Zvaniet pa tel.29208580, apskatīt var 15. trolejbusa galapunktā
- Ziņas
- Sludinājumi
- Sports
- Pie stūres
- Tehnoloģijas
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Zvaniet pa tel.29208580, apskatīt var 15. trolejbusa galapunktā
Uzrakstiju, labuci. Palasies, cik nu man tās pieredzes bijis!
Master d taisniiba, eljas vietaa bija bieza shljura! Var arii buut, ka to shljuru ieleeja, lai sleeptu suuknja vainu.
Lētāk tomēr varētu būt tai pašā Veho to turpināt.
Varbuut, motors ir V-veida. Peec skata smuks choperis - plata pakaljeejaa riepa, pashaura prieksheejaa, augsta stuure, it ka nedaudz pastiepts garumaa.
Ja vojadžeram ir ķēde - būs problēmas. Labāk ar siksnu. Par tiem 50000 pilnīga taisnība. Atšķirt var pēc pievada vāka formas.
Dīzeļdegvielas kvalitāti nosaka gandrīz tādi paši faktori kā benzīna kvalitāti. Rietumeiropā tā tomēr ir krietni augstāka. Cik atceros, krieviem bija kādas 4 dīzeļdegvielas 'zortes' ar diezgan atšķirīgiem rādītājiem.
Kādreiz 626 mazdai palīdzēja gumijas šaibas zem atsperēm, apskatē arī it kā nebija problēmu, vēl kāds 1,5 cm klāt!
Nortel rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Ja vojadžeram ir ķēde - būs problēmas. Labāk ar siksnu. Par tiem 50000 pilnīga taisnība. Atšķirt var pēc pievada vāka formas.
Piemet vēlvienu nulli un būs taisnība.
Tu esi redzējis to ķēdi? Nav rupjāka par velosipēda. Neatceros, bet pēc kaut kāda 96 vai 97 gada pārtrauca ražot motorus ar ķēdi, jo tā bija, vispār laba motora, bet nu ļoti vājā vieta!
viktors1961 - atbildu tev kā diplomēts dīzeļmehāniķis. Pirmkārt dzinējam jābūt kārtībā - labas dīzes, sūknis, pareizā regulācija, tīri filtri. Dīzeļdegvielas šķirņu gavenā atšķirība ir degvielas uzliesmošanas temperatūra. Jo viņa zemāka, jo augstāka šķirne. Pati zemākā ir ziemas degvielām. Vēl pat bija kaut kāda arktiskā. Pasaulē cik degvielas ražotāju, gandrīz tik pat šķirņu. Ja neredz un neizprot degvielas pasi, liela jēga no tā nav. Pārējie visi rādītāji nav tik būtiski, lai gan jo zemāka šķirne, jo vairāk kaitīgo piemaisījumu. Lielākoties visas piedevas pazemina uzliesmošanas temperatūru, pluss vēl šādi tādi sīkumi, kam nav īpašas nozīmes. Pareizi te viens teica, ka dīzelim vajag iedot reizēm kārtīgu slodzi, jo pie zemām slodzēm, piem. pilsētā, nepietiekamas temp. dēļ, arī ja dīzes nav galīgi svaigas, var rasties uzdegums, korozija gan tikai varbūt izpūtējā. Laipni lūgti papildināt vai palabot!
Par to sēra koroziju - īsti vairs neatceros visas tās formulas, bet korozija veidojas t. s. rasas punktā, tas ir pie temp. apm. 60 grādi izpūtējā vai arī dzinējā, ja dzinēju tik piedarbina un apstādina bez kārtīgas padarbošanās. Tā kā diezgan kaitīgi ir arī dzinēju pirms braukšanas uzsildīt mazos apgriezienos. Parasti jau tie 60 grādi var būt tikai kaut kur izpūtējā.
i_edgars rakstīja: Dīzeli nav iespējams mīnusos uzsildīt līdz darba temperatūrai darbinot bez slodzes tukšgaitā!
Ja kāds vēl nezina.
Sēru saturošu skābju veidošanās dīzelī ir normāla parādība, pie kam neatkarīgi no tā temperatūras.
