Es jau esmu atpakaļ. Braucu caur lomzu, ostroleku, serock,
wyszogrod, socmaczew, lowicz tālāk pa bāni A2/E30.
Taisnība caur tām mazajām pilsētiņām vietām metru pa metram līdām uz priekšu. Leišos gan policiju nemanīju. pa bāni uz 140 stiepu citur 110, tas par leišiem. Biki par poļiju baidījos. Ar izrādās bez pamata. Kur varēju, tur stiepu līdz ar citiem. Pilsētās pie radaru zīmēm pieklājības pēc biki nometu. Tur visi tā brauc. Uz braucot biki prātīgāk braucu lai zarā neierautu, tāpat pāris vietās ierāvu ne tur kur vajag.
tipo rakstīja: Kas par uzlīmi ir jābūt logā braucot pa ātrgaitas ceļiem. Vienā rakstā izlasīju, tur gan bija minēta slovēnija.
Vācijā nekam. Čehija, Slovākija, Slovēnija, Austrija, Šveice u.c. vajag vinjeti (uzlīmi, ko var nopirkt uz robežas vai jebkurā benzīntankā). Polija, Itālija, Spānija, Francija, Portugāle u.c. - maksas ceļi ar kasēm uz ceļiem, kur jāmaksā naudiņa vai ar karti.
Paldies, apdrošinašana OCTA cerams der tā pati kas latvijā.
Drēzdenei ar var cauri izraut, Tur golfiņus liekas skrūvē. Varētu paskatīties. Būs jāiekļauj maršrutā, turp vai atpakaļ braucot. Man liekas ka tur netālu minhenē bembjus skrūvē. Nez vai tur sanāks iebraukt, redzēs kā nauda tērēsies, kaut gan slikti nebūtu.
STALINS rakstīja: Iesaku neaizrauties ar īsākā ceļa meklēšanu, mazie ceļi Polijā ir ļoti šauri un līkumaini, vismaz Polijas augšdaļā.
Gogle maps caur varšavu rāda, tad jau laikam ar to jāsamierinās, audi style ar neviens tolkam neko neieteica. Izskatās ka ceļojumi ar auto nau aktuāli...
Veči viss kārtībā A/S rullē. Laikam kautkas ne tā būs bijis ne tā uzriktēts 7eksplorer lādējot. Tāarī tolkam nesapratu kur vaina, pēc updeit aizgāja viss. A par netu, Lattelek ne visur vadus atstāja. Mums desmit km no liepājas medzē salika CDMA antenas, līdz ar to pašu tas pats viņu klibais i-nets kļuva vēl klibāks, kad izdodas 3G bitei noķert iet arī virs Mb tas gan vēl ir reti. Ja kādam intresē, par mod izmantoju 6233 nokiju, vispār sakarīgs risinājums pagaidām...
msh rakstīja: Neesi vienīgais, vēl tur vienam otram tāda proba. Cik dziļos laukos jādzīvo, lai tikai kaut kāda kakaina bite būtu izeja?
Un novēlējums skursteņiem - lai jums paciņa maksā cēneri!
Baigi krutais jūties, nemaz ne tik dziļos laukos, tikai pāris km no centra kur DSL tikai latelekoms sūnainais visus vadus noņēmis, savas antenas sakarinājis. mans vodafons līdz 600kb tomēr velk, tas ir vairāk kā lattel iezv pieeija kas ir9 kb. Gan arī manā dārziņā saulīte iespīdēs...
man ir bite vodafon (laukos cits nekas nav iespējams ar daudzmaz ciešamu ātrumu) visas citas lapas ver vaļā style never nevaru saprast kāpēc. decembra sākumā reizēm vēl vēra, kas tā par problēmu
Vaina bija hirdauliskajā pastiprinātājā, kuru es vienkārši izravēju un ieliku vakumpastiprinātāju. Ar to pašu problēma pazuda un bremzes ir tik pat asas kā bija. Tas viss izmaksāja 5 ls vakum-p plus pusi dienas darbs ,tas tā ja kadam gadās tāda pat problēma, vēl ko gribēju teikt hidraulikai trubu aizlaidu uz atplūdi un apakšā buduli(spiediena akumulatoru) atstāju kā ir viņš nevienam tur netraucē, var jau būt ka viņš bija vainīgs...pie visām problēmām
ursis rakstīja: ja izsleedzam suporta vainu. vaina var buut pastiprinaataajaa,kas nelauj nomest spiedienu.
otrs par ko tikko iedomaaju.
vai nav mainiits GALVENAIS bremzju cilindrs. stoks nav noreguleets ! un ir taa it kaa bremzju pedaalis buutu drusku nospiests? starp pedaali un bremzju cilindru ir stoks kuru var un vajag reguleet. parasti to nedara,pie galvenaa cilindra nomainjas.
es tieši to pašu iedomājos, kā lai pārliecinās par pastiprinatāju vai ir vesels vai nē cik vispār maksā jauns h-pastiprinatājs,
tipo rakstīja: tur jau tie sūdi ka kalodkas bija kā jau nas mainīju tadēļ ka dačika vadiņš bija pārberzies., kādu funkciju pilda spiediena akumulators(apaļš bundulis saistīts ar hirdo pastirinātāju kautkāda problēma ar spiedienu, jo ka pievieno hidropastiprinātaja dačika vadiņu deg isaukums) galvenais cilindrs servisā mainīts, nav kads pretvārsts kas netur spiedienu?
tas bremzes ir vienīgais iemesls kāpēc iepriekšējais saimnieks viņu pārdeva, arī nemācēja atrast vainu.
tur jau tie sūdi ka kalodkas bija kā jau nas mainīju tadēļ ka dačika vadiņš bija pārberzies., kādu funkciju pilda spiediena akumulators(apaļš bundulis saistīts ar hirdo pastirinātāju kautkāda problēma ar spiedienu, jo ka pievieno hidropastiprinātaja dačika vadiņu deg isaukums) galvenais cilindrs servisā mainīts, nav kads pretvārsts kas netur spiedienu?
neko nedarīju viņas esot arī pirms tam bloķējušās, man pirmo reizi nobloķējās 2 nedēļas atpakaļ auto nopirku untikai nomainīju priekšējās kalodkas (bremzes hidrauliskās 86 gada 100 audis)
tipo rakstīja: es atradu risinājumu, nopirku 100 audi ar 2.2 šprici, a fiats pagaidām stāv garāžā. Moška ziemā braukāšu kad audim nejaudāšu bendžu liet!!!
Nu vispār šitiem fiatiem laikam 1.6 būtu bijis labāks risinājums. Viņš tomēr bez desmit kilo tonnu sver un tādam 1.4 motorītim ir ko turēt, tāpēc arī nav īpaši ekonomisks, kaut gan tanī pašā laikā vinu lielu audi astē vilku, autiņš pat nejuta ka vispār kas pieāķēts atcerējās tikai tad kad tas aizmugurē sabremzēja.
Es atradu vainu, labās puses ritenim dačika vadiņš kautkādā veidā pret disku pārberzies es viņu sasviedu pa taisno kopā un viss atrisinājās. brīvdienās jāpaskatās kādā stāvoklī brežu kluči. Autiņš pats ir zvērā. KAIFS NE AUTO.
Shiirs rakstīja: Geji ir sapratusi, ka Alfa romeo ir meesls
auto-tehnika.delfi.lv/...
Šīrs saprata ka Alfa nav viņam domāts auto