Man patīk vārds "nopietnā diagnostika"
Man kaut kā liekas pašsaprotami fofāgena grupas mašīnām slēgties klāt ar VCDS. Bet nē, neko nopietnu te nevajag, te pietiktu pat ar tik vecu kabeli kā manējais.
Par pārējo - problēma pilnīgi noteikti ir mehāniska - ne jau beigta devēja dēļ klimats pārstātu padot siltu gaisu; tie čaļi kas to klimatu programmēja nav ar pirkstu bijuši taisīti ![]()




















Kārtējo reizi var pārliecināties ka japāņu spaiņu fani īpaši ar loģisko domāšanu apveltīti nav, un vajag pietiekami daudz piefantazēt lai pamatotu kāpēc spainis labāks par mašīnu
Varēji vēl piebilst ka tur tas i iekš i-CDTI nozīmē "inteliģentu vadību", jo lai arī tā vadība nav nekas īpašs, bet priekš hondas spaiņiem ja dīzelim ir vadība kas dara to pašu ko normālām mašīnām jau vismaz 15 gadus pirms tam, tad tas ir kosmoss 😂 Jā, patiess pārsteigums ka relatīvi viegls spainis ar 200 zirgiem spēj noskriet jebko kas ir smagāks un zem 200 zs - es jau nu nelepotos ar spējām noskriet vājākas un smagākas mašīnas... Resurss kas esot "nevis kā vācu markām" - tiešām? Fofāgena grupai šis pirmais piegājiens bija deviņdesmito pašā sākumā - rezultāts bija labāks nekā tevis piesauktā japāņu kuļmašīna - 2.5 TDI bez dzelžu izmaiņām ražoja 15 gadus, 1.9 TDI kaut kādus 8 vai 9, un uzlabojums tam 1.9 pēc tam bija ne jau tāpēc ka kaut kas juktu ārā- spiest arī no tiem motoriem var vairāk nekā tos tavus 200 zirgus, bet atšķirībā no tā tava bijušā brīnuma, pat uz eļļas kvalitāti sevišķi nevajadzēja iespringt. Nullto gadu sūkņsprauslnieki kā reiz zināmās aprindās tiek uzskatīti par sūdiem tāpēc, ka ir apmēram tikpat jēli kā tas tevis piesauktais hondas dīzelis - dzelzis tur, bet jālej pareizo eļļu un regulāri jāmaina [10 štukas gan nav obligātas]. Par motora kodu maiņu - ja nav saprašanas kāpēc kodi mainās, tad labāk nekomentēt - nē, man arī īsti nav, bet tas ko es esmu pamanījis - fofāgena grupai tie kodi mēdz mainīties arī tad, ja nekas īsti nav izmainīts, un otrādi - mēdz nemainīties lai arī motoram ir notikušas nopietnas izmaiņas.
Vienvārdsakot tas 2.2 i-CDTI nav ne kripatu labāks par tā laika kaut kādu 1.9 PD TDI, un iespējams ka arī nav sliktāks - vienkārši tu tādu nopirki dēļ dumpinieka gara, un tāpēc mēģini atrast citur problēmas kuru īsti nav