ValdisM rakstīja:
Seene rakstīja:
ValdisM rakstīja: vājprāts kas te sarakstīts... sveču, svečvadu maiņas,zondes maiņas, zibsiksnu problēmas, kapitālie jātaisa dzinējam
Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana). maksā tas pāris lati, aizņem 10 min (90-to mazdām parasti groza 2 skrūves -vienu pie gaisa ieplūdes, otru pie degvielas ieplūdes un čeko kompī co, hc,lambda un kādus tur vēl rādītājus). Un viss. gandrīz vienmēr problēma ar to arī tiek atrisināta.
Nu tā kā nevar saprast no iepriekš rakstītā, vai šim auto ir vai nav lambda zonde, tad var vai nu tev piekrist, vai arī ieteikt to nomainīt. Jo ja tāda ir - tad tevis pieminētā skrūve neeksistē un degmaisījums tiek regulēts elektroniski. Attiecīgi var vien pa dārgo mainīt zondi. Pēc idejas tādai būtu jābūt, jo katalizators ir diezgan bezjēdzīgs bez tās - ar skrūvi pieregulētam auto atgāzes ir pārāk neprecīzas, lai katalizatora mūžs būtu ilgs.
kāpēc lamdas esamība liek domāt, ka nav iespējams manuāli regulēt degmaisījumu??? lambda jau veic tikai degmaisījuma papildus korekciju analizējot izplūdes gāzes sastāvu.
Piem.manai mazdai pēc dzinēja nomaiņas degvielas patēriņš bija tāds, ke nespēju tikl līdz rīgai ar pilnu bāku
Notestēju labdu -strādāja perfekti, iebraucu CO regulācijas servisā, noregulēja tā , ka TA uzrādīja CO 0.18 no pieļauajamajiem 3,0
kurš bija tas servis - un kad?
Crankshaft rakstīja: smart235
Vai tomēr neizklausās nedaudz muļķīgi, ka 31. decembrī ražotam auto ir vienas normas, bet 1.janvārī ražotam - citas?
---------------------
Izklausīšos dumji, BET: autoindustrijā modeļu gads
mainās SEPTEMBRĪ! To nu servisniekiem būtu
jāzin ... Citādi viņi nav neko vērt!
servisiem šajā gadījumā te nav sakara, bet gan csdd - apsties šo:www.csdd.lv/...