidotās Izreālas teritorijā dzīvoja tikai daži simti viņējo, un valsts viņus pakļāva izņēmumam nedienēt armijā. Mūsdienās viņi jau ir kļuvuši, gan iebraukšanas, gan dabisku demogrāfisku procesu ceļā, par lielu grupu, un nākotnē viņiem jākļūst par nospiedošu vairākumu, ar no tā izrietošajām problēmām...

msh 21.04.2023 17:59

Tev te ir nepareizie uzsvari salikti demogrāfijas jautājumā. Te pie vainas kontracepcijas nelietošana, te daudzsievība. Nē, šitie faktori ir otršķirīgi. Tas kas ir galvenais ir tas, ka islamā sieviete ir bērnu ražošanas mašīna. Labs piemērs tam bija kaut kādus gadus atpakaļ Nigērijā tas gadījums kur Islama Valsts grupējums nolaupīja skolnieces, ar tekstu ka viņām jābūt nevis skolā bet gan apprecētām. Ja neskaita šito punktu - kurš arī spēkā ir tikai zemas attīstības valstīs, pārējie ir maznozīmīgi. Daudzsievība? Ja vien to nepakoriģē ar abortiem pēc ultrasonogrāfijas datiem, meitenes dzimst apmēram tikpat daudz cik zēni, līdz ar to daudzsievību kaut cik jūtamā iedzīvotāju daļā uzturēt var tikai vai nu ar sievietēm no ārpuses, vai pašu vīriešiem mirstot, piemēram, karā - otrajā gadījumā attiecīgi daudzsievība tikai uztur normālo demogrāfiju, nevis to palielina. Vēl tāda niansīte ka islams ir izrakstījis ka vīram jānodrošina savām sievām vienādi apstākļi, tātad - ja tev ir četras sievas, tev ir jānodrošina katrai māja - ja viena gribēs mašīnu, tev būs jāsagādā četras mašīnas utt Kontracepcija? Paskaties uz attīstītām musulmaņu valstīm un atkārto šito. Irānā, cik minos, demogrāfija jau ir diezgan švaka - Turcijā arī samērā zema, lai arī ar jūtamu plusa zīmi. Tas vienīgais faktors kas reāli tādām valstīm palīdz uzturēt to demogrāfiju ir tas, ka islams paģēr ka musulmaņu bērniem arī jābūt musulmaņiem, kamēr kristietībā ir izvēle un nav sods par ticības/reliģijas pamešanu.

msh 21.04.2023 1:20

Kas tas ir? Tā ir degvielas sadedzināšana neizmantojot visu degkamerā esošo skābekli. Liesdedze tā ir tikai tad ja rēķina sadedzinātās degvielas daudzumu pret degkamerā esošā skābekļa daudzumu.

msh 20.04.2023 18:02

Speciālists Degvielas padeve un aizdedze ielas mašīnām ir nesaistīta - degvielas padeves aprēķini dzīvo savu dzīvi un koriģējas pēc lambdas, aizdedzes momenta aprēķini arī dzīvo savu dzīvi un koriģējas pēc detonācijas devēja. Es pat nebrīnītos ja standarta motoru vadības blokiem nebūtu funkcija - detonācijas dēļ izmainīt degmaisījumu - jo ielas mašīnai kaut kas tāds ir pilnīgi nevajadzīgs - degvielas padeve ir saregulēta tā lai to nevajadzētu darīt, un ja ar detonāciju tomēr netiek galā, tad avārijas režīms - tā tik programmējamiem vadības blokiem var izdarīt lai vīlētu dzelzi gāžot pa trasi pasargātu no izjukšanas.

Lielāks patēriņš ar piekto ir motoriem, kam dzelzis ir nokonfigurēts darbībai ar astoto un kur ar piekto ir neoptimāli vēla aizdedze, līdz ar to - griezes moments, kas jākompensē padodot vairāk gaisa, līdz ar to degvielu. Parastu ielas motoru gadījumā viens no faktoriem būs cilindru pildījums zemos apgriezienos - jo motors labāk darbojas apakšās, jo smagāk tas izjutīs piekto. Tā nu manam piemineklim, 2.3 kvatrai, uz šosejas ar piekto bija +2 litri [+30%], golfam +1 litrs [+15%], kamēr taviem zālespļāvējiem, kurus iešanai vajag iegriezt uz 6k lai ieslēdzas vēteks, nav nekādas starpības 😅

msh 20.04.2023 17:49

Pilnīgas muļķības - nu varbūt vienīgi otrais ir kaut cik pareizs, nestrīdēšos. Vadības bloks mūsdienās neko neliesina - tik liess degmaisījums ka sāk detonēt zem vidējas slodzes neierakstās atgāzu normās. Esi dzirdējis ka kāds ražotājs spēlētos ar liesdedzes motoriem? Astoņdesmitajos un agrāk viens otrs ražotājs ar to spēlējās, jo tad bija pajāt par slāpekļa oksīdiem - mūsdienās tas ir neiespējami, un tāpēc tā vietā tiek lietota tiešā iesmidze kas mazu degvielas daudzumu iesmidzina tā, lai sadegšanas procesā piedalītos tikai daļa degkamerā esošā gaisa. Degmaisījumu jau kādus 40 gadus koriģē pēc lambdas - un mūsdienās jau pasākuši taisīt motorus kas var iztikt bez trekninājuma.

