Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
fanks 21.11.2007 23:02

theerny rakstīja: tomēr paskatoties arī internetā visur norādīti 20tkm(12500miles). Un gan jau ja iepriekšējā apkope taisīta BalticMotors tad arī izdarīts viss ko nepieciešams un ielieta pareizā eļļa

bet vispār man liekas ka šim tiešām ir pussintētika 5W40 ar kautkādu atbilstību speciālam ford standartam.

5W40 ir sintetiska ella.

fanks 21.11.2007 17:35

Paldies!

fanks 11.11.2007 2:36

Viktos rakstīja: PS. iesākumam - netur izliku tēmu

un gan jau tāda tēma jau ir tik laikam slikti meklēju.

Nu lieta tāda ir nopirkts auto neen atdzīts no vācijas, vakar tika pieregistrēts CSDD, un šodien tas tika pārrakstīts uz manis...

Tātad auto ir izieta tehniskā, bet nava apdrošināšanas - cik dienu laikā man vajag veikt apdrošināšanu ?

Un ja šodien "zaļš vestes" mani nostopēs būs kāds sods par to ka nava OKTA's ???

++

Kas tu domaa - bezmaksas eestuve vai kaa? Laksts!!!

fanks 10.10.2007 7:40

Guzis rakstīja: Spriežot pēc jautājumiem tev šis jautājums tāpat nav svarīgs.

www.haldex.com/...

fanks rakstīja:

Dorisa rakstīja: Haldex diferenciālis. Kur viņš atrodas tam 4 moušenam, tur arī meklē filtru.

Paldies par info! Bet kas ir haldex?

ko nozīmē nav svarīgs? Vēl viens pārgudrais atradies!

fanks 09.10.2007 17:33

Dorisa rakstīja: Haldex diferenciālis. Kur viņš atrodas tam 4 moušenam, tur arī meklē filtru.

Paldies par info! Bet kas ir haldex?

fanks 07.10.2007 21:49

Jau otro gadu braucu ar 2005.gada opel combo 1.4 benzīns. Nekāda vaina! Uz ceļa ne reizi neesmu palicis un servisu apmeklēju tikai regulāro apkopju ietvaros. Bet daudz kas atkarīgs no paša braucēja - ir kolēģi, kam regulāri kaut kas nobirst, grūti teikt, kāpēc tā!

fanks 02.10.2007 20:59

Tad nu vaina atradās! Uztaisīja diagonostiku. 2003.gada 2.8 4motion benzīna pasātam bija beigts degvielas sūknis. Nomaiņa plus darbs 130Ls. Tas Valmierā, Rīgā gan jau dārgāk sanāktu!

fanks 01.10.2007 7:37

azors rakstīja:

fanks rakstīja: vw passat 2003.gads

Lieta tāda, ka mēģinot piestartēt, nekas nenotiek, akumulators griež, bet motors nelec. Pamatotas aizdomas, ka tas varētu būt imobilaizers vainīgs, jo aizslēdzot auto ar pulti un mēģinot startēt ir tieši tāpat. Imobilaizers bloķē degvielas padevi vai kaut kas tamlīdzīgs. Kas varētu būt noticis ar to? Jau iepriekš paldies par padomiem!

Kautko neloģiski tu raksti! Pri čom tur aizslēdzot ar pulti nelec tā pat? Protams ka neleks. Ja tev no dzinēja izvilks virzuļus, tad aizslēdzot autiņu ar pulti tu viņu piešķilsi?

It kā tu nesaprastu, ko es ar to biju domājis! Nevajag izlikties stulbākam nekā esi!

fanks 23.09.2007 1:20

Kaapeec, piemeeram, Vaacijaa sastreegumaa uz baanja starp mashiinaam ir kaa minimums 2m attaalums? Riigaa un taas rajonaa ir paaraak daudz cilveeki, kas ir nedaudz gudraaki par citiem, kas staav sastreegumos un ieveero visus noteikumus. Turpretii atrodaas gudrinieki, kas var apbraukt visus un ieliisties, kam nepaartrauktaa liinija neko nenoziimee un taa taalaak! Sastreegumu veicinaataaji esat juus, agresiivie brauceeji! Padomaajiet, vai automarka palielina arii juusu statusu sabiedriibaa!

fanks 20.08.2007 19:17

Interesanti zināt, kā līdz tādam kloķim var nodzīvoties?

fanks 15.08.2007 19:30

Atsūti meilu uz pauls_panke@inbox.lv !

Sarunāsim kas un kā.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti