Nu padomāsim loģiski - trīs lietas. Pirmkārt, kapeikas ieseksošana braucot LongLife ciklā [pa 15k neizbeigtos...
] Otrkārt, ekofašisms, ar no tā izrietošu ražotāju cīņu par berzes samazināšanu motorā. Treškārt - paskaties tak uz tās eļļas speceni - šķidrs ūdens - es jau brīnījos ka jau pirms gadsimtu mijas VAG pārgājis uz 5w30 [domāju ka jūtami vēlāk], bet izrādās ka bija vēl kur krist - nu dabiski ka tāda eļļa vairāk gribēs mukt gar gredzeniem un turbīnas asi tur kur nevajag.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam




















Jautājums kas to mīkstumu rada. Man golfam ir adekvāta stingruma gāzes amarti, priekšā parastas atsperes, aizmugurē cietas [ja pilnā gaitā šķērso ielu ar ^ profilu tad liekas ka mašīna palecas vienlaicīgi ar visiem četriem
], relatīvi resns [priekš modeļa] stabilizatora stienis priekšā un stabilizatora stienis aizmguurē - tajā pašā laikā riepas ir bik augstākas un sava izmēra dēļ ar mazāku neatsperoto masu un ķebļi ir mīksti - un viss kārtībā. Mūsdienās lielākajai daļai mašīnu tas viss ir otrādi, izņemot piekari - pseidodžipiem kā reiz piekares mēdz būt cietas lai tā kaste vispār nah neapgāztos - attiecīgi paliek skaidrs kāpēc tev patīk mašīnas kas gāzelējas uz visām pusēm.