Nav gluži taisnība, tā nav normāla parādība. Skābes var veidotie, tikai sēra oksīdiem izšķīstot (varbūt savienojoties) ūdenī. Un tas ir iespējams tikai pie pietiekoši zemām temperatūrām. Tātad tad, kad dzinējs nestrādā ar darba temperatūru.
Nortel rakstīja: Retinājums var ietekmēt tikai pagājušā gadsimta motorus, kurus neregulē kompis.
Nav taisnība! Esmu braucis ar pavisam jaunu citron C2 no jūras līmeņa līdz apm. 2km augstumam. Starpība ļoti jūtama.
Ja tas meistars zina, ko dara, tad noteikti ir vērts! Īsti nezinu, bet pēc tās visas uzsmudzināšanas un noslīpēšanas vēl vajaga arī termisko apstrādi, iespējams pat cementāciju, nopietnas lietas, ja tas viss ir pieejams, tad droši!
Ieliec sludinājumu kādā krievu avīzē! Sķiet, ka tādus ap 80 ajiem gadiem varēja pirkt kuģniecības jūrnieki. Ventspilī toč ir redzēti!
Atrast plaisu - elementaari! Ja galva noņemta, pamatīgi saslapina ar soļarku, labāk ar petroleju. Nedaudz pagaida, pamatīgi noslauka sausu un pēc tam piespiež tīru papīra dvieli(ideāla ir dzēšlapa, bet tagad jau tādu laikam nav). Uz papīra parādīsies plaisas vieta no šķidruma, kas iesūcies plaisā.
Ar piepiipeeshanu vai ievilkshanu iedarbini, pabraukaa dienu, ja no riita vai peec dazhu dienu pastaaveeshanas probleemu nebuus, liidz rudenim brauc droshi. Laadeet servisaa vecu akji neatmaksaajaas.
Seene rakstīja:
Reals rakstīja: Braukāju ar Biodīzeli jau gadu, nekādas problēmas neesmu vēl pamanījis un iet arī labi, jauda nezūd, patēriņš bez izmaiņām un ietaupu uz naudiņām
Par jaudas nezušanu galīgi garām. Tikko tika izveikts salīdzinošs tests diviem reāliem 3.0TiD uz stenda. Rezultati apskatami šeit: www.iauto.lv/...
Bet līknes ļoti līdzīgas. Nepavaicāji profesoram par iespēju pieregulēt motoru, iespējams, nedaudz ātrāku degvielas padevi?
Veho nav nekādu atrunu, bet garantija oriģinālajām detaļām uz gadu. Ja bremžu klucis ir pārsprādzis, nevis nodilis darbības rezultātā, garantijai jābūt. Vispār tas tā interesanti - piem zobsiksnas maiņa ik pēc 250tkm, bet garantija uz gadu. Dūšīgi jāvico))
Batkam taisnība - noliec blakus un apskaties!
richi rakstīja:
Par krasosanu zem 1kls Riga parasts mirstigais var aizmirst!
Cenas no 1,2 lidz 3kLs
Un tas par pliku krāsošanu, jeb sagatavošana krāsošanai arī ? Kas tādu muļķību var atļauties?
Un tas skaitās lēti? Manam autiņam nomainīja zobsiksnu ar visu ļaļaļa, plus vēl apkope un kaut kāds štrunts piekarē. Autorizētā servisā, bišķiņ pāri 300ls.
Tad ta briesmas - minerālmēsli pārkarsuši!
To hovervingu var pasūtīt vai nu pilnā komplektā vai daļēji, vai tikai rasējumus un aprakstu(ap100dol). Spārni pieliekami, auduma. Tad var vizināt 2-3 cilvēkus. Bez spārniem, tikai uz gaisa spilvena - 6 pas. Motors bija no autiņa , suzuki, laikam 70zsp, īsti neatceros. Mazie ekranoplāni augstāk par 1-1.5 m diez vai lido, zūd virsmas efekts, gudrīšu saukts par ground effect)
Ja kādam nepietiek naudas, bet vēlas braukt ar jaudīgu vāģi, piedāvāju sievas 1993 gada mazdu - 2.5V6, ar visiem spoileriem, diskiem, lūku un apskati(maijā)