Dārgi - bet gan jau serviss lika nevis pats. Es nesen golfam dabūju uzlikt jaunu radiatoru - pērkot dārgāko ko varēja nopirkt, sanāca 60 eiras + vēl bik dzeses šķidruma.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam



























Ekofašisms dara savu. Jebkurā gadījumā tas deforsāžas līmenis kas bija 20 gadus atpakaļ bija čau - kur LTeškai jaudīgākais 2.5 TDI bija 110 zs/270 nm, apmēram tas pats kas ceškai vājākais, tas nekas ka liels radiators un liels kūleris - T4 vismaz fofāgens pratās pielikt klāt 115 zs versijai bez 90 zs nīkuļa arī 150 zs motoru - tik, pēc visa spriežot, tas motors nebija nokomplektējams ar visām versijām - tas ka nāca iekš Kalifornijas liek domāt ka to motoru lika versijās kurām kravu nebija paredzēts vest. Benzīnnieki bija cits stāsts, nīkulīgi lai dabūtu vairāk zirgus apakšās - bet nu diezgan zīmīgi ka T4 2.5 benzīnnieka apakša tur 500 zs, vairāk nekā audī 2.2 20vt apakša