msh 20.04.2023 13:01

Kam viņi pārdeva vergus? Nē, Āfrikas kontinenta robežās ne - neaizmirsti kur Sudāna atrodas - vergi devās prom pāri Sarkanajai jūrai, pārējo izdomā pats

msh 20.04.2023 12:38

Nevajag izrādīt sajēgas trūkumu par motora darbības princiem. Ne jau motora vadības bloks ir tas, kas nosaka kādu degvielu vajag lietot - to, kādu oktānskaitli un kādu daudzumu degvielas vajag, nosaka motors, un vadības bloks var tikai iziet uz zināmiem kompromisiem. Attiecībā par to ko lieto mūsdienu mašīnas - mūsdienās ir diezgan izplatīta tiešā iesmidze kas, es pieņemu, oktanskaitli līdz zināmai robežai padara otršķirīgu, un atlikušie netiešās iesmidzes motori [es par jauniem runāju, protams] lielākoties ir nīkuļi vai darba zirgi, nokonfigurēti lietošanai ar piekto.

Protams, lietot mašīnā kurai motors ir paredzēts piektajam, astoto, ir bezjēdzīgi.

msh 20.04.2023 8:07

ezis71 rakstīja: Nesauc citus savā vārdā neveiksminiek,viss tavs mūžs lūžņos un pļūtīšana pa trīs mēmiem.

Tagad pieej pie spoguļa un to atkārto, jo tā frāze tev labi piestāv Man pēdējais motors kuru bija vērts barot ar piekto bija pirms 7 gadiem, un tā bija nejaušība - ja ne golfa dzimtais nemotors ar kuru nobraucu bik virs pusgada, tad teiktu "pirms 15 gadiem" - lai arī tajā laikā nejēdzu ka jālieto astotais.

msh 19.04.2023 19:54

Tu laikam tiešām esi lohs, ja tas tev ir kaut kas jauns. Kaut gan pareizi, tu esi nemotoru braucējs, tas visu izskaidro.

msh 19.04.2023 19:52

Nevis "daudziem šķiet ka oktānskaitlis nozīmē benzīna spēku", bet gan daudzi brauc ar mašīnām, nevis mašīnu izstrādājumiem kam pamatā ir zāles pļāvējs vai mopēds.

msh 17.04.2023 0:31

Nav jau runa par piznesu bet varu. Bariņš cilvēkveidīgu radījumu vēlas kontrolēt visu zemi, un tāpēc uzpērk visus zemes resursus. Kari un apvērsumi tam, protams, palīdz, Ukraina tam labs piemērs. Kaut kur lasīju ka pēc Maidana tika izmainīti likumi lai atļautu zemi Ukrainā pirkt ārzemniekiem, un kopš tā laika amerikāņu kapitāla kompānijas jau trešo daļu aramzemes izpirkušas. Un tagad to piedevām var darīt pa lēto.

msh 17.04.2023 0:18

Nu bet kā lai nesmejas Laikam vienīgā mašīna ar neatkarīgo piekari ar ko esi braucis būs bijusi kāda Egle ar hidropneimatisko piekari - savādāk šitā nejauktu "labāk turas uz ceļa" ar "mazāk zvalstās".

msh 16.04.2023 17:20

Tev pašam smiekli nenāk? Nu tad paņem papīru un sazīmē neatkarīgo piekari - jā, viens ritenis iekrīt bedrē un otru īpaši neietekmē - abet tas "otrs" ritenis noturēs virsbūvi, vai tomēr notiks tas pats, kas ar viengabala tiltiem? 😂

Viss kas atšķiras neatkarīgajai piekarei no viengabala tiltiem braukšanas ziņā - tā kā tas ritenis, kas bedrē netrāpa, tad tas neieņem neoptimālu leņķi un mazāk riskē pazaudēt saķeri - un tas arī viss. Ne jau ka neatkarīgajai piekarei riteņi dzīvo savu, ar virsbūvi nesaistītu dzīvi 😂

msh 15.04.2023 17:10

Kāds sakars viengabala tiltiem ar sānisku šūpošanos? Sāniski šūpojas jebkas, kam ir pietiekami mīksta piekare lai pieļautu ka mašīna to dara - problēma tāda ka lielām, augstām kastēm piekarei būtu jābūt praktiski bez gājiena lai to nepieļautu... Kādas bedres mani krata sāniski? Jebkuras kuras spēj iešūpināt mašīnu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti